ارتباط با جنس مخالفازدواجزوج و خانواده

ددی شوگر یعنی چه | شوگر ددی به چه کسی گویند؟

ددی شوگر به مردی مسن پولدار گفته می‌شود که رابطه ای را با دختری که اختلاف سنی زیادی با او دارد؛ آغاز می‌کند.  این اصطلاح با اینکه به تازگی رواج پیدا کرده اما تاریخچه طولانی داشته و عوامل زیادی بر آن موثر است. افراد به دلایل مختلفی به چنین روابطی تن می‌دهند. به همین دلیل باید وضعیت تاهل آنان را در نظر گرفت و همچنین به عوامل مختلفی توجه کرد.

چنین فردی در ازای هزینه هایی که انجام می‌دهد؛ از طرف مقابل انتظاراتی داشته و به دنبال رفع نیازهای خود است. برخی این نوع از رابطه را باج دهی تلقی می‌کنند؛ اما تا حدی می‌تواند درست باشد چرا که به ندرت رابطه عاطفی میان افراد شکل می‌گیرد. در واقع زنان به دنبال مسائل دیگری در چنین روابطی هستند. در این خصوص می‎توانید از خدمات مشاوره تلفنی روانشناسی استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج و رابطه می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

ددی شوگر

داشتن ددی شوگر و پذیرش چنین چیزی، یک نوع سبک زندگی و طرز تفکر است. به همین دلیل نمی‌توان افراد را در مورد داشتن چنین روابطی، سرزنش کرد و یا مقصر دانست. اما بهتر است افراد با جوانب مختلف این نوع رابطه بیشتر آشنا شده و سنجیده تر عمل کنند. دو طرف برای شروع این رابطه دلایلی دارند؛ که باید مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین در چنین روابطی همه چیز کامل نیست. چرا که شوگر ددی احتمالا جذابیت ظاهری خود را از دست داده. به همین دلیل از ثروت خود برای جذب دختران استفاده می‌کند. و یا در صورت تاهل احتمالا از روابط عاطفی و یا رابطه جنسی خود رضایت ندارد. برای آشنایی با نشانه های دوست پسر خسیس، کلیک کنید.

تاریخچه ددی شوگر

ددی شوگر از گذشته های دور در فرهنگ های مختلف، اما به شکل های گوناگون، وجود داشته است. برای مثال در سال 1750 رقاص های ژاپنی بدون انجام رابطه جنسی از مردان، پول دریافت می‌کردند. همچنین این موضوع در جنگ جهانی دوم نیز وجود داشته است. به طور کلی شکل های مختلفی از این روابط در دوره های مختلفی از زمان، به چشم می‌خورد. البته در بیشتر موارد تمرکز افراد بر برقراری رابطه جنسی بوده است. اما امروزه در برخی از موارد افراد تنها به طرف مقابل مقدار زیادی پول می‌دهند؛ تا آنها را همراهی کنند.

مزایا و معایب داشتن ددی شوگر

مزایا و معایب ددی شوگر

فراموش نکنید که ورود به هر رابطه ای، با مزایا و معایبی همراه است. ددی شوگر نیز با اینکه احتمالا افراد را از نظر مالی تامین می‌کند؛ اما همراه همیشگی نیست و یا نمی‌توان آینده طولانی مدتی با آنان داشت. از طرفی از آنجایی که شوگر ددی سن و تجربه زیادی دارد. می‌توان از او چیزهای زیادی را آموخت. چنین فردی سرد و گرم روزگار چشیده است؛ به همین دلیل می‌توان از تجربیات او در روابط میان فردی با دیگران و حتی روابط بعدی استفاده کرد. اما در مورد معایب آن نیز می‌توان به برطرف نشدن نیازهای عاطفی اشاره کرد.

همچنین برخی از محققین معتقدند که سقط جنین با آمار روابط این چنین، رابطه مستقیم دارد. همچنین شوگر ددی انرژی و شوق یک جوان را ندارد؛ به همین دلیل نمی‌تواند در برخی از زمینه ها با دختر همراهی کند. چنین افرادی احساسات زیادی در رابطه به خرج نمی‌دهند و احتمالا بیشتر به رفع نیاز جنسی می‌پردازند.

انواع ددی شوگر

ددی شوگر ها از لحاظ نوع برخورد و حتی هزینه کردن، به انواع مختلف تقسیم می‌شوند. در برخی موارد، تنها هدف از شروع چنین روابطی، برطرف کردن نیاز جنسی است و در همین صورت دختر منافعی را دریافت می‌کند. دوستی جبرانی، برای افرادی مناسب است که نیاز به دریافت حمایت و محبت از طرف مقابل دارند و در ازای آن به طرف مقابل سود می‌رسانند. در نوع همراهی جبرانی، دختر در جوامع با شوگر ددی حاضر شده و برای مقاصد دیگر، مرد از افراد دیگری استفاده می‌کند. به دلیل گستردگی چنین روابطی، معمولا افراد قبل از شروع رابطه با یکدیگر توافق کرده و در این مورد با یکدیگر صحبت می‌کنند.

رابطه مالی ددی شوگر با شوگر بیبی چگونه است؟

از آنجایی که در رابطه با ددی شوگر، همه چیز توافقی بوده و افراد قوانین مشخصی در این رابطه برای خود وضع می‌کنند؛ حتی در مورد پرداخت ها نیز افراد قراردادی دارند. برای مثال برخی از دختران از شوگر ددی خود درخواست پرداخت پولی را به صورت ماهیانه دارند. در موارد دیگر دختران به ازای هر ملاقات، پولی را از ددی شوگر خود دریافت می‌کنند. در موارد دیگر دختران پولی دریافت نمی‌کنند اما از شوگر ددی انتظار گرفتن خدمات دیگری مانند سفر، خرید و هدایای گران قیمت را دارند.

قوانین مرتبط با داشتن ددی شوگر

به طور کلی همه روابط دارای قوانین و چهارچوب هایی هستند. ددی شوگر داشتن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و افراد باید در مورد جزئیات نیز به توافق برسند. همچنین باید در ابتدای رابطه این موارد را با شریک خود در میان گذاشته و هر دو طرف رضایت داشته باشند. برای مثال زندگی کردن در یک خانه، داشتن رابطه جنسی، ماهیت سفرها و یا نوع همراهی افراد، بچه دار شدن، درگیر شدن با رابطه احساسی و… همگی از مواردی هستند که باید به توافق برسند. برای جلوگیری از بروز رابطه تاکسیک کلیک کنید.

چگونگی پیدا کردن ددی شوگر

امروزه بسیاری از دختران، به دنبال راهی برای داشتن ددی شوگر هستند. از آنجایی که باورهای اشتباه و تصورات غلطی در این مورد وجود دارد؛ دختران صرف به دلیل از فرار از مسئولیت پذیری و کارکردن، علاقمند به داشتن چنین روابطی هستند. اما در اینگونه روابط، مسائل دیگر نیز مطرح است.

بهتر است افراد قبل از فکر کردن و یا حتی داشتن چنین روابطی، در این مورد، عوامل مختلف را در نظر بگیرند. پیدا کردن ددی شوگر در فضای مجازی و برخی از سایت ها امکانپذیر است. اما همین مورد اعتماد کردن به این افراد را سخت تر می‌کند. برای اطلاع از راه های یافتن دوست پسر کلیک کنید.

علل تمایل افراد به داشتن ددی شوگر

تمایل به داشتن ددی شوگر

دختران به دلایل مختلفی، به داشتن ددی شوگر تمایل دارند. شناسایی این عوامل به خانواده ها و اطرافیان کمک می‌کند تا دختر را از آسیب های ناشی از چنین رابطه ای، حفظ کنند. برخی از دختران به دلیل شرایط خانوادگی و اقتصادی به چنین روابطی روی می‌آورند. و یا از طرفی به دنبال انتقام جویی از مردان به روش های مختلف هستند.

آنها به دلیل اینکه در روابط گذشته خود شکست های احساسی زیادی را تجربه کرده اند؛ نمی‌خواهند احساسات و عواطف را در روابط فعلی خود وارد کنند. همچنین روحیه هیجان طلبی و تجربه چنین روابطی، نیز از دیگر دلایل علاقه به داشتن ددی شوگر است.

سخن پایانی

افراد سرشناس و بزرگی در طول تاریخ، وارد چنین روابطی شده و یا خود ددی شوگر بوده اند. اما این توجیه و دلیل برای خوب یا بد بودن چنین روابطی نیست. افراد باید شرایط خود را در نظر بگیرند. اما به طور کلی روابط این چنینی، مزایا و معایب خودش را داشته و حتی دیگران را نیز درگیر می‌کند. حتی بعد از مدتی احتمالا دیگر نمی‌توانند به توافقات موجود در رابطه هم پایبند بمانند. به همین دلیل باید قبل از ورود به آن، مسائل مختلف را در نظر داشته و در این زمینه از یک روانشناس کمک بگیرند.

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج و رابطه می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره