روابط زناشوییزوج و خانواده

بازی های جنسی با همسر را امتحان کنید | 7 بازی جنسی

بازی های جنسی با همسر یکی از ابعاد رابطه جنسی و همچنین پیش نوازی محسوب می‌شود. برای برقراری رابطه جنسی زوجین به تحریک کافی نیاز داشته باید به سطح مشخصی از برانگیختگی برسند. اضافه کردن کمی خلاقیت و تنوع به روش های همیشگی رابطه جنسی، رابطه را از حالت همیشگی خارج کرده و باعث صمیمیت و علاقه بیشتری میان زوجین می‌شود. البته اینکار نیاز به شناخت بدن همسر و همچنین علایق او دارد.

به همین دلیل بهتر است بعد از گذشت مدتی از رابطه، راهکارهای جدید را امتحان کنید. نحوه تحریک افراد با یکدیگر متفاوت است و هر فردی فانتزی های جنسی مختلفی دارد. زوجین باید راه های مختلفی را امتحان کرده تا سلیقه خود و همسرشان را پیدا کنند. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه بازی های جنسی با همسر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

بازی های جنسی با همسر

استفاده از بازی های جنسی با همسر در رابطه جنسی، نیاز به خلاقیت و انرژی دارد. بسیاری از زوجین به دلیل ویژگی های شخصیتی شان از این کار خجالت کشیده و یا لزومی به انجام این کار نمی‌بینند. اما فراموش نکنید که رابطه جنسی یکی از بخش های مهم رابطه محسوب می‌شود و افراد باید برای آن برنامه ریزی داشته و به آن اهمیت دهند. بهره گیری از روش های مختلف به افراد کمک می‌کند تا انگیزه بیشتری برای برقراری رابطه داشته و در این زمینه با شریک خود نیز همکاری کنند. در این مقاله به بررسی چند مورد از این روش ها می‌پردازیم. برای اطلاع از روش های رابطه جنسی خشن کلیک کنید.

انواع بازی های جنسی با همسر

انواع بازی های جنسی با همسر

منظور از بازی های جنسی با همسر، استفاده از تکنیک های بیشتر برای تحریک است. برخی از افراد به روش های معمولی برانگیختگی را تجربه نمی‌کنند و یا نیاز به میزان تحریک بیشتری دارند. با استفاده از این بازی ها افراد نه تنها می‌توانند رابطه جنسی خود را راحت تر آغاز کنند؛ بلکه لذت بیشتری نیز دریافت می‌کنند. برخی از این بازی ها به شرح زیر هستند.

🔸استفاده از پوزیشن های جنسی جدید

پوزیش های جنسی تنوع زیادی داشته و هر یک کاربردی دارند. البته امتحان کردن همه انواع پوزیشن ها توصیه نمی‌شود. چرا که احتمال بروز آسیب هایی وجود دارد. اما افراد باید با توجه به توانایی بدنی و همچنین علایق خود پوزیشنی را انتخاب کرده و به شریک خود نیز توجه داشته باشند.

گاهی زوجین تنها به یک حالت عادت کرده و تا مدت ها از آن استفاده می‌کنند. اما با این کار رابطه وارد حالت یکنواختی می‌گردد. به همین دلیل بهتر است همواره حالات برقراری رابطه جنسی خود را تغییر داده و تنوع ایجاد کنید. برای آشنایی با انواع پوزیشن های جنسی محبوب کلیک کنید.

🔸 بازی های جنسی با همسر | لباس و آرایش های متنوع

استفاده از لباس های مختلف و همچنین آرایش مو و صورت متفاوت نیز از انواع بازی های جنسی با همسر محسوب می‌شود. ظاهر افراد نقش مهمی در رابطه جنسی داشته و افراد باید به آن اهمیت دهند. می‌توانید در این مورد با همسر خود صحبت کرده و از فانتزی های او در رابطه جنسی مطلع شوید. همچنین به بهداشت فردی نیز اهمیت داده و آن را جدی بگیرید. همچنین در استفاده از این لباس ها زیاده روی نکنید. چرا که اگر زمانی نتوانید از این روش استفاده کنید برقراری رابطه جنسی به صورت معمولی برایتان دشوار خواهد شد.

🔸اهمیت دادن به پیش نوازی

پیش نوازی یکی از مهم ترین بخش های بازی های جنسی با همسر محسوب می‌شود. بسیاری به آن هیچ اهمیتی نداده و مستقیما سراغ دخول و شروع رابطه می‌روند. در واقع در زمان معاشقه افراد می‌توانند از بازی های مختلف برای تحریک شریک خود استفاده کنند. همچنین هر چه مدت زمان پیش نوازی بیشتر شود؛ دو نفر لذت بیشتری از رابطه می‌برند. حتی این مورد برای افرادی که مبتلا به انواع اختلالات جنسی نیز هستند؛ بسیار مناسب است. و آنها را هم از نظر ذهنی و هم جسمانی آماده می‌کند.

🔸بازی های جنسی با همسر | غافلگیر کردن همسر

معمولا بیشتر افراد از غافلگیر شدن لذت می‌برند. اگر این غافلگیری به روش درست انجام شود. زوجین می‌توانند با انجام حرکاتی در رابطه جنسی همسر خود را غافلگیر کرده و رابطه جنسی خوشایند تری را تجربه کنند. برای مثال بستن چشم های همسر به صورت ناگهانی و یا بوسیدن او غافلگیری های کوچک و موثری هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. معمولا زمانی که چشم ها بسته هستند؛ حواس دیگر فعال تر می‌گردند و افراد محرک های محیطی را بیشتر احساس می‌کنند.

🔸حرکات موزون دو نفره

یکی دیگر از انواع بازی های جنسی با همسر، انجام حرکات موزون دو نفره و یا به صورت تنهایی است. رقصیدن باعث بالارفتن میزان جریان خون و همچنین ترشح هورمون های شادی آور می‌گردد و رابطه جنسی را برای زوجین لذت بخش تر می‌کند. البته این حرکات را به آرامی انجام داده و خود را خسته نکنید. همچنین اگر همسر شما مایل به انجام ینکار نیست؛ بهتر است او را مجبور نکنید. همینکه قبل از رابطه کمی فعالیت داشته باشید و یا از موسیقی لذت ببرید؛ خود باعث بالارفتن کیفیت رابطه می‌گردد.

🔸بازی های جنسی با همسر | استفاده از زبان جنسی

صحبت کردن در مورد مسائل جنسی با همسر می‌تواند باعث آمادگی ذهنی دو نفر برای رابطه جنسی گردد و همچنین باعث شناخت بیشتر گردد. البته نباید در این کار زیاده روی شود و یا از تمسخر بدن همسر استفاده کرد. شوخی های جنسی آدابی دارند که بهتر است از چهارچوب آنها خارج نشوید. به طور کلی حس شوخ طبعی باعث احساس راحتی در افراد شده و عملکرد بهتر افراد را در رابطه در پی خواهد داشت. در بازی های جنسی با همسر، صحبت کردن نقش مهمی دارد و می‌تواند باعث لذت بیشتر گردد.

🔸نقاشی روی بدن

از انواع بازی های جنسی با همسر می‌توان به نقاشی روی بدن اشاره کرد. تحریک نقاط حساس و تحریک پذیر افراد، نقش موثری در رابطه جنسی دارد. با اینکار افراد هم می‌توانند همسر خود را تحریک کرده و هم با بدن او بیشتر آشنا گردند. منظور از نقاشی کشیدن استفاده از انگشتان برای ترسیم روی بدن است. اینکار باید به آرامی انجام شود. افراد می‌توانند طرحی را روی بدن دیگری کشیده و از او بخواهند تا این طرح را حدس بزند. برای اطلاع از نقاط تحریک پذیر مردان کلیک کنید.

مزایای استفاده از بازی های جنسی

مزایای استفاده از بازی های جنسی با همسر

فراموش نکنید که در استفاده از بازی های جنسی با همسر قوانینی گذاشته و حتی جایزه و یا مجازات تعیین کنید. اینکار باعث هیجان بیشتر شده و افراد را ترغیب می‌کند تا خلاقیت بیشتری به خرج دهند. این بازی ها قطعا تاثیرات مثبتی بر رابطه گذاشته افراد را بیشتر مشتاق می‌کند. برخی از مزایای بهره گیری از این بازی ها شامل موارد زیر می‌شوند.

پدیدایی رابطه احساسی صمیمی تر

تعاملات بیشتر میان زوجین

شناخت از یکدیگر

تقویت خلاقیت و نوآوری در افراد

بی نیازی از روش های دیگر برای برطرف کردن نیاز جنسی

درمان اختلالات جنسی مختلف

سخن پایانی

بسیار مهم است که بعد از استفاده از بازی های جنسی باهمسر در رابطه جنسی خود به شکل فعال تری عمل کنید. بسیاری از افراد بلافاصله بعد از ارگاسم، دیگر به همسر خود اهمیتی نداده و یا رابطه را ادامه نمی‌دهند. اما با استفاده از این روش، تاثیر آن را حتی بعد از رابطه جنسی نیز مشاهده خواهید کرد. نکته حائز اهمیت این جاست که افراد باید در مورد این بازی ها با همسر خود صحبت کرده و از رضایت او نیز اطمینان حاصل کنند. همچنین نحوه انجام درست و به موقع آنها نیز بسیار اهمیت دارد. افراد می‌توانند در این زمینه با یک مشاور جنسی مشورت کرده و از او کمک بگیرند.

برای دریافت مشاوره در زمینه بازی های جنسی با همسر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره