ارتباط با جنس مخالفزوج و خانواده

بازی با احساسات | 9 نشانه شناسایی افرادی که در بازی با احساسات مهارت دارند

بازی با احساسات افراد بزرگ ترین آسیب ها را وارد می‌کند. هستند کسانی که کارشان بازی کردن با احساسات دیگران است. فردی را به خود وابسته می‌کنند و بعد از اطمینان از کار خود، او را رها می‌کنند. یا روش های دیگری را برای تخریب احساسات افراد انتخاب می‌کنند. تقریبا همه ما انسان ها به دلیل روابط متعدد با افراد؛ این موضوع را تجربه کرده ایم. و آسیب های فراوانی را در این زمینه تجربه کرده ایم.

اما موضوع بازی با احساسات به قدری آسیب زا است که اغلب افراد به دنبال راه و روشی برای شناسایی این افراد هستند. برای شناسایی این افراد باید نشانه های رفتاری آنها را بشناسید. توصیه می‌کنم از روانشناس در این زمینه راهنمایی بگیرید. برای دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه بازی با احساسات می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

بازی با احساسات

بازی با احساسات چگونه است؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مورد بازی با احساسات قرار گرفته باشید. احساسی که بعد از تجربه این رفتار دریافت خواهید کرد؛ بسیار سخت و طاقت فرسا است. این افراد آسیب های زیادی تجربه می‌کنند و اغلب دچار افسردگی و اضطراب می‌شوند؛ حتی نمی‌توانند به خوبی استرس خود را کنترل کنند. اعتماد آنها نسبت به افراد از بین می‌رود و به سختی با افراد ارتباط موثر برقرار می‌کنند.

امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی، بازی با احساسات به راحتی صورت می‌گیرد. روش های زیادی برای بازی با احساسات و هیجانات افراد وجود دارد و هر فردی روش مخصوص به خود را پیاده می‌کند. در این مقاله راجع به شناسایی این افراد توضیح داده‌ایم تا دیگر در دام آنها نیوفتید. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بخشیدن دیگران کلیک کنید.

نشانه افرادی که در بازی با احساسات مهارت دارند

نشانه افرادی که در بازی با احساسات مهارت دارند

برای اینکه در دام افراد با ویژگی دروغگویی نیوفتید؛ باید ویژگی آنها را شناسایی کنید. اما شناسایی نشانه این افراد آنقدری هم که تصور می‌کنید ساده نیست. در این بخش مقاله برای آگاهی بیشتر شما، نشانه های این افراد را توضیح داده ایم.

✨ به راحتی احساس گناه ایجاد می‌کنند

افرادی که در بازی با احساسات مهارت خاص دارند؛ در ایجاد گناه متخصص هستند. این افراد هر کاری انجام می‌دهند تا همه چیز را به نفع خود تمام کنند و شما را مقصر جلوه کنند. این افراد با مطرح کردن چیزی که شما را اذیت می‌کند، به شیوه ای رفتار می‌کنند که گویی به آنها ظلم شده و شما مقصر صددردصد هستید. تعامل با این رفتار به طرزی است که شما همیشه فرد اشتباه کنند و او فرد مظلوم ماجرا است.

✨ همیشه قربانی ماجرا هستند | بازی با احساسات

زمانی که فردی در بازی با احساسات ماهر است، نقش قربانی را بازی می‌کند. این افراد همیشه درک نمی‌شوند و هیچ اشتباهی از آنها سر نمی‌زند. همیشه دیگران مقصر هستند، اگر عصبانی و ناراحت هم هستید؛ این افراد هیچ گناهی ندارند.

✨ عمل مطابق با رفتار نیست

افرادی که در بازی با احساسات مهارت دارند، حرف و عمل یکسانی ندارند. آنها همیشه قول حمایت و کارهایی برای شادی شما می‌دهند؛ اما زمان عمل جا می‌زنند. حتی به شیوه ای رفتار می‌کنند که گویی خواسته شما غیر منطقی و ظلم است. همیشه طوری رفتار می‌کنند که گویی باعث زحمت و دردسر آنها می‌شوید. در نهایت به شیوه ای رفتار می‌کنند که شما به واقعیت شک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عشق یک طرفه کلیک کنید.

✨ در برقراری روابط عمومی عالی هستند

افرادی که در زمینه بازی با احساسات مهارت خاص دارند، به سرعت با دیگران ارتباط می‌گیرند. این افراد در هر رابطه ای فوری صمیمی می‌شوند و از شما نیز همین انتظار را دارند. همیشه خود را فرد آسیب دیده و حساس نشان می‌دهند تا با آنها بد برخورد نکنید. اما این یک فریب برای بازی با احساسات شما است.

✨ حرف های خود را تکذیب می‌کنند | بازی با احساسات

یکی از ویژگی افراد که در بازی با احساسات مهارت دارند؛ تکذیب حرف های خود است. این افراد دروغگو های بسیار ماهری هستند که همیشه به ظاهر نشان می‌دهند هیچ اتفاقی رخ نداده است. آنها همیشه زیر حرف و کارهای خود می‌زنند و کارهایی که انجام داده اند را گردن نمی‌گیرند. به قدری در این کار ماهر هستند که شاید به حافظه و عقل خود شک کنید. در واقع این چنین رفتار می‌کنند که این حرف ها ساخته ذهن خود شماست و او نقشی در آنها ندارد.

✨ دیگران را مسئول ناراحتی شما می‌دانند

اگر شما دچار اضطراب، ناراحتی و استرس شوید، این افراد به راحتی خود را از دایره بیرون می‌کشند و دیگران را از وضعیت شما آگاه می‌کنند. این آگاهی به شیوه ای صورت می‌گیرد که گویی خودشان شما را به این حال دچار کرده اند. حتی شما نیز باور خواهید کرد که مقصر تمام احساسات منفی درونی شما، دیگران هستند.

✨ برای سوء استفاده از شما، ضعف هایتان را به خوبی شناسایی می‌کنند

اگر جلوی افرادی که در بازی با احساسات مهارت دارند، نقطه ضعف های خود را لو بدهید؛ شادی را به آنها نشان داده اید. این افراد با شناسایی نقاط ضعف شما؛ قصد سوء استفاده دارند و همیشه احساس منفی را به شما منتقل می‌کنند. اگر در مورد شما اطلاعات زیادی کسب کنند؛ راحت تر احساسات شما را به بازی می‌گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باج گیری عاطفی کلیک کنید.

✨ همیشه برای کمک داوطلب هستند | بازی با احساسات

افرادی که در بازی با احساسات شما مهارت دارند، همیشه برای کمک به دیگران داوطلب هستند. این افراد اولین نفر برای کمک به بقیه هستند اما زمانی که داوطلب شوند، نقش قربانی به خود می‌گیرند. هدف آنها از این کار ایجاد حس گناه به فرد درخواست کننده است.

✨ یک قدم از شما جلو هستند

بازی با احساسات مهارت خاصی لازم دارد. افرادی که این خصوصیات را دارند به خوبی با شما بازی می‌کنند و از زرنگی زیاد، یک قدم جلوتر از شما هستند. همیشه به شما می‌گویند که ناراحتی شما در قبال ناراحتی او چیزی نیست و اجازه گلایه از شرایط به شما نمی‌دهند.

کلام آخر

همانطور که گفته شد؛ بازی با احساسات آسیب های فراوانی به شما وارد می‌کند و از لحاظ روحی تا مدت ها شما را فلج می‌کند. به همین جهت بهتر است که با نشانه های این افراد آشنا شوید تا در دام آنها نیوفتید. اگر با احساسات شما هم بازی شده است؛ حتما برای درمان از روانشناس کمک بگیرید تا به زندگی شاد خود باز گردید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه بازی‌با‌ احساسات می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره