روانشناسی فردیزوج و خانوادهمهارت های ارتباطی

مشاوره تلفنی روانشناسی

مشاوره تلفنی روانشناسی و یا مشاوره تلفنی با موبایل برای کسانی که امکان حضور در جلسه مشاوره را ندارند، برای ارائه خدمات درمانی به صورت فوری برای تمامی گروه های سنی ایجاد شده است. خیلی اوقات وقتی با بحرانی در خانواده و یا زندگی شخصی روبرو می‌شویم، قادر به تفکر منطقی نیستیم، چه برسد به اینکه بخواهیم با مرکز مشاوره ای تماس بگیریم و برای چند روز آینده وقت رزرو کنیم. مشاوره تلفنی این امکان را می‌دهد که از هر کجایی با متخصصین روانشناسی بتوانیم ارتباط برقرار کنیم. به دلیل محدودیت های تماس تلفنی، باید درمانگران با سابقه و کاربلدی این کار را انجام دهند. مجموعه آواژه با گردهم آوری جمعی از روانشناسان خبره به شما این امکان را می‌دهد تا در هر ساعتی از روز بتوانید با بهترین متخصصان روانشناسی جلسه درمان داشته باشید. 

بیشتر بخوانید : مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره روانشناسی تلفنی

برخی از مراکز مشاوره تنها دارای خطوطی هستند که تماس گرفتن با آن‌ها تنها از طریق تلفن ثابت امکان پذیر است. این امر بسیاری از مراجعان را محدود کرده و باعث می‌شود آن‌ها در مواقع بحرانی یا زمانی که شرایط صحبت کردن در خانه وجود ندارد از دریافت خدمات مشاوره محروم بمانند. در مقابل، مشاوره تلفنی روانشناسی با گوشی همراه به شما این امکان را می‌دهد که از هرجایی از طریق خط موبایل خود با مشاورین تماس گرفته و در مورد مشکلات خود از آن‌ها کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید : مشاوره جنسی تلفنی

مشاوره تلفنی روانشناسی با موبایل چه مزایایی دارد؟

مشاوره با گوشی همراه مزایای مختلفی دارد که می‌تواند نسبت به مراجعه حضوری برای بسیاری از افراد ارجحیت داشته باشد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

صرف زمان کمتر برای مشاوره

بسیاری از افراد در برخی مناطق کشور به مراکز معتبر دسترسی ندارند و یا حتی در صورت دسترسی به دلیل مشغله‌های روزمره وقت این را ندارند که به صورت حضوری به درمانگران مراجعه کنند. مشاوره با موبایل با برداشتن این مانع به شما کمک می‌کند از هرجای کشور با بهترین و معتبرترین مراکز تماس بگیرید و در مورد مشکلات خود با روانشناسان یا مشاوران متخصص گفت‌وگو کنید. 

پرداخت هزینه ای به صرفه تر

رفت‌وآمدهای حضوری، هزینه‌های اضافه‌ای را به مراجعین تحمیل می‌کند که همین امر می‌تواند شما را از مراجعه منصرف کند یا باعث شود دائماً این مسئله را پشت گوش بیاندازد؛ اما در مراجعه تلفنی می‌توانید در این زمینه نیز صرفه جویی کرده و نگرانی‌های مالی خود را کاهش دهید.

امکان دسترسی آسان

در مراجعه حضوری شما همواره با محدودیت‌های زمانی خاصی روبه‌رو هستید. درمانگران همیشه در دفتر کار خود حضور ندارند و در نتیجه نمی‌توانید هر زمان به آن‌ها مراجعه نمایید؛ اما در مشاوره با موبایل تلفنی، قادر هستید در هر زمان با خطوط در نظر گرفته شده تماس بگیرید و در مورد مشکلات خود یا بحران‌های پیش رو با روانشناسان و مشاوران صحبت نمایید.

بیان راحت تر مسائل

مراجعه به روانشناس و مشاور برای بسیاری از افراد آسان نیست. برای مثال برخی افراد در حضور روانشناس احساس معذب بودن می‌کنند و نمی‌توانند آزادانه مسائل خود را مطرح کنند. هرچقدر مشکلات شخصی‌تر و خصوصی‌تر باشند چالش‌ها بر سر مراجعه به روانشناس بیشتر خواهد شد. در این شرایط مشاوره تلفنی روانشناسی به شما کمک می‌کند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید و برای صحبت کردن با یک درمانگر مقاومت کمتری را نشان دهید. 

در جلسات مشاوره تلفنی روانشانسی با موبایل چه موضوعاتی می توان مطرح کرد؟

جلسات مشاوره با موبایل نسبت به جلسات مشاوره حضوری هیچ گونه محدودیتی در مورد موضوعات مطرح شده ندارند. از جمله این موضوعات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مشاوره در حوزه کودک و نوجوان
  • مشاوره پیش از ازدواج، مشکلات مرتبط با همسر و مسائل زناشویی 
  • درگیری با اختلالات جنسی نظیر زودانزالی، ناتوانی در رسیدن به ارگاسم یا بی‌میلی جنسی
  • وجود تنش و تعارض در خانواده و ناتوانی در برقراری ارتباط درست با اعضا 
  • درمان انواع اختلالات روانشناسی نظیر افسردگی، اضطراب، وسواس، اعتیاد و … 
  • مشاوره گرفتن در زمینه‌هایی نظیر تحصیل یا مشاوره تلفنی شغلی
  • مشاوره خیانت تلفنی
بیشتر بخوانید : مشاوره ازدواج تلفنی

چه کمک هایی از مشاوره تلفنی روانشناسی با موبایل می گیریم؟

برای استفاده از خدمات مشاوره با موبایل تنها کافی است با شماره‌های ثبت شده در سایت تماس بگیرید و درخواست ارائه خدمات خارج از سامانه را بدهید. پس از این با مشخص کردن حوزه مشکل خود و پرداخت هزینه در طی کوتاه‌ترین زمان می‌توانید با مشاورین متخصص در حوزه مد نظر خود تماس حاصل کرده و از آن‌ها در این باره کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید : مشاوره کودک تلفنی

 

برای دریات مشاوره می توانید از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

آیا می توانیم مشاوره تلفنی را تبدیل حضوری کرد؟

بله در صورتی که احساس کنید در جلسات مشاوره حضوری می‌توانید از مزایای بیشتری برخوردار شوید می‌توانید روند جلسات را تغییر داده و از مرکز نوبت جلسات حضوری دریافت نمایید.

‫15 دیدگاه ها

  1. ماوره تلفنی گرفتم خیلی راضی بودم جاهای دیگه فقط میخوان وقت پر کنن ولی شما خیلی بهم کمک کردید مرسیییییی

  2. با سلام
    اینجانب مرضیه انصاری با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و ۷ سال سابقه کار رواندرمانی و آموزش در بخش خصوصی و دولتی مایل به همکاری با تیم تخصصی شما به صورتآنلاین و تلفنی هستم
    باتشکر

        1. بله با شماره های درج شده تماس بگیرید جهت مشاوره تلفنی و یا مشاوره انلاین راهنمایی تون می کنن

  3. من می خواستم از خدمات مشاوره تلفنی روانشناسی استفاده کنم . واقعا به نظرتون نتیجه بخش هست تا حالا همچین تجربه ای نداشتم

    1. مزایای مشاوره تلفنی تو مقاله توضیح داده شده ، و اگر نتیجه بخش نبود همچین سیستمی مسلما از طرف ارگان های مربوطه اجازه شکل گیری پیدا نمی کرد. میتونید مشاوره تلفنی رو یک بار هم که شده تجربه کنید و قطعا ضرری نخواهید کرد.

  4. سلام
    وقتتون بخیر
    من از یکجایی مشاوره گرفتم مشاورش همش حرفای تکراری که خودم بلدم گفت و نصیحتم کرد. من به نصیحت نیازی ندارم. من میخوام یکی مشکل منو عمقی بررسی کنه. لطفا یک مشاوره خوب به من معرفی کنید. موضوع من خیانت به دوست پسرم هست. تشکر

    1. سلام سیما عزیز معمولا در مشاوره های روانشناسی این موضوع پیش میاد و بعضی افراد نمی تونن با متخصص ارتباط خوبی بگیرن در این جور موارد پیشنهاد میشه که ادامه جلسات را با متخصص دیگری انجام بشه. برای دریافت مشاوره با مشاوران آواژه با شماره های درج شده تماس بگیرید.

  5. سلام. ۳۵ سال دارم. تا حالا س.ک.س نکردم. به‌خاطر مشکل روانی‌م امکان ازدواج و حتی دوست دختر داشتن ندارم. میخوام با یک دختر س.ک.س کنم. چه پیشنهادی دارید؟ ممنون.

  6. واقعا مشاوره تلفنی روانشناسی که مرکزتون ارائه می ده عالیه من از خیلی جاها مشاوره گرفتم ولی هیچ گا مثله آواژه نبود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره