روابط زناشوییزوج و خانواده

رابطه بدون دخول | بارداری بدون دخول ممکن است؟

رابطه بدون دخول همانطور که از نام از آن مشخص است؛ زوجین تنها به تحریک یکدیگر می‌پردازند؛ اما دخولی صورت نمی‌گیرد. عده ای رابطه جنسی را تنها به دخول محدود می‌کنند و قبل و بعد از آن از هیچ روش دیگری بهره نمی‌گیرند. از طرفی گاهی به دلیل وجود مشکلات جنسی مختلف، رابطه جنسی بدون دخول، تنها روشی است که زوجین می‌توانند استفاده کنند و در واقع بخشی از فرایند درمان آنهاست. از طرفی می‌تواند لذت رابطه جنسی را دوچندان کرده و خلاقیت زوجین را برانگیزد. برخی از زوجین در دوران نامزدی و عقد، برای پیشگیری از باردار شدن از این روش ها استفاده می‌کنند. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه بدون دخول می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

رابطه بدون دخول

در رابطه بدون دخول احتمال انتقال بیماری های مقاربتی، بارداری و همچنین از بین نرفتن بکارت کمتر است. اما به هر حال باید نکات زیادی را در این مورد رعایت کرد. به طور کلی دخول به معنای ورود آلت تناسلی مرد، درون واژن است که منجر به ارگاسم می‌شود. دخول می‌تواند یا طریق واژن و یا مقعد باشد.

دخول واژینال هیچ گونه عوارضی نداشته و برای فرزندآوری نیز باید از این روش استفاده کرد. اما رابطه جنسی مقعدی، باعث بروز پیامدهای زیادی برای زنان می‌شود. از طرفی روش به ارگاسم رسیدن هر فردی متفاوت است. به همین دلیل باید در مورد روش های مختلف، اطلاعات کافی را کسب کرد. برای اطلاع از روش های رابطه جنسی در دوران عقد کلیک کنید

انواع رابطه بدون دخول

انواع رابطه بدون دخول

رابطه بدون دخول، طیف وسیعی از رفتارهای جنسی را در برمی‌گیرد؛ که علاوه بر لذت، عوارض آنها نیز کمتر از روش های دیگر است. از طرفی سبب آمادگی بیشتر افراد برای رابطه جنسی می‌گردد. برخی از این روش ها شامل موارد زیر می‌شود. برای اطلاع از انواع بازی های جنسی با همسر کلیک کنید.

🔶بوسیدن همسر

بوسیدن همسر، از اولین مراحل تحریک همسر برای رابطه بدون دخول است. افراد می‌توانند با شناسایی نقاط تحریک پذیر بدن همسر و با کمک بوسه، برای او لذتی در حد دخول ایجاد کنند. این موضوع مخصوصا برای زنان بیشتر اتفاق می‌افتد. تنها بخش کوچکی از زنان با دخول واژینال، ارگاسم را تجربه می‌کنند و بقیه آنها روش های دیگری دارند. بوسیدن علاوه بر افزایش میزان صمیمیت، سبب برانگیختگی همسر نیز می‌شود.

🔶تحریک کلیتوریس

کلیتوریس که در قسمت خارجی آلت تناسلی زنان قرار داد؛ بسیار تحریک پذیر بوده و سبب برانگیختگی در زنان می‌شود. مردان اگر بتوانند با کمک روش های مختلف این قسمت و یا نقطه جی را تحریک کنند؛ ارگاسم نیز برای زنان حاصل می‌شود. تحریک این نواحی ، یکی از روش های رابطه بدون دخول محسوب می‌شود.

🔶ماساژ همسر

یکی دیگر راه های رابطه بدون دخول، ماساژ همسر است. ماساژ همچنین به نوعی پیش نوازی هم محسوب می‌شود. البته برای ماساژ دادن باید به نکاتی دقت کرده و همچنین اصول آن را بیاموزید. ماساژ باید به آرامی انجام گیرد. با ماساژ می‌توان نقاط تحریکی بدن همسر را تحریک کرد و موجب لذت او شد. قبل از ماساژ دست های خود را گرم کرده و همچنین در حین آن نیز می‌توانید از بوسیدن استفاده کنید. از طرفی انجام ماساژ با کمک روغن های مخصوص، سبب لذت بیشتر همسر نیز می‌گردد.

🔶خودارضایی

خودارضایی در کنار همسر و یا برای او نیز، رابطه بدون دخول محسوب می‌شود. البته نباید اجازه داد که این روش جایگزین رابطه جنسی شود. و یا طرفین به آن وابستگی پیدا کنند. قطعا افراد بیشتر از هر فرد دیگری خود را می‌شناسند و از روش های لذت بیشتر آگاهند. به همین دلیل می‌توان در این مورد از همسر سوال کرد و از این طریق موجب تحریک او شد. این نوعی خودارضایی محسوب می‌شود؛ چرا که از روشی غیر از دخول استفاده می‌کنیم.

🔶کمک گرفتن از دست و یا ابزارهای جنسی

با تحریک می‌توان از روش های مختلفی بهره برد. دست و ابزارهای جنسی از انواع آنها هستند. برای مثال ویبراتورها نوعی از ابزارهای جنسی هستند که همسر می‌تواند از آنها برای شما استفاده کند. همچنین تحریک با دست و یا انگشتان از روش های دیگری هستند که زوجین می‌توانند از آنها برای تحریک یکدیگر استفاده کنند. لوبریکانت ها در این شرایط می‌توانند کمک کننده باشند.

🔶رابطه جنسی دهانی و مقعدی

رابطه جنسی دهانی و مقعدی نیز جایگزین های مناسبی برای رابطه بدون دخول هستند. در رابطه دهانی فرد با کمک دهان و یا زبان آلت تناسلی و دیگر نقاط بدن را تحریک می‌کند. در حین رابطه دهانی بتر است افراد از دنتال دم استفاده کنند. از طرفی رابطه مقعدی نیز، دخول از طریق مقعد زنان است. با اینکه این روش عوارض زیادی برای زنان دارد و همچنین میزان لذت آن نیز کمتر است؛ اما برخی از زوجین در دوران نامزدی از آن استفاده می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با رابطه دهانی کلیک کنید.

پوزیشن های مناسب برای رابطه بدون دخول

فراموش نکنید که حتی برای رابطه بدون دخول نیز پوزیشن های مخصوصی وجود دارد. استفاده از این پوزیشن های جنسی، نه تنها به انجام اصولی رابطه کمک می‌کند؛ بلکه موجب لذت بیشتر نیز می‌گردد. با استفاده از این پوزیشن ها زوجین می‌توانند بدون دخول کامل، از رابطه جنسی خود لذت ببرند. برخی از این پوزیشن ها شامل موارد زیر می‌شوند. برای اطلاع از پوزیشن های جنسی محبوب کلیک کنید.

پوزیشن مار

پوزیشن ساعت

پوزیشن آویزان شدن

هاکل باک

زامبی

زئوس

میله

دوزیست

در نظر داشته باشید که انجام تمام پوزیشن ها برای زوجین امکانپذیر نیست. بهتر است افراد توانایی بدنی خود و همسر را در نظر داشته باشند و قبل از انجام هر پوزیشنی از راحتی و رضایت همسر خود اطمینان حاصل کنند.

رابطه بدون دخول و بارداری

بیشتر افراد رابطه بدون دخول را به دلیل پیشگیری از بروز بارداری انتخاب می‌کنند. اما باید این نکته را در نظر بگیرند که حتی در صورت نداشتن دخول، بازهم احتمال بارداری هست. اگر به هر نحوی اسپرم وارد واژن شود و این در زمان تخمک گذاری باشد؛ احتمالا بارداری اتفاق می‌افتد. به همین دلیل زوجین باید همواره از کاندوم و یا روش های پیشگیری دیگر استفاده نمایند.

پیامدهای رابطه بدون دخول

پیامدهای رابطه بدون دخول

رابطه بدون دخول نیز، عوارض خود را برای زوجین دارد. همانطور که گفته شد در این نوع رابطه نیز احتمال بارداری وجود دارد. از طرفی احتمال انتقال بیماری های مقاربتی نیز از طریق رابطه دهانی و مقعدی را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. از طرف دیگر از آنجایی که برخی رابطه بدون دخول را کامل نمی‌دانند؛ احتمالا در این مورد دچار ناامیدی شده و دیگر تمایل خود را به رابطه جنسی از دست می‌دهند. این نوع رابطه نیز مزایا و معایب خود را دارد و نباید به صورت دائمی از آن استفاده کرد.

سخن پایانی

فراموش نکنید که ارگاسم تنها با دخول تجربه نمی‌شود؛ بلکه راه های گوناگونی برای تجربه لذت جنسی وجود دارد. افراد علایق و فانتزی های جنسی متفاوتی داشته. به همین دلیل بهتر است در این زمینه زوجین با یکدیگر صحبت کرده و همچنین شرایط را در نظر داشته باشند. استفاده از این روش در برخی موارد مفید واقع شده و سبب لذت بیشتر می‌شود و گاهی نیز سبب بروز مشکلاتی می‌گردد. می‌توانید در این زمینه از یک مشاور جنسی نیز کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه بدون دخول می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

یک دیدگاه

  1. وقت بخیر،
    همیشه که نباید رابطه جنسی به چیز ختم شود. گاهی اوقات نیاز است فقط حرفای عاشقانه و احساسی همراه نوازش و لمس باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره