اختلالات جنسیاختلالات روانیاختلالات شخصیتارتباط با جنس مخالفارتباط نوجوان با والدین و همسالانازدواجاضطراب و استرساعتیادافسردگی - دوقطبیانگیزه و موفقیتبلوغبیماری های روان تنیتربیت نوجوانانتست های اعتیادخانوادهخشم و عصبانیتخصوصیات روانی نوجوانخودشناسیخیانتدرمان و ترک اعتیاددسته‌بندی نشدهروابط زناشوییروانشناسی فردیزوج و خانوادهسایر اختلالات روانیشناخت اعتیاد و انواع موادطلاقفوبیا و ترسمشاوره تحصیلیمشاوره شغلیمشکلات خوابمهارت های ارتباطینوجوانوسواس

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین امروزه تبدیل به یکی از محبوب ترین راه های دریافت مشاوره شده است. چرا که در زندگی امروزی افراد باید در زمان صرفه جویی کرده و از طرفی گاهی اصلا دسترسی به مشاوره حضوری ندارند. مشاوره آنلاین در غالب تماس تصویری و یا ارسال پیام صورت می‌گیرد که انتخاب یکی از این راه ها برعهده مراجع است. از طرفی کیفیت مشاورهای های آنلاین امروزه بسیار بالا رفته و دقیقا مانند است که فرد در اتاق درمان نشسته است. این موضوع بعد از همه گیری ویروس کرونا بیشتر شده و افراد دیگر به دلایل مختلف این روش را برای دریافت مشاوره انتخاب می‌کنند. البته گاهی برخی از افراد نیز نمی‌توانند با این روش ارتباط کافی را برقرار نمایند. از این رو باید قبل از تصمیم گیری در این مورد به خوبی فکر کرده و حتی دو راه را امتحان کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره آنلاین می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

مشاوره آنلاین چیست؟

یکی از جدیدترین روش های دریافت مشاوره در جهان، مشاوره انلاین است که در آن افراد در هرمکانی که باشند می‌توانند با مشاور خود ارتباط گرفته و با او صحبت کنند. این موضوع مخصوصا برای مهاجرینی که قصد دارند تا با مشاوره همزبان خود صحبت کنند؛ بسیار حائز اهمیت است. امروزه کلینیک های زیادی این بستر را برای مراجعین خود فراهم کرده اند؛ که البته همه آنها کیفیت لازم برای انجام اینکار را ندارند. مرکز مشاوره ذهن نو با برخورداری از مشاورین مجرب در حوزه های مختلف، آماده خدمات رسانی به صورت آنلاین و حضوری است و حتی این شرایط را برای هموطنان خارج از کشور نیز فراهم کرده است. برای دریافت مشاوره تلفنی کلیک نمایید.

مزایای استفاده از مشاوره انلاین

مزایا مشاوره آنلاین

در برخی از موارد با اینکه افراد شرایط دریافت مشاوره به صورت حضوری را هم دارند؛ اما مشاوره آنلاین را انتخاب می‌کنند. این موضوع به دلیل مزایایی است که مشاوره آنلاین دارد. در این قسمت به توضیح برخی از مزایای استفاده از مشاوره آنلاین می‌پردازیم.

کمتر شدن مقاومت مراجع

بر اساس تجارب مشاورین در زمینه مشاوره آنلاین ، مشخص گردیده است که معمولا مراجعین در مشاوره آنلاین ، مقاومت کمتری از خود نشان داده و راحت تر در مورد مسائل مختلف خود صحبت می‌کنند. چرا که در این حالت در مکانی که خودشان راحت هستند نشسته اند و یا حتی لباس های راحتی نیز به تن دارند. با اینکه در این حالت شاید محرک های بیشتری برای حواسپرتی وجود داشته باشد؛ اما برای شروع صحبت، مراجعین احساس راحتی بیشتری در این موقعیت دارند.

صرفه جویی در وقت و هزینه ها

مشاوره آنلاین فاصله ها را کوتاه تر کرده و هزینه های کمتری نیز به افراد تحمیل می‌کند. در گذشته افراد مجبور بودند تا برای رساندن خود به جلسات مشاوره ساعت ها در ترافیک مانده و یا رانندگی کنند. همچنین گاهی باید برای انجام اینکار از محل کار خود نیز مرخصی می‌گرفتند. اما این نوع مشاوره انتخاب های بیشتری به افراد داده و کار را برایشان ساده تر کرده است.

دسترسی ساده تر

امروزه همه افراد به اینترنت و وسایل ارتباطی مختلف مثل تلفن همراه و لپ تاپ دسترسی دارند. مراجعین علاوه بر اینکه می‌توانند ساعت مدنظر خود را برای مشاوره آنلاین انتخاب کنند؛ به راحتی با یک تماس با مشاور خود صحبت کرده و کمک بگیرند.

رشد شخصی

دریافت مشاوره آنلاین فارغ از تمام مزایایی که در قسمت قبلی به آنها اشاره شد؛ منجر به رشد شخصی افراد شده و حال روحی آنها را بهتر می‌کند. در واقع هدف اصلی مشاوره گرفتن همین موضوع است. اما گاهی افراد به این دلیل که به یک مشاوره خوب دسترسی ندارند؛ به طور کلی از مشاوره گرفتن صرف نظر کرده و حتی از روش آنلاین هم استفاده نمی‌کنند.

تسهیل فرایند تصمیم گیری

گاهی افراد در زندگی با موقعیت هایی مواجه می‌شوند؛ که تصمیم گیری در آنها دشوار است. همچنین به سرعت هم نمی‌توان وقتی را مشاور خود تنظیم کرده و از او کمک گرفت. در این شرایط دریافت مشاوره انلاین در نزدیک ترین زمان، بهترین گزینه است. به طور کلی یکی از مزایای اصلی دریافت مشاوره آنلاین تسهیل کردن فرایند تصمیم گیری برای افراد است.

چطور می‌توان از مشاوره آنلاین استفاده کرد؟

برای استفاده از خدمات مشاوره آنلاین مرکز مشاوره آواژه می‌توانید برای مقالات مختلف سایت کامنت گذاشته و یا به آیدی تلگرام ما پیام دهید. همچنین می‌توانید با شماره هایی که در قسمت پایین سایت گذاشته شده اند نیز تماس بگیرید. مشاورین در ابتدا مشکل شما را تشخیص داده و سپس بهترین درمانگر را به شما پیشنهاد می‌کنند.

مشاوره آنلاین در چه زمینه هایی برگزار می‌شود؟

موضوعات مشاوره آنلاین

امام آیا مشاوره آنلاین فقط در یک حوزه انجام شده و یا افراد می‌توانند برای هر مشکلی از این روش استفاده کنند؟ مشاوره آنلاین با کیفیت مشاوره حضوری در زمینه های مختلفی برگذار شده و افراد می‌توانند برای مسائل مختلف خود، این گزینه را برای دریافت مشاوره انتخاب کنند.

مشاوره کودک: مشاوره کودک و نوجوان به صورت فردی، تلفنی و آنلاین برای افراد در هرکجای جهان برگزار می‌شود.

مشاوره ازدواج و روابط: زوجین می‌توانند جلسات خود را به صورت گروهی و یا جداگانه انتخاب کرده و از خدمات مشاوره آنلاین استفاده کنند.

 مشاوره جنسی: مشاوره آنلاین در زمینه مشکلات جنسی نیز با مجرب ترین متخصصین برگزار می‌شود.

مشاوره خانواده: خانواده ها نیز می‌توانند جلسات مشاوره انلاین را به صورت گروهی آغاز کرده و همگی در آنها حضور داشته باشند.

مشاوره فردی: در این جلسات به تشخیص درمان اختلالاتی مانند اضطراب، افسردگی، اعتیاد، وسواس و… پرداخته می‌شود.

مشاوره شغلی: حتی افرادی می‌توانند در زمینه کسب و کار و شغلی نیز از مشاوره آنلاین کمک بگیرند.

مشاوره تحصیلی: این روش بسیار برای دانش آموزان و دانشجویانی که وقت کمی دارند؛ مناسب بوده و به آنها کمک می‌کند.

چطور مشاوره آنلاین انتخاب کنیم؟

بسیاری از افراد در ابتدای شروع درمان در مورد انتخاب درمانگر خود دچار مشکل می‌شوند. مخصوصا زمانی که افراد مایل به دریافت مشاوره آنلاین هستند؛ بیشتر حساسیت به خرج می‌دهند. اما در مرکز مشاوره آواژه در ابتدا مشکل افراد مورد بررسی قرار گرفته، سپس مناسب ترین درمانگر به آنها پیشنهاد می‌شود. همچنین در طول درمان نیز برای اطمینان از کیفیت جلسات به طور مرتب از افراد بازخورد گرفته می‌شود.

سخن پایانی

در گذشته بیشتر افراد جلسات حضوری را ترجیح داده و تصور می‌کردند که با جلسه مشاوره آنلاین نمی‌توانند نتیجه مطلوب را دریافت کنند. اما امروزه با توجه استقبال گسترده افراد از این روش مشخص گردید که این روش می‌تواند به اندازه جلسه حضوری اثربخش بوده و به افراد کمک کند. تنها بهتر است افراد در این مورد به خوبی تحقیق کرده و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره آنلاین می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا می‌توان جلسات مشاوره آنلاین روانشناسی را به حضوری تبدیل کرد؟

بله شما علاوه بر مشاوره روانشناسی آنلاین، می‌توانید با شماره‌های مرکز تماس گرفته و برای جلسه حضوری با درمانگر مورد نظر خود  نوبت مشاوره دریافت کنید.

ممکن است برخی مشکلات حتماً به مشاوره حضوری نیاز داشته باشند؟

بله در برخی شرایط ممکن است درمانگر از شما بخواهد که شیوه جلسات را تغییر داده و به صورت حضوری مراجعه نمایید. برای مثال مادرانی که در مورد مشکلات هوش فرزندشان سوال می‌کنند ممکن است نیاز داشته باشند تا همراه فرزند خود به مرکز مشاوره مراجعه کرده و خدماتی نظیر انجام آزمون‌های هوش و استعدادیابی را از جانب متخصصین دریافت نمایند.

آیا می‌توانیم در مورد مشکلات جنسی به جای خدمات مشاوره حضوری از مشاوره روانشناسی آنلاین استفاده کنیم؟

بله متأسفانه بسیاری از افراد به دلیل مسائلی نظیر شرم و خجالت در مورد مشکلات جنسی خود هرگز از یک متخصص کمک نمی‌گیرند و حتی ممکن است سال‌های سال خود را با این موضوع عذاب دهند. مشاوره آنلاین روانشناسی، به شما کمک می‌کند تا بتوانید آزادانه‌تر مسائل خود را مطرح کنید و در این زمینه راهنمایی‌های مفید را دریافت نمایید.

‫2 دیدگاه ها

    1. هزینه مشاوره به تعداد جلسات ، تایم و نحوه ارائه خدمت بستگی داره، برای اطلاع میتونید با شماره دفتر مرکزی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره