ازدواجزوج و خانواده

ترغیب مردان به ازدواج | راضی شدن پسر به ازدواج

ترغیب مردان به ازدواج به معنی اجبار و فشار آوردن به آنان برای ازدواج نیست. در واقع با شروع یک رابطه عاطفی معمولا دو نفر به یکدیگر وابسته و علاقمند می‌شوند. اما هدف آنان هنوز از ادامه رابطه مشخص نیست. حتی شاید خود مردان نیز قصد ازدواج داشته باشند؛ اما به دلیل ترس و یا دلایل دیگر در این مورد پا پیش نگذرانند. به همین دلیل باید با توجه به شرایط رفتار کرده و قبل از هر اقدامی به خوبی فکر کرد. از طرفی هیچکس را نمی‌توان مجبور به ازدواج کرد و یا هیچ فرمولی برای ترغیب کردن مردان به ازدواج وجود ندارد. از همین رو بهتر است زنان در این زمینه کمی صبوری کرده و همچنین احساسات خود را کنترل نمایند. برای دریافت مشاوره رابطه کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه راضی شدن پسر به ازدواج می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز مشاوره روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

ترغیب مردان به ازدواج

فراموش نکنید که ازدواج یک تصمیم دو طرفه است. نمی‌توان دیگری را مجبور کرد. در این شرایط حتی اگر طرف مقابل تن به ازدواج نیز بدهد؛ بعد از مدتی از تصمیم خود پشیمان شده و رابطه را به پایان می‌رساند. البته راه هایی برای ترغیب مردان به ازدواج وجود دارد اما بهتر است زنان بسیار محتاطانه از آنان استفاده نمایند.

به طور کلی بهترین راه این است که افراد به صورت صادقانه در این مورد با یکدیگر صحبت کرده و از همان اوایل رابطه هدف خود را مشخص نمایند. این موضوع به دلیل مسئولیت و تعهد کمی برای مردان ترسناک بوده و معمولا بیشتر آنها تمایلی برای جدی کردن رابطه ندارند. اما آنان نیز تحت شرایطی به ازدواج تمایل پیدا کرده و حتی پیش قدم می‌شوند. برای آشنایی با نشانه های پسر دخترباز کلیک کنید.

راه های ترغیب مردان به ازدواج

راه های ترغیب مردان به ازدواج

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد؛ روش های مختلفی برای ترغیب مردان به ازدواج وجود دارد. در واقع با رفتار کردن به این شکل می‌توان طرف مقابل را مجاب کرد که برای ازدواج آماده بوده و همچنین منتظر واکنش او نیز هستید. در این قسمت به توضیح این راهکارها می‌پردازیم. برای اطلاع از راه های پیش قدم شدن زن برای رابطه کلیک کنید.

✨پیداکردن نقاط مشترک با او

در ابتدا بهتر است به دنبال نقاط مشترک او با خودتان باشید و یا حتی این موارد را به او نشان دهید. تفاهم یکی از اصل های مهم ازدواج بوده که می‌توانید آن را پیدا کرده و حتی به طرف مقابل خود نیز نشان دهید. این شباهت می‌تواند از سلیقه و نظر در مورد عوامل محیطی تا رفتارها و اخلاق باشد. به طور کلی شباهت و یا هم نظری دو طرف برای شروع زندگی مشترک بسیار حائز اهمیت است.

✨وقت گذرانی با یکدیگر

یکی دیگر از راه های ترغیب مردان به ازدواج، وقت گذرانی با آنان است. به طور کلی برای شروع یک رابطه جدی باید وقت گذاشت. بسیاری از دختران همواره توقع دارند که طرف مقابل تلاش کرده و آنان را بشناسد؛ اما این کاملا دوطرفه است.

✨اعتماد به نفس دادن به او

از طرفی اعتماد به نفس دادن به آنها نیز نقش مهمی در ترغیب مردان به ازدواج بازی می‌کند. در واقع وقتی مردان متوجه شوند که شما به آنها علاقه دارید و همچنین از آنها حمایت می‌کنید و برای آنها مهم هستید؛ بیشتر مایل می‌شوند تا با شما ازدواج کنند. آنان به حس قدرت از سوی شما نیاز داشته و باید این ویژگی را در آنان تقویت کنید.

✨ترغیب مردان به ازدواج با حمایت و پشتیبانی

به طور کلی همه افراد به حمایت و پشتیبانی از طرف همسر خود نیاز دارند. وقتی مردان این موضوع را در همسر خود مشاهده کنند؛ ترغیب به ازدواج شده و به این موضوع پی می‌برند که در مواقع سختی تنها نیستند. برای ترغیب مردان به ازدواج بهتر است از آنان پشتیبانی کرده و در مواقع سختی در کنار آنان باشید.

✨وجه به خط قرمزهای رابطه

مردان معمولا بر خط قرمزهای خود در رابطه بسیار حساس هستند. به همین دلیل باید به آنان احترا گذاشت و حد و حدود را رعایت کرد. فراموش نکنید که این موضوع دوطرفه است و طرف مقابل نیز باید به خط قرمزهای شما احترام بگذارد. به همین دلیل برای ترغیب مردان به ازدواج از این موارد اطلاع پیدا کرده و در مورد آنها محتاط باشید.

✨اهمیت دادن به خود

بسیاری از دختران در مسیر ترغیب مردان به ازدواج، به طور کلی خود را فراموش کرده و تنها به طرف مقابل خود اهمیت می‌دهند. اما این موضوع درست نیست. بلکه حتی برای مردان هم جذاب محسوب نمی‌شود. به همین دلیل باید به علایق و مسائل خود نیز فکر کرده و به خودتان برسید.

✨ ترغیب مردان به ازدواج با استقلال مالی

یکی دیگر از راه های ترغیب مردان به ازدواج،  داشتن استقلال مالی است. با اینکه برخی از مردان به کارکردن زنان مخالفت می‌کنند؛ اما از طرفی اگر به صورت مداوم از آنها درخواست پول نمایید؛ از شما دلزده شده دیگر تمایلی به ادامه رابطه نخواهند داشت.

✨صحبت کردن در مورد آینده

بهترین راه و شاید آسان ترین راه برای ترغیب مردان به ازدواج ، صحبت کردن در مورد آینده است. در واقع وقتی افراد در ابتدای رابطه به صورت شفاف در این مورد صحبت کرده و هدف خود را از شروع رابطه مشخص نمایند؛ این موضوع راحت تر می‌شود.

✨وقت گذرانی با دوستان متاهل تان

در برخی موارد این اطرافیان هستند که در مورد ترغیب مردان به ازدواج نقش دارند. وقتی مردان شاهد ازدواج و زندگی متاهلی موفق دوستان و آشنایان خود هستند؛ بیشتر به ازدواج تمایل پیدا کرده و تمایل دارند تا همدمی برای خود پیدا کنند.

✨گزینه های دیگر خود را رد نکنید

برخی از دختران به قدری بر یک تمرکز کرده و همه انرژی و وقت خود را برای آدم اشتباه صرف می‌کنند که گزینه های دیگر خود را نیز برای ازدواج از دست می‌دهند. البته این به معنی خیانت کردن نیست. اما بعد از مدتی تلاش کردن اگر متوجه شدید که طرف مقابل هدف مشترکی با شما ندارد؛ بهتر است دیگر ادامه ندهید.

فواید ترغیب مردان به ازدواج

ترغیب مردان به ازدواج فوایدی نیز دارد. در واقع وقتی مردان هدف مشخصی از ادامه رابطه داشته باشند؛ می‌توانند انتخاب های بهتری داشته و همچنین عملکرد درستی در رابطه داشته باشند. به همین دلیل باید در این مورد آنها را تشویق نمود و از فواید ازدواج و زندگی مشترک با آنان صحبت کرد.

نباید های ترغیب مردان به ازدواج

نباید های ترغیب مردان به ازدواج

در برخی موارد افراد برای ترغیب مردان به ازدواج کارهای اشتباهی انجام داده که شرایط را بدتر می‌کند. و یا حتی در انجام برخی از روش های درست نیز زیاده روی می‌کنند. برای مثال تلاش برا بی نقص نشان دادن خود و یا حتی به دوش کشیدن تمام بارعاطفی رابطه، همگی در این مورد موثر هستند. در این زمینه بهتر است افراد به یک مشاور زوج مراجعه کرده و از او کمک بگیرند.

سخن پایانی

فراموش نکنید در زمینه ترغیب مردان به ازدواج، هیچ راهکار قطعی وجود ندارد. تاثیر تمام این مواردی که ذکر شد به ویژگی های شخصیتی طرفین و همچنین شرایط رابطه دارد. بهتر است در این مورد کاملا صادق بوده و از روش های نادرست استفاده نکنید. همچنین حتما از یک مشاور نیز کمک گرفته و با او مشورت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه راضی شدن مردان به ازدواج می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز مشاوره روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره