روابط زناشوییزوج و خانواده

به اوج لذت رساندن زنان با ۵ روش موثر

به اوج لذت رساندن زنان یکی از چالش های مردان در رابطه جنسی است. همه زوجین تمایل دارند که شریک آنها لذت کافی را در رابطه جنسی ببرد. از طرفی داشتن یک رابطه جنسی خوب منجر به صمیمیت بیشتر و حتی برطرف شدن مشکلات شخصی می‌شود. زنان به دلیل اینکه مدت زمان بیشتری را برای تحریک و همچنین ارگاسم نیاز دارند؛ گاهی در رابطه جنسی، دچار مشکلاتی می‌شوند. یک رابطه جنسی با کیفیت، مستلزم تلاش هر دو نفر است. بهتر است افراد به طور کلی رابطه عاطفی خوبی نیز با یکدیگر داشته باشند. عوامل زیادی در این مورد موثر هستند که با توجه به آنها هر دو نفر می‌توانند لذت کافی را از رابطه جنسی ببرند. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه به اوج لذت رساندن زنان می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

به اوج لذت رساندن زنان

فراموش نکنید که علاوه بر به اوج لذت رساندن زنان، باید نکات دیگری را نیز در رابطه جنسی در نظر داشته باشید. برخی از زوجین تنها به ارگاسم فکر می‌کنند و در حین رابطه هیچ لذتی نمی‌برند. غافل از اینکه الگوی لذت جنسی زنان با یکدیگر متفاوت بوده و برخی از آنان به ندرت به ارگاسم می‌رسند. به همین دلیل اگر تنها بر این موضوع تمرکز کنید؛ تجربه احساسات دیگر در رابطه جنسی را از دست خواهید داد. از طرفی اگر زنان بتوانند لذت کافی را از رابطه جنسی ببرند؛ تاثیر آن در جنبه های دیگر زندگی نیز مشخص می‌شود. به دلیل اهمیت نیز در این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته ایم. برای اطلاع از دلایل سردمزاجی زنان کلیک کنید.

راه های به اوج لذت رساندن زنان

راه های به اوج لذت رساندن زنان

برای به اوج لذت رساندن زنان، راه های مختلفی وجود دارد. انجام برخی از فعالیت ها در حین یا حتی قبل از رابطه جنسی باعث می‌شود زنان لذت بیشتری ببرند. بهتر است افراد راه های مختلفی را امتحان کرده و در این زمینه با همسر خود نیز صحبت کنند.

💠کاهش استرس و اضطراب آنها

به طور کلی فشارهای روانی تاثیر زیادی بر عملکرد جنسی زنان دارد. همچنین میل جنسی آنها نیز کاهش می‌یابد. برای آنان بسیار مهم است تا در محیطی آرام و کم خطر رابطه جنسی داشته باشند. به طور کلی استرس و اضطراب هایی که زنان در طول روز تجربه می‌کنند؛ شاید باعث شود که به اوج لذت جنسی رساندن آنها دشوارتر شود. اما مردان می‌توانند با استفاده از روش های مختلف آنها را آرام کرده و رابطه جنسی خوبی داشته باشند. برای اطلاع از راه های کاهش اضطراب جنسی کلیک کنید.

💠معاشقه و پیش نوازش

یک شروع خوب برای زنان در رابطه جنسی بسیار مهم است. از آنجایی که آنان روحیه حساس تری نسبت به مردان دارند؛ باید زمان بیشتری به تحریک اختصاص یابد. زنان باید برای رابطه جنسی هم از لحاظ روانی و هم از لحاظ جسمی آمادگی داشته باشند. به همین دلیل معاشقه می‌تواند در این زمان بسیار موثر واقع شود. در واقع برخی از زنان تنها به دلیل لذت ناشی از پیش نوازی، به رابطه جنسی علاقه دارند.

💠استفاده از نقاط تحریکی

استفاده از نقاط تحریکی برای به اوج لذت رساندن زنان، نیاز به شناخت بدن زنان دارد. افراد باید از بدن همسر خود شناخت کافی داشته و از آن در حین رابطه جنسی استفاده کنند. به طور کلی برخی از نقاط در بدن، حساس تر بوده و منجر به تحریک جنسی می‌شوند. اما می‌توان در این مورد از همسر نیز سوال کرد. استفاده از این روش در رابطه تاثیر زیادی داشته و باعث لذت بیشتر زوجین می‌گردد. برخی از نقاط تحریکی در بدن زنان شامل گردن، پستان ها، نقطه   گوش، لب ها و… می‌شوند. برای اطلاع از دلایل خودارضایی در زنان کلیک کنید.

💠تنوع دادن به رابطه

یکنواخت شدن رابطه جنسی برای افراد، منجر به بروز مشکلات زیادی می‌شود. در این شرایط احتمال به اوج لذت رساندن زنان سخت تر شده و حتی آنان دیگری تمایلی برای برقراری رابطه جنسی ندارند. مردان در این زمینه می‌توانند خلاقیت به خرج داده و از روش های مختلفی استفاده کنند. برای مثال تغییر مکان یا حتی پوزیشن های جنسی می‌تواند ایده خوبی در این زمینه باشد. فراموش نکنید که در این مورد حتما از رضایت و راحتی همسر خود، مطمئن شوید.

💠استفاده از وسایل جنسی

امروزه ابزارهای جانبی زیادی برای لذت بیشتر در رابطه جنسی طراحی شده اند. افراد می‌توانند برای به اوج لذت رساندن زنان از این وسایل استفاده کرده و باعث هیجان بیشتر در رابطه شوند. استفاده از کاندوم ها، لوبریکانت و حتی ویبراتورها می‌توانند در این زمینه بسیار موثر واقع شوند. می‌توانید در مورد فانتزی های جنسی همسر با او صحبت کرده و تا حد امکان آنها را انجام دهید.

نشانه های به اوج لذت رساندن زنان

برخی از مردان در مورد به اوج لذت رساندن زنان، دچار سردرگمی می‌شوند. برخی از زنان در حین رابطه جنسی از روش ارگاسم دروغین استفاده می‌کنند که همین برای مردان اوضاع را پیچیده تر می‌کند. اما به طور کلی ارگاسم واقعی نشانه هایی دارد که می‌توان با توجه به آنها عملکرد بهتری در رابطه جنسی داشت. برخی از نشانه های تجربه ارگاسم در زنان، شامل موارد زیر می‌شود.

تمایل دوباره برای داشتن رابطه جنسی

تلاش برای لذت بیشتر مرد

حس خوشحالی و سرخوشی بعد از رابطه

صمیمت بیشتر

رسیدگی بیشتر به ظاهر

فواید تجربه ارگاسم برای زنان

فراموش نکنید که به اوج لذت رساندن زنان، تنها به لذت بیشتر در حین رابطه جنسی، محدود نمی‌شود. با تجربه ارگاسم، هورمون هایی در بدن ترشح می‌شوند که فواید زیادی برای سلامت روان و همچنین سلامت جسمانی دارند. برخی از آنها به عنوان فواید رابطه جنسی یاد می‌کنند. اما رابطه جنسی اگر با ارگاسم یا حتی لذت همراه نباشد؛ می‌تواند آسیب زننده هم باشد. اما یک رابطه جنسی خوب باعث کاهش سردردهای میگرنی، کاهش احتمال ابتلا به پوکی استخوان، جوانسازی پوست، بازشدن عروق خونی، بهبود خلق و خو، بالارفتن کیفیت خواب و… می‌شود. برای اطلاع از فواید ماساژ همسر کلیک کنید.

پیامدهای عدم تجربه ارگاسم در رابطه جنسی برای زنان

عدم به اوج لذت رساندن زنان

از طرفی اگر زنان در رابطه جنسی خود ارگاسم را تجربه نکنند؛ احتمالا بعد از مدتی مسائل زیادی را حتی در رابطه عاطفی خود تجربه می‌کنند. گاهی برخی مردان تنها به لذت خود در رابطه فکر کرده و بعد از به ارگاسم رسیدن، رابطه را نیمه کاره رها می‌کنند. در چنین حالتی زنان مجبور به استفاده از روش های دیگری برای رفع نیازهای جنسی خود می‌شوند. اعتیاد به خودارضایی یکی از پیامدهای این موضوع است. از طرفی آنان احساس سرخوردگی و ناامیدی کرده و احتمالا علاقه خود را نسبت به همسر از دست می‌دهند. بروز مشکلاتی در خواب، افسردگی، کاهش ایمنی بدن و تشدید خستگی روزانه برخی از این پیامدها هستند.

سخن پایانی

در مورد به اوج لذت رساندن زنان باورهای اشتباه زیادی وجود دارد. از طرفی به دلیل مسائل فرهنگی و تربیتی، زنان کمتر در مورد نیازهای جنسی خود صحبت می‌کنند. همین موضوع باعث بروز مشکلات زیادی در میان زوجین می‌شود. به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که مردان به همسران خود در این زمینه کمک کرده و با یکدیگر همکاری کنند. از طرفی کمک گرفتن از مشاور جنسی می‌تواند تا حد زیادی به افراد کمک کند. بهتر است افراد علاوه بر استفاده از روش هایی که در بالا گفته شد؛ از یک روانشناس نیز کمک گرفته و با او مشورت کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه به اوج لذت رساندن زنان می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره