ازدواجزوج و خانواده

بغل کردن همسر | روش های مختلف بغل کردن همسر

بغل کردن همسر یکی از انواع ابراز احساسات فیزیکی است که تاثیرات مثبت زیادی بر روند رابطه دارد. به طور کلی محبت کردن به همسر به شکل های مختلفی صورت می‌گیرد اما به این دلیل که می‌توان افراد را در حالات و شرایط مختلفی در آغوش گرفت؛ تاثیر این روش گاهی بیشتر از انواع دیگر است. البته در این مورد نیز قوانینی وجود دارد. درست در آغوش گرفتن همسر می‌تواند میزان احساسات و تاثیرات مثبت آن را به شدت افزایش دهد. فراموش نکنید که همه افراد نیاز به در آغوش گرفتن دارند؛ پس بهتر است هردو نفر برای هم اینکار را انجام داده و نیارهای عاطفی یکدیگر را برطرف نمایند. برای دریافت مشاوره رابطه کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه بغل کردن همسر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

بغل کردن همسر

شاید این حالت را تجربه کرده باشید که در زمانی که در آغوش دیگری هستید؛ احساس امنیت و آرامش بیشتری می‌کنید. این بدان معنی است که این نیازی فطری در وجود همه ماست که باید آن را برطرف کنیم. پس می‌توان گفت که بغل کردن همسر معامله ای دو سر برد است. البته نباید به آن به چشم یک معامله و یا وظیفه ای نگاه کرد که از روی عادت انجام می‌شود. با در آغوش گرفتن دیگران هم ما و هم دیگری احساس بهتری پیدا خواهیم کرد. پس بهتر است این رفتار را دریغ نکرده و آن را در مورد افرادی که به آن نیاز دارند؛ انجام دهید. برای اطلاع از روش های محبت به همسر کلیک کنید.

چگونگی بغل کردن همسر

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد؛ بغل کردن همسر نیز قوانین و نکاتی دارد که با انجام آنها می‌توانید در این رفتار تنوع ایجاد کرده و از طریق روش های مختلفی همسر را خوشحال کنید. از آنجایی که بغل کردن همسر می‌تواند به روشنی بیانگر احساسات و عواطف شما باشد؛ قطعا دیگری متوجه خواهد شد که شما اینکار را از روی علاقه انجام می‌دهید و یا اینکه نیت دیگری دارید. پس خود را مجبور به انجام اینکار نکنید و یا آن را وسیله ای قرار ندهید تا به اهداف خود برسید. همچنین از روش های مختلف استفاده کرده در کنار بغل کردن و استفاده از روش های فیزیکی دوست داشتن خود را در غالب کلمات نیز بروز دهید.

انواع روش های بغل کردن همسر

زمانی که صحبت از بغل کردن همسر می‌شود؛ همه ما ساده ترین نوع بغل کردن را به یاد می‌آوریم. در صورتی که در حالات مختلفی می‌توان اینکار را انجام داد. از طرفی زمانی که در انجام اینکار تنوع به خرج دهیم؛ همسر نیز هیجان بیشتری را تجربه خواهد کرد. برخی از اقداماتی که می‌توانید در حین بغل کردن همسر انجام دهید؛ شامل موارد زیر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با روش های عشق بازی با همسر کلیک کنید.

بغل کردن از روبرو

چسباندن سرها به یکدیگر

گذاشتن سر بر روی شانه

حلقه کردن دستان دور گردن و یا کمر

گرفتن سر همسر در هنگام در آغوش گرفتن او

آهسته از یکدیگر دور شوید

در آغوش گرفتن از پشت سر

لمس شانه ها

قرار دادن دست ها بر روی شکم و یا قفسه سینه همسر زمانی که او را از پشت در آغوش می‌گیرید

نوازش کردن در هنگام در آغوش گرفتن

چرخاندن همسر

مزایای بغل کردن همسر

مزایای بغل کردن همسر

بغل کردن همسر مزایای زیادی هم برای افراد و هم برای رابطه دارد. برخی تصور می‌کنند که این موضوع تنها منجر به احساسات خوب در افراد می‌شود. اما بغل کردن واکنش های جسمانی و روانی را برمی‌انگیزد که انتظارش را ندارید. در این قسمت به توضیح برخی از آنها خواهیم پرداخت.

✨ایجاد احساس امنیت

نوزادی که تازه متولد می‌شود؛ همواره باید در آغوش مادرش باشد تا احساس امنیت و آرامش کرده و همچنین رفتار دلبستگی نیز به درستی در او شکل بگیرد. اما این موضوع تنها به دوران کودکی محدود نشده و در بزرگسالی نیز همچنان در افراد منجر به ایجاد احساس امنیت می‌شود.

✨ترشح هورمون های مختلف

براساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است؛ بغل کردن همسر منجر به ترشح هورمون های شادی بخش نیز می‌شود. این هورمون ها شامل دوپامین، سرتونین و اوکسی توسین است که از انتقال دهنده ها شیمیایی مهم در زمینه بیماری های روانی محسوب می‌شوند.

✨بالارفتن صمیمیت

با بغل کردن همسر میزان صمیمیت بین زوجین افزایش یافته و آنها مایل به برقراری ارتباط بیشتر با یکدیگر هستند.

✨کاهش اضطراب و افسردگی

با توجه به تغییراتی که در حین بغل کردن همسر در بدن روی می‌دهد؛ طبیعی است که میزان اضطراب و افسردگی در آنها کاهش یافته و آرامش بیشتری را بعد از بغل تجربه کنند.

✨افزایش اعتماد به نفس

افراد با در آغوش گرفته شدن؛ بیشتر احساس دوست داشتنی بودن کرده و از همین رو اعتماد به نفس آنان نیز افزایش می‌یابد. در واقع افراد در این حالت احساس می‌کنند که  کسی از آنها حمایت کرده و از همین رو دلگرم می‌شوند.

✨کاهش خشم و عصبانیت

زمانی که در آغوش کسی هستید؛ می‌توانید خشم فروخورده خود را به آرامی بروز داده، صحبت کرده و حتی گریه کنید. در این حالت عصبانیت شما فروکش می‌کند و آرام می‌شوید.

✨فرصتی برای بروز احساسات

تجربه نشان داده است که زمانی که افراد در آغوش دیگری هستند؛ راحت تر می‌توانند در مورد احساسات خود صحبت کرده و آنها را ابراز کنند. در واقع یکی از اهداف مهم بغل کردن همسر همین موضوع است که احساسات مان را به او نشان دهیم.

✨بخشیدن یکدیگر

گاهی زوجین برای عذرخواهی کردن یکدیگر را بغل می‌کنند. که اتفاقا در این حالت بخشیدن دیگری آسان تر نیز می‌شود. به طور کلی بهتر است همراه با عذرخواهی کردن و صحبت کردن در مورد مشکلات خود، یکدیگر را در شرایط بحرانی در آغوش بگیرید.

✨بالارفتن توان سیستم ایمنی بدن

از آنجایی که بغل کردن همسر استرس را کاهش داده و و ترشح هورمون کورتیزول را نیز کم می‌کند؛ آسیب کمتری به سیستم ایمنی بدن وارد شده و می‌تواند خود را ترمیم کند. از این رو توان سیستم دفاعی به شدت افزایش می‌یابد.

نکاتی در مورد بغل کردن همسر

نکات بغل کردن همسر

با رعایت کردن نکات زیر در مورد بغل کردن همسر ، تاثیر این رفتار به شدت افزایش می‌یابد.

تحمیل نکردن و اجبارنکردن طرف مقابل برای اینکار

اهمیت دادن به بهداشت شخصی

اجازه دهید طرف مقابل نیز عکس العمل داشته باشد

احترام به نیازهای یکدیگر

مانند چوب خشک نباشید

برای اینکار تمرکز داشته باشید

همه افراد نیازمند در آغوش کشیده شدن هستند

سخن پایانی

به طور کلی بغل کردن یکی از رفتارهای محبت آمیزی است که همه افراد باید آن را انجام داده و از مهم تر آن را بلد باشد. در صورتی که فردی را به شکل درستی در آغوش نگیرید؛ احتمالا سوتفاهم و مشکلات میان شما بیشتر می‌شوند. از این رو بهتر است در این زمینه حتما از مشاور کمک گرفته و روش های مختلف ابراز احساسات را بیاموزید.

برای دریافت مشاوره در زمینه بغل کردن همسر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره