بلاگ

عشق بازی با همسر | چطور همسرم را نوازش کنم؟

عشق بازی با همسر یکی از نکات مهمی است که معمولاً به آن توجه نمی‌کنیم. این کار می‌تواند کیفیت رابطه عاطفی و جنسی شما را تا حد زیادی بالاتر ببرد. بااین‌حال بسیاری از ما به دلایلی مثل خجالت کشیدن، بی‌توجهی یا نداشتن زمان کافی از آن صرف‌نظر می‌کنیم. متخصصان معتقدند که اگر می‌خواهید رابطه خوبی با همسرتان داشته باشید بهتر است عشق بازی را جدی بگیرید. برخلاف تصور خیلی‌ها این موضوع همیشه هم نباید قبل از رابطه‌جنسی و به قصد آن انجام بشود. بلکه خیلی اوقات عشق‌بازی صرفاً برای نزدیک‌شدن احساسی شما به یکدیگر انجام می‌شود. اگر این موضوع برای شما هم اهمیت پیدا کرده بهتر است در این مطلب همراه ما باشید. برای دریافت خدمات مشاوره جنسی کلیک کنید.

اهمیت عشق بازی با همسر

عشق‌بازی با همسر چه اهمیتی دارد؟ یا اصلاً چرا باید به آن توجه کنیم؟ این یکی از اولین سؤالاتی است که مطرح می‌شود. متأسفانه خیلی از زوج‌ها رابطه جنسی را به انجام دخول محدود می‌دانند. و به همین خاطر این سؤال پیش می‌آید که چرا باید به عشق‌بازی توجه کنیم. متخصصان خانواده جواب‌های بسیاری به این سؤال می‌دهند. از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به این موارد اشاره کرد.

1- ایجاد صمیمیت در رابطه عاطفی

اولین تأثیر عشق‌بازی با همسر هیچ ربطی به رابطه جنسی شما ندارد. بلکه می‌خواهیم بگوییم این کار کیفیت رابطه عاطفی شما را بالاتر می‌برد. طبق آمارها زندگی‌هایی که در آن عشق‌بازی موردتوجه است گرمی بیشتری دارد؛ و دو طرف رضایت زناشویی بالاتری را تجربه می‌کنند.

2- بهترشدن کیفیت رابطه جنسی

عشق‌بازی کیفیت رابطه جنسی شما را هم بهتر می‌کند. وقتی زمانی را به این کار اختصاص می‌دهیم آمادگی روانی و جسمی به‌خصوص در خانم‌ها برای دخول بیشتر می‌شود. این موضوع رابطه جنسی را برای هر دو طرف شیرین‌تر و خوشایندتر می‌کند. و همین مسئله باعث می‌شود که تمایل بیشتری برای برقراری رابطه داشته باشید.

حتما مقاله آموزش سکس را بخوانید.

3- کمک به ارضا جنسی خانم‌ها

خانم‌های بسیاری هستند که تنها از راه دخول ارضا نمی‌شوند. در این زنان لمس کلیتوریس اهمیت بالایی دارد. در نتیجه عشق‌بازی می‌تواند راهی برای رسیدن آنها به ارگاسم و تجربه لذت جنسی باشد. علاوه بر این زمان‌هایی مثل قاعدگی یا دوران بارداری که محدودیت‌هایی برای رابطه جنسی وجود دارد، شما می‌توانید با این روش به ارضای همسرتان کمک کنید. حتی بسیاری از سردمزاجی‌ها در زنان نیز با استفاده از این روش بهتر خواهد شد.

در عشق بازی با همسر به این نکات توجه کنید

1- آراستگی ظاهر

اولین شرط داشتن یک رابطه خوب این است که به ظاهرتان توجه کنید. تمیزی و آراستگی ظاهری از جمله مسائلی هستند که توجه و تمایل طرف مقابل را به سمت ما جلب می‌کنند. پس اگر خودتان را برای عشق‌بازی آماده می‌کنید در درجه اول به این نکته توجه کنید.

یک نکته مهم برای خانم‌ها این است که سعی کنید در لباس‌های خود تنوع ایجاد کنید. یا به رنگ‌هایی که همسرتان به آنها علاقه دارد توجه داشته باشید. همیشه گفته می‌شود که آقایان از لحاظ دیداری خیلی زود تحریک می‌شوند. پس سعی کنید درست همان‌طوری باشید که او می‌پسندد.

2- عشق بازی با همسر | از کلام محبت‌آمیز استفاده کنید

بعد از ظاهر، رفتار شما اهمیت بسیاری دارد. محبت کردن مقدمه‌ای برای عشق‌بازی است. شما با استفاده از کلام محبت‌آمیز می‌توانید توجه همسرتان را به خودتان جلب کنید؛ و او را برای شروع یک رابطه تحریک کنید. برای اینکه این کار بیشتر در دل همسرتان تأثیر بگذارد بهتر است لحن و تن صدای خود را نیز تغییر دهید.

3- همسرتان را ببوسید

بوسه‌ها تقریباً همیشه و برای همه ما نماد عشق هستند. پس برای شروع رابطه همسرتان را ببوسید. این کار شاید بیشتر از هر حرفی محبت شما را به همسرتان برساند. به‌خصوص اگر آقا هستید این نکته را به خاطر داشته باشید که خانم‌ها به این شکل از محبت شما نیاز دارند. و این می‌تواند تمایل همسرتان به ارتباط با شما را تا حد زیادی افزایش بدهد.

4- عشق بازی با همسر | ماساژ جنسی را جدی بگیرید

ماساژ جنسی از جمله نکاتی است که ما معمولاً بی‌توجه از کنار آن رد می‌شویم. اما باور کنید این کار تأثیرات بسیاری روی کیفیت رابطه جنسی شما خواهد داشت. به‌طورکلی ماساژها باعث می‌شوند خستگی و استرس از همسر شما دور شود. و در نتیجه او شرایط روانی آماده‌تری برای برقراری رابطه جنسی خواهد داشت. برای ماساژ جنسی می‌توانید از روغن‌های خوشبو و آرامش‌بخش هم استفاده کنید. لمس اندام‌های جنسی و قسمت‌هایی که باعث تحریک بیشتر همسرتان می‌شود را جدی بگیرید. این کار تمایل او را برای برقراری رابطه چندین برابر خواهد کرد.

5- هنگام عشق بازی به همسر تان بازخورد بدهید

وقتی مشغول عشق بازی با همسر هستید سکوت نکنید. شاید از صحبت‌کردن خجالت می‌کشید؛ اما به این نکته توجه کنید که سکوت شما ممکن است باعث شود همسرتان احساس کند از رابطه لذت نمی‌برید. اگر او واقعاً این‌طور احساس کند می‌تواند به معنای شکست خوردن شما در یک رابطه جنسی موفق باشد. پس با استفاده از کلام یا تغییر دادن شکل نفس کشیدن با همسرتان ارتباط برقرار کنید. این رفتار شما به او نشان می‌دهد که کجاها درست مطابق میلتان رفتار کرده و در نتیجه آشنایی شما از نیازها و خواسته‌های یکدیگر نیز بیشتر می‌شود.

6- خجالت را کنار بگذارید

تابوهای فرهنگی بسیاری راجع به رابطه جنسی در فرهنگ ما وجود دارد. همین مسئله باعث می‌شود که خیلی اوقات ما و به‌خصوص خانم‌ها از برهنه شدن در مقابل دیگری، داشتن رابطه جنسی یا بیان احساساتمان خجالت بکشیم. حتی شاید این کار مقداری از استرس را هم در شما ایجاد کند. اما باید بدانید که شرط اول برای داشتن یک رابطه جنسی موفق این است که شما خود خودتان باشید؛ و بتوانید همه مرز و محدودیت‌ها را کنار بگذارید. بهترین تمرین برای ازبین‌بردن استرس این است که درست برخلاف افکارتان رفتار کنید. با این کار متوجه می‌شوید که تمام افکار منفی شما در این زمینه اشتباه بوده است.

7- اهمیت ایجاد تنوع در عشق بازی با همسر را نادیده نگیرید

ذهن ما به موضوعات جدید توجه بیشتری نشان می‌دهد. پس اگر می‌خواهید تمام حواس همسرتان پیش شما باشد ایجاد تنوع در رابطه جنسی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. استفاده از راهکارهای مختلف، تغییر محیطی که در آن رابطه جنسی دارید و به‌خصوص تنوع پوزیشن‌های جنسی می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

8- عشق‌بازی با ارگاسم تمام نمی‌شود

به‌عنوان آخرین نکته این موضوع را در نظر داشته باشید که عشق‌بازی پس از دخول و رسیدن به ارگاسم تمام نمی‌شود. پس از رابطه جنسی همسرتان را در آغوش بگیرید؛ راجع به رابطه‌ای که با او داشتید صحبت کنید؛ و به همسرتان نشان بدهید که همه توجه شما به او برای داشتن رابطه جنسی نبوده است.

مشاور چه کاری برای شما انجام خواهد داد

اگر در رابطه جنسی خود دچار هر مشکلی شده‌اید یا احساس می‌کنید نمی‌دانید چطور باید کاری کنید تا همسرتان لذت ببرد بهتر است این موضوع را با یک مشاور جنسی در میان بگذارید. مشاورین جنسی یا سکس‌تراپ‌ها در زمینه نیازهای هر دو جنس، رفتارهایی که رابطه شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند و همین‌طور اختلالات جنسی تخصص دارند. پس اگر در این زمینه‌ها دچار مشکل هستید با یک متخصص راجع به این موضوع صحبت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه راه های عشق بازی با همسر می توانید از طریق شماره 02191002360 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه تماس بگیرید.

 

سؤالات متداول

چطور نیازهایم راجع به رابطه جنسی را به همسرم بگویم؟

راحت‌ترین راه در این موضوع این است که در یک فرصت مناسب با او صحبت کنید. یا اگر این کار برایتان سخت است خواسته‌هایتان را به شکل یک پیام برای او بفرستید. صحبت‌کردن در طول رابطه جنسی نیز می‌تواند تا حد زیادی همسرتان را از نیازهای شما آگاه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره