ارتباط با جنس مخالفزوج و خانواده

خیانت دوست دختر | 4 رفتار مناسب در مقابل خیانت دوست دختر

خیانت دوست دختر آسیب های جبران ناپذیری را به پسر وارد می‌کند. او احساس می‌کند که رابطه دیگر مثل گذشته نیست و هرگز نمی‌تواند به فرد دیگری اعتماد کند. معمولا افرادی که خیانت دیده اند بار اول فرد مقابل را می‌بخشند. اما اگر این خیانت پی در پی وجود داشته باشد؛ اعتماد فرد به دیگران از بین می‌ورد و دیگر توانایی برقراری ارتباط با دیگران را ندارد.

اگر از خیانت دوست دخترتان اطمینان ندارید؛ باید نشانه های او را بررسی کنید. در این راه حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید. با کمک روانشناس بدون اینکه قضاوت کنید و رابطه خود را الکی تمام کنید؛ پیش خواهید رفت. علاوه بر این؛ روانشناس به شما کمک می‌کند تا از لحاظ روحی و جسمانی در آرامش قرار بگیرید. برای دریافت مشاوره خیانت کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خیانت دوست دختر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید. 

خیانت دوست دختر

خیانت دوست دختر چیست؟

موضوع اصلی این است که خیانت چیست؟ به طور کل خیانت از نظر افراد مختلف، متفاوت است. برخی از افراد هر گونه برخورد و ارتباط با جنس مخالف را بد می‌دانند. اما عده دیگری تنها ارتباط به صورت عاشقانه و جنسی را خیانت تلقی می‌کنند. اما خیانت دوست دختر به دلیل اینکه فرد هیچ پیمان کتبی با شریک احساسی ندارد، بیشتر رخ می‌دهد. خیانت جنسی و عاطفی به منظور هر عدم تعهد و بی وفایی بین زوجین است. و شخص مقابل از این بی عهد و پیمانی اطلاعی ندارد.

چت، فکر، قرار، ابراز علاقه، درد و دل، برقراری رابطه جنسی و عاطفی با جنس مخالف خیانت نام دارد. که معمولا افراد دلایل غیر منطقی برای انجام این کار خود ارائه می‌دهند. خیانت دوست دختر نیز دلایل متفاوتی دارد که در این مقاله توضیح داده ایم. دوست‌دختری که در حال خیانت باشد؛ نشانه هایی از خود بروز می‌دهد. در این مقاله نشانه ها و جوانب مختلف خیانت دوست‌دختر را بررسی کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آسیب های خیانت کلیک کنید.

نشانه خیانت دوست دختر

خیانت دوست دختر همراه با نشانه است. نشانه های زیادی وجود دارد که شک به خیانت دوست دختر را افزایش می‌دهد. در صورت مشاهده نشانه های دوست دختر، تصمین عجولانه نگیرید. در این بخش مقاله راجع به نشانه های خیانت دوست‌دختر توضیح داده ایم.

🔻 بدون دلیل عصبی می‌شود.

🔻 مثل قبل به شما توجهی ندارد و از شما فاصله می‌گیرد.

🔻 اتفاقات روزمره اش را با شما در میان نمی‌گذارد.

🔻 به صورت تدافعی رفتار می‌کند.

🔻 سر بهانه های کوچک دعوا و بحث راه می‌اندازد.

🔻 بسیار سردرگم است.

🔻 برنامه های مشخص خود را ناگهانی تغییر می‌دهد.

🔻 پنهان کار و مضطرب است.

🔻 ابراز علاقه نمی‌کند.

🔻 نوسانات خلقی دارد.

🔻 موضوعاتی که قبلا برایش مهم بوده است؛ فاقد اهمیت شده است.

🔻 اسم دیگری را اشتباهی به جای شما صدا می‌زند.

🔻 زمان هایی که نیاز به او دارید؛ در دسترس نیست.

🔻 فردی خودخواه شده است.

🔻 بی احترامی می‌کند و به شیوه ای تحقیرانه با شما صبحت می‌کند.

🔻 زمان های بیشتری را صرف فضای مجازی می‌کند.

🔻 در ظاهر و پوشش او، تغییرات ناگهانی مشاهده خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نشانه های خیانت زنان کلیک کنید.

علت خیانت دوست دختر

خیانت دوست دختر به دلایل مختلفی آغاز می‌شود. معمولا این سوال هم برای افراد پیش می‌آید که برای چه خیانت صورت گرفت؟ دلایل زیادی در بروز این مشکل وجود دارد که به شخصیت فرد و … باز می‌گردد. در این بخش مقاله برای افزایش اطلاعات شما؛ راجع به علت خیانت دوست‌دختر صحبت کرده ایم.

🔺 عدم علاقه به دوست پسر

🔺 نادیده گرفته شدن از سوی دوست پسر

🔺 انتظارات غیر معقول و پر توقع دوست پسر در زمینه جنسی

🔺 تنها بودن در رابطه

🔺 تجربیات دوران کودکی

🔺 آزار روحی و جنسی در دوران کودکی

🔺 عدم وجود نقاط مشترک

🔺 تفاوت های زیاد در زمینه اعتقادات، اجتماعی و فکری

🔺 تمایل به بازگشت رابطه گذشته

🔺 اختلال شخصیت دو قطبی

🔺 اختلال شخصیت خود شیفته

🔺 عدم احترام در رابطه

🔺 اعتماد به نفس پایین

🔺 مشکلات خانوادگی

🔺 هیجان خواهی اشتباه

🔺 انتقام به دلیل شکست در رابطه قبلی

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفتار با دوست دختر کلیک کنید.

رفتار مناسب در برابر خیانت دوست دختر

رفتار مناسب در برابر خیانت دوست دختر

در برابر خیانت دوست دختر باید رفتار مناسب داشته باشید. برای آنکه فرد در برابر این رفتار دوست دختر خود رفتار خوبی داشته باشد؛ باید از خیانت مطمئن شوید و مسائلی را با خود حل کنید. در این بخش مقاله راجع به رفتار مناسب در برابر خیانت دوست‌دختر توضیح داده ایم.

📌 از خیانت دوست دختر مطمئن شوید

برای رفتار در برابر خیانت دوست دختر، باید از خیانت دوست دختر خود مطمئن شوید. گاهی با وجود مشکلات در زندگی متوجه این خیانت نخواهید شد. و گاهی مشکلات هستند که باعث تغییر رفتار فرد می‌شوند. به همین دلیل قبل از اینکه خیانت دوست دختر را جدی بگیرید، از او مطمئن شوید که مشکلاتی ندارد و تغییر رفتار او تنها به دلیل خیانت است.

📌 دفترچه ثبت بردارید

در رفتار با خیانت دوست دختر یک دفترچه یادداشت بردارید و تمامی نکاتی که باعث اذیت شما می‌شود را یادداشت کنید. با این کار افکار منفی را داخل دفتر پیاده کرده اید و آرامش را دریافت خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فراموش کردن عشق کلیک کنید.

📌 هدف رابطه چه بوده؟

از دوست دختر خود بپرسید که هدفش از ورود به این رابطه چی بوده؟ آیا واقعا به شما علاقه داشته است؟ خیانت دوست دختر در بسیاری از موارد به دلیل مشخص نبودن هدف رابطه است. به همین دلیل بررسی کنید که هدف از این رابطه چه بوده است.

📌 بخشش و بازگشت

پس از اطمینان از خیانت دوست دختر راجع به ماندن و رفتن خوب فکر کنید. مطمئن شوید که توان و تحمل دوباره خیانت را دارید؟ آیا بدون حضور او زندگی سخت است؟ آیا زمانی که به رابطه بازگردید؛ می‌توانید موضوع خیانت را فراموش کنید؟ به تمامی سوالات پاسخ دهید و تصمیم نهایی برای ماندن یا رفتن را به کمک روانشناس بگیرید.

راهکار مناسب برای بخشش خیانت دوست دختر

🔸 قبل از بخشش با خود روراست باشید. به خودتان زمان بدهید و هیجانی رفتار نکنید. افکار خود را جمع کنید، تمام جوانب را بسنجید و با فکر باز برای بخشش اقدام کنید.

🔸 ویژگی های مثبت دوست دختر را بررسی کنید. اگر برای بخشیدن دوست دختر تصمیم گرفته اید؛ ویژگی های او را یادداشت کنید و با دید باز تری به رابطه نگاه کنید.

کلام آخر

اگر خیانت دوست دختر را تجربه کرده اید؛ متوجه این درد بزرگ خواهید بود. کسی که تمام زندگی را صرف او کرده اید؛ به شما خیانت کرده است. حس حقارت، نا کافی بودن و … معمولا در این شرایط پیش می‌آید که اگر تحت درمان قرار نگیرید؛ با مشکلات بیشتری روبرو خواهید شد. برای درمان از روانشناس راهنمایی بگیرید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خیانت دوست دختر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره