اعتیادتست های اعتیاد

منفی شدن تست اعتیاد | آشنایی با انواع تست های اعتیاد

منفی شدن تست اعتیاد با روش های زیادی امکانپذیر است. در واقع بسیاری از معتادین از این ترفند استفاده می‌کنند تا دچار دردسر نشوند. امروزه برای استخدام در بسیاری از ارگان ها و همچنین برای ازدواج، تست اعتیاد ضروری است. کسانی که این موضوع را از دیگران پنهان می‌کنند؛ در این شرایط با مطلع شدن دیگران دچار دردسر می‌شوند. فراموش نکنید که اینکار اخلاقی نبوده و دیر یا زود همه متوجه اعتیاد فرد می‌شوند. از طرفی در حین آزمایش نیز تمهیداتی وجود دارد که فرد را در این زمینه محدود می‌کند. بسیاری از افراد از روش‌های دراز مدت استفاده می‌کنند تا در روزی خاص جواب تست آن‌ها منفی گردد؛ اما اگر این آزمایش به صورت ناگهانی انجام شود؛ دیگر راهی وجود ندارد. برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه منفی شدن تست اعتیاد می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

منفی شدن تست اعتیاد

تست های اعتیاد همیشه از مقداری خطا برخوردار هستند اما این بدان معنا نیست که نمی‌شود به آنها اعتماد کرد و یا جواب آنها قابل اطمینان نیست. اما وقتی فردی با روش هایی در زمینه منفی شدن تست اعتیاد تلاش می‌کند؛ قطعا جواب آن درست نبوده و از نشانه های دیگر می‌توان متوجه این موضوع شد. همچنین کاهش این روش ها بر برخی از آزمایش ها تاثیری ندارند. امروزه بسیاری از افراد با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند؛ به همین دلیل بسیار احتمال دارد که از این روش ها استفاده کنند.

در برخی موارد آزمایشگاه متوجه این موضوع می‌شود اما گاهی افراد از روش هایی استفاده می‌کنند که جواب آزمایش منفی شده و هیچکس هم از این موضوع مطلع نمی‌شود. ‎‌برای آشنایی با تست متادون کلیک کنید.

روش های منفی شدن تست اعتیاد

روش های منفی شدن تست اعتیاد

همانطور که گفته شد؛ روش های مختلفی برای اینکار وجود دارد. در واقع افراد باید با توجه به ماده ای که مصرف می‌کنند و همچنین مدت زمان ماندگاری آنها در بدن باید از این راهکارها استفاده کرد. برخی از این روش ها شامل موارد زیر می‌شود.

💠ورزش

برخی از افراد برای منفی شدن تست اعتیاد خود از ورزش استفاده می‌کنند. در برخی موارد از چند روز قبل از تست شروع به ورزش و فعالیت بدنی می‌کنند و تصور می‌کنند که ب تعریق اثر اعتیاد از بدن آنها خارج می‌شود. به طور کلی افرادی که لاغز هستند و یا ورزش می‌کنند؛ مواد مخدر زودتر از بدن آنها خارج می‌شود. اما افراد باید از چند روز قبل از تست مواد مصرف نکرده و فعالیت زیادی داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با تست هروئین کلیک کنید.

💠استفاده از دارو های مختلف

مصرف برخی از داروها قبل از آزمایش می‌تواند تست اعتیاد را منفی کند. برای مثال برخی نفازولین و یا قرص های ضدبارداری را برای اینکار استفاده می‌کنند. این دارو ها شاید تست را منفی کنند اما گاهی مصرف آنها به صورت همزمان با مواد مخدر تداخل پیدا کرده و منجر به بروز عوارضی برای فرد می‌گردد.

💠خوراکی های مختلف

مصرف برخی از خوراکی ها نیز باعث منفی شدن تست می‌گردد. البته تاثیر آنها قطعی نبوده  و بهتر است در کنار این روش از راهکارهای دیگر نیز استفاده کرد.  همچنین برای مدت زمان طولانی تری باید از این خوراکی ها استفاده کنند تا تست ها منفی شود. برخی از خوراکی هایی که در این زمان موثر هستند شامل قاصدک، باباآدم، برخی  از میوه ها و سبزیجات، سرکه سیب، شبدر قرمز و سرخاب کولی و… می‌شوند. از طرفی با خوردن این خوراکی ها عوارض جانبی کمتری را نیز تجربه می‌کنند. برای اطلاع از روش های تست شیشه کلیک کنید.

💠قطع مصرف مواد مخدر

رایج ترین روش در مورد منفی شدن تست اعتیاد، قطع مصرف مواد مخدر است. البته این در صورتی است که افراد تاریخ تست اعتیاد را بداند و حداقل از یک ماه قبل هیچ ماده ای مصرف نکنند. از طرفی برخی از مواد برای مدت زمان طولانی در بدن باقی مانده و اثر آنها در آزمایش مشخص می‌‍شود.

روش منفی کردن تست بزاق اعتیاد

در بیشتر موارد تست اعتیاد از طریق ادرار است؛ اما گاهی تست بزاق نیز صورت می‌گیرد. برای منفی شدن تست اعتیاد در این حالت، افراد می‌توانند از این روش ها استفاده کنند.

مصرف آسپرین: خوردن چند قرص آسپرین قبل از آزمایش، منجر به از بین رفتن تاثیر اعتیاد در آزمایش بزاق می‌گردد.

گوشت قرمز: گوشت قرمز به دلیل وجود پروتئین و تامین کردن مقدار کراتین خون، منجر به منفی شدن تست اعتیاد می‌گردد.

استفاده از دهان شویه: روش دیگری که افراد می‌توانند در این زمینه استفاده کنند؛ استفاده از دهان شویه چند دقیقه قبل از آزمایش است.

منفی شدن تست اعتیاد از طریق مو

فراموش نکنید که اثر مواد مخدر حتی در آزمایش از طیق مو هم مشخص می‌گردد. حتی این اثر در موها برای مدت زمان طولانی تری نیز باقی می‌ماند. در این صورت افراد برای منفی شدن تست اعتیاد خود می‌توانند از این روش ها استفاده کنند.

مالیدن خمیز جوش شیرین به همه موها

شستن مو با سرکه

استفاده از آبلیمو

ترکیب بی کربنات سدیم با نمک دریا

استفاده از رزماری و روغن دانه انار

تراشیدن موهای سر از ته

مدت زمان ماندگاری مواد مخدر مختلف در بدن

از طرفی اطلاع از زمان ماندگاری مواد مخدر مختلف در بدن می‌تواند در این زمینه کمک بزرگی به افراد بکند. همچنین برخی از روش ها بر برخی از مواد مخدر به طور کلی تاثیر ندارند. برای مثال با مصرف کوکائین تا 24 ساعت بعد اثر آن در آزمایش خون مشاهده شده در آزمایش ادرار2 تا 4 روز و در موی سر به مدت 90 روز باقی می‌ماند. یا افرادی که گل مصرف می‌کنند 24 تا 72 ساعت در آزمایش خون آنها اثر این ماده مشاهده شده و بعد از به مدت 7 تا 30 روز در آزمایش ادرار دیده می‌شود. به طور کلی تاثیر همه مواد تا 30 روز در موی سر باقی می‌مانند.

بایدها و نبایدهای روز تست اعتیاد

بایدها و نباید های منفی شدن تست اعتیاد

فراموش نکنید که این آزمایش ضروری بوده و با هدف کمک کردن و یا غربالگری افراد معتاد انجام می‌گیرد. حتی گاهی تست افراد به دلیل مصرف برخی از داروها مثبت می‌شود. به همین دلیل در این شرایط نباید در این مورد مقاومت کرد و یا با دیگران درگیر شد. همچنین منفی کردن تست اعتیاد و استفاده از روش هایی که در بالا گفته شد؛ غیرقانونی و حتی غیراخلاقی هستند. بهتر است افراد قبل از آزمایش اعتیاد خود را ترک کرده و در این مورد با دیگران نیز صادق باشند.

سخن پایانی

فراموش نکنید که با منفی شدن تست اعتیاد، مشکل اصلی که اعتیاد است حل نمی‌شود. در واقع افراد تنها با اینکار دیگران را فریب می‌دهند. بهتر است از روش های نامناسب در این مورد استفاده نکرده و به دنبال راهی برای ترک اعیتاد باشید. حتی اگر افراد بتوانند از این مرحله هم به راحتی عبور کنند؛ اما بزودی دیگران متوجه اعتیاد آنها خواهند شد. به همین دلیل بهتر است حتما در این مورد از روش های دیگری استفاده کرده و با یک متخصص مشورت کنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه منفی شدن تست اعتیاد می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره