ارتباط با جنس مخالفزوج و خانواده

شوگر مامی از کجا پیدا کنیم ؟

شوگر مامی به زنانی گفته می‌شود که از لحاظ مالی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و با مردان کوچک تر از خود دوست می‌شوند. اما این یک دوستی ساده نیست. همه افراد از ورود به یک رابطه عاطفی اهدافی دارند که این در مورد هر دو نفر در چنین رابطه ای صدق می‌کند. در بیشتر موارد شوگر بیبی ها به دلیل ثروت و مسائل مادی، تن به چنین رابطه این می‌دهند. در واقع بروز عشق در چنین روابطی، بسیار نادر است. این موضوع امروزه میان جوانان بسیار گسترده شده و در فرهنگ های مختلف نیز وجود دارد. در اینگونه روابط اختلاف سنی دو طرف چشم گیر بوده و باعث بروز مسائل زیادی می‌شود. در این مقاله به بررسی جوانب مختلف این موضوع می‌پردازیم.

برای دریافت مشاوره در زمینه شوگر مامی می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

شوگر مامی

شوگر در انگلیسی به معنای شکر و مامی نیز مخفف کلمه مادر است که ترکیب این دو به معنی خانم مسنی است که در ازای دریافت توجه و محبت هزینه های زیادی را برای پسر انجام می‌دهد. از آنجایی که زنان، بیشتر از مردان، نسبت به سن خود حساس هستند؛ شاید این موضوع برای خود شوگر مامی هم دشوار بوده و به اواحساس پیری دهد. اما به دلایل مختلفی به چنین روابطی روی می‌آورد. حتی گاهی برخی از آنان متاهل هستند. اما به دلیل اینکه به خود و یا همسرشان ثابت کنند که هنوز هم می‌توانند اغواگر باشند؛ این رابطه را آغاز می‌کنند. برای اطلاع از مزایا و معایب کمک مالی به دوست پسر کلیک کنید.

علت علاقه افراد به داشتن شوگر مامی

علاقه به شوگر مامی

به طور کلی علت مشخصی برای تمایل افراد به داشتن شوگر مامی وجود ندارد. اما برخی عوامل در این مورد دخیل هستند. به طور کلی این مورد اشکالی ندارد اما کمی غیرمعمول بوده و برای عموم قابل درک نیستو همچنین اگر فرد واقعا به فردی بزرگتر از خودش علاقمند شود؛ اشکالی ندارد اما در بیشتر موارد شکل گیری این روابط به دلیل مسائل مادی است. برای اطلاع از روش های رفتار درست با دوست پسر کلیک کنید.

?عوامل محیطی و خانوادگی

یکی از دلایل تمایل افراد به داشتن شوگر مامی، شرایط محیطی و خانوادگی فرد است. وقتی فرد شاهد اختلاف سنی زیاد والدین خود است و همچنین دوستان او همگی با افراد بزرگتر از خود وارد رابطه شده اند؛ او این موضوع را طبیعی دانسته و بیشتر احتمال دارد که به سمت چنین روابطی برود. از طرفی گاهی اوضاع اقتصادی خانواده است که فرد را برای داشتن چنین روابطی، ترغیب می‌کند.

?هیجان طلبی

یکی دیگراز دلایل برقراری ارتباط با شوگر مامی، هیجان طلبی برخی از جوانان است. آنان می‌خواهند روابط مختلف را امتحان کرده و تجربه کسب کنند. اما این موضوع همیشه پیامدهای خوبی نخواهد داشت. همچنین وقتی طرف مقابل هزینه هایی را انجام می‌دهد؛ در مقابل انتظار دریافت خدماتی را نیز دارد. شاید این رابطه برای پسران فقط جنبه تفریح داشته باشد؛ اما برای زنان، این موضوع مهم بوده و هر کس به دنبال دریافت سودی برای خود است.

?داشتن تجربه بیشتر شوگر مامی ها

برخی پسران مایل به برقراری ارتباط با خانمی هستند که تجربه بیشتری از آنان داشته باشد. این موضوع مخصوصا در مورد رابطه جنسی نیز بیشتر صادق است. این موضوع برخی از افراد را می‌ترساند. اینکه طرف مقابل تجارب و روابط بیشتری از آنها داشته است. اما برای برخی نیز یکی از ملاک های اصلی است و آنها را جذب می‌کند. اما فراموش نکنید که این یک رابطه عادی نیست که دو نفر با یکدیگر زمان زیادی گذرانده و برای آینده برنامه ریزی کنند. در بیشتر موارد این رابطه پنهانی بوده و دو طرف علاقه ندارند تا آن را علنی کنند.

معایب و مزایای داشتن شوگر مامی

رابطه داشتن با شوگر مامی معایب و مزایایی دارد که بهتر است قبل از شروع چنین روابطی از آنها مطلع شده و رابطه را آغاز کنید. بیشترین چیزی که همه افراد در این مورد می‌بینند؛ ثروت طرف مقابل است. در برخی موارد، پسر بعد از پیدا کردن یک شوگر مامی دیگر سرکار نرفته و از لحاظ مالی کاملا تامین می‌شود. اما این ظاهر ماجرا است. البته گاهی پسر از این موضوع راضی بوده و شکایتی ندارد. اما همیشه اینطور نیست. مورد سواستفاده قرار گرفتن طرفین، عدم برخورداری از روابط عاطفی و احساسات، مقایسه شدن با دیگران، احساس ضعف و حقارت و همچنین فشارهای اجتماعی، بخشی از معایب این دسته از روابط است. همچنین برخی معتقدند که شیوع اینگونه روابط، موجب ترویج بی بند و باری شده و آمار خیانت بالا می‌رود.

علت علاقه شوگر مامی به داشتن شوگر بیبی

برای بررسی این موضوع، در ابتدا باید وضعیت تاهل شوگر مامی را در نظر بگیریم. همچنین شوگر بیبی به معنی فردی است که شوگر مامی یا شوگر ددی با او وارد رابطه می‌شود. برخی تصور می‌کنند که فردی که پولدار است از همه چیز بی نیاز بوده و با هر فردی می‌تواند وارد رابطه شود. اما این باور اشتباه است.

چرا که مردان پولدار علاقه زیادی به برقراری ارتباط با شوگر مامی ها را ندارند. و یا از زندگی عاطفی و جنسی خود خسته شده اند و به دنبال تنوع هستند. از طرفی جوانان، بیشتر بر اساس احساسات و هیجانات تصمیم گرفته و راحت تر تن به چنین روابطی می‌دهند. آنها به دنبال برطرف کردن کمبودها و حسرت های دوران جوانی خود هستند به همین دلیل با پسرانی که اختلاف سنی زیادی با آنها دارند؛ وارد رابطه می‌شوند.

ویژگی های شوگر بیبی ها

با اینکه برای شوگر مامی ها ظاهر پسران بسیار اهمیت دارد؛ اما همه چیز نیست. آنها به دنبال فردی هستند که بتواند برای شان وقت گذاشته و به آنها محبت کند. در برخی موارد شوگر مامی ها با چندین شوگر بیبی در ارتباط هستند که نوع ارتباط آنها با هریک از آنها متفاوت است. برای مثال با برخی از آنها در جمع ها حضور پیدا می‌کنند؛ با برخی دیگر تنها در فضای مجازی در ارتباط بوده و گاهی برخی را تنها برای رابطه جنسی انتخاب می‌کنند . ویژگی هر یک از این افراد متفاوت بوده و شرایط گوناگونی نیز دارند. برای مدیریت چنین روابطی معمولا افراد قوانینی وضع کرده و توافق می‌کنند.

شوگر مامی ها به دنبال چه روابطی هستند؟

معایب و مزایای شوگر مامی

همانطور که گفته شد؛ هدف شوگر مامی از داشتن شوگر بیبی، متفاوت است. اما در بیشتر موارد، آنها به دنبال رفع نیاز جنسی خود هستند. گاهی تصور می‌شود که افراد در دوران پیری، دیگر میل جنسی خود را از دست می‌دهند. اما اینگونه نبوده و آنها پول زیادی را در مقابل این موضوع، خرج می‌کنند. در واقع آنها به طرف مقابل باج داده تا رابطه ادامه پیدا کرده و لذت ببرند. برای اطلاع از نشانه های رابطه تاکسیک کلیک کنید.

سخن پایانی

امروزه روابط متعددی وجود دارد که افراد با توجه به شرایط خود، آنها را شروع می‌کنند. داشتن شوگر مامی و شوگر ددی نیز به طور کلی منعی ندارد. اما فراموش نکنید که در صورت متاهل بودن فرد، خیانت محسوب شده و باعث از هم پاشیدن کانون خانواده می‌گردد. با اینکه حضور و مزایای بودن در چنین رابطه ای کمی وسوسه کننده است؛ اما بهتر است به معایب آن میز فکر کرده و جوانب مختلف را در نظر بگیرید. در این زمینه می‌توانید از یک روانشناس کمک گرفته و تصمیم بهتری بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شوگر مامی می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره