ارتباط با جنس مخالفخیانتزوج و خانواده

عاشق مرد زن دار شدم | 4 معایب عاشق مرد متاهل شدن

عاشق مرد زن دار شدم، چیکار کنم؟ رابطه با مرد زن دار در هیچ جامعه ای قابل قبول نیست. علاوه بر اینکه این روابط از نظر عرف غیر قابل قبول است، از نظر قانونی نیز جرم محسوب می‌شود. دلایل مختلفی در بروز این رابطه وجود دارد که می‌توان به نارضایتی از زندگی مشترک، عدم علاقه به همسر و … اشاره کرد.

احتمالا زیاد راجع به عاشق مرد زن دار شدم شنیده اید. رابطه با مرد زن دار موضوع بسیار حساسی است که برخورد ها و واکنش های منفی زیادی از سوی دیگران دارد. در هیچ کشوری این رفتار شایسته نیست و در این نوع روابط خبری از آرامش نیست. همه افراد در روابط به دنبال آرامش هستند؛ زمانی که این آرامش وجود نداشته باشد، رابطه نیز تنش های زیادی به دنبال دارد. اما برای اینکه بتوانید از این رفتار دست بکشید و زندگی خود را مدیریت کنید، راهکارهایی وجود دارد که با کمک روانشناس می‌توانید کسب کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه عشق و رابطه می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

عاشق مرد زن دار شدم

عاشق مرد زن دار شدم چیکار کنم

تا به حال به گوشتان خورده که یک خانم با مرد متاهل وارد رابطه شده باشد؟ با وجود اینکه چنین روابطی از نظر قانون و عرف قابل قبول نیست؛ اما بسیار زیاد مشاهده می‌شود. دوستی های مخفی با خانم ها یا آقایان متاهل به قدری افزایش پیدا کرده است که باعث تنش در زندگی ها می‌شود. خیانت با وجود عادی سازی این نوع روابط افزایش یافته است و به همین جهت آمار طلاق به شیوه صعودی سالانه مشاهده می‌شود. شنیدن جمله “عاشق مرد زن دار شدم” به قدری عادی شده است که افراد ساده لوح به راحتی در دام می‌افتد و زندگی خود را فدای چنین اعمالی می‌کنند.

در رابطه با مرد زن دار ممکن است که جنس مونث داستان متاهل یا مجرد باشد. اما این قضیه چندان اهمیتی هم ندارد. زیرا موضوع ازدواج و فرزند مرد متاهل به مرور زمان در زندگی و روانی شما باعث ایجاد آشفتگی و نگرانی می‌شود. برای اینکه دلایل عاشق مرد زن دار شدم خود و ورود به چنین روابطی را بدانید لازم به مطالعه کلی این مقاله است. جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

دلیل عاشق مرد زن دار شدم چیست؟

همانطور که گفته شد رفتار و جمله “عاشق مرد زن دار شدم” به دلایل مختلفی بستگی دارد. که در رابطه با این دلایل صحبت کرده ایم.

📌 رابطه هیجان انگیز

شاید برای شما هم جالب باشد که رابطه هیجان انگیز از دلایل خانم هایی است که دائم در حال تکرار جمله “عاشق مرد زن دار شدم” می‌باشد. زمانی که یک رابطه پنهانی باشد؛ ریسک و خطر آن هم زیاد است. در ابتدا هیجان و شهوت زیادی تجربه می‌شود و این حس با عشق اشتباه گرفته می‌شود. در نهایت مردان متاهل برای تجربه دوباره وارد چنین روابطی می‌شوند.

📌 بهانه های مرد

یکی از دلایل تکرار جمله عاشق مرد زن دار شدم، بهانه های مرد است. مردان متاهل برای اینکه با دختر ها وارد رابطه شوند بهانه های بسیار زیادی سرهم می‌کنند. که همه ما با این بهانه ها آشنا هستیم. این بهانه ها تنها برای توجیه دختر ها می‌باشد و هیچ صداقتی در کار نیست. در ادامه نمونه های بهانه ها را اشاره کرده ایم.

🔹 فقط به خاطر بچه هام مجبور به ادامه زندگی ام

🔹اصلا زنمو دوست ندارم

🔹 زن من سرده و تمایلی به رابطه جنسی نداره

🔹مهریه سنگینی داره و مجبورم که ادامه بدم

🔹 ازدوا ما از اول اشتباه بود و هیچ علاقه ای در کار نبود

📌 اطلاع نداشتن

گاهی ندانستن، دلیل عاشق مرد زن دار شدم است. عده ای از مردان رابطه زناشویی خود را قایم می‌کنند و زمانی که دختر به آنها وابسته شد، موضوع ازدواج خود را مطرح می‌کنند. و در این شرایط به دلیل اینکه دختر نمی‌خواهد دست از رابطه با مرد متاهل بردارد؛ ادامه می‌دهد.

📌 حس استقلال و آزادی

به دلیل اینکه مردان متاهل نمی‌توانند خیلی پیگیر دوست دختر خود شوند؛ حس آزادی و استقلال زیادی به خانم ها وارد می‌کنند. به همین جهت تکرار جمله “عاشق مرد زن دار شدم” برای خانم هایی که چنین روابطی مورد پسندشان است، اولویت می‌باشد.

📌 خشم و انتقال

عده ای از دختر ها به دلیل خشم، برتری جویی، انتقال، اثبات شایستگی و … وارد رابطه با مرد زن دار می‌شوند و دائم جمله “عاشق مرد زن دار شدم” را تکرار می‌کنند. تا ثابت کنند که زن این مرد لایق نیست. اغلب دخترانی تن به چنین روابطی می‌دهند که کمبود محبت دارند و بهای کافی از سوی خانواده و جامعه به آنها داده نشده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عاشق دیگری شدن بعد ازدواج کلیک کنید.

معایب عاشق مرد زن دار شدم

معایب عاشق مرد زن دار شدم

رابطه با مرد زن دار همیشه همراه تنش و استرس است. و جدا از این موارد، عاشق مرد زن دار شدم معایب دیگری به همراه دارد. که در این بخش مقاله به این معایب اشاره کرده ایم.

🔻 احساس تنهایی بیشتر

🔻هیجان های فروکش شده

🔻 اگر با این مرد ازدواج کنند؛ از تکرار چرخه همسر هراس دارند.

🔻نبود اولویت در رابطه

برای رفع عاشق مرد زن دار شدم چیکار کنم؟

شاید شمایی که در حال مطالعه این مقاله هستید در رابطه با مرد زن دار هستید و یا پیش خود فکر می‌کنید که عاشق مرد زن دار شدم؛ اما قصد جدایی دارید. این حق را به شما می‌دهیم که وابستگی شکل گرفته در این رابطه کار شما را دشوار می‌کند. اما منطقی فکر کنید و از روانشناس راهنمایی بگیرید. برای اینکار بهتر است که در ابتدا بهانه ها را رد کنید و منطقی باشد. سپس خود را در جایگاه همسر مرد قرار دهید؛ چه احساسی به شما دست خواهد داد؟ بعد از اینکه حس خوبی دریافت نکردید؛ زمان فکر به اهداف بلند مدت رسیده است. که آیا لیاقت شما زندگی با مرد متاهلی است که لذت های دوران جوانی را با همسر چشیده است؟ بعد از فکر به چنین سوالاتی به سراغ کمک از روانشناس بروید. و برای آینده خود برنامه ریزی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عاشق زن متاهل شدم کلیک کنید.

کلام آخر

بارها از خانم های مختلفی شنیده اید که عاشق مرد زن دار شدم اما نمی‌دونم چیکار کنم. رابطه با مرد زن دار به قدری افزایش پیدا کرده است از بزرگ ترین دلایل طلاق شناخته شده‌است. خانم هایی که تن به چنین روابطی می‌دهند به مرور زمان به افسردگی و اضطراب دچار می‌شوند و تنش های زیادی را باید تجربه کنند. برای رهایی از قید و بند چنین روابطی با آسیب های پیش رو؛ حتما از روانشناس کمک بگیرید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات مشاوره رابطه ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره