زوج و خانوادهطلاق

احساس مردان بعد از جدایی | ۷ مرحله احساس مردان بعد از جدایی

احساس مردان بعد از جدایی از نظر خانم ها، بی خیالی است. اغلب خانم ها تصور می‌کنند که مردان بعد از جدایی هیچ غم و ناراحتی را تجربه نمی‌کنند. از نظر آنها فقط خانم ها هستند که حس بدی را تجربه می‌کنند و بعد از شکست زانوی غم در آغوش می‌گیرند. اما واقعیت با تصورات دختران متفاوت است. مردان نیز احساس دارند و بعد از جدایی دوره سوگواری را سپری می‌کنند.

اما احساس مردان بعد از جدایی با نوع واکنشی که خانم ها از خود بروز می‌دهند، متفاوت است. به همین جهت شاید آنها را بی تفاوت بدانید. واکنش مردان به موضوعات مختلفی بستگی دارد که بارزترین آن نوع تمام شدن رابطه است. چنین عاملی باعث بروز رفتار متفاوت در مردان می‌شود. اگر شما فردی هستید که رابطه را تازه تمام کرده اید؛ از روانشناس برای گذر از سوگواری کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه احساس‌مردان بعد از جدایی می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

احساس مردان بعد از جدایی

احساس مردان بعد از جدایی چگونه است؟

خانم ها و آقایان احساسات و واکنشات متفاوتی از خود بعد از جدایی بروز می‌دهند. شدت بروز احساسات نیز در آنها کاملا با یکدیگر متفاوت است. آنها احساسات و تجارب مختلفی را نشان می‌دهند که می‌تواند شدت علاقه شان را نشان دهد. حتی خانم ها نسبت به مردان احساسات خود را راحت تر بروز می‌دهند. احساس مردان بعد از جدایی بیشتر شبیه به سرکوب است. دلیل این سرکوب نیز عدم پذیرش جامعه نسبت به احساسات ناراحتی مردان است.

احساس مردان بعد از جدایی بیشتر شبیه خودخوری است. آنها ناراحتی خود را به سختی بروز می‌دهند و به همین جهت آسیب های بیشتری را تجربه می‌کنند. برای شناخت بیشتر در رابطه با این موضوع باید آگاهی کسب کنید. در این مقاله راجع به احساس‌مردان بعد از جدایی صحبت کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شکست عشقی کلیک کنید.

مراحل احساس مردان بعد از جدایی

احساس مردان بعد از جدایی در مراحل مختلفی قرار دارد. آنها اغلب روند مشخصی را طی می‌کنند که در این بخش مقاله به آنها اشاره کرده ایم.

💠 احساس راحتی

اولین مرحله احساس مردان بعد از جدایی، راحتی است. بسیاری از پسران زمانی که از یک رابطه خارج می‌شوند؛ احساس راحتی می‌کنند. فکر می‌کنند از یک قفس آزاد شده اند و خیلی از کارهایی که در طول رابطه به محدودیت منجر شده بود را به راحتی انجام می‌دهند. قصد دارد بیشتر جوانی کند و خود را درگیر تعهد نخواهد کرد.

💠 مغرور شدن

احساس مردان بعد از جدایی پس از تجربه راحتی، مغرور شدن است. آنها قدرت را تجربه می‌کنند و از اینکه تصمیم گیرنده نهایی بوده اند، بسیار خرسند هستند. حتی اوایل بهم خوردن رابطه راجع به این موضوع با غرور و تکبر صحبت می‌کند. این احساس زمانی بیشتر می‌شود که دائم از او بخواهید در رابطه بماند.

💠 تردید و شک

احساس مردان بعد از جدایی به شک و تردید تبدیل می‌شود. آنها نسبت به تصمیم خود شک می‌کنند و بعد از اینکه به تفریحات خود رسیدگی کردند، شک به سراغشان خواهد آمد. در این زمان جدایی مانند خوره در جان آنها رخنه خواهد کرد که آیا کار درستی کرده اند یا خیر؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کات کردن رابطه کلیک کنید.

💠 تجربه غم و اندوه

تجربه غم و ناراحتی از دیگر احساس مردان بعد از جدایی است. این احساس به همراه عذاب وجدان خواهد بود و در کسانی که رابطه طولانی تری داشته اند، بیشتر به چشم می‌خورد. این تجربه در زمینه صرف انرژی و مالی برای کسی است که او را عاشقانه دوست دارند.

💠 تجربه کنجکاوی

زمانی که مدت ها از جدایی می‌گذرد؛ تجربه کنجکاوی در دسته دیگر احساس مردان بعد از جدایی قرار می‌گیرد. این حس کنجکاوی در زمینه متفاوتی وجود دارد. مثلا علاقه دارند تا به طروق مختلف شما را در صفحه مجازی داشته باشند. این احساس زمانی بیشتر می‌شود که شما برای بازگشت او تلاشی نمی‌کنید.

💠 احساس نگرانی

احساس مردان بعد از جدایی در دسته نگرانی نیز قرار می‌گیرد. آنها بعد از اینکه تجربه کنجکاوی ناخوشایندی داشتند، نگران از دست دادن شما خواهند شد. در واقع اینکه فرد بهتری جای او قرار گیرد و بدون او زندگی خوبی داشته باشید، ناخوشایند است.

💠 پشیمانی

پشیمانی آخرین احساس مردان بعد از جدایی است. آنها نادم و پشیمان از اتفاقات افتاده هستند. دائم تلاش می‌کنند که به شما بازگردند و گاهی به دلیل غرور دیگران را برای ارتباط دوباره واسطه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پشیمانی بعد از طلاق کلیک کنید.

مردان بعد از جدایی چه کاری انجام می‌دهند؟

مردان بعد از جدایی چه کاری انجام می‌دهند؟

در بخش قبلی راجع به مراحل احساس مردان بعد از جدایی صحبت کرده ایم. در این بخش قصد داریم به کارهایی که بعد از جدایی انجام می‌دهند؛ اشاره کنیم.

🔹 قطع کردن تمام راه های ارتباطی با شما

🔹 با دختر های مختلف ارتباط بیشتری برقرار می‌کند.

🔹به ورزش رو می‌آورد.

🔹 انجام کارهایی که شریک احساسی او از آنها متنفر است.

🔹 وقت گذاشتن برای دوستان

🔹افزایش فعالیت ها در فضای مجازی

🔹 تلاش برای برگرداندن عشق

🔹 خانه نشینی

🔹سیگار کشیدن

🔹 ورود به رابطه های بی پایه

🔹 گریه در مکان هایی که تنها هستند.

🔹بازدید شبکه مجازی عشق سابق

🔹 تلاش می‌کند وارد رابطه نشود.

🔹 اشتراک گذاری مطالب دروغین برای نشان دادن خوشبختی

🔹رانندگی

🔹 انجام فعالیت های مختلف محض سرگرم کردن خود

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قطع رابطه با دوست دختر کلیک کنید.

احساس مردان بعد از جدایی | زمانی که از سوی عشق خود طرد می‌شوند

احساس مردان بعد از جدایی زمانی که از سوی عشق خود طرد می‌شوند؛ اندکی متفاوت است. آنها اغلب در این مرحله خشم و ناراحتی را تجربه می‌کنند. سپس با بی ارزشی دست و پنجه نرم می‌کنند. بعد از اینکه خود را مورد سرزنش قرار می‌دهند؛ غم و ناراحتی در قلب آنها رخنه می‌کند.

کلام آخر

با توجه به مطالبی که در این مقاله گفته شد؛ احساس مردان بعد از جدایی نیز تلخ است. تنها خانم ها نیستند که در این راه اذیت می‌شوند. آنها بسیار در زمینه تجربه این حس بی ارزشی را احساس می‌کنند اما برای بهبودی باید دوران سوگ را سپری کنند. برای گذر از این دوران حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه احساس‌مردان بعد از جدایی می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره