ارتباط با جنس مخالفزوج و خانواده

کم محلی به پسری که دوست دارم کار درستیه؟

کم محلی به پسر مورد علاقه از روش های خانم های امروزی است که برای دوام رابطه استفاده می‌کنند. اما آیا این روش ها واقعا کارآمد است؟ یا بی نتیجه خواهد ماند؟ این کم محلی ها به طور کل نشان از بی تجربگی و خامی خانم ها می‌باشد. و هیچ نتیجه مثبت و خوشایندی به همراه نخواهد داشت. باورها و رفتارهای کلیشه ای باعث می‌شود که خانم ها چنین رفتارهایی از خود بروز دهند. از طرف دیگر وجود علاقه و ابراز احساسات از واجبات یک رابطه است.

عده ای از خانم ها  کم محلی به پسر مورد علاقه را با این عقیده که توجه فقط باید از سوی آقا باشد انجام می‌دهند. و ادعا دارند که مردها احساس ندارند که بخواهیم به آنها ابراز علاقه کنیم. اما بی محلی های افراطی و به دور از دلیل در رابطه خوب نیست. و همیشه روابط را با چالش و دوگانگی روبرو می‌کند. اگر قصد تنبیه و برخورد با شریک احساسی خود را دارید به دنبال راه حل باشید و از روانشناس کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

کم محلی به پسر مورد علاقه

کم محلی به پسر مورد علاقه چگونه است؟

تمامی روابط با فراز و نشیب های زیادی روبرو هستند. اما اینکه با هر فراز و نشیب بخواهیم درس ادب بدهیم و کم محلی به پسر مورد علاقه را از خود نشان دهیم، رابطه با دوامی نخواهیم داشت. این رفتار شاید در برخی از موارد باعث پیشرفت رابطه شود اما همیشه جواب نمی‌دهد. گاه با بی محلی های افراطی فرد مورد علاقه خود را دلسرد خواهید کرد. اگر کم‌محلی به پسر مورد علاقه برای مدت زمان طولانی ادامه داشته باشد؛ رابطه همراه با عواقب بد خواهد شد. در این مقاله دلایل و پیامدهای این رفتار خانم ها را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه تاکسیک کلیک کنید.

دلیل کم محلی به پسر مورد علاقه

همیشه پشت کم‌محلی به پسر مورد علاقه دلیلی وجود دارد. خانم ها برای اینکه شخص مقابل خود را جذب کنند؛ او را نادیده می‌گیرند و بی محلی می‌کنند. اما موارد دیگری در بروز این رفتار وجود دارد. که در این بخش مقاله به آن اشاره کرده ایم.

? روشی برای جذاب به نظر رسیدن

یکی از دلایل مهم و محکم کم محلی به پسر مورد علاقه، راهی برای جذابیت است. برخی از دخترها تصور می‌کنند که با چنین رفتارهایی بسیار جذاب بنظر خواهند رسید. و شاید این گونه روش برای مدت زمان کوتاهی مناسب باشد. اما برای همیشه اشتباه است. برای اینکه جذاب بنظر برسید؛ به خود برسید و بر مهارت های خودتان متمرکز شوید.

? ویژگی های شخصیتی

از دیگر دلایل کم محلی به پسر مورد علاقه، ویژگی های شخصیتی است. ابراز علاقه برای برخی از خانم ها به شیوه ذاتی غیر طبیعی و سخت است. و نشان از بی محلی نیست. آنها چنان رفتار می‌کنند که گویی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار نیستند اما این افراد حتی توان برقراری یک ارتباط ساده را ندارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رفتار درست با دوست پسر کلیک کنید.

? تقلید از دخترهای دیگر

یکی از دلایل کم محلی به پسر مورد علاقه، تقلید از دختر های دیگر است. برخی از دختران هم سن و سال از یکدیگر تقلید می‌کنند که یک رفتاری که در یکی از روابط خوشایند بوده را امتحان کنند. اما توجهی به تفاوت روابط ندارند. همه روابط، اخلاق ها و رفتاها شبیه به هم نیستند. به همین دلیل نمی‌توان همه روابط را با یک الگو پیش برد.

پیامدهای کم محلی به پسر مورد علاقه

پیامدهای کم محلی به پسر مورد علاقه

کم محلی به پسر مورد علاقه زمانی که افراطی باشد؛ همراه با پیامدهای بسیار زیادی است. این رفتارها به مرور زمان در روابط مشکلات ایجاد می‌کنند و احساس نا امنی را ایجاد می‌کنند. در این بخش از پیامدهای کم‌محلی به پسر مورد‌علاقه صحبت کرده ایم.

? افزایش اختلافات در رابطه

زمانی که کم محلی به پسر مورد علاقه بروز پیدا کند؛ اختلافات در رابطه نیز افزایش می‌یابد. تصور کنید کسی که به او علاقه مند هستید همیشه در حال بی توجهی به شما باشد. چه فکری می‌کنید؟ قطعا تصور می‌کنید که علاقه خود را نسبت به شما از دست داده است. و همین موضوع آغازگر اختلاف بزرگ در رابطه است. حتی رابطه سمی می‌شود و از مدار سالم بودن خارج خواهد شد.

? کم شدن صمیمیت

از دیگر پیامدهای کم محلی به پسر مورد علاقه، کاهش صمیمیت است. زمانی که خانم ها در یک رفتار زیاده روی می‌کنند، پسران نیز ابراز علاقه نشان نمی‌دهند و از یکدیگر دور می‌شوند. حتی در موارد افراطی پسر ها با کاهش اعتماد به نفس روبرو می‌شوند و برای احترام به خود رابطه را تمام می‌کنند.

? شروع مقابله به مثل

زمانی که کم محلی به پسر مورد علاقه آغاز می‌شود؛ پس از مدتی پسر هم از خود بی توجهی نشان می‌دهد. زیرا احساس بی ارزشی شده است و قصد دارد با رفتاری مشابه به رفتار شما این بی ارزشی را احساس کنید. با وجود این رفتار به شما درس ادب خواهد داد که با او به چه شیوه ای رفتار کنید.

کم محلی به پسر مورد علاقه تا چه حدی قابل قبول است؟

اگر رابطه خود را دوست دارید و علاقه مند به شریک احساسی خود هستید؛ هرگز کم‌محلی به پسر مورد علاقه را به صورت افراطی انجام ندهید. بی محلی در صورتی است که اتفاق بزرگی رویداده است و تنها با این روش می‌توانید به آرامش برسید. همه افراد یک میزان صبر دارند و اگر این صبر به مرز پایان برسد، رابطه نیز تمام خواهد شد.

کم محلی به پسر مورد علاقه را به شیوه ای انجام ندهید که به رفتارهای بیمارگون تبدیل شود. و برای مدت های طولانی از این روش استفاده نکنید. به جای این کار حتما از روانشناش و مشاورین برای حل مشکل راهنمایی بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوستی دختر و پسر کلیک کنید.

کلام آخر

همانطور که گفته شد، کم محلی به پسر مورد علاقه باعث دوری از یکدیگر می‌شود. اگر قصد تبیه دارید و یا این رفتار را از روانشناسان زرد شنیده اید؛ باید بگوییم که فاتحه رابطه خود را بخوانید. ذات انسان ها به دنبال توجه است. زمانی که توجه از کسی دریافت نکنند از او دور خواهند شد. و این موضوع به ضرر شما تمام خواهد شد. بنابراین اگر با مشکل روبرو هستید با یکدیگر صحبت کنید و حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره