خیانتزوج و خانواده

عاشق زن متاهل شدم

عاشق زن متاهل شدن یکی از انواع احساساتی است که اکثر مردان در طول زندگی آن را تجربه می‌کنند. این مورد ارتباطی با وضعیت تاهل آنان نیز ندارد. معمولا این احساسات زودگذر بوده و به دلایل مختلفی نیز ایجاد می‌شود. اگر در چنین شرایطی مرد نیز متاهل باشد؛ وضعیت پیچیده تر شده و احتمال بروز مشکلات زیادی هست. فراموش نکنید که رفتارهای زنان نیز در این مورد بی تاثیر نیست. اما نمی‌توان آنها را مقصر دانست. گاهی برخی از زنان متاهل تمام نکات را رعایت می‌کنند اما بازهم مردانی هستند که درگیر هوی و هوس شده و احساساتی را نسبت به آنها بروز می‌دهند. بهتر است افراد احساسات و هیجانات خود را مدیریت کرده و از تفکر در این مورد جلوگیری کنند. برای دریافت مشاوره خیانت کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه عاشق زن متاهل شدن می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

عاشق زن متاهل شدن

با اینکه در بیشتر موارد عاشق زن متاهل شدن هیچ نتیجه ای جز پشیمانی به دنبال ندارد؛ اما بازهم برخی مردان درگیر این موضوع می‌شوند. وقتی افراد برای خود و ارتباطاشان حد و مرزی قائل شوند؛ کمتر شاهد بروز چنین موضوعاتی خواهیم بود. فراموش نکنید که این مورد یکی از جنبه های خیانت محسوب می‌شود و برخلاف اصول اخلاقی است. ازدواج و تعهد به دیگری نیازمند مراقبت و برخورداری از ویژگی های اخلاقی دارد که هم مردان و هم زنان باید آنهارا دارا باشند. در این مقاله به بررسی جنبه های مختلف این موضوع می‌پردازیم. برای اطلاع از راه های بالابردن رضایت زناشویی کلیک کنید.

دلایل عاشق زن متاهل شدن

دلایل عاشق زن متاهل شدن

این احساسات به دلایل مختلفی در مردان ایجاد می‌شود. به طور کلی مردان سریعتر از زنان احساسات خود را پذیرفته و آن را بروز می‌دهند. همچنین اکثر آنها نمی‌‍توانند تفاوت میان عشق واقعی و احساسات زودگذر را تشخیص دهند. به همین دلیل نسنجیده عمل کرده و باعث بروز مشکلات زیادی می‌شوند. برخی از علل عاشق زن متاهل شدن شامل موارد زیر می‌شود. برای اطلاع از راه های کشف خیانت همسر کلیک کنید.

🔷عقده ادیپ

عقده ادیپ در یکی از مراحل دوران کودکی برای پسران ایجاد می‌شود. مردان در مرحله ای از زندگی نسبت به مادر خود گرایش جنسی پیدا کرده و نسبت به والد همجنس خود احساس حسادت می‌کنند. اگر افراد از این دوران به طور کامل عبور نکنند؛ و عقده ادیپ برای آنان حل نشده باقی بماند، در آینده بسیار احتمال دارد که به زن متاهل دیگری علاقه پیدا کنند. در واقع عقده ادیپ زمینه ساز عاشق زن متاهل شدن است که مشکلات زیادی را به بار می‌آورد.

نجات زن متاهل

وقتی مردان شاهد آزار اذیت زن متاهل دیگری هستند؛ حس قهرمانانه ای در آنها بیدار شده و به دلیل احساس ترحم به او احساس پیدا می‌کنند. یکی از دلایل عاشق زن متاهل شدن ارضای حس مردانگی و قدرت آنهاست. اما نمی‌توان از ظاهر زندگی افراد آنها را قضاوت کرد و مطمئن شد که آنها واقعا در سختی هستند یا نه. افرادی که درک درستی از احساسات خود ندارند و یا نمی‌توانند مسائل را به طور کامل از یکدیگر تفکیک کنند؛ در چنین شرایطی دچار تعارضاتی می‌شوند.

🔷تنوع طلبی

به طور کلی همه چیزهایی که غیرقابل دسترس هستند؛ برای افراد جذاب تر به نظر می‌رسند. گاهی مردان تنها به دلیل هیجان خواهی و رقابت ناسالم به عاشق زن متاهل شدن تمایل پیدا می‌کنند. مردان تنها می‌خواهند که به این هدف خود رسیده و بعد از آن دیگر علاقه خود را از دست داده و سراغ فرد دیگری می‌روند. روحیه تنوع طلبی یکی از آفات رابطه محسوب می‌شود که هم برای مردان و هم برای زنان دردسرساز خواهد شد.

🔷عدم پایبندی به اصول اخلاقی

معمولا افرادی که مبتلا به اختلالات شخصیتی و روانی هستند تعهد و وفاداری برای شان سخت تر می‌شود. آنها نمی‌توانند چهارچوب اخلاقی را رعایت کنند وحتی از سرپیچی کردن از آنها نیز لذت می‌برند. اهمیت دادن به قوانین و رعایت کردن آنها نیاز به برخورداری از سلامت روانی دارد. عاشق زن متاهل شدن یکی از نمونه های بارز هنجارشکنی است که افراد برای جلوگیری از آن باید در ابتدا بر روی ویژگی های اخلاقی خود کار کنند.

نشانه های عاشق زن متاهل شدن

مردانی که عاشق زن متاهل شدن را تجربه می‌کنند؛ نشانه هایی از خود بروز می‌دهند که می‌توان به این مسئله پی برد. برخی از این نشانه ها شامل موارد زیر می‌شود.

تلاش برای ارتباط گرفتن با او

شروع صحبت های غیرضروری حتی در چت و مکالمات تلفنی

زبان بدن او بیانگر کشش جنسی است

تمام فکر او درگیر این موضوع است

تمام انرژی خود را برای نزدیک تر شدن به زن متاهل می‌کند

جلوگیری از بروز عاشق زن متاهل شدن

جلوگیری از بروز عاشق زن متاهل شدن

عاشق زن متاهل شدن و حتی برقراری ارتباط با او برای دو نفر مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند. همچنان که اخلاقی نبوده و باعث بروز جدایی و خیانت می‌گردد. به همین دلیل بهتر است زوجین برای حفظ روابط خود تلاش بیشتری کرده و نکات را رعایت کنند. برای اطلاع از انواع آسیب های خیانت کلیک کنید.

⭕قطع ارتباط با او

اگر در اطرافیان شما زن متاهلی وجود دارد که نسبت به او احساس علاقه می‌کنید؛ بهتر است برای مدتی ارتباط خود را به طور کامل با او قطع کنید. اینکه این فرد را برای مدتی نبینید باعث فروکش شدن احساسات تان می‌گردد. همچنین متوجه خواهید شد که این احساس گذرا است و نباید به آن اعتماد کنید.

اینکار به نفع هر دوی شما خواهد بود و از بروز چالش های زیادی جلوگیری می‌کند. اگر نگران هستید که دیگر هرگز عشق را تجربه نکنید؛ باید بدانید که این حس عشق نبوده و همچنین احتمالا تا پایان عمر موقعیت های زیادی برای عاشق شدن خواهید داشت. برای آشنایی با راه های پیشگیری از خیانت همسر کلیک کنید.

⭕کنترل احساسات و افکار

بهتر است برای کنترل و مدیریت افکار و احساسات تان تلاش بیشتری کنید. احتمالا در چنین شرایطی همواره به زن متاهل فکر کرده و تمام انرژی خود را صرف این موضوع می‌کنید. اما با مشغول کردن خود به کارهای دیگر و همچنین انجام تمریناتی مثل مراقبه، می‌توانید به افکار خود نظم بیشتری دهید. رویاپردازی نکرده و واقع بین باشید. همچنین در مورد مسائل فکر کنید که اهمیت بیشتری نسبت به عاشق زن متاهل شدن، دارد. او احتمالا اصلا از این موضوع با خبر نبوده و هیچ احساسی به شما ندارد. به همین دلیل بهتر است انرژی خود را صرف موضوع دیگری کنید.

⭕کمک گرقتن از مشاور

با کمک مشاور در مورد عاشق زن متاهل شدن، می‌توانید از این مساله گذر کرده؛ و تمرکز خود را معطوف به موضوع دیگری کنید. قطعا به دست گرقتن افسار احساسات و عواطف کار ساده ای نیست. اما مشاور دلیل بروز این مورد را به درستی پیدا کرده و با ارائه راهکارهایی به افراد کمک می‌کنند تا گرفتار این احساسات نشوند. همچنین زوج درمانگر به افراد کمک می‌کند تا روابط خود را بهبود بخشیده و به روابط خارج از ازدواج وارد نشوند.

سخن پایانی

بهتر است برای جلوگیری از عاشق زن متاهل شدن بر امیال و احساسات خود تسلط داشته و گاهی به خود نه بگویید. حتی می‌توانید بیشتر از قبل با خانواده و دوستان تان وقت بگذرانید تا این احساسات را فراموش کنید. اما به طور کامل ارتباط خود را با زن متاهل قطع کرده و حواس خود را از این موضوع پرت کنید. علایق و احساسات  خود را شناخته و بیشتر بر خود تمرکز کنید. فراموش نکنید که اینکار نه تنها اخلاقی نبوده بلکه عواقب بدی نیز خواهد داشت. بهتر است برای کنترل احساسات خود از یک روانشناس کمک گرفته و خودکنترلی خود را در زمینه های مختلف بالا ببرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه عاشق زن متاهل شدن می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره