بلاگ

 نقاط تحریک پذیر مردان را چطور بیابیم؟

نقاط تحریک پذیر مردان نیز حائز اهمیت است. شناخت نقاط تحریکی یا حساس بدن شریک جنسی موجب رابطه ای بهتر می شود. معمولا تصور می شود آقایون باید نقاط تحریکی همسر خود را بشناسند؛ اما مردان نیز باید از این لذت برخوردار شوند و زنان هم باید در صدد کشف بدن همسر خود برایند. در ادامه مهم ترین نقاط تحریک پذیر مردان را شرح داده‌ایم. اما اگر در رابطه دچار مشکلاتی هستید، حتما برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

نقاط تحریک پذیر مردان

نقاط تحریک پذیر، نقاطی هستند که که لمس یا فشار به ان‌ها منجر به برانگیختگی جنسی و لذت بیشتر می شود. این نقاط در آقایون نیز از گوناگونی برخوردار هستند و می توان در استفاده از آنها خلاق بود. علاوه بر ناحیه تناسلی، نقاط حساس در کل بدن پراکنده هستند البته پیدا کردن آنها کار دشواری نیست. معاشقه و پیش نوازی در رابطه نقش مهمی ایفا می کند که نقاط حساس و تحریک آنها مهم ترین قسمت آن است.

پیشنهاد می‌شود که حتما برای آشنایی بیشتر با نحوه انجام این کار مقاله آموزش سکس را بخوانید.

تاثیر نقاط تحریک پذیر در نعوظ و انزال

گاها آقایون برای نعوظ کامل خودارضایی را انتخاب می کنند که میتواند اثراتی مثل انزال زودرس داشته باشد یا قرص هایی مثل وایاگرا مصرف میکنند که در داز مدت اثراتی عکس روی بدن دارد.  اما با تحریک نقاط حساس دیگر توسط همسر یا خود شخص به می شود به نعوظ کاملا رسید و همچنین انزال را دیر تر تجربه کرد. برای تحریک جنسی به زمان کافی نیاز دارید و مکن است یک نقطه کافی نباشد.

پس راه های مختلف را امتحان کنید و زود دلسرد نشوید. عوامل زیادی مخصوصا در آقایون برای برانگیخته نشدن دخیل هستند. مثل فشار های روانی، بیماری های جسمانی، نداشتن آمادگی برای رابطه و… . اغلب زمان ارگاسم دو طرف همزمان نیست و آقایون زودتر به ارگاسم یا انزال می رسند و رابطه را رها می کنند؛ در چنین شرایطی نقاط تحریکی به ادامه ی رابطه  کمک شایانی می کند.

تاثیر ماساژ در تحریک جنسی

ماساژ روش کلی تری برای تحریک نقاط حساس است. اما تاثیر قابل توجهی دارد. استفاده از ماساژ های مختلف و اصولی با کمک روغن های مخصوص در پیشبرد رابطه تاثیر بسزایی دارند.

سایر عوامل موثر در تحریک مردان

صحبت در مورد مسائل جنسی و فانتزی در طول روز و خارج از اتاق خواب در تحریک جنسی آقایون موثر است. فضای مناسب برای رابطه جنسی و شرایط مناسب به تحریک بیشتر آقایون کمک میکنند عواملی مثل نور، موزیک، پوزیشن های جدید و دمای مناسب از عوامل موثر در بهبود رابطه است. زوجین لذت جنسی را فقط محدود به دخول و ارگاسم می کنند؛ اما استفاده از روش های دیگر زمان رابطه را طولانی تر و با لذت بیشتر می کند.

راه هایی برای لذت بیشتر مردان

مردان در رابطه به آزادی عمل بیشتری احتاج دارند فانتزی های آنها را تا حد امکان عملی کنید و لذت خود را نشان دهید. راهکار دیگر این است که در هفته روزهایی را مشخصی را انتخاب کنید؛ برای اجرای فانتزی های خود یا همسرتان.

معرفی نقاط تحریک پذیر مردان

حساس ترین نقطه ی بدن اقایون، الت تناسلی و اطراف ان است اما تحریک اقایون از نقاط دیگر نیز امکان پذیر است . زنان و مردان از لحاظ نقاط حساس متفاوت هستند و هر فردی از طریق نقطه ای در بدن خود ممکن است تحریک شوند که در فرد دیگر هیچ حساسیتی ندارد.

✔️ پوست سر و موها

مردان نیز همانند زنان به نوازش احتیاج دارند. لمس پوست سر و موها برای آنها لذت بخش است و موجب برانگیختگی آنها می شود.

✔️  نقاط تحریک پذیر مردان | نقطهf

فرنولوم ناحیه ای زیر آلت تناسلی مرد است که همانند کلیتوریس در زنان است و تحریک این ناحیه می تواند حساسیت زیادی همراه داشته باشد.

✔️ نقطهp

مخفف پرینیوم است که ناحیه ای بین مقعد و پروستات است و تحریک آن از طریق مقعد امکان پذیر است. مردانی که از این ناحیه ارگاسم را تجربه کرده اند؛ لذت بیشتری را گزارش کرده اند. همه مردانی که خواهان تحریک از این ناحیه هستند، همجنسخواه نیستند و همه افراد همجنسخواه نیز رابطه مقعدی ندارند. بافت مقعد بسیار حساس و آسیب پذیر است پس در تحریک این نقطه، دقت کنید.

✔️  نقاط تحریک پذیر مردان | کمر

نوازش و ماساژ کمر برای آقایون بسیار دلپذیر و مطبوع است و تحریک جنسی را به همراه دارد.

✔️ داخل ران ها

قسمت داخلی ران ها به دلیل نزدیکی به ناحیه تناسلی، نسبت به تحریک حساس هستند.

✔️  نقاط تحریک پذیر مردان | کف پا و انگشتان

لمس این ناحیه از بدن آقایون موجب گردش خون بیشتر در نتیجه نعوظ بهتر می شود.

✔️ گوش و گردن

گوش و گردن دو ناحیه بسیار حساس در تحریک جنسی هر دو جنس هستند که در اکثر افراد این حساسیت وجود دارد.

✔️  نقاط تحریک پذیر مردان | نقاط حساس تر

بیشترین گیرنده های حسی در نوک انگشتان و لب ها هستند؛ تحریک این نقاط به جریان برانگیختگی کمک بزرگی می کند.

✔️ عوامل ظاهری

آقایون نسبت به عوامل ظاهری و رایحه بسیار حساس هستند. بهداشت فردی در آقایون و بانوان یکی از فاکتورهای مهم در رابطه جنسی است.

✔️ حساسیت الت تناسلی در تحریک

آلت تناسلی اقایون شامل مویرگ های بسیار نازک و اعصاب حساسی است که در تحریک و لمس آن باید به این نکته توجه کرد.

سخن پایانی

تحریک نشدن با این نقاط به معنی عدم نقاط تحریکی در بدن نیست بلکه باید به کشف بدن خود و یا همسر پرداخت. زمانی که شما اطلاعات زیادی از بدن یا علائق خود دارید می توانید روابطی با شور و هیجان بیشتری داشته باشید. احتمال شکست یک روش تازه وجود دارد ولی سراغ  تابو های رابطه بروید و تلاش بیشتری کنید. دراین مسیر از یک سکستراپیست نیز کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه  نقاط تحریک پذیر مردان می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 تماس بگیرید.

سوالات متداول

نقطه ی f کجای بدن اقایون وجود دارد؟

در زیر الت تناسلی قرار دارد و در نوک الت به محور الت متصل است. حساسیت ان مانند کلیتوریس در زنان است.

با گازگرفتن الت تناسلی می توان اقایون را تحریک کرد؟

الت تناسلی مویرگ های بسیار نازک و اعصاب زیادی دارد پس بهتر است در تحریک ان دقت کنید که اسیبی  به ان وارد نشود.

علائم ظاهری تحریک شدن اقایون چیست؟

در زمان تحریک جریان خون و ریتم تنفسی تندتر می شود و نعوظ اتفاق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره