خیانتزوج و خانواده

تست خیانت با چند روش ساده و علمی

تست خیانت یکی از موضوعات اضطراب آور همه زوج ها است. خیانت به دلایل مختلفی رخ می‌دهد و عوامل مختلفی بر آن موثر هستند. برخی از افراد نسبت به این موضوع، بسیار حساس شده و شرایط زندگی مشترک را برای خود و همسرشان سخت می‌کنند. یکی از ملزومات رابطه زناشویی اعتماد است و بدون آن افراد دچار مشکلات زیادی خواهند شد. با اینکه دقت به رفتارهای همسر و توجه به او لازم است؛ اما اینکه مدام او را زیر نظر گرفته و یا او را محدود کنیم، خود منجر به دوری و حتی خیانت خواهد شد. این نوع تست نیز، از موضوعاتی که هنوز نتایج آن قابل استناد و استفاده نیست. برای دریافت مشاوره خیانت کلیک کنید.

تست خیانت

جالب است بدانید که هیچ گونه آزمونی در غالب تست خیانت، در روانشناسی و حتی علوم دیگر وجود ندارد. از آنجایی که این موضوع بسیار حساس است و همه آزمون ها دارای درصدی خطا هستند؛ نمی‌توان برای خیانت افراد از آزمایش و خطا استفاده کرد. همچنین رفتارها و روابط انسانی، به قدری پیچیده است که در مورد هیچ چیزی نمی‌توان با قطعیت نظر داد. از بین بردن زندگی زناشویی با یک تست به هیچ عنوان کار عقلانی نبوده و جز پشیمانی نتیجه ای نخواهد داشت. برای اطلاع از راه های کشف خیانت همسر کلیک کنید.

چگونگی تست خیانت همسر

چگونگی تست خیانت

پیشنهاد می‌کنیم، افراد به جای استفاده از تست خیانت و روش های غیرمنطقی، به رفتارهای همسر خود دقت کرده و یا با او به طور مستقیم در این مورد صحبت کنند. شاید تمام رفتارهای همسر، درست به نظر برسد اما تست خیانت او مثبت شود. در این شرایط تنها فردی که باید در این مورد تصمیم بگیرد؛ خود شخصی است که در این مورد کنکاش کرده است. برخی از رفتارهایی که باید در نظر بگیرید؛ شامل موارد زیر می‌شوند. برای آشنایی با راه های پیشگیری از خیانت همسر کلیک کنید.

⭕میزان ابراز علاقه

یکی از نشانه های خیانت همسر، کم شدن میزان ابراز علاقه و اهمیت دادن است.در واقع می‌توانید از این موضوع به عنوان تست خیانت استفاده کنید و احساسات او را نسبت به خود بسنجید. افرادی که در حال خیانت به همسر خود هستند؛ معمولا دوگونه رفتار می‌کند. یا سعی می‌کنن بیشتر از قبل به همسر خود ابراز احساسات کنند تا او متوجه چیزی نشود و یا علاقه آنها فروکش می‌کند. سرد شدن و بی علاقگی زوجین نسبت به یکدیگر علامت هشداردهنده ای برای خیانت است.

⭕ تست خیانت | وقت گذرانی با یکدیگر

زوجین باید مدت زمانی را به یکدیگر اختصاص داده و با یکدیگر وقت بگذرانند. اگر همسر شما مدتی است که زمان کافی برای شما ندارد و یا از زیر بار تفریحات مشترک در می‌رود؛ بهتر است به تست خیانت فکر کنید. احتمالا او به بهانه های مختلف از خانه خارج شده و بیشتر از قبل تمایل دارد که تنها باشد. حتی در خانه نیز با شما صحبت نمی‌کند و یا به سردی پاسخ می‌دهد. زمان گذاشتن برای خانواده، از وظایف زوجین محسوب می‌شود و همین امر موجب افزایش صمیمیت نیز خواهد شد.

⭕کیفیت رابطه جنسی

یکی از اصلی ترین مولفه های تست خیانت، کیفیت رابطه جنسی زوجین و میل جنسی آنها نسبت به یکدیگر است. امروزه مشکلات جنسی، یکی از اصلی ترین دلایل جدایی و طلاق است. به همین دلیل این موضوع در مورد خیانت نیز نقش خواهد داشت. بسیاری از زوجین با گذشت مدتی از زمان رابطه، دیگر به این موضوع اهمیت نداده و یا آن را به طور کلی نادیده می‌گیرند. اگر همسر شما به طور ناگهانی دیگر تمایلی به برقراری رابطه جنسی با شما ندارد؛ بهتر است این نشانه را جدی گرفته و دلیل آن را شناسایی کنید.

⭕ تست خیانت | تغییر ناگهانی رفتار

شاید شما هم از تغییر رفتار همسر خود به صورت ناگهانی، دچار تعجب شده اید. حتی گاهی با وجود خوب بودن اوضاع و عدم وجود مشکل خاصی، او رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد. برای مثال بهانه گیری نسبت به موضوعات بی اهمیت و یا بزرگ جلوه دادن تفاوت های کوچک و رفتارهایی از این قبیل. این مورد می‌تواند تست خیانت قابل اعتمادی باشد. اگر افراد نتوانند هیچ توجیه مناسبی برای رفتارهای همسر خود پیدا کنند. طبیعی است که آنها دلایل مختلفی برای این موضوع بیاورند. اما باید با دید بازتری نسبت به این موضوع برخورد کرد.

⭕تست خیانت با توجه به ویژگی های شخصیتی

توجه داشته باشید که برخی از اوقات وجود مشکلات شخصیتی و یا بیماری های روان سبب بروز تعارضات مختلف می‌شود. بر اساس تحقیقات اخیر، افرادی که به این مشکلات دچار هستند؛ بیشتر احتمال دارد که به همسر خود خیانت کنند. تست خیانت در چنین شرایطی، تقریبا بی نتیجه خواهد بود. چرا که شما از نتایج آن و رفتارهای همسر خود، سردرگم می‌شوید. برای مثال فردی که دچار اختلال افسردگی است؛ میل جنسی را خود را تا حد زیادی از دست می‌دهد. اما شاید همسر خود را دوست داشته و به او خیانت نمی‌کند. اما رفتارهای او، این را نشان نمی‌دهد.

⭕اختلافات و دعواهای مداوم

با وجود خیانت همسر، بروز مشاجرات و اختلافات، بیشتر از همیشه خواهند شد. در همه روابط زناشویی مشکلاتی وجود دارند که نمی‌توان به کمک تست خیانت، آنها را توجیه کرد. فردی که در حال خیانت است؛ معمولا تحریک پذیر شده و همه چیز را تبدیل به بحران می‌کند. در واقع او یک چالش بزرگ را شکل می‌دهد و برای برطرف کردنش، هیچ تلاشی نمی‌کند. همسر باید این تله را شناسایی کرده و درگیر آن نشود.

نحوه برخورد با خیانت

برخورد با تست خیانت

مثبت شدن تست خیانت، یکی از بزرگ ترین ترس های زوجین است. افراد معمولا به عشق و علاقه رابطه خود را شروع کرده و اتمام این موضوع، برایشان سخت خواهد بود. اما حتی در صورت بروز این مشکل، می‌توان با استفاده از راهکارهایی، شرایط را بهبود بخشید و به زندگی مشترک ادامه داد. برای اطلاع از نحوه زندگی بعد از خیانت کلیک کنید.

✅صحبت کردن با همسر

در قدم اول این موضوع را باهمسر خود مطرح کرده و دلیل آن را جویا شوید. حتی اگر بعد از تست خیانت، قصد جدایی از او را هم دارید؛ بازهم باید در مورد مشکلات با او حرف بزنید. توضیحات او را شنیده؛ بر این اساس برای زندگی مشترک خود تصمیم بگیرید. قطعا در میان گذاشتن این موضوع با همسر سخت خواهد بود. اما بهترین روش برای برخورد با این مشکل، در ابتدا همین است. اگر قادر به اینکار نیستید؛ از یک زوج درمانگر کمک بگیرید. برای اطلاع از انواع علت خیانت به همسر کلیک کنید.

✅کمک گرفتن از مشاور

یک روانشناس می‌تواند به شما در مورد عواقب استفاده از تست خیانت، هشدار داده و شما را از اینکار منع کند. اما اگر بعد از استفاده از این روش ها به مشاور مراجعه کنید؛ بازهم می‌توان جلوی بروز مشکلات بیشتری را گرفت. زوج درمانگر جنبه های دیگری از زندگی مشترک را به شما نشان خواهد داد. همچنین با آموزش تکنیک و مهارت هایی سبب بالابردن کیفیت رابطه شما در زمینه های مختلف می‌شود.

سخن پایانی

اگر به انجام تست خیانت و یا استفاده از راه هایی برای اطلاع از خیانت همسر خود هستید؛ باید بگوییم، این روش ها نه تنها نگرانی شما را از بین نبرده بلکه شما را دچار وسواس فکری در زمینه های مختلف خواهد کرد. باید در این زمینه به صورت احساسی تصمیم نگرفته و به نکات زیادی توجه داشته باشید. فراموش نکنید که اگر مورد خیانت قرار گرفتید؛ شما قربانی نیستید. احتمالا شما نیز در شرایطی کوتاهی کرده اید. به همین دلیل تصمیم گیری و قضاوت در این مورد تنها به عهده خود زوجین است و در این زمینه می‌توانند از یک روانشناس نیز کمک بگیرند.

برای دریافت مشاوره در زمینه تست خیانت می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره