روابط زناشوییزوج و خانواده

تاثیر طول آلت تناسلی در رابطه

تاثیر طول آلت تناسلی در لذت جنسی یکی از سوالات محققین و همچنین زوجین است. معمولا مردان در این مورد بسیار حساس هستند و گاهی باعث می‌شود که اعتماد به نفس خود را در مورد عملکرد جنسی از دست بدهند. اما این تنها به دلیل عدم اطلاعات کافی در مورد بدن خود و حتی بدن همسرشان است. بر اساس تحقیقات انجام شده در کشورها و جوامع مختلف، مشخص شده که تنها دو درصد از مردان مبتلا به کوتاهی آلت تناسلی هستند که در بیشتر موارد نیز به علت مشکلات مادرزادی است. برخی از مردان برای ایجاد تغییرات در سایز الت تناسلی خود، دست به روش های نامناسبی می‌زنند که باعث ایجاد عوارض زیادی برای آنان می‌شود. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه تاثیر طول آلت تناسلی در رابطه می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

تاثیر طول آلت تناسلی در لذت جنسی

به طور کلی نمی‌توان تاثیر طول آلت تناسلی در لذت جنسی را انکار کرد. اما این تاثیر به قدری نیست که افراد را وادار به انجام روش های غیراصولی کند. در واقع این خود مردان هستند که نسبت به این موضوع حساس هستند و برای زنان انقدر اهمیت ندارد. طول الت تناسلی بیشتر مردان برای دخول کافی است و حساسیت آنها در بیشتر موارد به دلیل عوامل روانی است. بخشی از این نگرانی به دلیل تاثیرات رسانه ها و تبلیغات افراطی در این زمینه است.

برخی از تاثیرات طول آلت تناسلی در لذت جنسی

برخی-از-تاثیر-طول-آلت-تناسلی-در-لذت-جنسی

تاثیر طول آلت تناسلی در لذت جنسی هم برای مردان و هم برای زنان، بروز می‌کند. مردان به دلیل اینکه طول آلت تناسلی را یکی از عوامل موثر در جنبه مردانگی و قدرت می‌دانند؛ همواره تلاش می‌کنند تا همسر خود را در این مورد راضی نگه دارند. اما با کسب اطلاعات در این زمینه متوجه خواهند شد که رضایت جنسی به عوامل زیادی بستگی داشته و می‌توانند با روش های دیگری نیز رابطه جنسی بهتری را تجربه کنند. برخی از تاثیرات طول آلت تناسلی در رابطه جنسی، شامل موارد زیر می‌شود.

📌رضایت جنسی

توجه داشته باشید که طول آلت تناسلی، هیچ نقشی در مدت زمان رابطه نخواهد داشت. در واقع در حین رابطه این عملکرد افراد است آنها را راضی می‌کند. اما به طور کلی رابطه طول آلت تناسلی در لذت جنسی، مثبت است و تا حدودی می‌تواند موثر باشد. مردان باید در کنار توجه به این موضوع، نکات دیگری را در رابطه جنسی در نظر گرفته و از روش های متعددی استفاده کنند. برای اطلاع از راه های بالا بردن رضایت زناشویی کلیک کنید.

📌افزایش اعتماد به نفس

طول آلت تناسلی مردان، تاثیر زیادی در اعتماد به نفس آنها دارد. گاهی مردان به دلیل اینکه تصور می‌کنند سایز آلت تناسلی شان مناسب نیست؛ قبل از رابطه دچار استرس و اضطراب شده و نمی‌توانند عملکرد مناسبی در رابطه جنسی داشته باشند. اما تاثیر طول آلت تناسلی در لذت جنسی، به دلیل عملکرد بهتر مردان در این شرایط است. اما از طرفی می‌توانند به وسیله این موضوع به شریک خود آسیب زده و او را از رابطه جنسی بیزار کنند. برای اطلاع از روش های کاهش اضطراب جنسی کلیک کنید.

روش های افزایش طول آلت تناسلی

طول آلت تناسلی مناسب برای دخول در مردان قبل از نعوظ تقریبا 9 سانتی متر و بعد از نعوظ کامل، تقریبا 13 سانتی متر است. از طرفی طول واژن زنان نیز محدود است و تقریبا بین 10 تا 12 سانتی متر است. به همین دلیل اگر طول آلت تناسلی بیشتر از این اندازه باشد؛ به حال زنان تفاوتی نخواهد کرد. رشد آلت تناسلی با پایان دوران بلوغ، کامل شده و بعد از این دوران استفاده از روش های مختلف، تاثیر چندانی نخواهند داشتو یا موقت خواهند بود. اما اگر افراد نسبت به این موضوع بسیار حساس باشند؛ می‌توانند از روش های زیر استفاده کنند.

💠عمل جراحی

عمل جراحی برای افزایش آلت تناسلی مردان، فقط در مواردی استفاده می‌شود که آنان به کوچکی بیش از حد آلت (میکروپنیس) به صورت ژنتیکی و یا مادرزادی مبتلا باشند؛ استفاده می‌شود. در واقع عمل زیبایی برای این مشکل وجود ندارد و افراد نمی‌توانند به صورت اختیاری این عمل را انجام دهند. عمل جراحی دیگری که در این زمینه انجام می‌شود؛ برای افراد ترنس و یا دوجنسیتی است. برای آشنایی بیشتر با عمل تغییر جنسیت ، کلیک کنید.

💠 تاثیر طول آلت تناسلی | استفاده از وکیوم

دستگاه وکیوم یا اکستندر، یک وسیله پلاستیکی است که با کمک دو میله دینامیکی عمل کرده و با استفاده از مکش، سبب جریان خون بیشتر در عروق این ناحیه و کشیدگی پوست می‌شودو سایز آلت تا حدودی افزایش می‌یابد. اما این تغییر سایز موقتی است و با گذشت چند دقیقه از بین می‌رود. افراد باید از این روش قبل از برقراری رابطه جنسی استفاده کنند. همچنین استفاده مکرر از این دستگاه سبب آسیب به ناحیه تناسلی خواهد شد.

💠اسپری تاخیری

یکی از کارایی های برخی از اسپری های تاخیری، افزایش سایز آلت تناسلی است. در واقع محتویات اسپری با تاثیر بر پوست، باعث تورم این ناحیه می‌شوند که تا حدی باعث تغییر سایز می‌شود. البته اسپری های تاخیری عوارضی جانبی مثل ایجاد حساسیت های پوستی دارند که افراد باید آن را نیز در نطر بگیرند. استفاده مکرر از اسپری های تاخیری نیز باعث بروز زودانزالی خواهد شد. به همین دلیل در مورد تاثیر سایز طول آلت تناسلی در لذت جنسی، با یک پزشک متخصص مشورت کرده و عوارض اسپری تاخیری را نیز در نظر بگیرید.

💠 تاثیر طول آلت تناسلی | تزریق تستوسترون و حجم دهنده ها

برخی برای بالا بردن تاثیر طول آلت تناسلی در لذت جنسی، از روش های تهاجمی مثل تزریق تستوسترون و یا چربی استفاده می‌کنند. ژل های حجم دهنده نیز روش دیگری برای افزایش سایز آلت تناسلی است. تزریق تستوسترون، می‌تواند عوارض خطرناکی برای مردان ایجاد کند که حتی در سلامت روان آنها نیز موثر خواهد بود. چربی نیز بعد از مدتی جذب بدن شده و روش دائمی برای این موضوع نیست. همچنین باعث عفونت مجاری ادراری، بدشکل شدن آلت تناسلی و… می‌شود.

سخن پایانی

فراموش نکنید که سایز پا، ملیت، فاصله بین انگشتان و… هیچ ارتباطی با سایز آلت تناسلی ندارند و طول این اندام صرفا براساس ژنتیک و میزان هورمون ها تعیین می‌گردد. همنطور که ملاحظه کردید؛ عوارض روش های مختلف در این زمینه بیشتر از مزایای آن است. همچنین برای زنان، سایز آلت تناسلی مردان تاثیری در لذت جنسی آنها ندارد. بهتر است افراد تاثیر طول آلت تناسلی در لذت جنسی را معطوف به استفاده از روش های دیگری کنند و عملکرد خود را بهبود بخشند. در این زمینه می‌توان از یک روانشناس و یا یک متخصص اورولوژیست نیز کمک گرفت.

برای دریافت مشاوره در زمینه تاثیر طول آلت تناسلی در لذت جنسی می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایز مورد علاقه زنان چقدر است؟

سایز واژن زنان محدود است و تقریبا 10 تا 12 سانتی متر است. به همین دلیل سایز بزرگ آلت تناسلی مردان، اگر بیشتر از این اندازه باشد؛ برای زنان ایجاد لذت بیشتر نخواهد کرد. در واقع طول آلت تناسلی مردان در لذت جنسی، تاثیر چندانی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره