ارتباط با جنس مخالفزوج و خانواده

شناخت مردان | 7 راز برای شناخت مردان که خانم ها نمی دانند

شناخت مردان و دنیای آنها شاید سخت به نظر برسد. اما برای ازدواج، درک بهتر و روابط مناسب آشنایی با این موضوع ضروری است. بسیاری از خانم ها در مقابل رفتارهای مردان سردرگم می‌شوند و زمینه سوء تفاهم ها فراهم می‌شود. اما با شناخت مناسب؛ می‌توانید به درک بهتری از مردان برسید.

دلیل ضروریت شناخت مردان شامل تفاوت های فیزیولوژی، تربیت متفاوت، نگاه جامعه و … است که با آگاهی از آنها می‌توانید زندگی بهتری داشته باشد. به علاوه با مشکلات به شیوه بهتری برخورد کنید. اگر در این زمینه مطلع نباشید؛ با چالش های بسیار زیادی در زندگی با مردان روبرو خواهید شد. برای درک بهتر حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید. جهت دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شناخت مردان می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

شناخت مردان

شناخت مردان چگونه است؟

شناخت مردان راهی برای کشف رفتار آنهاست. این آگاهی به شما کمک می‌کند تا از تفاوت های فیزیکی و تربیتی آنها آگاه باشد و روابط خود را بهتر کنید. بسیاری از خانم ها از سرد بودن و بی توجهی همسر خود شکایت دارند. و دلیل این بی توجهی را اغلب عدم علاقه شوهر تلقی می‌کنند. اما دلایل مختلفی در بروز رفتار این افراد وجود دارد که عدم شناخت و آگاهی منجر به تنش می‌شود. در این مقاله روش های شناخت مردان را به طور کامل توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مردان مناسب برای ازدواج کلیک کنید.

روش های شناخت مردان

به طور کلی هر فردی ویژگی منحصر به فرد خود را دارد. اما برخی از ویژگی ها در جنسیت مرد و زن متفاوت است. اغلب مردان و زنان با همجنس خود ویژگی رفتاری یکسانی دارند که آشنایی از این ویژگی ها خالی از لطف نیست. این مقاله را به شناخت مردان اختصاص داده ایم تا به آگاهی نسبی از آنها برسید.

➰ آنها برای درک احساس شما نیاز به زمان کافی دارند

یکی از روش های شناخت مردان این است که آنها برای درک شما به زمان نیاز دارند. برای اغلب خانم ها این موضوع پیش آمده که ابراز احساسات می‌کنند؛ با گریه و هیجانی چیزی را تعریف می‌کنند اما شریک احساسی با آنها همدردی نمی‌کند یا به گونه ای شما را درک نمی‌کنند. با این رفتار حتما متعجب خواهید شد و حتما از دست او ناراحت می‌شوید که چرا به شما بی توجه هستند. اما بر اساس تحقیقات مغز مردان به زمان بیشتری برای تحلیل رفتار و احساسات نیاز دارد. به همین جهت در درک احساس و هیجان باید به مردان زمان بدهید.

➰ با آنها واضح و روشن مکالمه کنید

از روش های شناخت مردان می‌توان به مکالمه روشن اشاره کرد. قدرت مهارت های کلامی و تحلیل در خانم ها چند برابر بیشتر از آقایان است. به همین جهت باید با مردان به صورت کاملا واضح صحبت کنید تا آنها را با خواسته خود آشنا کنید. مثلا اگر چیزی را می‌خواهید با کلمات بازی نکنید! خیلی راحت و واضح بگویید که خرید فلان چیز برای من مهم است. به خاطر داشته باشید که این رفتار باید در کمال آرامش و احترام باشد؛ زیرا با نیش و کنایه به خواسته خود نمی‌رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مردان پاک و قابل اعتماد کلیک کنید.

➰ این افراد در عمل ابراز علاقه می‌کنند | شناخت مردان

شناخت مردان در زمینه بروز ابراز علاقه نیز ضروری است. اغلب خانم ها از عدم ابراز علاقه مردان شکایت دارند. اما باید به شناخت این موضوع برسید که مردان توانایی ابراز علاقه کلامی ندارند اما در عمل علاقه خود را نشان می‌دهند. مثلا انجام کاری که شما دوست دارید؛ خرید روزانه، نوازش و … نشان از ابراز علاقه مردان است.

➰ به زمان های تنهایی علاقه دارند

اگر قصد دارید به شناخت مردان برسید، باید آنها را در مواقعی تنها بگذارید. مردان به دلیل فعالیت های زیادی که دارند؛ بسیار نیزا به تنهایی دارند. علاقه دارند زمانی را به کارهای خود اختصاص دهند یا حتی بدون اینکه صحبت کنند گوشه ای تنها برای خود خلوت کنند. بنابراین برای افزایش رضایت از زندگی، زمان هایی او را تنها بگذارید تا به حل مساله برسد.

➰ عدم درک زبان بدن

یکی ضرورت شناخت مردان؛ موضوع زبان بدن است. به طور کلی مردان کمتر از زبان بدن استفاده می‌کنند، حتی نسبت به زبان بدن خانم ها نیز بسیاری از چیزها را متوجه نمی‌شوند. مثلا اگر خانم ناراحت باشد و این ناراحتی را در چهره بروز دهد؛ آقا متوجه این موضوع نمی‌شود تا زمانی که به زبان بیایید و بیان کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نقاط تحریک پذیر مردان کلیک کنید.

➰ قدردانی را دوست دارند | شناخت مردان

قدردانی راهی برای افزایش رضایت از زندگی در مردان است. یکی از زمینه های شناخت مردان، قدردانی در موارد مختلف است. مردان دوست دارند تا در شرایط مختلف از آنها ممنون باشید و ارزششان را بالا ببرید. در نهایت آنها بیشتر برای کمک به شما داوطلب می‌شوند.

➰ مردان کلی نگر هستند

برای شناخت مردان لازم است بدانید که آنها بر خلاف خانم ها اصلا جزئی نگر نیستند. کم پیش می‌آید که مردان جزئی نگری کنند. اغلب آنها به کلیات توجه می‌کنند و مسائل را جزئی تحلیل نمی‌کنند. به همین جهت مردان همیشه در حل مسائل بزرگ، موفق تر از زنان عمل می‌کنند.

چند نکته برای شناخت مردان به روش بهتر

چند نکته برای شناخت مردان به روش بهتر

🔸 آن ها را حلال مشکلات بدانید و تعریف کنید.

🔸 به مردان قدرت دهید تا با شما صمیمی شوند.

🔸آنها را تائید کنید و او را حامی خود بدانید.

🔸 مردان تشویق را بسیار دوست دارند. بنابراین در هر زمینه ای آنها را تشویق کنید.

🔸 قدردانی و تشکر از مردان را فراموش نکنید؛ در این صورت داوطلب کمک به شما می‌شوند.

🔸اگر علاقه مند او هستید؛نصیحت و سرکوفت را به کل فراموش کنید.

🔸 گاهی مردان به سکوت و تنهایی دارند، در برخی موارد او را تنها بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مرد ایده آل کلیک کنید.

کلام آخر

شاید تصور کنید که در زمینه شناخت مردان به قدر کافی ماهر هستید. اما اشتباه نکنید. حتی اگر سالیان سال در حال زندگی با شوهر هستید؛ در زمینه های مختلف با سورپرایز رفتاری و واکنش همسر روبرو خواهید شد. به همین جهت توصیه می‌کنیم که اگر در زندگی دچار چالش با همسر خود شده اید؛ حتما از روانشناس راهنمایی بگیرید تا بدتر در دام نیوفتید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شناخت مردان می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره