روابط زناشوییزوج و خانواده

قرص وگادول | هر آنچه که باید در مورد قرص وگادول بدانید

قرص وگادول یکی از انواع قرص هایی است که برای درمان زودانزالی مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قرص به رنگ قرمز بوده و می‌توان آن را از داروخانه ها تهیه کرد. زودانزالی یکی از اختلالات جنسی شایع در مردان است که درمان های مختلفی برای آن وجود دارد. البته بالابردن زمان انزال تنها یکی از مزایای آن محسوب می‌شود. اما در حین استفاده باید به این نکته توجه داشته باشید که داروهای شیمیایی عوارض بسیاری داشته و بعد از مدتی مشکل افراد تشدید نیز می‌شود. همچنین بدن فرد شرطی شده و دیگر بدون مصرف قرص قادر به برقراری رابطه جنسی نخواهد بود. بهتر از قبل از شروع مصرف این قرص، به خوبی در مورد آن تحقیق کرده و از یک متخصص کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه قرص وگادول می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

قرص وگادول

قرص وگادول حاوی داروهای مختلفی بوده که اکثر آنها به طور جداگانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این قرص علاوه بر اینکه انزال را تا مدت زمان زیادی به تاخیر می‌اندازد در ایجاد و حفظ نعوظ نیز موثر است. این قرص جریان خون را بالا برده و از این طریق بر نعوظ موثر است. این دارو برای زنان تجویز نمی‌شود و مردان نیز باید با هماهنگی پزشک آن را مشورت کنند. مصرف خودسرانه این گونه داروها مشکلات زیادی را برای افراد ایجاد خواهد کرد.

مکانیسم اثر قرص وگادول

قرص وگادول یک مهرکننده فسفودی استراز است که با گشاد کردن رگ های خونی آلت تناسلی، مقدار خون را در آنها افزایش داده و اثر خود را اعمال می‌کند. در این شرایط افراد می‌توانند در طول رابطه نعوظ خود را حفظ کرده و به رابطه ادامه دهند. افراد باید این قرص را برای اثربخشی بهتر 30 دقیقه تا 4 ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف کنند. افراد نباید این دارو با الکل مصرف کرده و یا بعد از مصرف در صورت اقدام به انجام کارهایی که نیاز به دقت دارند؛ باید بسیار احتیاط کنند.

نحوه استفاده از قرص وگادول

برای باید برای اطلاع از دوز مصرفی و همچنین مدت زمان مصرف قرص وگادول، با پزشک متخصص مشورت کنند. همچنین از موارد تداخل دارویی نیز اطلاع یابند. این قرص را نباید درون آب حل کرد و یا آن را جوید. بهتر است آن را در یک زمان مشخص مصرف کرده و همچنین خوردن آن همراه با غذا و یا با معده خالی، ممانعتی ندارد. این قرص اثربخشی زیادی داردو جزو قرص های قوی برای درمان زودانزالی محسوب می‌شود. به همین دلیل دلیل برای مصرف مکرر آن وجود ندارد. برای اولین بار می‌توانید از نصف این قرض استفاده کرده و در دفعات بعدی، آن را افزایش دهید. مصرف آن بیش از یک بار در روز توصیه نمی‌شود.

مزایای استفاده از قرص وگادول

مزایای استفاده از قرص وگادول

 

همانطور که گفته شد؛ قرص وگادول علاوه بر تاثیر بر زودانزالی، تاثیرات دیگری نیز بر عملکرد جنسی افراد خواهد داشت. در این قسمت به بررسی برخی از فواید مصرف این قرص خواهیم پرداخت.

📌درمان زودانزالی

زودانزالی، مشکلی بسیار آزاردهنده برای مردان است. در چنین حالتی، افراد نه تنها خود ارضا نمی‌شوند؛ بلکه توانایی به ارگاسم رساندن همسر خود را نیز ندارند. در چنین شرایطی مردان از روش های مختلفی استفاده می‌کنند. اسپری، ژل، قرص های تاخیری و یا حتی کاندوم هایی که این خاصیت را دارند؛ همگی از درمان های موقت برای درمان زودانزالی محسوب می‌شوند. عوامل زیادی در این امر دخیل هستند. افراد باید مشکل را ریشه یابی کرده و به درمان آن با روش های مناسب بپردازند. قرص وگادول می‌تواند انزال را تا مدت زمان زیادی با تعویق انداخته و باعث لذت بیشتر از رابطه جنسی شود. برای آشنایی بیشتر با مکانیسم اثر اسپری تاخیری کلیک کنید.

📌افزایش میل جنسی

طبیعی است که با بالارفتن مدت زمان انزال در مردان، اعتماد به نفس آنها نیز افزایش یافته و میل بیشتری برای برقراری رابطه جنسی دارند. علاوه بر آن محتویات این قرص نیز در بالابردن میل جنسی موثر هستند. این دارو حاوی سیلدنافیل و ترامادول است. که سیلدنافیل خود به تنهایی قرصی برای افرایش قوای جنسی در مردان، محسوب می‌شود. در واقع یکی از دلایل مردان برای اجتناب از داشتن رابطه جنسی، مشکل زودانزالی و یا اختلال در نعوظ است. اما با مصرف این قرص، این مشکلات برطرف شده و افراد می‌توانند رابطه طبیعی و باکیفیت داشته باشند.

📌افزایش لذت جنسی

معمولا لذت حاصل از رابطه جنسی یا حتی میل به انجام آن، با زودانزالی از بین رفته و افراد از برقراری رابطه جنسی، اجتناب می‌کنند. این موضوع حتی می‌تواند روابط بین فردی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. اما بعد از مصرف خود وگادول و طولانی شدن مدت زمان رابطه بدون بروز مشکل خاصی، افراد لذت بیشتری را تجربه کرده و میل به انجام دوباره آن دارند.

عوارض مصرف قرص وگادول

عوارض مصرف قرص وگادول

 

در بیشتر موارد عوارض مصرف قرص وگادول، بعد از مدتی از بین رفته و نیاز به پیگیری نیست. در واقع تا زمانی که بدن با مصرف این دارو سازگار شود؛ فرد احتمالا مشکلاتی را تجربه خواهد کرد. مصرف این قرص علاوه بر فوایدی که ذکر شد؛ دارای معایبی نیز می‌باشد. برخی از عوارضی که مصرف این دارو برای بدن ایجاد می‌کند؛ شامل موارد زیر می‌شود.

🔸گرگرفتگی و احساس گرما

🔸سردرد و سرگیجه

🔸دردهای عضلانی

🔸بروز دانه های پوستی

🔸درد در ناحیه معده

البته شدت و حتی نوع این عوارض، در افراد مختلف، متفاوت است. افراد با ادامه دار شدن این مشکلات در مدت زمان طولانی و همچنین تشدید آنها، باید به پزشک مراجعه کنند.

انواع قرص وگادول

به دلیل وجود تشابه میان قرص وگادول با قرص دیگری که به رنگ زرد است و افراد تصور می‌کنند که دو نوع از این قرص وجود دارد. اما اینگونه نیست؛ قرص وگادول تنها به رنگ قرمز بوده و قرص زرد رنگ واکادول است. محتویات آنها تقریبا مشابه هستند اما نوع بسته بندی محصول آنها متفاوت است. همچنین برای مشکلات متفاوتی نیز استفاده می‌شوند.

سخن پایانی

قرص وگادول، بعد از مصرف، هوشیاری افراد را کاهش می‌دهد. همچنین می‌تواند با داروهای دیگر تداخل داشته باشد. به همین دلیل بهتر است که از مصرف بیش از اندازه آنها و حتی به صورت خودسرانه جلوگیری شود. برای درمان زودانزالی روش های دیگری نیز وجود دارند که افراد می‌توانند در کنار مصرف داروهای مختلف، از آنها نیز بهره گیرند. همچنین باید در تمام این مراحل، با پزشک خود مشورت کرده و برای درمان مشکلات جنسی از روانشناس نیز کمک بگیرند.

برای دریافت مشاوره در زمینه قرص وگادول می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

قرص وگادول را چند دقیقه قبل از رابطه مصرف شود؟

بهتر است این قرص را از 30 دقیقه تا 4 ساعت قبل ار شروع رابطه جنسی مصرف نمایید.

تفاوت قرص وگادول قرمز و زرد در چیست؟

بسیاری این دو قرص را بایکدیگر اشتباه گرفته و تصور می‌کنند که آنها هردو وگادول هستند. اما قرص زرد رنگ واکادول است و تقریبا محتویات مشابهی با وگادول دارد. اما این دو قرص با یکدیگر متفاوت هستند.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره