خانوادهزوج و خانواده

تشخیص مردان متاهل از مجرد | 14 روش شناسایی مردان متاهل از مجرد

تشخیص مردان متاهل از مجرد کار ساده ای نیست. برخی از مردان متاهل برای اینکه خود را مجرد جا بزنند بسیار خوب بلدند که نقش بازی کنند. این عده از آدم ها دیگر ترسی از متاهل بودن خود ندارند. اما چه لزومی دارد که مردان‌ متاهل را از مجرد تشخیص دهیم؟ تعداد زیادی از مردان برای جلب دختران، خود را مجرد معرفی می‌کنند. به همین جهت موضوع شناخت مرد متاهل و مجرد ضروری است. اگر در این زمینه دچار مشکل هستید و توانایی شناسایی تاهل فرد مقابل خود را ندارید؛ از روانشناس کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره رابطه کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

تشخیص مردان متاهل از مجرد

تشخیص مردان متاهل از مجرد چگونه است؟

در جامعه امروزی رابطه با مردان متاهل بسیار گسترش پیدا کرده است. مردانی که با وجود زن و فرزند همچنان در جستجوی روابط خارج از چهارچوب و عرف جامعه هستند به شدت افزایش یافته اند. این افراد خود را مجرد جار می‌زنند و روابط راحتی با دیگران برقرار می‌کنند. اما برای اینکه در دام این افراد نیوفتید باید تشخیص مردان متاهل از مجرد را بدانید. آگاهی از این نشانه ها برای هر خانم مجردی الزامی و ضروری است. در این مقاله روش های تشخیص مردان ‌متاهل از مجرد را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه عاشق مرد زن دار شدم کلیک کنید.

روش های شنایایی و تشخیص مردان متاهل از مجرد

روش های شنایایی و تشخیص مردان متاهل از مجرد

برای تشخیص مردان متاهل از مجرد راه و روش هایی وجود دارد که در حیطه روانشناسی مورد بررسی قرار گرفته است. در این بخش مقاله راجع به این نشانه ها توضیح داده ایم.

✨ به ملاقات های حضوری توجه کنید

تشخیص مردان ‌متاهل از مجرد در ملاقات های حضوری قابل تشخیص است. مردان مجرد برایشان فرقی نمی‌کند که در قرار های حضوری در کنار شما قرار داشته باشند. اما مردان متاهل از قرار در محیط عمومی اجتناب می‌کنند و بیشتر ترجیح می‌دهند که در محیط خلوت قرار بگذارند.

✨تشخیص مردان متاهل از مجرد | تماس های تلفن را در حضور شما پاسخ داده می‌شود؟

یکی از روش های تشخیص مردان متاهل از مجرد این است که مردان متاهل در حضور شما به تماس های تلفن همراه توضیح نمی‌دهند. اما مردان مجرد تماس های گوشی همراه را حتی در حضور شما پاسخ می‌دهند.

✨ نام کامل و آدرس محل کار را به شما نمی‌دهد

یکی از روش های تشخیص مردان متاهل از مجرد این است که مردان متاهل نام کامل و آدرس محل کار را به شما نمی‌دهند. در واقع نمی‌خواهند که شما جزئیات زیادی از آنها بدانید تا بتوان آنها را ردیابی کرد.

✨ اجازه دست زدن به گوشی را دارید؟

برای تشخیص مردان متاهل از مجرد باید ببینید آیا او اجازه دسترسی به گوشی اش را به شما می‌دهد یا خیر! مردان متاهل حتی اجازه لمس گوشی را به شما نمی‌دهند. زیرا می‌ترسند که مبادا شماره همسر یا عکس های او را داخل گوشی ببینید. اما مردان مجرد خودشان گوشی همراه را به شما می‌دهند تا دسترسی داشته باشید.

✨ زیادی از زندگی شخصی او دارید؟

برای تشخیص مردان متاهل از مجرد باید اطلاعاتی در رابطه با زندگی شخصی او پیدا کنید. اگر در این زمینه ناتوان بودید؛ باید به متاهل بودن او شک کنید. با کمی دقت می‌توانید متوجه شوید که مرد روبروی شما راجع به خودش چه چیز هایی را توضیح می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه با مرد متاهل کلیک کنید.

✨ ذخیره نام در تلفن چگونه است؟

یکی از روش های تشخیص مردان‌ متاهل از مجرد این است که مردان متاهل اسم شما را داخل گوشی ذخیره نمی‌کنند. اما مردان مجرد ترسی از این بابت ندارند و به راحتی اسم شما را داخل گوشی ذخیره می‌کنند.

✨ شماره اصلی مرد متاهل را ندارید | تشخیص مردان متاهل از مجرد

برای تشخیص مردان متاهل از مجرد باید از شماره تماس های او آگاه باشید. مردان متاهل شماره تماس اصلی خود را به شما نمی‌دهند و همین موضوع باید شما را به شک بی‌اندازد. اما مردان مجرد در قرار اول شماره اصلی خود را در اختیار شما قرار می‌دهند.

✨ دعوت به خانه ممکن یا غیر ممکن است

تشخیص مردان متاهل از مجرد از روی مهمانی ها و دعوت به خانه نیز قابل تشویق است. مرد متاهل هرگز شما را به خانه خود دعوت نمی‌کند؛ و بیشتر علاقه دارد که در خانه شما باشد. اما مرد مجرد در مهمانی ها و مراسمات شما را به خانه خود دعوت می‌کند.

✨ آشنایی با خانواده چگونه است | تشخیص مردان متاهل از مجرد

تشخیص مردان متاهل از مجرد با آشنایی خانواده قابل شناسایی است. مردان ‌متاهل علاقه ای به شناسایی خانواده با شما ندارند. اما مردان مجرد اگر قصد جدی داشته باشند؛ شما را با خانواده خود آشنا می‌کنند.

✨ ملاقات سخت یا آسان است

یکی از روش های تشخیص مردان متاهل از مجرد، ملاقات های سخت و آسان است. مردان متاهل به سختی قرار ملاقات می‌گذارند و خود را بسیار مشغول و پر دغدغه نشان می‌دهند. اما مردان مجرد علاقه زیادی به دیدار های پی در پی دارند و به راحتی با شما قرار ملاقات هماهنگ می‌کنند.

✨ مقدار ساعت ملاقات چقدر است؟

تشخیص مردان متاهل از مجرد در زمان های ملاقات نیز قابل بررسی است. مردان متاهل تنها ساعت کوتاهی بعد از کار می‌توانند کنار شما باشند و از بودن با شما لذت ببرند. اما مردان مجرد ساعات طولانی در کنار شما می‌مانند و استرس رفتن ندارند.

✨ به صحبت های مبنی بر تعهد توجه کنید

یکی از کارهایی که می‌توانید برای تشخیص مردان متاهل از مجرد انجام دهید، توجه به صحبت های شخص روبرو در رابطه با تعهد است. مردان متاهل در رابطه با تعهد صحبتی نمی‌کنند و در این زمینه همیشه طفره می‌رود. اما مردان مجردی که به صورت جدی به رابطه نگاه می‌کنند، در رابطه با تعهد و ازدواج با شما صحبت می‌کنند.

✨ به نحوه پرداخت های او توجه کنید | تشخیص مردان متاهل از مجرد

برای تشخیص مردان متاهل از مجرد باید به نحوه پرداخت های نقدی و کارتی توجه کنید. مردان متاهل برای اینکه ردی از خود به جا نگذارند، پرداخت نقدی را انتخاب می‌کنند. اما مردان مجرد بیشتر از کارت عابر بانک برای خرید کمک می‌گیرند.

✨ شبکه اجتماعی او را بررسی کنید

تشخیص مردان متاهل از مجرد با کمک شبکه های اجتماعی نیز امکان پذیر است. مردان متاهل شبکه های اجتماعی را دوست ندارند و اغلب چندین سال است که وارد شبکه اجتماعی نشده اند. اما این مورد برای همه آقایان صدق نمی‌کند. عده زیادی هستند که سبک زندگی به دور از شبکه های اجتماعی دارند؛ اما مجرد هستند.

کلام آخر

به عنوان یک خانم مجرد این حق شماست که تشخیص مردان متاهل از مجرد را بدانید تا در دام رابطه با مردان متاهل نیوفتید. اگر به هر دلیل نمی‌دانید که فرد مقابل شما مجرد است یا متاهل، رفتارهای او را زیر نظر بگیرید و به روانشناس گزارش دهید. تا با بررسی های دقیق تر به شما بگوید که فرد مقابل چه فردی است. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره