روابط زناشوییزوج و خانواده

قرص تاخیری | بهترین قرص تاخیری قوی

قرص تاخیری مورد استفاده خیلی از مردان قرار میگیرد. آن ها به دنبال راهی برای بالا بردن کیفیت رابطه زناشویی شان هستند. هر چند این دارو در کوتاه مدت تاثیرات مثبتی ایجاد می‌کند؛ اما برای طولانی مدت روش مناسبی نبوده و منجر به اعتیاد و بدتر شدن قدرت جنسی آقایان می‌شود. با دوزهای مشخص این دارو در بازه زمانی تعریف شده می توان از فواید دارو بهره برد. در این خصوص متخصصان جنسی شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید علاوه بر تنظیم دوز دارو، روش های غیردارویی را برای غلبه بر زودانزالی به کار ببرید. بنابراین حتما برای دریافت خدمات مشاوره جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ارتباط با همسر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز مشاوره روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

قرص تاخیری

قرص تاخیری انواع مختلفی داشته و همچنین با شکل های و ترکیبات گوناگونی در بازار موجود هستند. اما بسیاری از آنان از استاندارهای لازم برخوردار نبوده مو یا حتی غیرقانونی هستند. به همین دلیل افراد باید قبل از هر اقدامی برای درمان مشکلات جنسی خود از متخصص کمک گرفته و همچنین از روش های مطمئن استفاده کنند. هر یک از قرص های تاخیری عوارض خود را داشته، اما معمولا به یک شکل عمل می‌کنند.

از طرفی محصولات دیگری نیز در این زمینه وجود دارند. افراد می‌توانند بسته به شرایط خود از آنها استفاده کرده و مشکل خود را برطرف نمایند. البته بهتر است به جای اقدامات خودسرانه، حتی برای مصرف این قرص ها نیز از متخصص کمک بگیرند. برای اطلاع از راه های افزایش زمان انزال در مردان کلیک کنید.

مکانیسم اثر قرص تاخیری

معمولا قرص تاخیری به دو شکل عمل می‌کند. گروهی از آنها بازجذب سروتونین انجام داده و مهارکننده فسفودی استر هستند و برخی دیگر به شکل های دیگری عمل می‌کنند. برای مثال بی حس کنندگی و یا حفظ نعوض نیز از دیگر سازوکارهای قرص های تاخیری است. در واقع این داروها ارگاسم را به تعویق انداخته و منجر به طولانی تر شدن رابطه جنسی می‌گردند.

بهترین زمان مصرف قرص تاخیری

با اینکه قرص تاخیری در بیشتر موارد قبل از رابطه جنسی مصرف می‌شود؛ اما زمان مصرف آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع اگر همزمان با شروع رابطه جنسی این قرص مصرف شود؛ احتمالا تاثیر چندانی نخواهد داشت. به همین دلیل بهترین زمان برای مصرف این قرص، یک تا سه ساعت قبل از شروع رابطه جنسی است. البته این زمان به نوع قرص نیز بستگی دارد.

انواع قرص تاخیری

انواع قرص تاخیری

انواع مختلف قرص تاخیری در بازار موجود بوده و افراد حتی بدون تجویز پزشک نیز می‌توانند از آنها مصرف کنند. اما بهتر است قبل از هرچیز در مورد این محصولات اطلاعات لازم را کسب کرده و با توجه به آن خرید کنند. در این قسمت به توضیح برخی از آنها می‌پردازیم.

✨پاروکستین

پاروکستین علاوه بر قرص تاخیری ، یک داروی ضدافسردگی نیز محسوب می‌شود. در واقع برای درمان بسیاری از اختلالات روانی نیز کاربرد داشته و البته تنها با نسخه پزشک می‌توان آن را خریداری نمود. بهتر است در مورد دوز مصرفی و همچنین مدت زمان مصرف، با پزشک خود مشورت نمایید.

✨داپیکو یا داپوکستین

این قرص تاخیری مدت زمان حفظ نعوظ را به شکل قابل توجهی افزایش داده  و با از مهارکننده های بازجذب سروتونین است. به دلیل عوارض جانبی که این دارو برای افراد ایجاد می‌کند؛ بهتر است زیر نظر متخصص از آن استفاده نمود.

✨ارکتو

ارکتو قرص تاخیری حاوی سیلدنافیل است. این دارو نیز بیشتر بر مدت زمان نعوظ تاثیر گذار بوده و با همین مکانیسم، بر زودانزالی نیز تاثیر می‌گذارد.

✨دایان مکث

دایان مکث از قرص تاخیری گیاهی و خارجی محسوب می‌شود. این دسته از قرص ها با اینکه گیاهی هستند؛ اما عوارضی نیز برای بدن ایجاد می‌کنند و مصرف آنها با مشکلاتی همراه است.

✨وگادول

وگادول علاوه بر قرص تاخیری یک داروی مسکن ضدالتهاب است. این دارو نیز معمولا گیاهی محسوب شده اما حاوی سیلدنافیل و ترامادول است. به دلیل ترکیبات موجود در این قرص، افراد بهتر است قبل از مصرف حتما با پزشک مشورت نمایند.

✨ویاگرا

یکی از داروهای اصلی برای درمان نعوظ، ویاگرا است. این دارو بسیار شناخته شده است و بسیاری از مردان از آن استفاده می‌کنند. این قرص تاخیری، نام های مختلفی داشته و همچنین برای مشکلات جنسی مختلفی کاربرد دارد.

✨جیسینگ

قرص تاخیری جیسنیگ نیز بسیار پرمصرف بوده و از طریق اثرگذاری بر سیگنال های عصبی بر میل جنسی و همچنین عملکرد جنسی آنها تاثیر می‌گذارد. از طرفی حرکات اسپرم نیز با مصرف این دارو سریعتر می‌شود.

✨کینگ دول

قرص تاخیری کینگ دول نیز گیاهی محسوب شده اما ترکیبات شیمیایی نیز دارد. این دارو جزو انواع قوی و تاثیرگذار قرص تاخیری است.

✨قرص تاخیری پروانه ای

قرص تاخیری پروانه ای نیز از انواع قرص های فوری محسوب می‌شود که در ترکیبات آن نیز سلدنافیل و ترامادول وجود دارد. در واقع این قرص تا 50 دقیقه انزال را به تعویق انداخته و رابطه جنسی را طولانی تر می‌کند.

✨قرص مکس من

قرص مکس من علاوه بر به تاخیر انداختن انزال، منجر به افزایش سایز آلت تناسلی نیز می‌گردد. در واقع بر نعوظ نیز موثر بوده حتی یکی از معایب آن محسوب می‌شود. یکی دیگر از مشکلات ناشی از استفاده از این دارو سردرد است.

روش های جایگزین استفاده از قرص تاخیری

بهتر است افراد به جای استفاده از قرص تاخیری از روش های دیگری در طولانی مدت استفاده نمایند. چرا که دارو ها تنها برای مدتی موثر بوده و با گذشت زمان بدن نسبت به آنها مقاوم می‌شود. برخی از این روش ها شامل موارد زیر می‌شوند.

کاندوم و اسپری تاخیری : همانطور که گفته شد؛ کاندوم و اسپری های تاخیری نیز هم برای مردان و هم برای زنان وجود دارند که افراد می‌توانند از آنها استفاده کنند.

ورزش کگل: یکی از موثرترین راه ها برای درمان زودانزالی، ورزش کردن مخصوصا ورزش کگل است. این ورزش عضلات لگن را تقویت کرده و از همین رو مشکل انزال برطرف می‌شود.

تغذیه مناسب: تغذیه در فرایند انزال افراد بسیار موثر است. بهتر است افراد رژیم غذایی سالمی متعادلی داشته و همچنین از متخصص نیز کمک بگیرند.

مزایا و معایب استفاده از قرص تاخیری

مزایا و معایب استفاده از قرص تاخیری

با اینکه استفاده از قرص تاخیری تا حد زیادی مدت زمان رابطه جنسی را افزایش داده و همچنین در کیفیت آن افزایش می‌دهد؛ اما عوارضی نیز دارد. چرا که بعد از مدتی مشکل زودانزالی شدید تر از قبل شده و بدن افراد نیز نسبت به این داروها واکنش نشان نمی‌دهد. از این رو افراد باید با در نظر گرفتن این موارد از این دارو ها استفاده نمایند.

سخن پایانی

با توجه به شرایط استفاده از داروی تاخیری، افراد باید قبل از مصرف آنها اطلاعات لازم را در این مورد کسب کرده و همچنین از متخصص نیز در این مورد کمک بگیرند. از طرفی علاوه بر استفاده از قرص، از روش های طبیعی نیز استفاده کرده و در کنارهم این روش ها را ادامه دهند. مشاور جنسی می‌تواند در این زمینه بسیار موثر واقع شده و به افراد کمک کند.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه با همسر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز مشاوره روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره