روابط زناشوییزوج و خانواده

افزایش زمان انزال در مردان | قرص افزایش زمان انزال

افزایش زمان انزال در مردان با استفاده از روش های زیادی امکانپذیر است. انزال زودرس یکی از مشکلات جنسی شایع میان مردان محسوب می‌شود که کاملا درمانپذیر است. البته بسیاری از افراد مبتلا به زودانزالی نیستند؛ اما به دلیل عدم رضایت از زمان انزال خود، به دنبال راه هایی برای افزایش آن هستند.

در ابتدا باید از ابتلا به زودانزالی خود مطمئن شده و برای آن اقداماتی انجام دهید. متاسفانه افراد به دلیل استفاده از روش های نادرست، مشکلات بیشتری را برای خود ایجاد می‌کنند. همچنین به دلیل اینکه این اختلال بر کیفیت رابطه جنسی نیز موثر است؛ همسر فرد نیز تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد. پس باید دلایل بروز این مشکل را شناسایی کرده و برای درمان اقدام کنید. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه افزایش انزال در مردان می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

افزایش زمان انزال در مردان

در ابتدا باید با تعریف زودانزالی، آشنا شوید. زمانی افراد تشخیص زودانزالی می‌گیرند که مدت زمان انزال آنها از شروع رابطه کمتر از یک دقیقه بوده و همچنین این مشکل به دلیل مشکلات فیزیولوژیک، مصرف یک داروی خاص نباشد. با تداوم این مشکل برای حداقل شش ماه فرد باید برای شناسایی دقیق مشکل و درمان، به پزشک متخصص مراجعه کند. گاهی افزایش زمان انزال در مردان، تبدیل به یک چالش و دغدغه شده و زندگی زناشویی آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل در این مقاله، به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

راه هایی برای افزایش زمان انزال در مردان

راه-های-افزایش-زمان-انزال-در-مردان

همانطور که گفته شد؛ در این زمینه راهکارهای مختلف و موثری وجود دارند که افراد با انجام آنها به صورت مرتب و تحت نظر یک پزشک، درمان خواهند شد. برخی از راهکارهای افزایش زمان انزال در مردان، شامل موارد زیر می‌شوند.

💠تکنیک مسترز و جانسون

مسترز و جانسون که دو دانشمند در زمینه مشکلات جنسی بودند؛ برای افزایش زمان انزال در مردان، روش موثری را ارائه کردند. در این روش فرد باید به صورت طبیعی، زمان انزال خود را به تعویق بیاندازند. در این روش فرد باید به محض احساس کردن نزدیکی زمان انزال خود، رابطه را متوقف کرده و بعد از گذشت تقریبا 30 ثانیه، دوباره رابطه را ادامه دهند. در این زمان افراد باید تحریک و پیش نوازی داشته باشند؛ تا میل جنسی به طور ناگهانی فروکش نکند.

تکرار اینکار در طولانی مدت، مدت زمان انزال را افزایش می‌دهد. روش دیگری که این دو دانشمند پیشنهاد می‌دهند؛ فشار دادن سر آلت تناسلی به وسیله انگشت شست و اشاره برای چند ثانیه است. افراد باید اینکار را قبل از زمان انزال انجام دهند. طبیعی است که در دفعات اول فرد شکست بخورد. اما پس از گذشت مدتی، نه تنها افراد در انجام این روش مهارت پیدا می‌کنند؛ بلکه مدت زمان انزال آنان نیز طولانی تر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد تکنیک مسترز و جانسون کلیک کنید.

💠پیش نوازی و ماساژ جنسی

معمولا مردان نسبت به زنان، اهمیت کمتری به انجام پیش نوازی و ماساژ جنسی می‌دهند. یا در برخی موارد به دلیل اینکه در همین حین به انزال می‌رسند؛ از ان اجتناب می‌کنند. اما با طولانی تر کردن پیش نوازی و انجام ان قبل از رابطه جنسی، افزایش زمان انزال در مزدان را شاهد خواهیم بود. با طولانی تر شدن و بیشتر شدن تحریک، افراد نه تنها در رابطه لذت بیشتری را تجربه می‌کنند؛ بلکه در مدت زمان رابطه نیز نقش زیادی دارد. داشتن رابطه جنسی دهانی نیز می‌تواند بخشی از پیش نوازی باشد که در طولانی تر شدن مدت زمان انزال موثر است.

💠انجام حرکات و ورزش کگل

ورزش نه تنها به تنظیم میزان هورمون ها و میل جنسی افراد کمک می‌کند؛ بلکه باعث افزایش زمان انزال در مردان نیز خواهد شد. ورزش کگل، یکی از انواع ورزش های مربوط به ناحیه لگن بوده که برای عضلاتی با همین نام، مفید است. با تقویت عضلات کگل، انزال در مدت زمان طولانی تری اتفاق می‌افتد. این ورزش هم برای زنان و هم برای مردان مفید است. حرکات آن بسیار آسان بوده و در هر شرایطی، قابل انجام است. افراد می‌توانند با انجام آنها به صورت منظم، در رابطه جنسی، عملکر بهتری داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با انواع تمرینات کگل کلیک کنید.

💠اصلاح سبک زندگی

گاهی سبک زندگی ناسالم افراد، باعث بروز زودانزالی آنها می‌شود. برای مثال مصرف سیگار و الکل و یا انجام خودارضایی به صورت مکرر و تماشای فیلم های پورن، در کوتاه شدن مدت زمان انزال موثر هستند. همچنین چاقی و مصرف غذاهای محرک نیز از عوامل دیگر آسیب زا برای سلامت جنسی مردان خواهند بود. به همین دلیل افراد باید برای افزایش زمان انزال در مردان، علاوه بر ورزش، نکات دیگری را نیز در نظر بگیرند.

💠استفاده از پوزیشن های مناسب

برخی از پوزیشن ها، فشار زیادی را به مردان وارد می‌کند. به همین دلیل زودتر از حالت طبیعی دچار انزال می‌شوند. فراموش نکنید که همه پوزشین های جنسی برای همه زوجین مناسب نیست و نباید از آنها استفاده کنند. برای مثال برای افزایش زمان انزال در مردان، افراد باید از پوزیشن هایی استفاده کنند که در آن، خانمها روی آقایون قرار بگیرند. در این شرایط حفظ نعوظ نیز آسان تر خواهد بود. برای آشنایی با انواع پوزیشن های جنسی کلیک کنید.

💠کاندوم و اسپری تاخیری

برخی از کاندوم ها و تقریبا همه اسپری های تاخیری محتوی مواد بی حس کننده هستند. این مواد باعث سر شدن آلت تناسلی و نواحی اطراف آن می‌شوند. به همین دلیل فرد محرک های کمتری را حس کرده و دیرتر دچار انزال می‌شوند. البته استفاده از اسپری های تاخیری در طولانی مدت اثرات سو خواهد داشت و نه تنها مشکل زودانزالی را برطرف نکرده بلکه باعث تشدید آن نیز خواهد شد. بهتر است مردان در استفاده از این محصولات زیاده روی نکرده و نحوه استفاده از آنها را رعایت کنند. برای آشنایی بیشتر با محصول اسپری تاخیری کلیک کنید.

دلایل کم بودن زمان انزال در مردان

مردان به دلایل مختلفی به انزال زودرس مبتلا می‌شوند. همه مردان به صورت دوره ای این مشکل را تجربه می‌کنند. اما گاهی برای برخی تداوم یافته و تبدیل به یکی از اختلالات جنسی می‌شود. در این شرایط افزایش زمان انزال در مردان ضروری بوده و با کمک متخصص امکانپذیر است. برخی از دلایل آن شامل عوامل ژنتیکی، عادات رفتاری نامناسب، ابتلا به اختلالات روانی  یا بیماری های جسمانی و… می‌شوند.

پیامدهای کم بودن زمان انزال در مردان

دلایل-افزایش-زمان-انزال-در-مردان

بهتر است افراد با شناسایی دلایل این موضوع و همچنین استفاده از راهکارهایی که در قسمت قبل توضیح داده شد؛ به افزایش زمان انزال در مردان بپردازند. افراد می‌توانند از متخصص اورلوژیست و همچنین روانشناس نیز در این زمینه کمک بگیرند. اگر این مشکل حل نشده باقی بماند؛ می‌تواند باعث بروز پیامدهای زیر شود.

🔸کم شدن میل جنسی

🔸اختلال در نعوظ

🔸سرد شدن رابطه زوجین

🔸طلاق عاطفی

🔸خیانت

🔸بروز مشکلات جنسی در زنان

سخن پایانی

زودانزالی اگر به صورت موقت و یا در اثر یک اتفاق خاص در زندگی اتفاق بی‌افتد؛ طبیعی است. اما اگر برای مدت زمان طولانی ادامه یابد؛ پیامدهای منفی برای رابطه خواهد داشت. حتی زندگی شخصی افراد را نیز درگیر می‌کند. معمولا مردانی که دچار انزال زودرس هستند؛ اعتماد به نفس کمتری داشته و فشار زیادی را متحمل می‌شوند. همسران می‌توانند برای افزایش زمان انزال در مردان نقش موثری داشته باشند. موثرترین راه درمان این مشکل، کمک گرفتن از پزشک متخصص و روانشناس خواهد بود.

برای دریافت مشاوره در زمینه افزایش انزال در مردان می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره