اختلالات روانیاختلالات شخصیت

زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی | 3 روش کنار آمدن با آنتی سوشال ها

زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی چالش های بسیار زیادی به همراه دارد. این افراد در کودکی، نوجوان و بزرگسالی خود سابقه دزدی، پرخاشگری، شیادی و دروغگویی دارند. حتی به تخریب اموال و آزار حیوانات نیز می‌پردازند. البته که این شخصیت دوزهای مختلفی دارد که دوز بالای آن به سوء مصرف مواد مخدر نیز رو می‌آورند. در ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی همیشه باید نقص قوانین را مشاهده کنید اما با خوش سر زبونی شما را قانع می‌کنند.

به دلیل دلبری های این افراد، زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی آنقدر یهویی رخ می‌دهد که بعد از شروع زندگی مشترک سختی ها را تجربه خواهید کرد. زندگی زناشویی با شخصیت ضد اجتماعی بسیار سخت و دشوار است. باید تمام مسئولیت زندگی را به تنهایی حمل کنید و ترکش آسیب های رفتاری او را نیز تحمل کنید. زندگی و‌ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی مشکلات بسیار زیادی در زمینه روحی و جسمی ایجاد می‌کند که اغلب جبران ناپذیر است. توصیه می‌کنیم که قبل از ازدواج از مشاوره راهنمایی بگیرد تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. برای دریافت مشاوره ازدواج کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی چگونه است؟

زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی چگونه است؟

اگر به نقص قوانین، حیوان آزاری، مواد مخدر، پرخاشگری، سرقت، دروغگویی و تخریب اموال علاقه دارید؛ زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی برای شما شیرین خواهد بود. اما اگر از این رفتار ها فراری هستید و دچار تنش می‌شوید؛ نشانه های شخصیت ضد اجتماعی را شناسایی کنید تا بتوانید از ازدواج با آنها اجتناب کنید. شخصیت ضد اجتماعی زندگی را برای افراد آرام دشوار خواهد کرد. زندگی با این افراد به قدری طاقت فرسا است که در خوشبینانه ترین حالت، 5 سال بیشتر توانایی زندگی نخواهید داشت. در این مقاله نشانه ها، علل و جوانب مختلف زندگی با شخصیت ضد اجتماعی را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اختلال شخصیت ضد اجتماعی کلیک کنید.

چگونه از ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی پرهیز کنیم؟

برای اینکه از زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی پرهیز کنید؛ باید با نشانه های رفتاری این افراد آشنا شوید. این افراد قبل از 15 سالگی نشانه های خود را بروز می‌دهند که با آگاهی از آنها، از ازدواج با چنین افرادی اجتناب کنید. در ادامه به نشانه های شخصیت ضد اجتماعی اشاره کرده ایم.

🔸 عدم داشتن احساس گناه در قبال انجام رفتارهای ناهنجار

🔸 زیر پا گذاشتن حقوق دیگران

🔸تحریک پذیری خود را از طریق درگیری های فیزیکی نشان می‌دهند

🔸 بسیار مغرور و مستبد هستند

🔸 بی احترامی به دیگران

🔸هیچ گونه اهمیتی به رفتار های اشتباه خود نمی‌دهند

🔸 عدم اطاعت از قوانین اجتماعی

🔸 به طور مستمر در حال دروغ گویی و فریب افراد هستند

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کنترل خشم در زندگی کلیک کنید.

چرا زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی را انتخاب می‌کنیم؟

ازدواج یک موضوع حساس و مهم است؛ به همین دلیل باید به خوبی بررسی شود. اما چرا به عنوان یک فرد زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی را انتخاب می‌کنیم؟ دختر ها اغلب به دنبال پسران جسور هستند. بنابراین این افراد را بهتر انتخاب می‌کنند. در ادامه دلایل ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی را توضیح داده ایم.

🔹 هدف شما کمک و نجات اوست

🔹 دارای ویژگی هایی است که شما فاقد آن هستید

🔹در جوار خانواده شما رفتار های بسیار جذابی از خود بروز می‌دهد

🔹 محو ویژگی های جسورانه او می‌شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رابطه سمی کلیک کنید.

عواقب زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی

زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی پیامدهایی را با خود به همراه می‌آورد. این عواقب در زمینه های مختلفی قرار دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

📌 بی توجهی به همسر

زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی همراه با بی توجهی های فراوان است. شما به عنوان همسر هرگز اولویت و مورد توجه او نخواهید بود. این افراد به شیوه ای رفتار می‌کنند که گویی شما وجود ندارید. و به مرور زمان علاقه و هیجان اول رابطه آنها با شدت بالا از بین می‌رود.

📌 دروغگویی

بعد از زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی متوجه دروغ های پی در پی او خواهید شد. شخصیت ضد اجتماعی صداقت نمی‌شناسد و اغلب کارهای خود را با دروغ راه می‌اندازد.

📌 درگیری های فیزیکی

یکی از پیامد های زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی، درگیری های فیزیکی است. بعد از ازدواج با این افراد حتما درگیری های فیزیکی مانند کتک، دعوا و مشکلات را تجربه خواهید کرد. این افراد علاقه زیادی به پرخاشگری، ضرب و شتم دارند و هرگز از این کار خود پشیمان نمی‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روانشناسی ازدواج کلیک کنید.

📌 همسر خلافکار

یکی از عواقب زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی، مشکلات رفتاری است که همسر به وجود می‌آورد. شخصیت ضد اجتماعی خلافکار هستند و شما باید پی زندگی با همسر خلافکار را به تن خود بمالید.

برخورد و بهبود زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی

برخورد و بهبود زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی

اگر با شخصیت ضد اجتماعی ازدواج کرده اید؛ باید به دنبال آشنایی با نحوه برخورد باشید. این افراد قلق خود را دارند و تنها با آموزش های روانشناسی می‌توانند نشانه های خود را کاهش دهند. در این بخش مقاله روش های بهبود زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی را توضیح داده ایم.

✨ روان درمانی خانوادگی

یکی از روش های بهبود زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی، روان درمانی خانوادگی است. در این روش درمانی تمامی اعضای خانواده مهارت های لازم جهت برخورد با این افراد را آموزش می‌بینند. در این روش درمانی مسئولیت پذیری، مهارت های خانوادگی، مهارت های اجتماعی و برقراری ارتباط به اعضا آموزش داده می‌شود.

✨ روان درمانی فردی

مهم ترین روش درمانی برای بهبود زندگی مشترک با شخصیت ضد اجتماعی، روان درمانی فردی است. در این روش به شیوه دقیق فرد را از رفتار آگاه می‌کنند و سعی می‌کنند تا روش های مناسب بهبود نشانه ها را پیاده کنند.

✨ دارو درمانی

یکی از روش های درمان و بهبود زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی، دارو درمانی است. در این روش درمانی به فرد مبتلا به شخصیت ضد اجتماعی دارو تجویز می‌شود تا به صورت منظم نشانه های خود را کم کند. اما دارو درمانی به تنهایی کارایی در درمان ندارد و باید همراه با روان درمانی باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رواندرمانی کلیک کنید.

کلام آخر

زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی بسیار سخت و دشوار است. شاید در ابتدا فکر کنید که این افراد بسیار به شما محبت می‌کنند و جسور هستند. اما این جسارت در زندگی مشترک برای خود شما آسیب می‌آفریند. با کمک روانشناس می‌توانید از شدت رفتار همسر کم کنید و شرایط بهتری را در زندگی به وجود آورید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه زندگی و ازدواج با شخصیت ضد اجتماعی می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز مشاوره روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره