ارتباط با جنس مخالفزوج و خانواده

پیشنهاد دوستی به دختر | 7 روش پیشنهاد به دوست دختر

پیشنهاد دوستی به دختر برای بعضی از آقایان خیلی هم کار راحتی نیست. بعضی‌اوقات باز کردن سر صحبت برای ما بسیار سخت است. یا شاید طرف مقابلتان از آن دسته آدم‌هایی باشد که نمی‌دانید در مقابل او باید چه رفتاری داشته باشید. بسیاری از مردها در این شرایط نگران می‌شوند و اعتماد به نفسشان را از دست می‌دهند. اما شاید برایتان جالب باشد اگر بگوییم شما در این شرایط تنها نیستید.

بلکه تعداد مردانی که نمی‌دانند پیشنهاد دوستی به دختر را چطور مطرح کنند خیلی هم کم نیست. جمع‌آوری اطلاعات راجع به دختر موردعلاقه، ترتیب‌دادن یک قرار دونفره و فن بیان مناسب برای صحبت‌کردن از احساس قلبی‌تان از جمله چیزهایی هستند که به آنها احتیاج دارید. ما نیز در این مطلب راجع به تمام این مسائل با جزئیات کامل برایتان توضیح خواهیم داد. پس در ادامه همراه ما باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه پیشنهاد دوستی به دختر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

پیشنهاد دوستی به دختر

پیشنهاد دوستی به دختر چگونه است؟

اولین قدم برای شروع یک رابطه عاطفی مطرح‌کردن پیشنهاد دوستی است. بسیار مهم است که شما این پیشنهاد را چطور مطرح می‌کنید. شاید برایتان عجیب باشد ولی باید این را بدانید که بسیاری از مواقع درخواست از طرف کسی که خانم نسبت به او بی‌میل نیست اگر به شکلی نامناسب بیان شود می‌تواند باعث پاسخ منفی باشد. درعین‌حال یک پیشنهاد دوستی به دختر که با دقت تزیین شده، حتی از جانب کسی که خیلی هم شخصیت جالبی ندارد ممکن است موردتوجه قرار بگیرد. پس اگر برایتان مهم است که ارتباط با فردی را شروع کنید حتماً مواردی که در ادامه راجع به آنها صحبت خواهیم کرد را در نظر داشته باشید.

چطور به یک دختر پیشنهاد دوستی بدهیم؟

چطور به یک دختر پیشنهاد دوستی بدهیم

برای پیشنهاد دوستی به دختر لازم است که برخی از راهکارها و روش ها را پیش بگیرید. در این مقاله روش های پیشنهاد دوستی به دختر را توضیح داده ایم. 

📌 واکنش‌های طرف مقابلتان را ارزیابی کنید

اولین مرحله پیشنهاد دوستی به دختر ارزیابی دقیق شرایط است. قبل از اینکه هر اقدامی بکنید و با طرف مقابل صحبت کنید رفتارهایش را پیش خودتان بررسی کنید. آیا از رفتارها، صحبت یا حالت نگاه دختر موردعلاقه‌تان احساس می‌کنید که او هم به شما علاقه‌مند است؟ آیا حاضر است هم صحبت شما بشود؟ نوع برخوردش با شما دوستانه است؟ تابه‌حال متوجه نگاه‌هایش شده‌اید؟ اگر این رفتارها یا هر رفتار دیگری را دیده‌اید که به شما این احساس را می‌دهد که طرف مقابل نیز نسبت به شما بی‌میل نیست باید برای انجام مرحله دوم آماده شوید.

📌 تا جایی که می‌توانید اطلاعات بیشتری جمع کنید

در مرحله دوم پیشنهاد دوستی به دختر شما هنوز هم برای تنظیم قرار ملاقات آماده نیستید. در این قسمت باید سعی کنید اطلاعات بیشتری راجع به دختر موردعلاقه‌تان به دست بیاورید. برای مثال بفهمید او از چه تفریحاتی بیشتر خوشش می‌آید؟ چه خط‌ قرمزهایی دارد که نباید از آنها رد شوید؟ تا چه حد گرم و دوستانه و یا با فاصله برخورد می‌کند؟ همه این اطلاعات به شما کمک می‌کنند که در برنامه‌ریزی محلی که برای قرار ملاقات انتخاب می‌کنید و حتی جملاتی که برای ارتباط برقرارکردن استفاده می‌کنید هوشمندانه‌تر رفتار کنید.

📌 پیشنهادتان را به‌ صورت حضوری مطرح کنید | پیشنهاد دوستی به دختر

یکی از سؤالات جدی برای بسیاری از آقایان این است که پیشنهاد دوستی به دختر را چطور مطرح کنند؟ آنها نمی‌دانند که بهتر است طرف مقابل را به یک ملاقات حضوری دعوت کنند و یا پیشنهادشان را از پشت تلفن یا صفحه چت بگویند. مشاورین معمولاً توصیه می‌کنند که بهترین حالت برای بیان‌کردن درخواست دوستی این است که به‌صورت حضوری با طرف مقابلتان قرار بگذارید. ارتباط‌های حضوری به دلیل اینکه فرد می‌تواند حالت چهره شما را ببیند و همین‌طور لحن صدایتان را بشنود تأثیر بیشتری خواهند داشت. اما در شرایط غیرحضوری به همین میزان کنترل شما روی شرایط کمتر خواهد شد و در نتیجه احتمال بروز سوءتفاهم بالاتر خواهد رفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پیدا کردن دوست دختر کلیک کنید. 

📌 ترجیحاً در یک فضای خصوصی پیشنهادتان را مطرح کنید

یک نکته دیگر راجع به نحوه مطرح‌کردن پیشنهاد دوستی به دختر این است که این کار را حتماً در یک فضای خصوصی انجام بدهید. به خاطر داشته باشید که طرف مقابل اطلاعی از آنچه شما در ذهنتان دارید، ندارد. حضور در جمع ممکن است باعث نگرانی و معذب شدن او بشود. یا مجبور باشد در مقابل جمع رفتاری را انجام بدهد که دوست ندارد. به همین خاطر بهتر است اولین قرار شما به‌صورت خصوصی و میان خودتان دو نفر اتفاق بیفتد.

📌 ارتباط چشمی داشته باشید

یکی از روش های پیشنهاد دوستی به دختر، برقراری ارتباط چشمی است. در طول زمانی که با دختر مورد علاقه‌تان وقت می‌گذرانید ارتباط چشمی را حفظ کنید. یادتان باشد این موضوع علاوه بر نشان‌دادن ادب و احترام می‌تواند علاقه و احساس شما را نیز به وی نشان بدهد.  اگر شما از روی خجالت یا هر دلیل دیگری از نگاه‌کردن به طرف مقابل خودداری کنید این کار شما می‌تواند نوعی بی‌احترامی تلقی شود. درعین‌حال نگاه‌کردن بیش از حد و یا نگاه‌کردن به بدن خانم‌ها نیز می‌تواند احساس بدی را در آنها ایجاد کند.

📌 قدرت شنیدن جواب منفی را داشته باشید

هنگام پیشنهاد دوستی به دختر، باید توانایی شنیدن جواب منفی داشته باشید. یادتان باشد که شما دوستی و ارتباط عاطفی را به طرف مقابل پیشنهاد می‌دهید. این کار شما یک درخواست است؛ و درست مانند هر درخواست دیگری شخص مقابل می‌تواند آن را بپذیرد و یا رد کند. پس تنها در صورتی به دنبال این رابطه‌ها بروید که توانایی شنیدن جواب منفی را داشته باشید. این نکته به‌خصوص در زمان‌هایی اهمیت پیدا می‌کند که شما و دختر موردنظرتان در فضای دانشگاه یا محل کار قرار است باز هم با یکدیگر روبه‌رو بشوید. پس بهتر است رفتارتان را به شکلی مدیریت کنید که از ارتباط مجدد نگرانی نداشته باشید.

📌 اصرار نکنید | پیشنهاد دوستی به دختر

علاوه بر اینکه در پیشنهاد دوستی به دختر باید قدرت نه شنیدن را در خودتان ایجاد کنید می‌بایست این توانایی را هم داشته باشید که به‌اندازه اصرار کنید. اگر شما با صرف شنیدن یک پاسخ منفی خودتان را کنار بکشید شاید برای دختر موردنظرتان این پیام را داشته باشد که شما اصلاً پیگیر او نبوده‌اید. به همین نسبت اصرارهای بیش از حد می‌توانند احساس مزاحمت را برای فرد ایجاد کنند. بهتر است شما برای یک یا دو بار پس از شنیدن جواب منفی روی خواسته‌تان پافشاری کنید یا از او بخواهید که در مورد شرایط فکر کند. اما بهتر است بیش از این سماجت نداشته باشید.

روانشناس برای شما چه خواهد کرد؟

اگر فکر می‌کنید ارتباط برقرار کردن با جنس مخالف برایتان سخت است و یا نمی‌توانید نظر دختر مورد نظرتان را به خود جلب کنید شاید بهتر باشد در این مسیر از یک روان‌شناس کمک بگیرید. مشاورین به دلیل تخصصی که دارند به شما کمک می‌کنند تا نقاط ضعف و مشکلات رفتاری‌تان را پیدا کنید. سپس از طریق روش‌های مختلفی مثل آموزش‌های رفتاری به شما یاد می‌دهند که چه رفتاری بهتر می‌تواند به نیازهای شما پاسخ بدهد. در نتیجه از این طریق با سرعت بیشتری به خواسته‌های خودتان می‌رسید. و پیشنهاد دوستی به دختر را به شیوه مناسب تری انجام می‌دهید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پیشنهاد ازدواج کلیک کنید. 

کلام آخر

روش های مختلفی برای پیشنهاد دوستی به دختر وجود دارد. در این مقاله نیز به برخی از این روش ها اشاره کرده ایم. اما همانطور که گفته شد، برای پیشنهاد ابتدا باید به خودشناسی برسید. این خودشناسی نیز به کمک روانشناس صورت می‌گیرد. در این زمینه حتما از روانشناس را کمک بگیرید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه پیشنهاد دوستی به دختر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

 

سوالات متداول

بهتر است خودمان به یک خانم پیشنهاد دوستی بدهیم یا این کار را باواسطه انجام بدهیم؟

این سؤال بستگی به شرایط خود شما و آن خانم دارد. اگر هر دوی شما شرایط دیدار و صحبت‌کردن با یکدیگر را دارید بهترین راه این است که خودتان با هم صحبت کنید. اما اگر به هر دلیلی فکر می‌کنید گفت‌وگوی شما نتیجه خوبی ندارد از یک واسطه که آشنا و امین هر دو طرف باشد استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره