آمادگی بارداریرابطه با همسرقصد بارداری

راضی کردن همسر برای بچه دار شدن | شوهرم راضی نمیشه بچه دار بشویم

راضی کردن همسر برای بچه دار شدن زمانی که یکی از زوجین آمادگی لازم را نداشته باشد، کار چندان آسانی نیست. بچه شیرینی زندگی است و اگر شما از اعماق وجود به فرزند آوری علاقه مند هستید؛ خیلی دشوار است که بخواهید همسر خود را راجع به این موضوع راضی کنید. اما جهت راضی کردن همسر برای بچه دار شدن باید به مدت زمان و شکل رابطه توجه کنید. 

بچه دار شدن اتفاقی است که باعث پیوند دو فرد با یکدیگر می‌شود؛ اما هرگز موضوعی نیست که زندگی مشترک را عاری از مشکلات کند. اما زوجین به دلایل زیادی جهت راضی کردن همسر برای بچه دار شدن تلاش می‌کنند که در این مقاله راجع به آن به طور کامل توضیح داده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه راه های جلب رضایت همسر برای بچه دار شدن می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

راضی کردن همسر برای بچه دار شدن

راضی کردن همسر برای بچه دار شدن چگونه است؟

برای بچه دار شدن رضایت هر دو زوج الزامی است. زیرا پدر و مادر هر دو باید برای تربیت کودک تلاش کنند. زمانی که شرایط زندگی برای زوجین مهیا بود؛ اقدام برای بچه دار شدن نیز افزایش می‌یابد. اما در برخی موارد یکی از زوجین برای بچه دار شدن رضایت ندارد و مخالفت های زیادی نشان می‌دهد. اما با ریشه یابی علت و رفع مشکلات به راحتی می‌توانید جهت راضی کردن شوهر برای بچه دار شدن اقدام کنید. 

اغلب زوجین برای در اوایل زندگی خود هیچ تمایلی برای بچه دار شدن ندارند، و تلاش می‌کنند تا 2،3 سال اول زندگی به این موضوع فکر نکنند. برای فرزند آوری قبل از ازدواج باید موضوع را مطرح کنید و از عقیده همسر خود مطلع شوید. در رابطه با این مسائل می‌توانید از روانشناس خانواده نیز راهنمایی بگیرید. جهت دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

دلیل مخالفت همسر برای بچه دار شدن

دلایل زیادی جهت مخالفت همسر برای بچه دار شدن وجود دارد. که در این بخش مقاله دلایل را ذکر کرده ایم.

🔻 ترس از آینده رابطه

🔻 ترس های متفاوت

🔻داشتن اهداف متفاوت در زندگی

🔻 دیدگاه فرد به زندگی

🔻مشکلات مالی

🔻عدم علاقه به کودکان

🔻 نا امنی های اجتماعی

🔻 عدم اعتماد به همسر

🔻تربیت های اشتباه والدین

🔻 تغییرات بدنی

🔻 از دست دادن دوستان 

🔻داشتن اهداف متفاوت در زندگی

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه از خواستگار چی بپرسم؟ کلیک کنید.  

روش های راضی کردن همسر برای بچه دار شدن چیست؟

روش های راضی کردن همسر برای بچه دار شدن چیست؟

راضی کردن همسر برای بچه دار شدن راه و روش های متفاوتی دارد. رضایت جفت زوجین در رابطه با این موضوع مهم است. اما اگر همسر شما با این موضوع مخالفت می‌کند، باید به نکاتی که در ادامه ذکر کرده ایم توجه کنید. 

📌 بررسی ریشه ای مشکل

اولین راه جهت راضی کردن شوهر برای بچه دار شدن، بررسی ریشه ای مشکلات است. مساله مخالفت با فرزند آوری را جدا کنید و به موضوع مشکلات رابطه بپردازید. هرگز فکر نکنید که با فرزند آوری مشکلات زندگی خود به خود از بین می‌رود. در عوض باید مشکلات را رفع کنید تا به مرور زمان بتوانید برای بچه داری اقدام کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اصول تربیت کودک کلیک کنید.  

📌 روبرویی با ترس

از روش های راضی کردن همسر برای بچه دار شدن می‌توان به مقابله با ترس اشاره کرد. ترس از دلایل بزرگ یک خانم یا آقا برای فرزند آوری است. اما برای اینکه رضایت به وجود آید باید ابتدا این ترس را درمان کرد. برای این کار به راه حل های زیر دقت کنید. 

🔸 نگران تربیت فرزند خود هستید؟ نگرانی های خود را لیست کنید و به کلاس تربیت فرزند بروید. 

🔸 آیا روند زایمان شما را می‌ترساند؟ از متخصص زنان و زایمان راهنمایی بگیرید.

🔸 نگرانی مالی دارید؟ برای وضعیت مالی خود به دنبال راه حل باشید. 

🔸 از اهداف زندگی باز می‌مانید؟ به برنامه ریزی های زندگی بپردازید. 

📌 همراهی خود را اعلام کنید

اگر دلیل نارضایتی همسر برای ازدواج، تنهایی و تربیت بچه است. جهت راضی کردن همسر برای بچه دار شدن باید همراهی خود را اعلام کنید. به او قول دهید که در رابطه با رشد و تربیت کودک حتما همراهی خواهید کرد و او را دست تنها نخواهید گذاشت. 

📌 در رابطه با بچه حرف بزنید

یکی از کارهایی که باید جهت راضی کردن همسر برای بچه دار شدن انجام دهید، صحبت در رابطه با بچه است. بهتر است که تعداد بچه را روی یکی نگه دارید. تا بتوانید رضایت او را جلب کنید تا لذت بچه داری را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین تعداد فرزند کلیک کنید.  

📌 از روانشناس کمک بگیرید

راضی کردن همسر برای بچه دار شدن نیاز به همراه و راهنما دارد. در این راه می‌توانید از روانشناس راهنمایی بگیرید. کمک از روانشناس به شما آموزش می‌دهد تا از راهکارهای متنوعی برای رضایت همسر استفاده کنید. 

کلام آخر

همانطور که گفته شد، راضی کردن همسر برای بچه دار شدن بسیار سخت و دشوار است. برخی از زوجین زمانی که به تفاهم در این زمینه نمی‌رسند، به فکر جدایی می‌افتند. برای اینکه این موضوع باعث اختلاف و جدایی نشود، از روانشناس راهنمایی بگیرید. با کمک روانشناس می‌توانید موضوع بچه دار شدن را به شیوه راحت تری حل کنید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه راه های جلب رضایت همسر برای بچه دار شدن می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

 

سوالات متداول‌

دلایل نارضایتی همسر برای بچه دار شدن چیست؟

داشتن اهداف متفاوت در زندگی، ترس از آینده، مشکلات مالی، تغییرات بدنی، دیدگاه های متفاوت، عدم اعتماد به همسر و … دلایلی مبنی بر نارضایتی همسر جهت بچه دار شدن است. 

جهت راضی کردن همسر برای بچه دار شدن چه کارهایی باید انجام داد؟

دلایل همسر خود را بشنوید، مشکلات را ریشه ای حل کنید، با ترس روبرو شوید، همراهی خود را اعلام کنید و از روانشناس برای جلب رضایت همسر کمک بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره