ازدواجزوج و خانواده

خواستگار دروغگو و 3 ویژگی‌ خواستگار دروغگو

خواستگار دروغگو تقریبا برای تمامی دختران حداقل یک بار وجود داشته است. بسیاری از دختران در مسیر ازدواج با چنین خواستگارانی احتمالا برخورد خواهند داشت. اما تشخیص اینکه خواستگار دروغگو چه ویژگی‌ هایی دارد؛ دشوار است. چگونه می‌توانیم خواستگار دروغگو را تشخیص دهیم؟ و چگونه باید در برخورد با آنها کوشا باشیم؟ به دلیل اینکه افرادی که بنای زندگی مشترک را بر خانه دروغ و ریاکاری بنا کنند، هرگز برای زندگی مشترک فرد مناسبی نیستند. و به طور کل انسان مناسب و قابل اعتمادی نیز نخواهد بود.

به همین دلیل برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در زندگی مشترک باید به شناسایی چنین افرادی بپردازیم. ما در این مقاله سعی کرده‌ ایم ویژگی‌های خواستگار دروغگو را برای شما توضیح دهیم، تا با مشکلات کمتری روبرو شوید. در این شرایط نیز می‌توانید از یک روانشناسان متخصص در زمینه ازدواج راهنمایی بگیرید. برای دریافت مشاوره ازدواج کلیک کنید.

خواستگار دروغگو کیست؟

نشانه های خواستگار دروغگو

 

شاید بارها با افرادی در زمینه خواستگاری و ازدواج روبرو شده‌ اید، که دروغ‌های فراوانی را به شما گفتند. یا در روابط خود با افراد ریاکاری بوده‌ اید، که تصمیم به ازدواج گرفتید. اما پس از مدتی به دروغ‌های آنها پی برده‌ اید. و با مشکلات بسیار زیادی روبرو شده اید. و حتی شاید خود را مورد سرزنش قرار دهید. افراد دروغگو به دلیل عدم صلاحیت، هرگز فرد مناسبی برای ازدواج نیستند. و به طور کل هرگز برای شما اعتماد در رابطه به وجود نمی‌آورند.

در واقع همیشه تصور خواهید کرد که هر کلمه حرف او سرشار از دروغ است. برای جلگیری از این معضل، باید نسب به روش های شناخت آنها آگاه باشید. روش‌های متفاوت برای تشخیص خواستگار دروغگو وجود دارد؛ که بهتر است آنها را آموزش ببینید. تا در زندگی مشترک با انتخاب اشتباهی روبرو نشوید. که یک عمر پشیمانی به دنبال خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روانشناسی ازدواج کلیک کنید.

ویژگی‌ های خواستگار دروغگو چیست؟

خواستگار دروغگو معمولا ویژگی‌ هایی دارد، یا نشانه‌هایی از خود بروز می‌دهد؛ که به راحتی قابل تشخیص است. در این بخش مقاله سعی کرده‌ ایم تمامی ویژگی‌های خواستگار دروغگو را ذکر کنیم. تا شما با آنها آشنا شوید و تن به ازدواج با این افراد ندهید.

📌 ناهماهنگی در زبان و بدن | خواستگار دروغگو

یکی از ویژگی‌ های خواستگار دروغگو، این است که در زبان و بدن خود ناهماهنگی دارد. در این شرایط باید در رابطه با سوالات قبل از ازدواج و موقعیت‌های حساس به رفتار بدن و زبان او دقت داشته باشید. معمولا خواستگار دروغگو از خود داستان‌هایی را تعریف می‌کند، که در بسیاری از موارد وجود خارجی ندارد.

زمانی که متوجه شوید حرف‌های شخص مقابل با هم تناقض دارد، باید به صداقت و راستگویی او شک کنید. بهترین راه این است که زبان بدن را بشناسید تا در تشخیص چنین خواستگارانی عملکرد بهتری داشته باشید.

📌 عدم پاسخگویی صریح و واضح

یکی از ویژگی‌ های خواستگار دروغگو، عدم پاسخگویی صریح و واضح می‌باشد. احتمالا خواستگارتون در این شرایط با پرسش‌های شما حساسیت نشان می‌دهد؛ و از پاسخ‌های صحیح و رک طفره می‌رود. معمولا افرادی که دروغ می‌گویند، سوالات شما را با سوالات دیگری جواب می‌دهند. و پاسخ‌هایی که فرد دروغگو می‌دهد طولانی و خسته کننده می‌باشد؛ و باعث سردرگمی شما می‌شود. در این شرایط بهتر است که حرف طرف مقابل را قطع کنید؛ دوباره سوال خود را تکرار کنید و بگویید که با پاسخ کوتاه منتظر جواب هستید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مردان مناسب ازدواج کلیک کنید.

📌 اضطراب هنگام سخن گفتن | خواستگار دروغگو

اضطراب امر طبیعی در جلسه خواستگاری است. اما زمانی که سوال بسیار مهمی در جلسه خواستگاری پرسیده شود؛ یا موضوع بسیار حساس باشد، خواستگار دروغگو از خورد علائمی مانند: رنگ پریدگی، سرخ شدن و تعریق را نشان می‌دهد. در این شرایط بهتر است که به صداقت و راستگویی طرف مقابل شک کنید. زیرا زبان بدن او چیز دیگری به شما نشان داده است و با گفته های او متفاوت است.

آسیب های خواستگار دروغگو چیست؟ 

آسیب های خواستگار دروغگو

 

پاسخ مثبت به خواستگار دروغگو، در واقع ورود به رابطه سمی است. ازدواج یک امر حساس می‌باشد که در انتخاب شریک احساسی حتما باید با دقت بالایی عمل کنید. اما زمانی که از ویژگی‌های خواستگار دروغگو اطلاعی نداشته باشید و پاسخ سوالات او را صحیح بدانید. در زندگی مشترک با پشیمانی و آسیب‌های بسیار زیادی روبرو می‌شوید. به مرور زمان به دروغ‌های او پی خواهید برد و راهی جز تحمل نخواهید داشت. آسیب‌های خواستگار دروغگو نتیجه عدم شناخت قبل از ازدواج و ورود به رابطه سمی می‌باشد.

همچنین آسیب‌های خواستگار دروغگو بعد از ازدواج بیشتر نیز خواهد شد. و شاید خانم‌ها با پشیمانی بعد از ازدواج نیز روبرو شوند. به این منظور که شخصی که انتخاب کردن، هیچ شباهتی با شخص فعلی ندارد و به مرور زمان آسیب‌ها و مشکلات زندگی مشترک افزایش پیدا می‌کند. دائم خود را سرزنش خواهید کرد که چرا هنگام خواستگاری همسر خود را نشناخته‌اید. و حال باید با این فرد به چه شیوه ای اعتماد کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع ازدواج کلیک کنید.

کلام آخر

قصد ما در رابطه با توضیح ویژگی‌ های خواستگار دروغگو این بود که، موضوع ازدواج امر بسیار پیچیده و حساسی است که بهتر است که قبل از تصمیم جدی حتما به تمامی حرکات و رفتارهای شخص مقابل دقت داشته باشید. و به خاطر داشته باشید که قبل از ازدواج از مشاوره راهنمایی بگیرید. در غیر اینصورت شاید با ویژگی های متضاد خواستگار با خود اطلاعی نداشته باشید. که تنها با راهنمایی های روانشناس می‌توانید نسبت به ویژگی های این فرد آشنا شوید.

 مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خواستگار دروغگو می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

خواستگار دروغگو چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی خواستگار دروغگو ویژگی هایی مانند ناهماهنگی در زبان و بدن، اضطراب بسیار زیاد در پاسخ به سوالات و عدم پاسخگویی صریح و واضح دارد.

آسیب های خواستگار دروغگو چیست؟

خواستگار دروغگو سبب پشیمانی از ازدواج، بروز مشکلات روحی و روانی، ورود به رابطه سمی و بی اعتمادی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره