ارتباط با جنس مخالفزوج و خانواده

پیدا کردن دوست دختر | از کجا دوست دختر پیدا کنیم

پیدا کردن دوست دختر یکی از موضوعاتی است که به تازگی ذهن جوانان را به خود درگیر کرده است. داشتن گرایش به جنس مخالف یک نیاز ذاتی بوده و بسیاری افراد روابط خود را قبل از ازدواج آغاز می‌کنند. اینکار قطعا معایب و مزایایی خواهد داشت. افراد در مرحله ای از زندگی، احساس نیاز برای برطرف کردن نیازهای جسمی و روانی شان، می‌کنند. البته این نیاز همیشه به ازدواج ختم نمی‌شود. پیدا کردن فردی مناسب برای برقراری ارتباط، کار دشواری است و نمی‌توان به هرکسی، اعتماد کرد. اما به هر حال باید برای آن تمرین کرده و مهارت های لازم را بیاموزید. در این مقاله روش های برقراری ارتباط با جنس مخالف و عوامل موثر بر آن را بررسی خواهیم کرد. برای اطلاع از ویژگی های دوستی های قبل از ازدواج کلیک کنید.

پیدا کردن دوست دختر

معمولا پسران به دلیل ویژگی های برونگرایانه ای که دارند؛ کمتر در پیدا کردن دوست دختر به مشکل می‌خورند. در واقع افراد با حضور در گروه های مختلف، روابط خود را تشکیل می‌دهند و دوستانی پیدا می‌کنند. پس در قدم اول در اطرافیان خود به دنبال پیدا کردن دوست برای رابطه باشید. از طرف دیگر این فرهنگ هنوز در بسیاری از خانواده ها مورد قبول نیست؛ و نظرات مختلفی در مورد آن وجود دارند. برای جلوگیری از ایجاد رابطه تاکسیک کلیک کنید.

چگونگی پیدا کردن دوست دختر

چگونگی پیدا کردن دوست دختر

پیدا کردن دوست دختر، مقدمه ای برای آشنایی قبل از ازدواج است. افراد از روش های مختلفی برای ایجاد این ارتباط دارند. اما به طور کلی وسایل ارتباطی و گسترش جوامع، اینکار را برای افراد راحتر تر کرده است. برخی از مکان هایی که افراد می‌توانند در آن فرد مورد نظر خود را پیدا کنند؛ شامل موارد زیر می‌شود.

📌پیدا کردن دوست دختر در شبکه های مجازی

امروزه فضای مجازی و به طور کلی وسایل ارتباطی، یکی از روش های رایج برای پیدا کردن دوست دختر هستند. افراد در این شبکه ها عکس افراد مختلف را تماشا کرده و با بخشی از زندگی آنها آشنا می‌شوند. اما فراموش نکنید که چیزی که در فضای مجازی وجود دارد؛ به طور کامل واقعی نیست. بهتر است برای شناخت بیشتر، با او معاشرت کردن و فقط بر اساس اطلاعات این فضا، تصمیم گیری نکنید.

📌پیدا کردن دوست دختر در مکان های مختلف

طبیعی است که در مکانهای مختلفی با جنس مخالف خود، حضور پیدا کنیم. برای مثال دانشگاه، محل کار یا حتی در کلاس های گروهی مختلف. در همه این موقعیت ها، شاید به فردی علاقمند شده و تمایل به برقراری ارتباط بیشتر با آنها را داشته باشیم. اما مطرح کردن این پیشنهاد، و نه شنیدن، همیشه افراد را می‌ترساند. حتی اگر جواب رد هم بشنوید؛ بازهم اشکالی ندارد. به سراغ روش های دیگر رفته و روحیه خود را نبازید. برای اینکار نیاز به جل کردن توجه او به خود دارید.

روش های موثر برای پیدا کردن دوست دختر

برای پیدا کردن دوست دختر، برخورداری از برخی ویژگی های اخلاقی لازم است. افراد باید در قدم اول آداب معاشرت را رعایت کرده و به مرزها و ارشهای یکدیگر احترام بگذارند. این رفتار کاملا دو طرفه بوده و دختر و پسر هردو باید به اصولی پایبند باشند. در برخی موراد خودشان و در موارد دیگر خانواده ها وضع کننده این مقررات هستند.

🔴جلب کردن توجه او

برای برقراری ارتباط با دختر، در ابتدا باید نظر او را جذب کرده و او را متقاعد سازید تا شما را اننتخاب کند. برای اینکار باید از علایق او مطلع شوید و طبق آنها با او رفتار کنید. این به معنای تغییر دادن خودتان نیست. اما به هرحال باید نظرات فرد دیگری را نیز در رابطه، در نظر داشت. اگر قبلا تجربه پیدا کردن دوست دختر را نداشته اید و در زمینه اطلاعاتی ندارید. جای نگرانی وجود ندارد. فقط کافی است که از او به طور مستقیم در مورد خواسته ها و نیازهایش سوال کنید.

🟠آداب معاشرت را رعایت کنید.

دختران در مورد آداب معاشرت و اخلاقیات در رابطه، بسیار حساس هستند. رعایت ادب، صبوری در صحبت کردن، رعایت بهداشت شخصی، دوری از شوخی های افراطی، زبان بدن و… همگی اصولی هستند که در پیدا کردن دوست دختر بسیار موثرند. در ابتدا عجول نباشید و به خود و حتی او زمان دهید تا بیشتر یکدیگر بشناسید. با گذشت زمان، مسائل بیشتری را در مورد دختر متوجه شده و همین به شما کمک خواهد کرد.

🟡از او حمایت کنید

دختران به دلیل ویژگی های اخلاقی دارند؛ بیشتر آسیب پذیر بوده و نیاز به حمایت بیشتری دارند. از طرفی دیگر برخی از پسران در همان ابتدای رابطه قوانین غیرمنطقی و سختگیرانه ای برای دختر وضع می‌کنند که مانع از ایجاد علاقه می‌شود. همیشه نگاه بلند مدت تری به مسائل داشته و دوست دختر خود را برای موضوعات مختلف مورد تشویق قرار دهید. برای پیدا کردن دوست دختر باید حامی و مشوق باشید و از اینکار خودداری نکنید.

🟢جسارت داشته باشید.

جسور بودن را با رفتارهای بی ادبانه اشتباه نگیرید. جسارت و قاطع بودن برای پیدا کردن دوست دختر با زورگویی متفاوت هستند. از بیان کردن نیازها و خواسته هایتان در رابطه ترسی نداشته باشید. قطعا شما هم دارای نظراتی هستید که باید آنها را بیان کنید. برای اینکار باید ثبات اخلاقی داشته باشید؛ و سر حرف خود بمانبد. تعهد و وفاداری در رابطه، از جنبه های جسارت هستند. اما در اینکار زیاده روی نکنید تا فردی متعصب و دیکتاتور به نظر برسید.

🔵در ابراز احساسات زیاده روی نکنید

برخی از افراد در همان روزهای اول آشنایی، ابراز احساسات و علاقه خود را به طرف مقابل، آغاز می‌کنند. اینکار نه تنها برای دختران جذاب نیست؛ بلکه در مواردی باعث دفع آنها می‌شود. همیشه احساسات واقعی خود را بیان کرده و اعتدال را رعایت کنید. بدین معنی که اجازه دهید او نیز احساسات خود را به شما نشان دهد. نیازی به پیگیری بیش از اندازه برای بروز احساسات نیست. راه های بهتری در این زمینه مثل خریدن هدیه های کوچک و بی دلیل، نیز وجود دارند.

معایب و مزایای پیدا کردن دوست دختر

معایب و مزایای پیداکردن دوست دختر

روابط خارج از رابطه زناشویی، همیشه دارای معایب و مزایایی هستند که با اطلاع از آنها باید در این مورد تصمیم گیری کرد. برخی از افراد فقط تحت تاثیر همسالان و دوستان خود برای پیدا کردن دوست دختر تلاش می‌کنند که اصلا دلیل مناسبی نیست.

⭕مزایا

آموختن مهارت های مختلف قبل از ازدواج

کاهش استرس و احساس شادی

گسترده شدن شبکه روابط

افزایش اعتماد به نفس

جلوگیری از احساس تنهایی

⭕معایب

بروز بی اعتمادی

بی علاقگی نسبت به ازدواج. برای اطلاع از علل مختلف ترس از ازدواج کلیک کنید.

افزایش تنش های روانی

ارضای نیازهای جسمانی و روانی به شکل غلط

همه موارد ذکر شده، کاملا به شخصیت افراد بستگی دارد و نمی‌توان آنها را تعمیم داد. چه بسا که همین روابط، گاهی پیش زمینه ازدواج هستند.

سخن پایانی

برای پیدا کردن دوست دختر مناسب، ابتدا باید خود را بشناسید. آشنایی با ملاک ها و روحیات خودتان به شما در این زمینه کمک بزرگی خواهد کرد. اینگونه روابط سبب درک و شناخت بیشتر افراد نسبت به همدیگر و حتی موضوعات مختلف می‌شود. شاید همه روابط منجر به ازدواج نشوند؛ اما نباید به این دلیل ارتباط خود را به طور کلی با جنس مخالف، قطع کرد. در همه روابط خود به ارزش ها پایبند باشید و از آسیب زدن به دیگران نیز پرهیز کنید. در این زمینه می‌توان از یک مشاور کمک گرفت و با توجه به راهنمایی های او عمل کرد.

برای دریافت مشاوره در زمینه پیدا کردن دوست دختر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

چگونه دوست دختر مجازی پیدا کنیم؟

امروزه یکی از راه ها برای پیدا کردن دوست دختر، شبکه های مجازی هستند. فراموش نکنید که همه چیز در این فضا واقعی نیست؛ و نمی‌توان براساس نوشته و یا عکس های افراد تصمیم گیری کرد. اما به هرحال در برقراری رابطه در این شبکه، ادب را رعایت کرده و زود دلبسته نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره