ازدواجزوج و خانواده

مشاوره ازدواج تلفنی

ارائه خدمات مشاوره ازدواج به صورت تلفن باعث شده تا بسیاری از کسانی که امکان دسترسی به متخصصین مجرب را ندارند، بتوانند در کوتاه ترین زمان با مشاوران ازدواج و خانواده مسائل خود را مطرح کنند. شما در هر مرحله از رابطه که قرار داشته باشید می توانید به منظور بررسی آینده آن رابطه، با متخصصان مشورت نمایید. یعنی چه در شروع رابطه باشید؛ چه در حال تصمیم گیری برای ازدواج یا آشنایی با خانواده ها، چه دوران نامزدی؛ چه به دنبال همسری ایده آل و…. با دریافت مشاوره ازدواج به صورت تلفنی یا حضوری می‌توانید زندگی مشترکی بر پایه های آرامش و اعتماد بنا کنید. برای دریافت خدمات مشاوره در هر ساعت از روز کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید.

در مشاوره ازدواج تلفنی در مورد چه مواردی صحبت خواهد شد؟

مشاوره ازدواج از جمله خدماتی است که باید حتما از طرف افراد واجد شرایط و متخصص در این زمینه ارائه شود. در طی جلسات متخصصین تلاش دارند تا شما را با ویژگی های شخصیتی خود و طرف مقابل تان آشنا کرده و میزان سازگاری شما دو نفر را بر اساس پارامترهای مختلف به دست آورند. برای مثال در مشاوره ازدواج بررسی می شود که دختر و پسر چقدر از نظر عاطفی، احساسی می توانند مکمل و پشتیبان همدیگر باشند و یا اشتراکات عقیدتی شان چقدر است. مشاوره به شما کمک می کند تا بتوانید با توجه شرایط مالی، ظاهری، خانوادگی و … همسرتان او را ارزیابی کرده و با توجه به خواسته هایتان او را انتخاب نمایید.

همچنین در طی جلسات مشاوره ازدواج این فرصت برای هر دو فراهم می شود تا درباره علایق و انتظاراتی که از همسرشان دارند صحبت کنند. برخی مباحثی که اهمیت زیادی دارند معمولا از چشم دختر و پسر دور می ماند، در این میان متخصص وظیفه دارد به تمامی جوانب رابطه زن و شوهر بپردازد تا تازه عروس و دامادان بتوانند با دریافت این اطلاعات زندگی مشترکی بر پایه همدلی، اعتماد، آرامش و سلامت شروع کنند.

برای دریافت خدمات مرکز مشاوره روانشناسی آواژه دریافت نمایید.

چرا باید مشاوره ازدواج تلفنی بگیریم؟

خیلی اوقات دلیل شکست و به پایان رسیدن ازدواج ها نداشتن تصویری واضح از همسرشان پیش از ازدواج است. دریافت مشاوره ازدواج به شما کمک می کند تا آینده ازدواج تان را تضمین نمایید. شاید شما هم شنیده باشید که “بعد از ازدواج همسرتان را نخواهی شناخت و او تبدیل به کس دیگری خواهد شد” و یا “ازدواج هندوانه در بسته است”؛ تمامی این دیدگاه های کلیشه ای باعث میشود که شما نتوانید انتخابی بر اساس واقعیات داشته باشید و به جای در نظر گرفتن پارامترهای مهم ازدواج که می‌توانند پایداری زندگی مشترک تان را پیش بینی کنند، به عوامل پیش پا افتاده توجه می کنید. متخصصان ازدواج به شما کمک می کنند تا مسائل پیش از ازدواج را حل کرده و با تصویری روشن از خصوصیات شخصیتی، فرهنگی و خانوادگی نامزدتان با او به زیر یک سقف بروید.

شاید با خود بگویید خودتان به شناختی رسیده اید و نیازی به کمک روانشناس ندارید، در جواب باید گفت که طی مشاوره علاوه بر کسب اگاهی مهارت های لازم برای مقابله با مسائل مختلف را نیز به دست می‌آورید. در حقیقت شما برای ورود به زندگی مشترک باید آموزش هایی را ببینید، برخی از این آموزش ها وابسته به تربیت و خانواده است، اما بخش عمده آن توسط شخص خودتان در زندگی به دست می‌آید. هر چه توانایی شما در مدیریت زندگی مشترک بیشتر باشد، آینده روشن تری در انتظارتان خواهد بود.

برتری جلسات مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره تلفنی ازدواج برای بسیاری از افراد غیرقابل تصور بوده است، اما با توجه به خدماتی که مجموعه آواژه در طی سال های اخیر از طریق مشاوره تلفنی به زوجین داده، توانسته کیفیت خدمات خود را به خوبی به همگان معرفی نماید. از آن جا که بسیاری از افراد وقت و شرایط لازم برای مراجعه به متخصصین ازدواج را در محلی نزدیک به زندگی شان ندارد، با دریافت مشاوره ازدواج تلفنی به راحتی می توانند با برترین مشاوران ایران صحبت نمایند.

در کنار تمام این مسائل برخی از افراد به دلایل مختلف (مثل خجالت، شرم از بیان احساسات، عدم آگاهی نسبت به خدمات مشاوره … ) از رفتن به مراکز مشاوره طفره می روند. خدمات تلفنی مشاوره ازدواج به این افراد این امکان را می دهد تا به دور از مسائل ذکر شده با متخصصین صحبت نمایند. در نهایت باید بگوییم که کیفیت این جلسات تفاوتی با جلسات حضوری ندارد و شما نتیجه ای یکسان از مشاوره تلفنی و حضوری خواهید گرفت.

مشاوره ازدواج تلفنی دارای چه مزایا و محدودیت هایی است؟

هر نوع مشاوره ای دارای محدودیت های خودش است، اما مزایای مشاوره تلفنی موجب شده تا بسیاری از زنان و مردان بتوانند به بهترین نحو از این خدمات بهره مند شوند.

بیان مسائل بدون رودربایستی

اولین مزیتی که مشاوره تلفنی به همراه دارد، عدم نگرانی مراجع از قضاوت و بیان مشکلاتش است. حضور در یک اتاق و صحبت درباره مسائلی که تا به حال در هیچ جایی مطرح نشده، باعث می شود که همه آنچه که باید به درمانگر گفته نشود و جلسات مشاوره طولانی شده و یا در مسیری اشتباهی قرار بگیرد. بیان حقیقت و پرداختن به اصل موضوع در مشاوره های تلفنی کمک می کند تا شما بتوانید نتیجه بهتری از شرکت در جلسات مشاوره ازدواج بگیرید.

صحبت فرد به فرد

خیلی از کسانی که می خواهند برای مشاوره ازدواج مراجعه کنند، بر این تصور هستند که حضور هر دو در جلسه اهمیت دارد و به صورت تلفنی چنین امکانی وجود ندارد. اما باید بدانید که جلسات مشاوره ازدواج به صورت فرد فرد انجام می شود و حضور هر دوی شما در جلسه تنها در مواردی از طرف متخصص درخواست می شود و برای نتیجه بخش بودن جلسات حتما باید هر کدام از شما به صورت تکی با متخصص صحبت نمایید که مشاوره تلفنی ازدواج این امکان را به شما می دهد.

دسترسی آسان را فراهم می کند

این روزها دیگر هر کسی در هر جایی دسترسی به تلفن دارد. شما تنها با یک تلفن می توانید با برترین متخصصان ازدواج جلسه مشاوره دریافت کنید. 

به صرفه تر بودن مشاوره های تلفنی ازدواج

از جمله پارامترهایی که باعث شده مشاوره تلفنی مورد پذیرش بیشتری قرار بگیرد، به صرفه بودن و هزینه کمتر آن است. علاوه بر اینکه دریافت مشاوره تلفنی ازدواج با هزینه ای کمتر امکان پذیر است، شما نیز برای شرکت در آن نیازی به طی مسافت و یا گرفتن مرخصی نیستید؛ بلکه می توانید در هر ساعتی و هر مکانی با درمانگر خود صحبت نمایید.

برتر بودن نتیجه جلسات

طبق بررسی های به عمل آمده مشاوره تلفنی ازدواج در مورد خیلی از زوجین توانسته نتیجه بهتره به دست بیاورد. شاید به این خاطر که تداوم جلسات تا به نتیجه رسیدن و حضور در آن ها بسیار راحت تر است.

چگونگی رزرو وقت مشاوره ازدواج تلفنی از مرکز آواژه

برای دریافت مشاوره از متخصصین مجموعه آواژه کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن با مشاور خود صحبت نمایید. این مجموعه با گرد هم آوری از برترین روانشناسان فعال در حوزه خانواده و ازدواج خدمات خود را تضمین می کند. برای کسب اطلاع از هزینه ها و ساعت مشاوره خود در هر ساعت از روز با شماره های درج شده تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره تخصصی ازدواج از برترین مشاوره فعال در حوزه خانواده و ازدواج می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی آواژه به شماره 02191002360 تماس بگیرید.

سؤالات متداول

آیا ممکن است که مشاور ازدواج نگذارد ازدواج کنیم؟

روانشناسان حرفه‌ای هرگز در مشاوره تلفنی ازدواج به جای افراد تصمیم نمی‌گیرند. آن‌ها تلاش می‌کنند هم چون آینه‌ای ویژگی‌های مثبت و منفی درون هریک از شما را آشکار کرده و مهارت‌های مقابله‌ای شما را در برخورد با مشکلات به چالش بکشند. درنهایت این خود شما هستید که باید نتیجه بگیرید چه تصمیمی برای زندگی‌تان بهتر است و از رفتن در چه مسیری احساس رضایت می‌کنید.

در مشاوره ازدواج تلفنی چه مسائلی را باید مطرح کنیم؟

در مشاوره ازدواج موضوعات مختلف و متنوعی می‌تواند مطرح شود و محدودیتی در این باره وجود ندارد. هرآنچه که برای شما مهم است و ممکن است کیفیت زندگی شما را در آینده تحت تأثیر قرار دهد می‌تواند به‌عنوان محور جلسه مشاوره ازدواج مورد بحث قرار بگیرد. در نتیجه از مطرح کردن هیچ موضوعی نترسید و تلاش کنید آزادانه در مورد ملاک‌ها و ارزش‌های خود صحبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره