خودشناسیروانشناسی فردی

تعبیر خواب زایمان طبیعی | تعبیر خواب زایمان سه قلو

تعبیر خواب زایمان مسائل و موضوعات مختلفی را در برمی‌گیرد. به طور کلی هر خوابی تعبیرهای مختلفی از نظر افراد متفاوت دارد. حتی جزئیات خواب و شرایط خواب دیدن نیز در آن موثر است. تعبیر این خواب این همیشه خوب و به معنی گذر کردن از رنج ها نیست. همانطور که در فرهنگ ما ضرب المثل سه قلو زاییدن گاو به معنی بروز مشکلاتی جدید و بدتر شدن شرایط است. از این رو باید در این مورد اطلاعاتی را کسب کرده و همچنین در مورد خواب های خود از یک روانشناس نیز کمک بگیرید. البته در بیشتر موارد خواب های ما هیچ معنی خاصی نداشته و جای نگرانی نیست. اما به هر حال نمی‌توان به آنها بی توجه بود. برای دریافت مشاوره تلفنی روانشناسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه فردی می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

تعبیر خواب زایمان

برخی تصور می‌کنند که تنها زنان باردار و یا همسران آنها خواب‌زایمان را می‌بینند. اما اینطور نیست. دیدن خواب زایمان در شرایط مختلفی معمولا افراد را نگران کرده و رویای خوبی برایشان نیست. چرا که در بیشتر موارد زایمان با سختی های زیادی همراه است. اما نمی‌توان به این صورت خواب را تعبیر کرد. در واقع اگر خواب در نزدیکی سحر اتفاق افتد و یا تحت تاثیر شرایط قبل از خواب نباشد؛ تعبیرپذیر است. حتی اگر افراد در این شرایط هم خواب ببینند؛ بر اساس گفته بسیاری از بزرگان رویاهای آنها صادقه نیست. به همین دلیل نباید به معنی خواب ها اعتماد کرده و یا براساس آنها تصمیم گیری نمود.

تعبیر خواب زایمان از دیدگاه مفسران

انواع تعبیر خواب زایمان

همانطور که به آن اشاره شد؛ افراد برای تعبیر خواب زایمان ، معنی مختلفی را در نطر می‌گیرند. برخی از آنها شامل موارد زیر می‌شود.

?امام صادق (ع)

از نظر امام صادق اگر زنی در خواب ببیند که در حال زایمان پسری است و بلافاصله بعد از تولد فرزند او شروع به صحبت کردن کند؛ تعبیر خواب زایمان او به معنی رسیدن زمان مرگ او است. اما دیدن خواب زایمان دختری در خواب به معنی آمدن فرزندی است که در آینده صاحب نام و احترام خواهد شد.

?حضرت یوسف | تعبیر خواب زایمان

حضرت یوسف برای تعبیر خواب زایمان دو معنی در نظر می‌گیرد که هر دوی آنها خوب هستند. تعبیر اول بیانگر خیر و برکت فراوانی است. بدین صورت که خواب بیننده به زودی مورد لطف خداوند به شکل های مختلفی قرار می‌گیرد. معنی دیگر آن رهایی از مشکلات و پشت سر گذاشتن آنهاست.

?ابن سیرین

ابن سیرین تعبیر خواب زایمان را از نظر همسر در نظر می‌گیرد. بدین صورت که اگر مردی در خواب ببیند که همسرش در حال زایمان است؛ بیانگر رسیدن به چیزی است که مدت زمان زیادی برای آن تلاش کرده است.

?ابراهیم کرمانی | تعبیر خواب زایمان

همچنین گاهی ممکن است که مردان نیز در خواب رویای زایمان خودشان را ببیند. از نظر ابراهیم کرمانی تعبیر خواب زایمان مرد اگر دختر باشد؛ معنی خوبی نداشته و نشانه ای از بروز ناراحتی و اندوه در زندگی است. اگر دختر مجرد نیز چنین خوابی ببیند نشانه ای از وجود بلا در زندگی اوست.

?جابر مغربی

جابر مغربی نیز تعبیر خواب زایمان را خوب و مبارک می‌داند. به اعتقاد او دیدن بیرون آوردن فرزندی از شکم در خواب بیانگر وجود فرزندی در آینده است که مایه افتخار وسربلندی خانواده خواهد شد.

?مطیعی تهرانی | تعبیر خواب زایمان

مطیعی تهرانی تعبیر خواب زایمان را رهایی و مشکلات و سختی ها می‌داند. در واقع فردی که در خواب زایمان می‌کند؛ بدین معنی است که مشکلات و رنج هایش را پشت سر می‌گذارد.

?لوک اویتنهاو

لوک اویتنهاو معتقد است که اگر فردی در خواب زایمان خود را ببیند؛ به آرزوی قلبی خود خواهد رسید. اما اگر شاهد زایمان فرد دیگری باشد؛ احتمالا در آینده نزدیک سرمایه و یا چیزی را از دست خواهد داد.

?آنلی بیتون

آنلی بیتون تعبیر خواب زایمان را خوب دانسته و معتقد است که با دیدن چنین خوابی افراد در آینده فرزندی سالم و صالح به دنیا خواهند آورد.

?لیلا برایت

لیلا برایت تعبیر خواب زایمان پسر را خوش یمن دانسته و به دنیا آوردن دختر را نشانه ای از وجود مشکل. همچنین از نظر او به دنیا آمدن فرزندی به صورت مرده نیز اصلا تعبیر خوبی ندارد. داشتن زایمانی سخت نیز به معنی وجود بیماری و کسالتی در واقعیت است.

تعبیر خواب زایمان در روانشناسی

تعبیر خواب زایمان در روانشناسی

به طور کلی تحلیل رویاها در مکتب روانکاوی اهمیت زیادی دارند. همچنین روانشناسی نه تنها به معنی خواب ها بلکه به پیامدهایی که به دلیل رویاها در زندگی فرد ایجاد می‌شود نیز می‌پردازد. از این رو بسیاری از دانشمندان این حوزه از جمله فروید و یونگ در این زمینه نظریه پردازی کرده اند.

یونگ

یونگ نیز در مورد تعبیر خواب‌زایمان نکته جالبی را مطرح می‌کند. از نظر او دیدن زایمان خود و یا دیگری در خواب به معنی وارد شدن به پروژه و یا مرحله جدیدی در زندگی است. این خواب همچنین به معنی پیدا کردن نگرشی تازه و اتفاقی سرنوشت ساز در زندگی نیز هست. زایمان دوقلو در خواب به معنی بروز نظرات و ایده هایی متضاد هم هست.

تعبیر خواب زایمان در شرایط مختلف

بهتر است در مورد تعبیر خواب زایمان به عوامل و شرایط دیگر نیز توجه داشته باشیم. برخی از این موضوعات، شامل موارد زیر می‌شوند.

زایمان زودرس: زایمان زودرس و یا به دنیا آوردن فرزندی نارس به معنی ورود به شغلی است که هنوز برای آن آماده نیستید.

زایمان دوقلو: چنین زایمانی معمولا تعبیر خوبی نخواهد داشت. در واقع احتمالا افراد به زودی دچار غم و ناراحتی بزرگی خواهند شد.

زایمان حیوان: دیدن زایمان یک حیوان در خواب تعبیر خوبی داشته و به معنی رسیدن لحظات خوب و شادی در زندگی است.

شنیدن خبر زایمان: همچنین اگر در خواب به شما خبر دادند که فرد دیگری زایمان کرده است؛ احتمالا در آینده به موفقیتی خواهید رسید.

دیدن زایمان دیگری: به طور کلی دیدن زایمان فرد دیگر در خواب چه او را بشناسید و یا غریبه باشد؛ به معنی تغییر و تحولاتی در زندگی است.

زایمان فردی که باردار نیست: دیدن زایمان فردی که اصلا باردار نسیت؛ در خواب بیانگر مشغولیت ذهنی فرد و تردید او در مورد تصمیماتش است.

سخن پایانی

به طور کلی تعبیر خواب زایمان تا حدودی مانند واقعیت بوده و در بیشتر موارد به معنی پشت سر گذاشتن رنج ها و سختی هاست. اما باید به جزئیات دیگری نیز در مورد این خواب توجه کرد. افراد نباید در مورد خواب خود بیش از حد حساس شده و همه تصمیمات خود را بر مبنای آن انجام دهند. اما در صورتی که این خواب به صورت مداوم تکرار شده و زندگی آنان را تحت تاثیر قرار داد؛ در مورد آن با کمک روانشناس اقدام نمایند.

برای دریافت مشاوره در زمینه فردی می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره