ارتباط با جنس مخالفزوج و خانواده

پسر دخترباز | ترفندهای دختر بازی پسرها چیست؟

پسر دخترباز الگوهای رفتاری مشخصی داشته که به راحتی می‌توان چنین افرادی را تشخیص دارد. شاید عجیب باشد اما دختران بیشتر جذب چنین مردانی می‌شوند. در سال های اخیر چنین موضوعی بسیار شایع شده و از دختران زیادی سواستفاده می‌شود. همچنین اینکه چرا بسیاری از پسران این رفتارها را از خود نشان می‌دهند و یا حتی از این بایت احساس قدرت می‌کنند؛ موضوع دیگری است که باید بررسی شود. برخی از افراد تصور می‌کنند که این طبیعت مردان است که با دختران زیادی معاشرت کرده و یا حتی تنوع طلب باشند. اما به عنوان روانشناس باید بگوییم که اصلا تنوع طلبی طبیعی نبوده و تنها نشان دهنده وجود مشکلی در شخصیت و روان مرد است. پس در ادامه نشانه ها و راه های مقابله با این مردان را شرح داده‌ایم.

برای دریافت مشاوره در زمینه پسر دخترباز می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

پسر دخترباز

به طور کلی پسر دخترباز به پسری تلقی می‌شود که با دختران زیادی در ارتباط بوده و نمی‌تواند رابطه ای سالم و پایدار داشته باشد. این موضوع به ویژگی های دختران نیز ارتباطی ندارد و به طور کامل تحت تاثیر رفتار پسران است. بسیاری از محققین این موضوع را مشابه با آزمایش اسکینر در رابطه با یک کبوتر دانستند. چرا که کبوتر بعد از چند بار که به صورت تصادفی اهرمی را می‌فشارد و غذا دریافت می‌کند؛ دیگر این موضوع را آموخته به دیگر آزمون و خطا نمی‌کند.

این مورد در مورد دختران نیز به همین شکل است. در واقع آنان به این دلیل بیشتر جذب چنین پسرانی می‌شوند که رفتارهای مختلفی را امتحان کرده؛ اما نتیجه دلخواه را دریافت نمی‌کنند و پسر به اندازه کافی به آنها توجه نمی‌کند. آنها انقدر در این موضوع پیشروی می‌کنند تا در نهایت به نتیجه دلخواه رسیده اما از طرف پسر طرد می‌شوند. برای اطلاع از دلایل خیانت دوست پسر کلیک کنید.

نشانه های پسر دخترباز

نشانه های پسر دخترباز

همانطور که پیش تر هم به آن اشاره شد؛ پسر دختر باز نشانه های رفتاری مشخصی دارد که دختران با توجه به آنها می‌توانند متوجه این موضوع بشوند. همچنین شناسایی این علائم بسیار مهم است چرا که باعث دوری از چنین افرادی و پیشگیری از مشکلات متعدد می‌گردد. برخی از این نشانه ها شامل موارد زیر می‌شوند.

💠حسادت به دیگران

یکی از نشانه های پسر دخترباز مورد توجه بودن از طرف دیگران است. در واقع این پسران به دلیل اینکه مورد علاقه دختران هستند؛ و همچنین برای آنها ارتباط گرفتن با پسران راحت تر است، پسران دیگر به آنها حسادت کرده و خود را با آنها مقایسه می‌کنند. از طرفی خود این پسران نیز روحیه حسادت بالایی دارند. چرا که برای آنها تنها به دست آوردن دختران مهم است و اگر در این مورد موفق نشوند؛ دچار حسادت می‌شوند.

💠جذابیت پسر دخترباز برای خانم ها

طبیعی است که با توجه به مواردی که گفته شد؛ چنین پسرانی برای دختران بیشتر جذاب هستند. از طرفی گاهی همین توجه و علاقه از طرف دختران است که پسران را به چنین چیزی ترغیب می‌کند. حتی گاهی پسرانی که بسیار مورد توجه دختران هستند به عنوان پسران دخترباز شناخته می‌شوند حتی اگر واقعا چنین نباشد. به همین دلیل دختران باید در این مورد محتاطانه تر و سنجیده تر عمل کنند.

💠درخواست ازدواج از طرف دختران

پسر دخترباز معمولا تصور می‌کنند که بیشتر دختران به ازدواج با آنها علاقمند هستند. در واقع در بیشتر موارد این تنها توهم خود آنان است.اما گاهی این مورد واقعا اتفاق می‌افتد. به این معنی که حتی با اینکه دختران متوجه نشانه های رفتاری اشتباه در چنین پسران هستند. اما بازهم مشتاق ادامه رابطه و ازدواج با چنین افرادی هستند.

💠روابط جنسی متعدد پسر دخترباز

هدف پسر دخترباز از داشتن رابطه، بیشتر رابطه جنسی است. در واقع این افراد بیشتر طالب این موضوع هستند. به همین دلیل روابط جنسی متعددی داشته و حتی بعد از رسیدن به این هدف، به رابطه پایان داده و دیگر میلی برای ادامه دادن ندارند. این موضوع می‌تواند آسیب های زیادی را هم برای خود پسر و هم دختران اطراف او داشته باشد. برای اطلاع از دلایل سکس خواستن پسرها کلیک کنید.

💠قدرت طلبی

این دسته از پسران، بسیار قدرت طلب و برتری جو نیز هستند. البته آنها بیشتر قدرت را چنین موضوعی می‌دانند. برای آنها در ارتباط بودن با دختران بیشتر افتخار بوده و به این موضوع علاقه زیادی دارند. همچنین آنها می‌خواهند بدین وسیله توجه و نظر دختران را جلب کنند.

💠لذت جویی پسر دخترباز

پسردخترباز تنها به دنبال لذت جویی و خوشگذرانی هستند و با اینکار نیازهای روانی خود را ارضا می‌کنند. آنها در زندگی خود هیچ هدف و برنامه مشخصی نداشته و تنها به دنبال چنین موضوعاتی هستند. روند زندگی این افراد تنها بر این اساس بوده و لذت برای آنها در اولویت قرار دارد.

دلایل دختربازی پسر ها چیست؟

اینکه چرا پسر دخترباز به دنبال چنین کارهایی است؛ برای بسیاری از افراد سوال است. این موضوع بسیار ریشه ای بوده و در واقع عوامل زیادی حتی از دوران کودکی فرد را در معرض چنین چیزی قرار می‌دهد. آنها احتمالا از دیگران و یا والدین خود تقلید کرده و یا بر اساس روابط ناموفق و تجربیات تلخ گذشته چنین رفتار می‌کنند. به هر حال پیدا کردن علت این موضوع می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در اصلاح رفتار این افراد و همچنین دوری از آنها داشته باشد.

در مقابل دختر پسرباز چه باید کرد؟

مواجه با پسر دخترباز

بهتر است در مقابل پسر دخترباز هوشمندانه عمل کرده و همچنین رابطه را از ابتدا به درستی پیش ببرند. برخی از اقداماتی که دختران در این هنگام باید انجام دهند؛ شامل موارد زیر می‌شود. برای اطلاع از روش های رفتار درست با دوست پسر کلیک کنید.

✅مشخص کردن هدف رابطه

اگر قصد آغاز یک رابطه با پسر دخترباز را داشتید؛ بهتر است در ابتدا به صورت جدی در مورد اهداف رابطه و همچنین ققصد خود در این مورد با او صحبت کنید. با اینکه احتمالا چنین فردی در ابتدا با شما صادق نخواهد بود. اما به هر حال بهتر است از همان ابتدا تکلیف برخی از مسائل را مشخص کرده تا دچار مشکل نشوید.

✅یادگیری داشتن رابطه ای موثر

یکی از لازمه های داشتن رابطه با پسر دخترباز، یادگیری مهارت های مختلف در زمینه رابطه است. در چنین شرایطی افراد احساسات را کنار گذاشته و بهتر می‌توانند تصمیم گیری کنند. همچنین این مهارت ها در همه روابط مفید خواهند بود و به افراد کمک خواهند کرد.

✅پرهیز از عجله کردن

بهتر است در رابطه با پسر دخترباز عجله نکنید. در واقع آنها نیز به دنبال چنین چیزی هستند. وقتی این افراد اشتیاق دختران برای ادامه رابطه را می‌‌بینند؛ رفتارهای آنها تشدید شده و احتمالا آسیب های بیشتری به دختر وارد خواهند کرد. با اینکه احتمالا چنین پسرانی به زودی خودشان رابطه را به اتمام می‌رسانند اما نباید با آنها همراهی کرد و به میل و درخواست های آنان دامن زد.

✅دوری از رابطه های مکرر

پسر دخترباز به دلیل اینکه صبر و حوصله کافی را ندارد؛ به سرعت روابط خود را پایان داده و رابطه دیگری را آغاز می‌کنند. اما دختران نباید همچنین چیزی را بپذیرند. حتی احتمالا این مشکلات را با یک دختر هم تجربه کرده و رابطه خود را چندین بار به پایان رسانده و دوباره آغاز می‌کنند. اما این رابطه درستی نبوده و به افراد آسیب زیادی وارد می‌کند.

سخن پایانی

با اینکه احتمالا تغییر دادن پسر دخترباز غیرممکن بوده و یا بسیار سخت است؛ اما باید در رابطه با این موضوع از بروز پیامدهای جانبی آن پیشگیری نمود. آنها بعد از مدتی متوجه این موضوع شده و احتمالا در صدد اشتباهات گذشته خود بر می‌آیند. در چنین شرایطی روانشناس می‌تواند کمک بزرگی به آنها بکند و همچنین الگوی رفتاری آنها را تغییر دهد. همچنین همکاری و حمایت اطرافیان نیز در این مورد بسیار موثر است. بهتر است دختران در این مورد از خود مراقبت کرده و همچنین اقدام به مقابله به مثل نکنند.

برای دریافت مشاوره در زمینه پسر دخترباز می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره