ازدواجخانوادهزوج و خانواده

پول گرفتن از شوهر | 8 روش پول گرفتن از شوهر

پول گرفتن از شوهر یکی از مساله ساز ترین موضوعات است. که برای برخی از خانم ها با گذشت سال ها زندگی مشترک؛ عادی نمی‌شود. خجالت، ترس و … مسائلی هستند که اغلب دلیلی برای تازه عروس ها در زمینه پول‌ گرفتن از شوهر می‌باشد. و تا زمانی که خودشان درخواست پول نکنند؛ همسرشان به آنها هیچ پولی نمی‌دهد.

برای پول گرفتن از شوهر باید در همان ابتدای ازدواج تکلیف خود را روشن کنید. در رابطه با نحوه دریافت، خرج و مخارج با او صحبت کنید و با تفاهم این مساله را حل کنید. اما این موضوع به این سادگی ها نیز نیست! عده ای از خانم ها بابت بیان این موضوع خجالت می‌کشند و با چالش های زیادی روبرو می‌شوند. به همین جهت توصیه می‌کنیم که مشاوره قبل از ازدواج را جدی بگیرید تا در این زمینه نیز با یکدیگر به تفاهم برسید. حتی اگر از ازدواج شما سال ها می‌گذرد؛ ایرادی ندارد. با راهنمایی های روانشناس می‌توانید از شدت خجالتی بودن خود کم کنید. برای دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه همسر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

پول گرفتن از شوهر چگونه است؟

پول گرفتن از شوهر چگونه است؟

پول گرفتن از شوهری که اهمیت به این موضوع نمی‌دهد؛ باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود. چنین رفتار هایی پس انداز را از خانم ها می‌گیرد؛ اجازه اولویت بندی در زندگی به آنها نمی‌دهد و مجبور هستند برای کوچک ترین هزینه، از همسرشان با خجالت و تامل پول درخواست کنند. در واقع عده ای از آقایان از اینکه همسرشان پول داشته باشد و پس انداز کند؛ خوششان نمی‌آید. و زمانی که خانم درخواست پول نمی‌کند بسیار خوشحال هم می‌شوند.

اما به جای اینکه بخواهید پول گرفتن از شوهر را یک تابو کنید و از خواست خود پیشگیری کنید؛ حتما از روانشناس و مشاورین متخصص در این زمینه کمک بگیرید. در این مقاله روش های نوین و مناسب پول‌ گرفتن از شوهر را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

علت عدم پول گرفتن از شوهر

دلایل بسیار زیادی در عدم پول گرفتن از شوهر وجود دارد. خجالت، ترس، هراس و … از عوامل متعددی هستند. اما در این بخش مقاله راجع به علل بیشتر توضیح داده ایم.

🔻 ترس کلی از همسر

🔻ترس از دعوا

🔻 ترس از همسر

🔻 مغرور بودن

🔻ترس از نه شنیدن

🔻 تسلیم نه شنیدن های همسر هستید

🔻 هراس از خشم همسر

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ازدواج با آدم خسیس کلیک کنید.

روش های پول گرفتن از شوهر چیست؟

روش های پول گرفتن از شوهر چیست؟

روش های متفاوتی در پول گرفتن از شوهر وجود دارد. می‌توانید با استفاده از این تکنیک ها می‌توانید به راحتی با کمک این روش ها پول درخواست کنید.

📌 در رابطه با مخارج خود صحبت کنید | پول گرفتن از شوهر

اولین کاری که باید برای پول گرفتن از شوهر انجام دهید، بیان دقیق مخارج است. به او توضیح دهید که هزینه ها سنگین است و باید مقداری پول در دست داشته باشید تا بتوانید از پس مخارج بر بیایید.

📌 نقش خود را در زندگی مشخص کنید

برای پول گرفتن از شوهر باید نقش خود را مشخص کنید. مسئولیت های که در زندگی بر عهده دارید، تقسیم کنید و با یکدیگر قرار دارد تنظیم کنید. که چه مقدار از پول در دست شماست و چه مقدار از مسئولیت ها گردن خانم می‌باشد.

📌 درخواست خود را در زمان مناسب بیان کنید

برای پول گرفتن از شوهر باید زمان خوبی را مشخص کنید. در یک موقعیت مناسب، زمان و مکان درست از همسر پول درخواست کنید. به خاطر داشته باشید که هنگام درخواست باید آرامش در بیان داشته باشید و درخوست خود را به نرمی بگویید.

📌 نقاط قوت همسر را تقویت کنید

از کارهایی که باید برای پول گرفتن از شوهر انجام دهید، تقویت نقاط قوت و عزت نفس همسر است. به او افتخار کنید؛ تعریف و تمجید از او را فراموش نکنید. اگر همیشه نشان دهید که همسر مایه افتحار شماست، راحت تر می‌توانید درخواست خود را بیان کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره ازدواج کلیک کنید.

📌 ولخرجی نکنید | پول گرفتن از شوهر

شاید دلیل پول ندادن همسر، ولخرجی های شما باشد. به همین دلیل برای پول گرفتن از شوهر بهتر است که دست از ولخرجی بر دارید. هزینه های خود را مدیریت کنید و برنامه ریزی خوبی برای هر خرید داشته باشید. در واقع باید نشان دهید که قدر پول را می‌دانید.

📌 قدردان زحمات همسر باشید

یکی از راه و روش های پول گرفتن از شوهر، قدردانی از زحمات اوست. به وضوح نشان دهید که شاهد زحمات همسر هستید. و می‌دانید که برای رفع نیاز های شما هر کاری انجام می‌دهد.

📌 به همسر خود احترام بگذارید

اگر احترام در رابطه شما وجود نداشته باشد؛ پول گرفتن از شوهر نیز دشوار می‌شود. بنابراین باید احترام در زندگی زناشویی جاری باشد. علاوه بر این، فضا و کانون خانه را به شیوه محبت آمیز بنا کنید. ابراز علاقه، بیان احساس و محبت را به فراموشی نسپارید.

📌 از روانشناس کمک بگیرید

از کارهایی که باید برای پول گرفتن از شوهر انجام دهید، کمک از روانشناس است. اگر تکنیک های بالا هیچ کمکی به شما در زمینه پول ‌گرفتن از شوهر نکرد؛ حتما کمک از روانشناس را جدی بگیرید. روانشناس به شما نحوه بیان احساسات، درخواست و نیازها را آموزش می‌دهد.

کلام آخر

پول گرفتن از شوهر را هرگز رفتار زشت و ناپسند نشمارید. اگر شاغل هم هستید، در صورت نیاز از همسر پول درخواست کنید. برای اینکه در آینده با مشکل روبرو نشوید؛ در ابتدای ازدواج راجع به این مساله صحبت کنید. تا دیگر مشکلی مانند خجالت و ترس نداشته باشید. برای جلوگیری از این چالش ها بهترین کار کمک از روانشناس است. روانشناس خانواده به خوبی راهبرد های اساسی برای پول ‌گرفتن از شوهر را آموزش می‌دهد. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه همسر می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره