ازدواجخانوادهزوج و خانواده

بی توجهی مرد به زن | 4 روش برخورد با بی توجهی شوهر

بی توجهی مرد به زن برای خیلی از خانم ها اتفاق می‌افتد. هر انسانی برای لذت بردن از زندگی به توجه و محبت نیازمند است. و زمانی که این محبت وجود نداشته باشد؛ آسیب های زیادی به فرد وارد می‌شود. حالا تصور کنید این بی توجهی ها در زندگی مشترک وجود داشته باشد. علاوه بر اینکه فرد آسیب را به تنهایی تجربه می‌کند؛ دردهای بیشتری هم به زندگی مشترک وارد می‌کند.

بسیاری از مردان توانایی ابراز علاقه به همسر را ندارند. و تنها با اعمال خود این محبت را نشان می‌دهند. اما دریافت توجه از سوی شریک احساسی از مسائلی است که جنبه های مختلف آدمی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. برای رفع بی توجهی مرد به زن باید از روانشناس کمک بگیرید. با کمک روانشناس درصد بالایی از این مشکل را رفع خواهید کرد. پس برای دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل زن و شوهر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

بی توجهی مرد به زن چیست؟

بی توجهی مرد به زن چیست؟

تا به حال برای شما این اتفاق افتاده که مورد بی توجهی لحظه ای قرار بگیرید؟ چه حسی را تجربه کردید؟ همه انسان ها زمانی که مورد بی توجهی لحظه ای هم قرار می‌گیرند؛ حال و هوای بدی را تجربه می‌کنند. حالا تصور کنید در زندگی قرار گرفته اید که دائم در حال بی توجهی هستید. احساس بد را هر روز تجربه خواهید کرد که حال خوبی به همراه ندارد. به طور کل بی توجهی مرد به زن مسائل و مشکلات بسیاری به همراه دارد.

از مشکلات بی توجهی مرد به زن می‌توان به کاهش کیفیت رابطه، خیانت و آسیب به فرزندان اشاره کرد. اما چنین رفتارهایی دلایل مختلفی دارد که در این مقاله به آن اشاره کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بی محلی کردن کلیک کنید.

نشانه های بی توجهی مرد به زن

اگر در رابطه با بی توجهی مرد به زن دچار شک و تردید شده اید؛ لازم است که به این بخش مقاله بیشتر توجه کنید. آقایانی که به همسر خود بی توجه هستند، نشانه هایی را بروز می‌دهند که موارد زیادی را در بر می‌گیرد. در ادامه راجع به این نشانه ها صحبت کرده ایم.

🔹 احترام در رابطه شما برقرار نیست.

🔹 در طی روز به شما ابراز علاقه نمی‌شود.

🔹همسر تمایلی به برقراری رابطه جنسی با شما ندارد.

🔹 همسرتان با شما وقت نمی‌گذراند.

🔹 به احساسات شما بی توجهی می‌شود.

🔹اشتباهات خود را نمی‌پذیرد.

🔹 با مشاهده همسر خود خوشحال نمی‌شود.

🔹 دائم در حال خیانت هستند.

🔹اعتماد به نفس همسر را کاهش می‌دهند.

🔹 از قصد همسر خود را آزار می‌دهد.

🔹 در خانه نمی‌مانند.

🔹به جای تشکر از شما انتقاد می‌کند.

🔹 از خانم خود تعریف و تمجید نمی‌کند.

🔹 به همسر خود گوش نمی‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سیاست های زنانه کلیک کنید.

علت بی توجهی مرد به زن

بی توجهی مرد به زن به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. شخصیت، نوع رابطه و مشکلات ذهنی دلایل را به سبک های مختلفی بروز می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر شما، این بخش مقاله را به علت بی توجهی مرد به زن اختصاص داده ایم.

🔻 همسر شما شخصیت بی توجهی دارد.

🔻 در رابطه شما دلخوری وجود دارد.

🔻نسبت به نظرات شوهر خود بی توجه هستید.

🔻 مشکلات و مسائل حل نشده در رابطه وجود دارد.

🔻 شوهر شما در حال خیانت است.

🔻نحوه ابراز علاقه شوهر شما متفاوت است.

🔻همسرتان علاقه ای به شما ندارد.

عوارض بی توجهی مرد به زن

آسیب های بی توجهی مرد به زن بسیار زیاد است. این آسیب ها به مرور زمان ماندگار می‌شود و کیفیت رابطه را کاهش می‌دهد. پیامدها و عوارض زیادی در زمینه بی توجهی مرد به زن وجود دارد که در این بخش مقاله به آن اشاره کرده ایم.

🔸 افزایش طلاق و جدایی

🔸 افزایش خیانت زوجین

🔸کاهش کیفیت رابطه

🔸 آسیب دیدن فرزندان

🔸 از بین رفتن صمیمیت زن و شوهر

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سرد شدن مردان کلیک کنید.

برای پایان دادن بی توجهی مرد به زن چه باید کرد؟

برای پایان دادن بی توجهی مرد به زن چه باید کرد؟

همانطور که مطالعه کردید؛ بی توجهی مرد به زن پیامد و عوارض بسیار زیادی به همراه دارد. اما راهکارهایی برای کاهش و پایان دادن به این موضوع وجود دارد که در این بخش مقاله توضیح داده ایم.

✨ دلیل بی توجهی را بیابید

اولین کار برای کاهش بی توجهی مرد به زن، یافتن دلیل این رفتار است. تمامی رفتارهای خود و همسر را زیر ذره بین بگذارید تا دلیل محکمی پیدا کنید. زمانی که دلیل این رفتار پیدا شد، برای رفع آن برنامه ریزی کنید.

✨ با همسر خود صحبت کنید

صحبت با همسر دومین راه رفع بی توجهی مرد به زن است. زمانی که با همسر صحبت می‌کنید؛ احساسات خود را بیان کنید و صادقانه در رابطه با حسی که دریافت می‌کنید؛ حرف  بزنید. سعی کنید دلایل و نظرات همسر را نیز بشنوید. و با کمک یکدیگر به دنبال حل مشکل باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شک به خیانت همسر کلیک کنید.

✨ به دنبال تنوع باشید

گاهی یکنواختی رابطه دلیل برای بی توجهی مرد به زن است. بهتر است که برای رفع این مشکل به رابطه تنوع بدهید. خوش گذرانی داشته باشید و همیشه به دنبال کار و زندگی همیشگی نباشید. تفریح، تجربه های جدید و … باعث بهبود و کاهش بی توجهی مرد به زن می‌شود.

✨ از روانشناس کمک بگیرید

گاهی به دلیل شخصیت همسر با بی توجهی مرد به زن روبرو خواهید شد. به همین جهت بنابر این دلیل باید از روانشناس و مشاوره خانواده راهنمایی بگیرید. تا با راهنمایی های مناسب شما را در جهت بهبود رابطه کمک کند.

کلام آخر

همانطور که گفته شد؛ بی توجهی مرد به زن عواقب زیادی به همراه دارد و باعث جدایی می‌شود. همه خانم ها علاقه دارند تا مورد توجه قرار بگیرند. و زمانی که این محبت و توجه وجود نداشته باشد؛ زندگی را با چالش های زیادی روبرو می‌کند. اگر در تلاش برای حفظ رابطه هستید؛ توصیه می‌کنیم که از روانشناس در این زمینه راهنمایی بگیرید.پ مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل زن و شوهر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره