بلاگ

چرا همه پسرا سکس میخوان؟

سکس خواستن پسرها، همواره یکی از نگرانی ها و دغدغه های دختران، در رابطه عاطفی است. به طور کلی داشتن یا نداشتن رابطه جنسی در یک رابطه عاطفی قبل از ازدواج برای دختران مشکلات زیادی ایجاد می‌کند. معمولا دختران در این مورد محتاطانه تر عمل کرده و نیاز به زمان بیشتری دارند. اما پسران در روابط قبل ازدواج جسورانه تر عمل کرده و گاها این موضوع را به صورت مستقیم بیان می‌کنند. برخی پسران نیز با رد درخواست سکس شان، به رابطه پایان می‌دهند. به طور کلی هر دو طرف باید در این مورد خط قرمزها و شرایط خود را بیان کرده و به نظرات یکدیگر احترام بگذارند. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه سکس خواستن پسرها می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

سکس خواستن پسرها

امروزه افراد از روابط پیش از ازدواج خود، اهداف مختلفی دارند. برخی از افراد تنها به این هدف وارد رابطه می‌شوند. به همین دلیل نمی‌توان از آنها انتظار دیگری داشت. سکس خواستن پسرها بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی از رابطه، معمولا چنین معنایی داشته و معمولا با بروز چالش هایی همراه است. فراموش نکنید که نیاز جنسی، مخصوصا در دوران جوانی یک نیاز طبیعی بوده؛ اما باید به روش درست به آن پاسخ داده شود.

از طرفی نمی‌توان این موضوع را به همه پسرها تعمیم داد و برخی از آنها به دنبال برقراری رابطه سالم و هدفمند هستند. عوامل زیادی در این مورد موثر هستند که هم دختران و هم پسران باید به آنها توجه کنند. برای اطلاع از معایب و مزایای دوستی های قبل از ازدواج کلیک کنید.

در مواجهه با سکس خواستن پسرها باید چه کرد؟

مواجهه با سکس خواستن پسرها

واکنش مناسب در این مورد، بسیار اهمیت دارد. دخترها می‌توانند قبل از پذیرش و تن دادن به سکس خواستن پسرها برای راضی کردن آنها، به خوبی در این مورد فکر کرده و حتی مخالف یا موافقت خود را به روش صحیحی بیان کنند. اینگونه روابط باید چهارچوب های مشخصی داشته باشد تا از بروز مشکلات جلوگیری گردد. برای اطلاع از روش های درست رفتار درست با دوست پسر کلیک کنید.

🔶پرهیز از باج دهی عاطفی

اگر مایل به موافقت کردن با سکس خواستن پسرها هستید؛ بهتر است رضایت خود را نیز در نظر داشته باشید. اگر اینکار را تنها به خواسته پسر انجام می‌دهید؛ شما در حال باج دادن به او هستید و احتمالا بعد از انجام اینکار دچار پشیمانی می‌شوید. به طور کلی نباید از رابطه جنسی به عنوان وسیله ای برای باج دهی عاطفی استفاده کرد.

🔶در نظر گرفتن شرایط جسمانی و روانی

شرایط جسمانی و روانی خود را قبل از انجام رابطه جنسی خارج از ازدواج در نظر گرفته و برای خود ارزش قائل شوید. برخی از افراد تنها به دلیل موقعیت و شرایطی که در آن قرار دارند به درخواست سکس خواستن پسرها تن می‌دهند. آنها عوامل دیگر را در نظر نداشته و به همین دلیل با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند. یکی از موضوعاتی که در مورد وضعیت جسمانی باید به آن توجه کنید؛ احتمال بارداری و ابتلا به بیماری های مقاربتی است.

🔶اطمینان از امنیت جنسی

امنیت جنسی در مورد سکس خواستن پسرها به معنی جلوگیری از بروز هرگونه آسیب و رفتارهای پرخطر است. از طرفی آیا چنین فردی علاوه بر شما با دیگران نیز رابطه جنسی دارد یا خیر! این موضوع از این جهت اهمیت دارد که گاهی دختران به داشتن رابطه عاطفی علاوه بر رابطه جنسی، بسیار اهمیت می‌دهند؛ اما این موضوع برای پسر هیچ اهمیتی ندارد. او تنها به دنبال رفع نیاز خود است و بعد از آن دیگری زمان و ارزشی و برای شما قائل نیست.

🔶پذیرش مسئولیت

بهتر است به مسئولیت پذیری در مورد رابطه جنسی و همچنین سکس خواستن پسرها نیز فکر کنید. آیا در شرایطی قرار دارید که بتوانید مسئولیت کاری را که انجام دادی بپذیرید و یا در صورت بروز مشکلاتی در این زمینه، پسر نیز به شما کمک می‌کند! اینها مواردی هستند که نیاز به داشتن روحیه مسئولیت پذیری هم در دختر و هم در پسر، دارند. گاهی دختران تمام تقصیر را بر دوش پسر می‌اندازند؛ در حالیکه در ابتدا از این موضوع رضایت داشته و حتی لذت برده اند.

🔶در نظر گرفتن عقاید خانوادگی

شرایط خانوادگی و فرهنگی در این مورد بسیار حائز اهمیت است. تن دادن به سکس خواستن پسرها از نظر خانوادگی نیز عواقبی دارد؛ که باید در نظر گرفته شوند. برخی از خانواده ها در این مورد بسیار سخت گیر هستند و یا برخی به فرزند خود اطمینان می‌کنند و به او آزادی عمل می‌دهند. اما به طور کلی خانواده ها باید در این مورد به فرزند خود آگاهی داده و همچنین از بروز سواستفاده های احتمالی جلوگیری کنند.

 جوانب مختلف سکس خواستن پسرها

جوانب مختلف سکس خواستن پسرها

همانطور که گفته شد باید در مورد سکس خواستن پسرها، به موارد زیادی دقت کرد. دختران باید قبل از هرگونه تصمیمی در این مورد به خوبی فکر کرده و سنجیده عمل کنند. عواملی که در این زمینه موثر هستند و دختران باید در نظر داشته باشند؛ شامل موارد زیر می‌شوند. برای اطلاع از اصولی که قبل از ازدواج باید رعایت کنید ؛ کلیک نمایید.

◀زمان

نقش مهمی در مورد برقراری رابطه جنسی در رابطه عاطفی، بازی می‌کند. سکس خواستن پسرها بعد از گذشت مدت زمان کوتاه از رابطه، به هیچ عنوان منطقی نبوده و حتی هشدار دهنده است. البته شاید به طور کلی هدف او داشتن رابطه عاطفی نیست. به همین دلیل نمی‌توان او را مقصر دانست. اما به طور کلی برقراری یک رابطه جنسی سالم نیاز به شناخت کافی دارد که تنها با گذشت زمان امکانپذیر است.

◀شناخت کافی

شناخت کافی از طرف مقابل، از روش های مختلفی حاصل می‌شود. برخی از پسران ادعا می‌کنند ملاک آنها برای شناخت، سکس است. اما در بیشتر موارد تنها این حرف را برای راضی کردن دختر برای رابطه جنسی می‌زنند. از طرفی وقتی شناخت کافی از پسر کسب می‌کنیدغ متوجه خواهید شد که هدف او از مطرح کردن چنین درخواستی چیست و دیگر نیازی به نگرانی وجود ندارد.

◀هدف از رابطه

بهتر است هم دختر و هم پسر در مورد هدف خود از برقراری رابطه فکر کنند. و حتی در این مورد با یکدیگر صحبت کرده و صادق باشند. وقتی زوجین نتوانند در این مورد به توافق برسند؛ شروع رابطه نیز بی معنی است. گاهی تنها هدف از شروع یک رابطه برای دختران یا پسران تنها داشتن رابطه جنسی است که در این صورت سکس خواستن پسرها دیگر غیر منطقی نیست. اما باید در این مورد؛ دختر را از هدف خود مطلع کند.

چرایی سکس خواستن پسرها

معمولا دخترها همیشه در این مورد کنجکاو بوده و به دنبال پاسخی برای این سوال هستند. این موضوع تا حد زیادی به ویژگی های ذاتی پسران مربوط است و بخش دیگر آن در مورد عوامل محیطی است. در بیشتر موارد؛ مردان در شرایط مختلف حتی ازدواج، به رابطه جنسی بیشتر از زنان اهمیت می‌دهند و گاهی برای‌شان تبدیل به اولویت اصلی می‌شود. اما نباید به آنها خورده گرفت. تنها باید در مورد خطرات این موضوع از جنبه های مختلف، آنها را آگاه کرد و همچنین تصمیم نهایی را به اختیار خودشان گذاشت.

سخن پایانی

سکس خواستن پسرها موضوعی بسیار گسترده است که پاسخ قطعی برای آن وجود ندارد. از طرفی نمی‌توان آنها را مقصر یا منحرف دانست و یا نیاز جنسی آنها را سرکوب کرد. این موضوع حتی برای دختران نیز صادق است و باید هر دو جنس را از عوامل مختلف در این زمینه آگاه کرد. بهتر است افراد خود در این مورد تصمیم گیری کرده و با طرف مقابل نیز صادق باشند. همچنین دختران می‌توانند برای آشنایی با جوانب مختلف این مسئله و همچنین تصمیم گیری از یک روانشناس نیز کمک بگیرند.

برای دریافت مشاوره در زمینه سکس خواستن پسرها می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره