ازدواجزوج و خانواده

با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم | 8 نوع برخورد با خواستگار

با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم؟ اولین کاری که باید در برخورد با خواستگار در نظر بگیرید، رفتاری محترمانه و در شان خودتان است. بهترین کار این است که صداقت کامل داشته باشید. همزمان کلام تان با احترام، مودبانه و صلح جویانه باشد. بسیاری از افراد طوری رفتار می‌کنند که گویی خواستگار دخترشان دشمن خونی آنهاست. حال آن که باید استقبال کنی.

با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم؟ زمانی که خواستگار دخترتان وارد منزل می‌شود؛ به استقبال او بروید و در رابطه با مسائل مختلف مانند اهداف زندگی، ارزش ها، تعهدات، دیدگاه های فردی و … صحبت کنید. حتی از او بپرسید که چگونه قصد مراقبت از خود و همسرش را دارد. حتما موضوع پیگیری های قبل از ازدواج را جدی بگیرید. و جهت انتخاب بهتر همسر از روانشناس راهنمایی بگیرید. برای دریافت مشاوره ازدواج کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم

با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم

زمانی که خواستگار برای دخترتان می‌آید؛ باید ابتدا دو موضوع را در نظر بگیرید. موضوع اول اینکه خواستگار به صورت سنتی است؛ یا معشوقه دخترتان است. اگر خواستگار سنتی بود باید به شیوه جدی تری تحقیق کنید. اما در سبک ازدواج به شیوه عاشقی؛ دردسر کمتر است. زیرا شناخت بیشتری وجود دارد. اما در هر صورت حتما به خاطر داشته باشید که از روانشناس کمک بگیرید.

معمولا برای خانواده دختر این سوال پیش می‌آید که با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم؟ حتما در رابطه با اهداف، ارزش ها، مذهب، تعهدات و … سوال کنید. حتی میزان درآمد، تهیه مسکن و وسیله نقلیه را از پسر بپرسید. که با برانداز های شما و شناخت از دخترتان؛ آیا آنها را مناسب هم می‌دانید یا خیر. در این مقاله به کل راجع به روش های برخورد با خواستگار دختر صحبت کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه از خواستگار چی بپرسم؟ کلیک کنید.

با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم که مناسب باشد؟

با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم که مناسب باشد؟

اغلب این سوال پیش می‌آید که با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم؟ و چه رفتاری در خواستگاری مهم است؟ در خواستگاری، رفتار مناسب و مودبانه از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه، چند نکته برای رفتار و برخورد مناسب در خواستگاری را توضیح داده ایم.

 📌 احترام و رفتار مودبانه

در پاسخ به سوال با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم؟ رفتار محترمانه پیشنهاد می‌شود. ابتدا باید با خواستگار به شکل مودبانه و با احترام برخورد کنید. این امر نشان دهنده این است که شما احترام و توجه خود را به خواستگار نشان می‌دهید. و جلسه خواستگاری در این شرایط به سبک بهتری اداره می‌شود.

📌 بیان صادقانه | با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم

بیان صادقانه در پاسخ به سوال با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم پیشنهاد می‌شود. در طول ملاقات با خواستگار، بیان صادقانه و رکیک نظرات و احساسات شما نسبت به این موضوع بسیار مهم است. اما باید از بیان نظرات خشن یا توهین‌ آمیز خودداری کنید. حتما به خاطر داشته باشید که یک عمر زندگی نیازمند صداقت است. به همین جهت از همان ابتدای کار باید رفتاری صادقانه داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خواستگار دروغگو کلیک کنید.

📌 شنیدن با دقت

با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم؟ با گوش شنوا به صحبت های او دقت کنید. به مطالب و نظرات خواستگار با دقت گوش کنید. و سعی کنید حس اهمیت که به حرف هایش دقت می‌کنید را به خوبی درک کند.

📌 توجه به نظرات دخترتان

با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم؟ با توجه به نظرات دختر خود عمل کنید. به دخترتان فرصت دهید تا نظرات و دیدگاه خود را درباره خواستگار بیان کند. احتمالا نظرات او می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم درستی را بگیرید. در این رابطه حتی می‌توانید جلسه خصوصی یک ساعته با دختر خود برقرار کنید تا به خوبی نظر او را متوجه شوید.

📌 رفتار مودبانه | با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم

با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم؟ از خود رفتاری مودبانه نشان دهید. همچنین باید به وضوح نشان دهید که احترام و توجه شما به خواستگار از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع او را مانند یک مهمان بدانید و اهمیت دهید. ارزش و احترام به خواستگار، جایگاه خود شما را بالا می‌برد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سوالات پدر عروس از داماد کلیک کنید.

📌 پوشش مناسب

با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم که مناسب باشد؟ پوشش مناسبی داشته باشید تا بتوانید به خوبی در حضور خواستگار رفت و آمد کنید. آراستگی و پوشش خوب، شخصیت شما را نشان می‌دهد. و با این رفتار به مهمان خود نشان می‌دهید که از اهمیت بالایی برخوردار است.

📌 پذیرایی خوب

در پاسخ به با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم؟ پذیرایی خوب را پیشنهاد می‌دهیم. از خواستگارتان به خوبی پذیرایی کنید. به شیوه ای باشد که بی احترامی و بی ارزشی وجود نداشته باشد. بر اساس وسع مالی می‌توانید با میوه خوب، شیرینی تازه و چای تازه دم از خواستگار خود استقبال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خواستگار بیکار کلیک کنید.

📌 عجله ممنوع | با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم

عجله نداشته باشد! با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم؟ به دختر و پسر اجازه دهید که مدتی را برای شناخت با یکدیگر سپری کنند تا میزان علاقه و تفاهم ها مشخص شود. اگر برای ازدواج و وصلت عجله داشته باشید؛ در آینده خود شما پشیمان خواهید شد. به همین جهت اندکی صبوری کنید تا شناخت کامل صورت بگیرد.

کلام آخر

با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم؟ هر خانواده ای بر اساس فرهنگ و رسمی که دارد؛ با خواستگار خود برخورد می‌کند. اما در این مقاله شیوه برخورد کلی را توضیح داده ایم که به شما کمک کننده است. در واقع این روش ها باید به شیوه کلی وجود داشته باشد و ربطی به تفاوت های فرهنگی ندارد. اما این موضوع را به خاطر داشته باشید که قبل از پذیرفتن آقا به عنوان داماد؛ از روانشناس قبل از ازدواج راهنمایی بگیرید. روانشناسان پیش از ازدواج به شما کمک می‌کنند تا با چشم باز تر و منطقی تر انتخاب کنید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه با خواستگار دخترمون چطور برخورد کنیم می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی کودک از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 جهت ارتباط با مرکز روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره