ارتباط با جنس مخالفزوج و خانواده

چگونه پسری را جذب خود کنیم؟

جذب کردن پسرها همواره یکی از دغدغه های دختران جوان محسوب می‌شود. مخصوصا کسانی که در این زمینه تجربه کمتری دارند. اینکار با روش‌های زیادی امکانپذیر است. البته معیارهای افراد متفاوت بوده و  شاید پسری علاقه ای به رفتاری که برای همه جذاب است؛ نداشته باشد. همچنین گاهی دختران در این مورد به قدری پیش می‌روند که تمام رفتارهای خود را در این جهت می‌گذراند و دیگر هیچ هویت مستقلی ندارند. در واقع تمام اهداف آنها در زندگی به دست آوردن پسران است. حتی بعد از مدتی دیگر از این دستاورد خود احساس لذت نکرده و یا حتی علاقه ای نیز به او ندارد؛ اما اینکار برای او تبدیل به عادت شده است. برای دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه جذب کردن پسرها می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

جذب کردن پسرها

جذب کردن پسرها مخصوصا فردی که دختر به آن علاقه دارد؛ کمی پیچیده و استرس آور است. در واقع افراد در چنین شرایطی تسلیم احساسات خود شده و شاید رفتارهایی از خود نشان دهند که طرف مقابل به طور کامل علاقه اش را از دست دهد. به همین دلیل در قدم اول باید قادر به کنترل احساسات خود باشند.

از طرفی بهتر است از علاقه او نیز به خودتان مطمئن شوید. در واقع باید شناختی ابتدایی از طرف مقابل خود کسب کرده و در قدم بعدی در این اقدامات لازم را برای جذب کردن او انجام دهید. همچنین طرف مقابل نیز باید برای به دست آوردن شما تلاش کرده و انرژی بگذارد. برای اطلاع از روش های رفتار درست با دوست پسر کلیک کنید.

روش های جذب کردن پسرها

روش های جذب کردن پسرها

برخی از دختران تصور می‌کنند که این همیشه پسرها هستند که باید برای به دست آوردن دخترها تلاش کنند. به همین دلیل هیچ اقدامی نکرده و منتظر می‌مانند تا انتخاب شوند. اما با اینکار به اعتماد به نفس خود نیز آسیب می‌زنند. همچنین استفاده بیش از حد از این روش ها نیز افراد را تبدیل به شخصیت نمایشی می‌کند. برخی از این روش ها شامل موارد زیر می‌شوند. برای پاسخ به سوال چطور دوست پسر پیدا کنیم کلیک نمایید.

💠خودتان باشید

اولین و بهترین کار برای جذب کردن پسرها، این است که خودتان باشید. برخی از افراد تلاش می‌کنند تا از دیگران تقلید کرده و یا رفتارهای خود را برای بهتر دیده شدن، تغییر دهند. فراموش نکنید هیچ چیز جذاب تر و زیبا تر از شخصیت واقعی خودتان نیست. همچنین در این صورت پسر بعد از مدتی متوجه شخصیت واقعی شما شده و احتمالا علاقه خود را از دست می‌دهد.

💠با اعتماد به نفس رفتار کنید

برخی از دختران برای رفتار و حتی جذب کردن پسرها، اصلا اعتماد به نفس لازم را ندارند. آنها دچار دست پاچگی شده و یا خود را ناکافی تصور می‌کنند. به همین دلیل بالا بردن اعتماد به نفس در چنین شرایطی بسیار اهمیت دارد. اعتماد به نفس افراد ناشی از مسائل درونی و بیرونی است. به همین دلیل دختران باید بر روی این موضوع کار کرده و با اعتماد به نفس رفتار کنند.

💠استفاده از فضای مجازی برای جذب کردن پسر ها

امروزه بسیاری از روابط در فضای مجازی شکل می‌گیرند. به همین دلیل این فضا می‌تواند؛ محیط مناسبی برای جذب کردن پسرها باشد. اما دختران نباید تصویری غیرواقعی از خود در این فضا ارائه دهند. فضای مجازی، وسیله ای برای برقراری ارتباط و همچنین مطلع شدن از اتفاقات و رویداد های تازه است که افراد با استفاده از این امکانات می‌توانند ارتباط موثری با پسر گرفته و او را جذب خود کنند. صداقت یکی از اصول مهم در مورد فعالیت در چنین شبکه هایی است.

💠روحیه بالا و سرزندگی

پسران به دخترانی که سرزنده و شاد هستند؛ بیشتر علاقه دارند. به همین دلیل دختران بهتر است روحیه خود را در زمینه های مختلف حفظ کرده و مثبت نگر باشند. برخی تصور می‌کنند که دختران ناراحت و افسرده، جذاب تر به نظر می‌رسند. اما همه افراد عاشق فردی می‌شوند که آنها را می‌خنداند.

💠استفاده از زبان بدن

زبان بدن می‌تواند در مورد جذب کردن پسرها، بسیار موثر واقع شوند. نگاه کردن به چشم افراد، حتی حالت نشستن و خندیدن افراد نیز در این مورد موثر است. افراد می‌توانند در این زمینه دانش خود را بالا برده و از روش های آن استفاده کنند.

💠اهمیت دادن به زندگی شخصی و حرفه ای

از طرفی بهتر است دختران علاوه بر امتحان کردن روش های مختلف برای جذب کردن پسرها و یا برقراری ارتباط با آنها، به زندگی شخصی و حرفه ای خود نیز اهمیت داده و آینده نگر باشند. این موضوع نه تنها بر آینده افراد تاثیر می‌گذارد؛ بلکه برای پسران نیز یک دختر هدفمند جذاب تر به نظر می‌رسد.

💠همه خود را در اختیار پسر قرار ندهید

برخی از دختران در این زمینه بسیار زیاده روی کرده و تمامیت خود را در اختیار پسر قرار می‌دهند. آنها همه زمان و انرژی خود را به او اختصاص داده و در واقع خود را تسلیم او می‌کنند. اما فراموش نکنید که زندگی تنها به داشتن ارتباط با پسران محدود نمی‌شود و جنبه های دیگری نیز دارد. به همین دلیل باید برای خود ارزش قائل شده و به طور کامل خود را به به طرف مقابل ارائه نکنید. پسران دوست دارند که در مورد شما کنجکاوی کرده و خودشان به برخی از مسائل دست یابند.

💠توجه به جزئیات و علاقه مندی ها

یکی دیگر از راه های جذب کردن پسرها، توجه کردن به جزئیات و علاقمندی های آنان است. در واقع همه افراد دوست دارند که مورد توجه قرار گیرند. وقتی به این مسائل توجه می‌کنید؛ علاقه او به برقراری ارتباط با شما، در او نیز تقویت شده و احتمالا اهمیت بیشتری برای شما قائل می‌شود.

💠آراستگی ظاهری برای جذب کردن پسرها

یکی از مسائل مهمی که باید در ارتباط با یک پسر به آن توجه کنید؛ آراستگی ظاهری است. این موضوع برای پسران بسیار مهم است. اهمیت دادن به لباس، آرایش موها و صورت نیز در معاشرت ها بسیار موثر است. البته بهتر است افراد تعادل را در این مورد رعایت کنند.

💠وقت گذرانی با یکدیگر

برای جذب کردن پسرها باید زمانی را برای وقت گذرانی با آنها اختصاص دهید. برخی تنها بر ارتباط غیرمستقیم و از راه دور تمرکز می‌کنند. فعالیت هایی را به صورت مشترک با یکدیگر انجام داده و رفتاری دوستانه داشته باشید.

💠جسورانه رفتار کنید برای جذب کردن پسرها

رفتار جسورانه نیاز به اعتماد به نفس دارد. اما بهتر است دختران با جرئت رفتار کرده و کمی جسور باشند. این موضوع به معنی بی احترامی و یا بی محلی کردن نیست. بلکه برخی از دختران هویت شخصی و ایده های خود را در رابطه از دست داده و همواره به فرد دیگری نیازمند هستند. اما با وجود جسارت افراد می‌توانند استقلال خود را حفظ کنند.

💠دست نیافتنی به نظر برسید

برای پسران به دست آوردن چیزهایی که دست نیافتنی به نظر می‌رسند؛ بسیار جذاب است. به همین دلیل همواره طوری رفتار کنید که گزینه ها و اهداف دیگری در زندگی دارید که باید به آنها نیز بپردازید. این موضوع عامل برانگیزاننده ای برای پسران است.

💠شنونده خوبی باشید

چگونگی جذب کردن پسرها

معمولا پسران علاقه زیادی به شنیده شدن دارند. بهتر است بیشتر از صحبت کردن، به حرف های آنان گوش داده و همدلی کنید. گاهی کاری از دست شما ساخته نیست و نمی‌توانید به آنها کمک کنید. اما همین که به حرف های آنان به طور موثر گوش دهید؛ برای آنان رفتاری جذاب محسوب می‌شود.

💠 برای جذب کردن پسرها رفتاری با ثبات داشته باشید

داشتن ثبات اخلاقی در رابطه، بسیار مهم است. در حین اینکه می‌توانید غیرقابل پیش بینی به نظر برسید؛ باید ثبات اخلاقی نیز داشته و طرف مقابل را گیج نکنید. معمولا تفسیر رفتارهای مردان، ساده تر از زنان است و بهتر است زنان نیز در این مورد کمی سنجیده تر عمل کنند. افراد باید احساسات خود را کنترل کرده و از منطق خود نیز کمک بگیرند.

سخن پایانی

به طور کلی رفتارهای زیادی در یک رابطه عاطفی می‌توانند در جذب کردن پسرها موثر باشند. اما شناخت از طرف مقابل در این مورد، عامل مهمی است که به رفتارهای دختران جهت می‌دهد. از طرفی نمی‌توان با این روش ها، فردی را مجبور به دوست داشتن کرد. به همین دلیل بهتر است هم دختر و هم پسر در رابطه تلاش خود را کرده؛ اما زیاده روی نکنند. همچنین می‌توانند علاوه بر روش های گفته شده، ازیک روانشناس نیز کمک گرفته و صرفا بر اساس احساسات تصمیم نگیرند.

برای دریافت مشاوره در زمینه جذب کردن پسرها می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره