ازدواجزوج و خانواده

خواستگار بیکار | 4 عواقب قبول کردن خواستگار بیکار

خواستگار بیکار به عنوان مسئولیت های یک مرد در ازدواج، پیامدهای سختی به دنبال دارد. اما با توجه به مشکلاتی که امروزه برای افراد جوان پیش می‌آید؛ بیکاری تعجب بر انگیز نیست. اگر فردی که به او علاقه مند هستید و به خواستگاری شما می‌آید بیکار باشد، چه واکنشی نشان می‌دهید؟ اغلب افرادی که در زندگی مشترک خود با فرد بیکار ازدواج کرده اند؛ با فراز و نشیب های زیادی روبرو بوده اند.

اگر بخواهیم منطقی راجع به مادیات صحبت کنیم؛ پول اصل مهمی برای شروع زندگی است. همه افراد برای گذراندن زندگی خود نیازمند هزینه مناسب هستند. بنابراین اگر بخواهید با خواستگار بیکار ازدواج کنید؛ با مشکلات و چالش های زیادی روبرو خواهید شد. برای اینکه از ازدواج و پاسخ مناسب خود اطمینان حاصل کنید؛ از روانشناس پیش از ازدواج کمک بگیرید. جهت دریافت مشاوره پیش از ازدواج کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خواستگار می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

خواستگار بیکار

خواستگار بیکار را قبول کنیم؟

تا به حال با خواستگار بیکار روبرو شده اید؟ از نظر شما قبول کردن خواستگار بیکار با عواقب روبرو نیست؟ اگر با این فرد ازدواج کنید زندگی خوبی را آغاز خواهید کرد؟ همیشه قبل از اینکه برای ازدواج تصمیم بگیرید؛ باید احساس خود را خاموش کنید و از منطق استفاده کنید. اگر به صورت کاملا منطقی بخواهید فکر کنید؛ پول از اهمیت بالایی برخوردار است.

بدون پول هیچ زندگی مشترکی آغاز نخواهد شد. خواستگار بیکار نیز پولی برای آغاز زندگی نخواهد داشت. اما اگر بخواهیم از دید دیگری نگاه کنیم؛ کار هویت مرد است. مردی که کار نداشته باشد؛ هویت ندارد. حالا اهمیتی ندارد که کار با در آمد بالا است با پایین. به همین دلیل با فردی ازدواج کنید که هویت داشته باشد. و بعد از شروع زندگی مشترک به دنبال شغل نباشد. در این مقاله عواقب قبول کردن خواستگار بیکار و نکات مهم در این زمینه را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رضایت زناشویی کلیک کنید.

عواقب قبول کردن خواستگار بیکار

ازدواج خواستگار بیکار بدون عواقب نیست. به همین دلیل زمانی که قصد ازدواج دارید, حتما از روانشناس و مشاورین راهنمایی بگیرید و مزایا و معایب انتخاب خود را بررسی کنید. ازدواج با مرد بیکار شاید همراه با ابراز علاقه و عشق باشد؛ اما پولی برای سپری کردن زندگی روزمره نخواهید داشت. در این مقاله سعی کرده ایم  عواقب ازدواج با خواستگار بیکار را توضیح دهیم.

📌 شاید انسانی بی مسئولیت است

همان طور که گفته شد، مردی که بیکار باشد هویت ندارد. و فردی است که به آینده خود فکر نمی‌کند. افرادی که برای تشکیل زندگی به خود سختی نمی‌دهند؛ بی مسئولیت هستند و زندگی با فرد بی مسئولیت سرشار از سختی است. به همین دلیل در انتخاب خواستگار بیکار دقت کنید؛ شاید او فردی بی مسئولیت است.

📌 احتمالا تنبل است

خواستگار بیکار معمولا تنبل است. کسی که برای ازدواج و تشکیل زندگی اقدام می‌کند چگونه تنبل نیست؟ به طور کل افرادی که نیازمند پول هستند اما تلاشی برای یافتن شغل ندارند، تنبل هستند. اینکه وضعیت برای جوان ها دشوار است نباید مانع کار کردن شما باشد. شرایط سخت است، اما کار هست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه از خواستگار چی بپرسم کلیک کنید.

📌 شاید فردی وابسته است

یکی از عواقت ازدواج با خواستگار بیکار، روبرویی با وابستگی افراطی اوست. اینکه همسر شما دائم از خانواده و دیگران برای رفع نیازهای مالی کمک بگیرد؛ خوشایند نیست. وابستگی مالی یکی از معضلاتی است که بسیاری از جوان ها به آن مبتلا هستند. بنابراین در ازدواج با مرد بیکار به دنبال استقلال نباشید.

📌 احتمالا توان روبرویی با بحران ها را ندارد

از دیگر عواقب ازدواج با خواستگار بیکار، ناتوانی در مدیریت بحران است. جهان و دنیا سرشار از اتفاقات ناگوار و دشوار است. زمانی که فردی نتواند این اتفاقات را بپذیرد؛ با ناتوانی در مدیریت بحران روبرو است. به همین دلیل دل خود را به مرد بیکار خوش نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خواستگار دروغگو کلیک کنید.

نکاتی که باید درباره خواستگار بیکار دقت کنیم

نکاتی که باید درباره خواستگار بیکار دقت کنیم

اگر خواستگار بیکار همه شرایطش مناسب بود چه کنیم؟ برای اینکه به سنجش خواستگار بیکار بپردازیم لازم است که به برخی از نکات توجه کنیم. در این بخش مقاله راجع به نکات مهم در برخور با خواستگار بدون شغل توضیح داده ایم.

🔹 به تلاش های خواستگار بیکار دقت کنید. دقت کنید که چند جا برای استخدام رفته است و برای چند شرکت فرم پر کرده است. بین کسی که تلاش نمی‌کند با فرد با پشت کار تمایز وجود دارد.

🔹 دلیل بیکار بودن را جویا شوید. همیشه بین فردی که ورشکسته شده است و درگیر مشکلات اقتصادی است با فردی که تلاشی برای یافتن شغل است؛ تفاوت وجود دارد.

🔹 به فرصت ها و نگاه های او دقت کنید. افراد تنبل همیشه دوست دارند که فرصتی برای کار نداشته باشند. به همین دلیل حتی اگر کار خوبی هم پیش رو باشد قبول نمی‌کند.

🔹 اضطراب فرد را بپذیرید. اغلب افرادی که بیکار هستند با اضطراب دست و پنجه نرم می‌کنند.

🔹 حتما در رابطه با مرز ها صحبت کنید. اینکه راجع به مسائل عقیدتی و فرهنگی چه نظری دارد و در رابطه با حقوق خانم چه واکنشی نشان می‌دهد.

🔹 اهمیت پول را فراموش نکنید. لازمه آغاز زندگی مشترک پول است. زمانی که پول نداشته باشید در رفع نیازهای مالی با مشکل روبرو خواهید شد. به همین دلیل در انتخاب خواستگار بیکار باید بی پولی را بپذیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه استعدادیابی بزرگسالان کلیک کنید.

کلام آخر

همانطور که گفته شد خواستگار بیکار عواقب زیادی دارد. اینکه شما خواستگار بدون شغل دارید با اینکه با فرد بیکار ازدواج کنید کاملا متفاوت است. به همین دلیل لازم است که حتما همه جوانب را بسنجید و برای پاسخ به خواستگار بیکار از روانشناس راهنمایی بگیرید. روانشناس به شما کمک می‌کند که شخص مقابل را بشناسید و راحت تر تصمیم بگیرید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خواستگار می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره