ازدواجزوج و خانواده

پیشنهاد ازدواج | 9 نکته برای پیشنهاد ازدواج

پیشنهاد ازدواج یکی از سخت ترین کارهایی است که هر فردی انجام می‌دهد. برای پیشنهاد ازدواج باید به نحوه، زمان و موقعیت پیشنهاد خود توجه کنید. تا حدی که این شرایط بتواند در دریافت جواب مثبت شما تاثیر بگذارد. توجه به چنین چیزهایی نشان از اعتماد به نفس بالا و مهارت های فردی یک مرد با شخصیت است. بنابراین هنگام پیشنهاد ازدواج این موضوعات را جدی بگیرید. ترس از نه شنیدن باعث می‌شود که روزهای بسیار زیادی را قبل از پیشنهاد نگران باشید. اما همین که به عنوان یک مرد تصمیم به مسئولیت پذیری گرفته اید؛ پیشنهاد ازدواج شما با درصد کمتری با نه مواجهه می‌شود. اما باز هم باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. که روانشناس نیز می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. برای دریافت مشاوره ازدواج کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه پیشنهاد ازدواج می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

پیشنهاد ازدواج

پیشنهاد ازدواج چگونه است؟

آخرین گام آشنایی و شروع زندگی مشترک، پیشنهاد ازدواج است. امروزه نحوه پیشنهاد ازدواج متفاوت شده است و جوانان از روش های متفاوتی برای خواستگاری استفاده می‌کنند. و حتی به یکدیگر روش های گوناگونی را ارائه می‌دهند. تا شخص مقابل به شدت تحت تاثیر قرار بگیرد. اما برای تحت تاثیر قرار دادن لازم است که برخی از موارد را بسنجید، و اصول خواستگاری را به شیوه درست و مناسب پیش ببرید. حتی در خواستگاری باید به سلیقه شخص مقابل نیز دقت داشته باشید. و بهتر است که این پیشنهاد را در موقعیت خاصی برای او رقم بزنید. در این مقاله سعی کرده ایم تمامی این اصول را به شیوه ای صحیح به شما آموزش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ازدواج سنتی کلیک کنید.

چطور پیشنهاد ازدواج را مطرح کنیم؟

چطور پیشنهاد ازدواج را مطرح کنیم؟

برای خواستگاری لازم است که به برخی نکات توجه داشته باشید. این نکات به شدت بر پیشنهاد شما تاثیر می‌گذارند. علایق و سلیقه شخص مقابل را در اولویت خود قرار دهید. در این بخش مقاله راجع به نحوه پیشنهاد ازدواج صحبت کرده ایم.

📌 زمان مناسب را انتخاب کنید | پیشنهاد ازدواج

برای پیشنهاد ازدواج باید زمان مناسبی را در نظر داشته باشید. زمانی را انتخاب کنید که شخص مقابل شما تمرکز کافی به پیشنهاد شما داشته باشد. و تصمیم گیری برای او راحت تر باشد. توجه داشته باشید که شخص مقابل باید از هر نوع استرسی دور باشد. حتی می‌توانید برای انتخاب زمان مناسب به تاریخ دوستی، تولد و آشنایی توجه داشته باشید.

📌 مکان مناسبی را برای پیشنهاد ازدواج انتخاب کنید

یکی از کارهایی که باید برای پیشنهاد ازدواج انجام دهید؛ انتخاب زمان مناسب است. مکانی زیبا و خاطره انگیز انتخاب کنید. و برای غافلگیر کردن او، منطقه ای زیبا و رمانتیک انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این مکان باید مناسب با سلیقه شخص مقابل شما باشد. مثلا اگر عشق شما به طبیعت علاقه مند است؛ خواستگاری را به طبیعت ببرید.

📌 علایق شخص مقابل را در نظر بگیرید

برای پیشنهاد ازدواج باید علایق شخص مقابل را نیز در نظر بگیرید. در این راه باید ترجیحات و سلیقه فرد مقابل را نیز مد نظر قرار دهید. اگر دوست دارد به شیوه مدرن و شیوه سنتی از او خواستگاری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع ازدواج کلیک کنید.

📌 حلقه ازدواج تهیه کنید | پیشنهاد ازدواج

برای پیشنهاد ازدواج بهتر است که حلقه ازدواج تهیه کنید. زمانی که پیشنهاد ازدواج شما بدون حلقه باشد؛ بیشتر شبیه به یک پیشنهاد ساده و حتی دروغین است. حلقه پیشنهاد را به شیوه جدی و مصمم نشان می‌دهد. اما لازم به تهیه حلقه های گران قیمت نیست. می‌توانید با یک حلقه ساده مراسم را برگزار کنید.

📌 لحظات خواستگاری را با عکس ثبت کنید

همه خانم ها عاشق عکس هستند. مخصوصا این عکس زمان خواستگاری باشد. بهتر است که این لحظات را ثبت کنید و برای این صحنه جذاب عکاس بگیرید. حتی می‌توانید دیالوگ زیبایی تهیه کنید تا در فیلم شما صحنه های زیبا ثبت شود.

📌 جملاتی که قصد تکرار دارید را تمرین کنید

برای پیشنهاد ازدواج باید از قبل همه چی برنامه ریزی شده و تمرین شده باشد. اصلا خوشایند نیست که بدون برنامه ریزی اقدام به پیشنهاد ازدواج کنید. هر جمله ای که قصد بازگو کردن دارید را تکرار کنید و از چند روز قبل آن را تکرار کنید. تا با مشکل و اضطراب روبرو نشوید.

📌 لباس مناسب تهیه کنید | پیشنهاد ازدواج

جهت پیشنهاد ازدواج باید لباس مناسب و شیک تهیه کنید. انتخاب لباس نشان از شخصیت شماست. بهتر است که لباس های تازه و تمیز داشته باشید. ظاهر مو را آراسته کنید و به صورت خود رسیدگی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خواستگار دروغگو کلیک کنید.

📌 از صمیم قلب صحبت کنید

اگر برای پیشنهاد ازدواج تصمیم گرفته اید؛ باید از صمیم قلب این کار را انجام دهید. به چشمان شریک احساسی خود نگاه کنید و با تمام وجود سخن بگویید. احساسات خود را بروز دهید و از نحوه خواستگاری با روانشناس مشورت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روانشناسی ازدواج کلیک کنید.

📌 برنامه ریزی دقیق داشته باشید

قبل از اینکه پیشنهاد ازدواج شکل بگیرد؛ باید برنامه ریزی خوبی داشته باشید. به این توجه کنید که چه زمانی باید سخن بگویید؛ چه زمانی باید گل بدهید و چه زمانی باید حلقه نشان دهید. تمامی این موارد را باید بارها تکرار کنید تا در زمان مشخص با مشکل روبرو نشوید.

کلام آخر

برای پیشنهاد ازدواج حتما باید به شناخت کافی از ویژگی های شخصیتی فرد رسیده باشید. پس از آنکه تفاهم ها و خانواده زوجین با یکدیگر بررسی شد، وقت آن است که به همراه هم از روانشناس راهنمایی بگیرید. کمک از روانشناس باعث کاهش خطا می‌شود. و با دقت بالاتری می‌توانید برای ازدواج اقدام کنید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه پیشنهاد ازدواج می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره