خودشناسیروانشناسی فردی

تعبیر خواب سیب از نظر ابن سیرین و سایر پیامبران

تعبیر خواب سیب از دید افراد مختلف، متفاوت بوده و همچنین منجر به اتفاقات جالبی نیز در زندگی خواب بیننده می‌گردد. البته نمی‌توان در این مورد با قطعیت صحبت کرد. اما از آنجایی که سیب یکی از میوه های محبوب افراد است؛ بسیار احتمال دارد که خواب آن را دیده و حتی شاهد به حقیقت پیوستن تعبیر آن نیز باشند. به طور کلی این موضوع تا حد زیادی به باور افراد و یا حتی خواب آنان بستگی دارد. بعضی از رویاها، رویا صادقه بوده و به طور قطعی اتفاق می‌افتند. اما در بیشتر موارد رویاهای ما معنی خاصی نداشته و اصلا نیازی به تعبیر کردن آنها نیست. بهتر است افراد در این مورد اطلاعاتی را کسب کرده و همچنین از خدمات روانشناختی نیز استفاده نمایند. برای دریافت مشاوره تلفنی روانشناسی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه تعبیر خواب می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

تعبیر خواب سیب

در بیشتر موارد تعبیر خواب سیب بیانگر فرزند، ثروت و یا خوشحالی است. اما از آنجایی که سیب در داستان های زیادی در طول تاریخ نقش داشته است؛ برخی در تعبیر خواب نیز این داستان ها را دخیل می‌کنند. مانند داستان آدم و حوا. به هر حال علاوه بر خودسیب، جزئیات دیگر نیز در خواب حائز اهمیت هستند. به یادسپاری جزئیات خواب کار دشواری است. معمولا افراد بلافاصله بعد از اینکه از خواب بیدار می‌شوند؛ همه چیز را فراموش می‌کنند. اما گاهی نوشتن خواب ها و یا روش های دیگر در این مورد موثر هستند. روانشناس می‌تواند در این زمینه به افراد کمک کرده و منشا این رویاها را پیدا کند.

تعبیر خواب سیب از دید مفسران مختلف

انواع تعبیر خواب سیب

معبران در مورد تعبیر خواب‌سیب نظرات مختلفی دارند. در این قسمت به بررسی برخی از آنها می‌پردازیم.

💠امام صادق (ع)

امام صادق (ع) برای این رویا، هشت تعبیر مختلف دارد. به اعتقاد ایشان تعبیر خواب‌سیب به معنی فرزند و نوزاد تازه متولد شده، منفعت و سود، بیماری و کسالت جسمانی، کنیزک و پرستار کم سن، فرمانروایی و سلطه، اراده و همت و همچنین عاقبت به خیری است.

💠نظر حضرت دانیال درباره تعبیر خواب سیب

همچنین حضرت دانیال نبی نیز تعبیر خواب سیب را به نمادی از اراده و همت افراد در حوزه کسب و کارشان می‌داند.با دیدن‌سیب‌در خواب احتمالا تغییرات عمده ای در روند کسب و کار رخ داده و افراد موفقیتی را در این زمینه کسب می‌کنند.

💠حضرت یوسف

حضرت یوسف نیز تعبیر خواب سیب را بیانگر اقوام و خویشاوندانی می‌داند که همنشینی و معاشرت با آنها منجر به خوشحالی و شادمانی می‌گردد. در واقع افراد زمانی که قدردان اطرافیان خود هستند؛ احتمالا این خواب را می‌بینند.

💠تعبیر خواب سیب ابن سیرین

تعبیر خواب سیب قرمز از نظر ابن سیرین رسیدن سود و منفعت و یا تولد یک دختر است. از طرفی خوردن سیبی زرد که کمی هم ترش است؛ نشانه ای از ابتلا به بیماری و کسالت جسمانی است.

💠ابراهیم کرمانی

از نظر ابراهیم کرمانی تعبیر خواب‌سیب ، رسیدن خبر و پیغام است. همچنین این خبر احتمالا از طرف فردی می‌رسد که از شما دور و از نظر غایب است. اگرسیب ترش باشد؛ خبر ناگوار و بد است. اما دیدن سیبی قرمز و شیرین در خواب به معنی شنیدن خبری خوشحال کننده است.

💠مطیعی تهرانی

از نظر مطیعی تهرانی دیدن و یا خوردن سیب‌در خواب به تنهایی نمی‌تواند خوش یمن باشد. همچنین او تعبیر خواب سیب سبز را بهتر از قرمز و قرمز را بهتر از سفید و سیب‌سفید را بهتر از سیب زرد می‌داند. چرا که از نظر او سیب زرد نشان دهنده بیماری و کسالت است.

💠آنلی بیتون

آنلی بیتون نیز در مورد تعبیر خواب سیب سه نظر متفاوت دارد. بر اساس نظر او تعبیر سیب قرمز نیکو بوده اما دیدن سیب گندیده در خواب به معنی پوچ و بیهوده بودن همه تلاش هاست. از طرفی زمانی که در خواب تنها یک سیب را بر درخت می‌بینید؛ بهتر است دست از بلندپروازی برداشته و واقع بین باشید.

💠لیلا برایت

لیلا برایت نیز تعبیر خواب سیب را در حالت خوردن و یا تماشای درخت‌سیب خوب می‌داند. به اعتقاد او دیدن این خواب به معنی فرارسیدن دورانی خوش در زندگی است. اما خوردن سیبی خراب و کرم زده، کمی هشداردهنده است.

تعبیر خواب سیب در روانشناسی

به دلیل تاثیر تحلیل رویاها در روانشناسی، مخصوصا در مکتب روانکاوی، بسیاری از دانشمندان این حوزه مانند فروید و یونگ نظراتی در مورد ضمیر ناخود آگاه و عوامل روانی مطرح کرده اند. به طور کلی علم روانشناسی علم تعبیر خواب را نقض نمی‌کند. اما نباید بیش از اندازه به آن پرداخت. چرا که برخی از افراد به طور کلی آن را منشا تصمیمات خود قرار داده و به طور منطقی فکر نمی‌کنند. همچنین با کمک علم روانشناسی باید از بروز اختلالات ناشی از رویاها در زندگی افراد نیز جلوگیری نمود.

یونگ

یونگ تعبیر خواب سیب را نمادی از دانش و آگاهی افراد می‌داند. همچنین آن را مانند ثمره ای از تلاش هایی دانسته که افراد به زودی دریافت می‌کنند. او معتقد است که خوردن سیبی در خواب به معنی هماهنگی و توازن خوشی و لذت در زندگی است.

 کتاب سرزمین رویاها

کتاب سرزمین رویاها نیز تعبیر بسیار خوبی برای سیب در نظر می‌گیرد. چرا که بر اساس این کتاب دیدن سیب در خواب نمادی از ثروت و پول فراوان است. همچنین اگر افراد در خواب در حال خوردن سیب ترش مزه ای باشند؛ احتمالا به زودی تمام نگرانی ها و ناامیدی هایشان از بین رفته و روی خوش زندگی را می‌بینند.

تعبیر خواب سیب در شرایط مختلف

تعبیر خواب سیب-1

گاهی افراد در خواب های خود سیب را به شکل های متفاوت و عجیبی می‌بینند. در این شرایط تعبیر خواب سیب متفاوت بوده و عوامل دیگر نیز بر آن موثر هستند. برای مثال دیدن سیبی سیاه در خواب خبر از ابتلا به بیماری شدید و خطرناکی می‌دهد. از طرفی دیدن سیب‌هایی بر روی زمین نشان دهنده نزدیکی فردی به شماست که قصد ضربه زدن و خیانت را دارد. دیدن باغ سیب در خواب به معنی شکوه و جلال بوده و کمپوت سیب نیز خبر از یک تغییر بزرگ در زندگی می‌دهد.

سخن پایانی

برخی معتقدند که تعبیر خواب سیب و یا به طور کلی تعبیر خواب های مختلف به ویژگی های خواب بیننده نیز بستگی دارد. خواب برخی از افراد بیشتر احتمال دارد که به واقعیت بپیوندد. حتی گاهی این موضوع خرافات شناخته شده و به آن اهمیتی داده نمی‌شود. اما به هر حال گاهی شاهد به واقعیت پیوستن این خواب ها هستیم. به همین دلیل باید در مورد آنها اطلاعات کافی را کسب کرده و همچنین از یک روانشناس نیز کمک بگیریم.

برای دریافت مشاوره در زمینه تعبیر خواب می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره