خیانتزوج و خانواده

از دوست شوهرم خوشم میاد (عاشق دوست شوهرم شدم)

از دوست شوهرم خوشم میاد و نمیدونم باید چیکار کنم! شاید شما هم این جمله از زبان اطرافیان خود شنیده باشید و یا حتی خودتان فردی باشید که به این موضوع فکر کرده باشد. در ابتدا باید بگوییم که داشتن چنین افکاری و یا حتی مطرح کردن آن‌ها با دیگران اصلا طبیعی نیست. امروزه شاهد از هم پاشیدن زندگی های زیادی دقیقا به همین دلیل هستیم. چرا که افراد به دلایل مختلف به این علاقه دامن زده و چنین رابطه‌ای را آغاز کرده اند.

اما در نهایت به اشتباه خود پی برده و دچار مشکلات بیشتری شدند. از این رو اگر چنین احساسی دارید؛ باید این موضوع را به صورت ریشه‌ای بررسی کرده و سعی کنید تا آن را حل کنید. چون حتی علاقه داشتن به نفر سوم با وجود همسر، خود نوعی خیانت است. در این شرایط حتما با یک روانشناس مشاوره خیانت دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خیانت می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

چرا از دوست شوهرم خوشم میاد؟

چرا از دوست شوهرم خوشم میاد؟

از آنجایی که بروز چنین علاقه ای اصلا عرف نیست؛ به همین دلیل به جای اینکه دنبال راهی برای اجرای آن باشید؛ دلیل آن را بیابید؛ از خود بپرسید “او چه دارد که من را به خود جذب کرده؟” ؛ “من چرا جذب ظاهر یا رفتار او شده ام؟” ؛ “در ارتباط با همسر چه حسی کم هست که به فرد دیگری جذب شده ام”؛ “علت سرد شدن رابطه با همسرم چیست؟”؛ “آیا همسرم هم نسبت به کسان دیگر احساس مشابهی دارد؟ اگر آره؛ پس آیا من هم در این زندگی کسوراتی داشته ام؟”.

پاسخ تان هرچه که باشد باید این علاقه را سرکوب کنید. هرچقدر هم که نسبت به همسرتان هیچ علاقه ای نداشته و یا او مشکل داشته باشد؛ خیانت خیانت است. حتی اگر با دوست شوهرتان هم وارد رابطه شده و یا ازدواج کنید بعد از مدتی علاقه خود را به او نیز از دست خواهید داد. برخی از دلایلی که باعث می‌شوند شما نسبت به دوست همسرتان چنین احساسی پیدا کنید؛ شامل موارد زیر هستند. برای اطلاع از انواع علت خیانت به همسر کلیک نمایید.

داشتن طرحواره محرومیت هیجانی

افراد دارای این طرحواره همواره احساس می‌کنند که شریک عاطفی‌شان و یا حتی اطرافیان‌شان هیچ علاقه‌ای به آن‌ها ندارند. از این رو تشنه محبت از سمت افراد دیگر هستند و زمانی که کوچک‌ترین نشانه‌ای در فرد دیگری می‌بینند؛ به او علاقه‌مند می‌شوند.

طرحواره رهاشدگی | از دوست شوهرم خوشم میاد

افراد با این طرحواره ذهنی، همواره ترس از دست دادن دیگران را دارند. آنها حتی برای اینکه دیگران آنها را ترک نکنند؛ حتی باج هم می‌دهند. از طرفی جذب کسانی می‌شوند که خودشان هم می‌دانند در زندگی شان ماندگار نیستند. به همین دلیل است که بیشتر در معرض عشق‌های ممنوعه هستند.

داشتن مشکلات حل نشده با همسر

زمانی که مشکلات حل نشده زیادی با همسر خود داشته باشید؛ به مرور علاقه خود را نسبت به او از دست داده، و تلاش می‌کنید تا علاقه خود را معطوف به فرد دیگری کنید. چرا که در یک رابطه شما نیاز به محبت و توجه دارید. اما جایگزین کردن افراد زمانی که در یک رابطه هستید؛ اشتباه‌ترین کاری است می‌توانید انجام دهید.

وجود ایده آل ها در دوست شوهر | از دوست شوهرم خوشم میاد

زمانی که ملاک هایی که در ذهن خود داریم را نتوانیم در همسر خود پیدا کنیم؛ آن را در اطرافیان او جست و جو خواهیم کرد. به همین دلیل است که گفته می‌شود داشتن ملاک و معیارهای مشخص قبل از ازدواج از اهمیت زیادی برخوردار است. برای اطلاع از راه های پیشگیری از خیانت همسر کلیک نمایید.

همیشه مرغ همسایه غازه

باوری که در ذهن همه نقش بسته، این است که مرغ همسایه همیشه غازه و چیزی که متعلق برای ما نیست؛ بهتر است. دوست شوهر احتمالا چیزی دارد که ما در همسر خود نمی‌توانیم پیدا کنیم. پس به همین دلیل نسبت به او کشش بیشتری احساس خواهیم کرد و تمایل داریم تا او را به دست آوریم.

تنوع طلبی و نداشتن حد و مرز اخلاقی | از دوست شوهر خوشم میاد

یکی دیگر از دلایل علاقه مند شدن به دوست شوهر، داشتن روحیه تنوع طلبی و نداشتن حد و مرز اخلاقی است. افرادی که تنوع طلب هستند؛ سریعا از یک نفر خسته شده و نمی‌توانند رابطه طولانی مدتی را تجربه کنند. این افراد به طور کلی نباید ازدواج کنند.

ابتلا به اختلالات روانی و شخصیتی مختلف

ابتلا به برخی از اختلالات روانی یا شخصیتی نیز افراد را در معرض چنین چیزی قرار می‌دهد. برای مثال زنانی که مبتلا به شخصیت نمایشی هستند و یا افراد خودشیفته. تمایل دارند تا همه توجه ها برای آنها بوده و به یک نفر راضی نمی‌شوند.

ابراز علاقه از سمت دوست شوهر | از دوست شوهر خوشم میاد

در برخی موارد ابراز علاقه کردن دوست شوهر، بذر این حس را در ذهن فرد کاشته و منجر به شکل گیری چنین چیزی می‌شود. در واقع زن پس از اصرارهای مکرر طرف مقابل و یا دیدن او باورش می‌شود که به او علاقه داشته و باید به همسر خود خیانت کند.

از دوست شوهر خوشم میاد؛ چیکار کنم؟

اقدامات از دوست شوهرم خوشم میاد

اگر زمانی احساس کردید به فرد دیگری به غیر از شوهر خود بیشتر علاقه دارید؛ بهتر است قبل از جدایی و یا شروع این رابطه، اقداماتی را انجام داده و اگر هنوز این حس پابرجا بود؛ از همسر خود جدا شوید. برخی از روش هایی که در این هنگام باید انجام دهید؛ شامل موارد زیر هستند. برای اطلاع از راه های تقویت وفاداری به همسر کلیک نمایید.

این موضوع را ریشه یابی کنید

در ابتدا حتما باید دلیل این موضوع را پیدا کنید که چرا با وجود همسر، به دوست او علاقه من شده اید. در مورد برخی از دلایل این موضوع در قسمت قبل توضیح دادیم. حتی اگر خودتان قادر به انجام اینکار نیستید؛ حتما از روانشناس در این زمینه کمک بگیرید.

فکر و رفتار دو موضوع جداگانه هستند | از دوست شوهرم خوشم میاد

فراموش نکنید که هر فکری به ذهن شما خطور می‌کند؛ به این معنا نیست که باید به آن عمل کنید. افکار خود را کنترل کرده و اجازه ندهید که زندگی مشترک تان از هم بپاشد.

مدام خیالپردازی نکنید

برخی از افراد خودشان به چنین افکار و احساساتی دامن زده و مدام آنها را در ذهن خود تکرار می‌کنند. از این رو سعی کنید به طور کلی چنین فکری را از ذهن خود خارج کنید.

حل کردن مشکلات تان با همسر | از دوست شوهرم خوشم میاد

داشتن چنین حسی، می‌تواند یک زنگ خطر باشد که رابطه شما با همسرتان در شرایط خوبی قرار ندارد. از این رو تلاش کنید تا مشکلات خود را با همسر حل کنید.

مدیریت کردن رفت و آمدهایتان

میزان رفت و آمد خود را با دوست شوهر مدیریت کرده و یا حتی در صورت لزوم به طور کلی دیگر او را نبینید. چرا که ملاقات او به صورت مکرر باعث تشدید احساسات و افکار در شما می‌گردد.

قاطع باشید

اگر ابراز علاقه و پیگیری از سمت اوست؛ قاطع باشید و نه بگویید. او نباید تصور کند که با بیشتر اصرار کردن می‌تواند این رابطه را آغاز کند.

شما در حال خیانت کردن هستید

فراموش نکنید که فکر کردن به این موضوع و یا حتی انجام اقداماتی در این زمینه، حتی اگر شوهر متوجه آن نباشد؛ یک نوع خیانت محسوب می‌شود. برای آشنایی بیشتر با نشانه های خیانت زنان کلیک نمایید.

از یک مشاور کمک بگیرید

از آنجایی که داشتن چنین حسی موضوعی بسیار جدی بوده و می‌تواندعواقب زیادی ایجاد نماید؛ بهتر است حتما در این مورد با یک روانشناس صحبت کنید.

نکاتی که در زمینه علاقه مند شدن به دوست شوهر

علاوه بر مواردی که در بالا توضیح داده شد؛ نکات دیگری نیز وجود دارد که بهتر است به آنها توجه داشته باشید. برخی از آنها را در این قسمت ذکر کرده ایم.

  • با کسی در این مورد درد و دل نکنید
  • طرف مقابل نباید متوجه این موضوع شود
  • خودتان به این علاقه دامن نزنید و به دنبال نشانه ها نباشید
  • شما و همسرتان هردو نیاز به دریافت کمک دارید

داستانی در مورد علاقه مند شدن به دوست شوهر

همه افراد تعجب می‌کنند از اینکه زنی بعد از سالها زندگی مشترک و حتی داشتن فرزند بازهم به مردی دیگر، که اتفاقا دوست شوهرش است؛ علاقه مند می‌شود. در صورتی که این اتفاق ممکن است در هر زمانی از رابطه رخ دهد. و اصلا وجود فرزند و یا مدت زمان رابطه در آن تاثیری ندارد.

زنی 29 ساله که 11 سال از زندگی مشترکش می‌گذرد و دارای یک فرزند است؛ به گفته خودش تاکنون حتی به طور مستقیم به یک مرد غیر از همسرش نگاه نکرده است. اما اخیرا متوجه شده که به دوست همسرش که علاقه مند شده است. او هرشب به او فکر کرده و حتی عکس های او را می‌بیند. همین موضوع باعث شده تا نتواند با همسرش به درستی ارتباط برقرار کند.

این خانم باید در ابتدا رفت و آمد خود را به دوست همسرش قطع کرده و در مرحله بعدی مشکلاتش را با همسرش حل نماید. همچنین از تمام محرک هایی که او را یاد دوست همسرش می‌اندازد نیز دوری کرده و خود را مشغول کند. همچنین حتما در اسرع وقت به همراه همسرش با یک روانشناس نیز صحبت کند.

سخن پایانی

برخی تصور می‌کنند که خیانت تنها شروع یک رابطه بدون اطلاع همسر است. در صورتی که حتی داشتن چنین افکار و احساساتی نیز خیانت محسوب شده و باید از بین بروند. هرچقدر هم که شما در مورد آنها احساس گناه داشته باشید؛ بازهم در اصل ماجرا تفاوتی نمی‌کند. از این رو حتما در این مورد با یک روانشناس صحبت کرده و این موضوع را برطرف نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه خیانت می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره