خیانتزوج و خانواده

نشانه های خیانت زنان | راه های تشخیص خیانت زن ها

نشانه های خیانت زنان به قدری ساده است که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. در گذشته نه چندان دور آقایان بیشتر از خانم ها خیانت می‌کردند. اما متاسفانه در جامعه امروزی خیانت خانم ها در حال افزایش است. هر جایی که منفعت باشد، جمعیت زیاد می‌شود. اما به طور کلی نشانه های خیانت زنان به قدری قابل شناخت است که با چند بار تکرار هر کدام اطمینان پیدا کنید. این نشانه های شامل: دروغگویی، حفظ و تاکید بر حریم خصوصی، عدم توجه به خانواده و … می‌شود. اما برای بررسی نشانه های بیشتر همسر، باید از روانشناس کمک بگیرید.

نشانه های خیانت زنان

نشانه های خیانت زنان چیست

در جامعه امروزی به دلایل مختلفی خیانت شکل می‌گیرد. اما تشخیص خیانت در برخی موارد دشوار و در برخی شرایط مانند آب خوردن است. نارضایتی از زندگی، عدم علاقه به همسر و … همگی دلایل بیهوده برای خیانت هستند. زمانی که یک خانم با هر منطق و دلیل بی منطقی دست به خیانت می‌زند، از خود نشانه های واضحی بروز می‌دهد. مشغله شغلی برای خانم افزایش می‌یابد، زمان کمتری را با شما سپری می‌کند، بسیار دروغ می‌گوید، به حریم خصوصی بسیار تاکید می‌کند و … . با دقت بالا و کمک از روانشناس می‌توانید نشانه های خیانت زنان را بررسی کنید. برای دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.

نشانه های خیانت زنان چیست؟

علائم خیانت زنان چیست

نشانه های خیانت زنان در زمینه های مختلفی وجود دارد. در تمامی خانم ها همه نشانه ها یکسان نیست. بنابراین در این بخش مقاله راجع به نشانه های خیانت زنان 14 مورد را توضیح داده ایم.

? زمان کمی برای شما صرف می‌شود

هنگامی که خانم زمان زیادی را صرف شما نمی‌کند. یا به گونه ای برای شما وقت کافی نمی‌گذارد، می‌توان به خیانت یا نارضایتی در رابطه ربط داد. بنابراین یکی از بارز ترین نشانه های خیانت زنان، سپری کردن زمان کم با شما است.

? دروغ های خانم را متوجه می‌شوید

خانم خیانت کار دائم در حال دروغ گویی است. بنابراین یکی از اصلی ترین نشانه های خیانت زنان، دروغ است. این خانم در همه شرایط و در هر موقعیتی دروغ می‌گوید. هیچ علاقه ای به صحبت با شما ندارند. و به راحتی متوجه تضاد در رفتار و کردار آنها خواهید شد.

? خانم علاقه زیادی به برقراری رابطه جنسی ندارد

عدم علاقه به برقراری رابطه جنسی یکی از نشانه های خیانت زنان است. زمانی که خانم در رابطه به مدت طولانی درخواست رابطه نداشته باشد. و به درخواست شما نیز جواب منفی دهد. نشان از تهدید است. رابطه جنسی باعث ایجاد تعهد، وابستگی و قدرت در رابطه می‌شود. اگر خانمی مانند قبل به رابطه جنسی علاقه ای نداشته باشد، نگران کننده است.

? دوستان جدیدی پیدا می‌شوند | نشانه های خیانت زنان

زمانی که به یک باره همسرتان با دوستان جدیدی آشنا می‌شود، می‌تواند نشان از خیانت باشد. بنابراین یکی از نشانه های خیانت زنان، یافتن دوستان جدید است. اما این نشانه همیشگی نیست و نباید همیشه به عنوان نشانه خیانت باشد. اما زمانی که خانم دائم در حال وقت گذارنی با دوستان جدید بوده اما علاقه ای به معرفی آنها به شما ندارد، می‌تواند نشان دهنده خیانت باشد.

? در ظاهر و آراستگی تغییر ایجاد می‌شود

یکی از زنگ های خطر و نشانه های خیانت زنان، تغییر در آراستگی و ظاهر است. خانم ها علاقه زیادی به آراستگی دارند. بنابراین همیشه علاقه دارند برای همسرشان عالی باشند. اهمیت به ظاهر به منزله علاقه به همسر است. اما پس از مدت های طولانی رابطه میزان و شدت این آراستگی ها کاهش می‌یابد. اگر پس از مدت ها خانم سعی در آراستگی بیش از قبل و رسیدگی به ظاهر داشت، نشان از تغییر در رابطه است.

? توجه خانم به نکات ریز رابطه صورت نمی‌گیرد

یکی از نشانه های خیانت زنان، عدم توجه به جزئیات است. هر رابطه ای نیازمند نگهداری، حفاظت و توجه است. نکات ریزی وجود دارند که در این دسته قرار می‌گیرند. مثلا: نوشیدن چایی کنار همسر، بغل هنگام خداحافظی و … . نگهداری از این نکات به منزله ساخت رابطه طولانی و شاد است.

? تاکید به حریم خصوصی شکل می‌گیرد | نشانه های خیانت زنان

تاکید به حریم خصوصی یکی از نشانه های خیانت زنان است. یکی از جدی ترین علائم و نشانه های خیانت در خانم ها، تاکید به حریم خصوصی و حفظ حریم است. این تاکید ها نشانه هایی دارد که به خوبی متوجه خواهید شد. مثلا بیش از قبل به تلفن همراه خود حساس می‌شوند. و هر جایی که بروند، موبایل همراه آنها خواهد بود. زمانی که دلیل رفتار آنها را پرس و جو کنید، با جمله “گوشی یه شی خصوصی مانند مسواک است” روبرو خواهید شد.

? زمان زیادی در محل کار سپری می‌شود

یکی از نشانه های خیانت زنان، سپری کردن زمان زیاد در محل کار است. صرف زمان زیاد در محیط کار، یا نشانه مسئولیت پذیری است، یا نشانه تعهد به شخص دیگر و سپری کردن زمان با او. پر مشغله بودن یکی از نشانه های رایج و مشهود در سراسر دنیا است. بنابراین پیگیر دیر آمدن و طولانی بودن زمان کاری همسر باشید.

? خیلی اتفاقی با نام های دیگری صدا زده می‌شوید

هنگامی که زمان زیادی را با اطرافیان می‌گذارنیم، به صورت خیلی اتفاقی نام آنها را در موقعیت های مختلف به کار می‌بریم. نام این افراد در ذهن ما نقش می‌بندد. و به طور ناخودآگاه از زبان ما خارج می‌شود. اشتباه صدا زدن در برخی شرایط مانند خواب یا عصبانیت بیشتر رخ می‌دهد.

? بیشتر وقت خود را با تلفن سپری می‌کند | نشانه های خیانت زنان

یکی از ویژگی ها و نشانه های خیانت زنان، سپری کردن زمان زیادی با تلفن همراه است. زمانی که خانمی تمام وقت خود را مشغول کار با تلفن است. یا زمانی که با او تماس می‌گیرید، پاسخی نمی‌گیرید. اما هنگامی که به خانه می‌آیید، تمام حواس خانم به تلفن همراه است. در چنین شرایطی اوضاع نگران کننده می‌شود.

? خانم به رفتارهای شما توجهی نشان نمی‌دهد

یکی از نشانه های نشانه های خیانت زنان، عدم توجه به رفتارهای شماست. برای اینکه این قسمت را بهتر متوجه شوید، مثال می‌زنیم. فرض کنید همسرتان با هر کادوی شما چه ذوقی نشان می‌داد. اما حالا با هر هدیه کوچکی که به او می‌دهید، هیچ ذوقی از او دریافت نمی‌کنید. و برای سپری کردن وقت با شما هیچ علاقه ای نشان نمی‌دهد.

? اهمیت همسرتان به شما و خانواده کم شده است

زمانی که خانمی در حال خیانت باشد، هیچ علاقه و توجهی به شما نخواهد داشت. نسبت به ملاقات فامیلی بهانه گیر می‌شود و مناسب های خانوادگی را به فراموشی می‌سپارد. هیچ اراده ای برای ساخت رابطه جدی و محکم نیز نشان نمی‌دهد.

? از نظر عاطفی رابطه شما با خانم سرد شده است

معمولا خانم هایی که خیانت می‌کنند، نیازهای عاطفی خود را از شخص دوم دریافت می‌کنند. بنابراین توجهی به روابط عاطفی خود و همسر نمی‌کند. فاصله احساسی خانم با فرد دوم رفع می‌شود. و شخصی که در حال اذیت شدن است، شما هستید. با توجه به این موضوع، یکی از بارز ترین نشانه های خیانت زنان، خلا عاطفی در رابطه است.

? هدایای زیادی در خانه وجود دارد | نشانه های خیانت زنان

یکی از نشانه های خیانت زنان، دریافت هدایای زیاد است. شاید این رفتار نظر شما را جلب کرده است که با هر بار بیرون رفتن خانم یا قرار های دوستانه، با هدایای زیادی به خانه بازگردد. این موضوع را جدی بگیرید. کدام دوست هم جنسی با هربار بیرون رفتن برای همسر شما کادو و هدیه می‌خرد؟

کلام آخر

آشکار شدن خیانت زنان باعث مختل شدن رابطه زناشویی می‌شود. خیانت هیچ دلیل قانع کننده ای ندارد. و زمانی که متوجه نشانه های خیانت زنان شدید، باید برای بهبود شرایط اقدام کنید. هر خانم و آقایی برای رهایی از برخی موضوعات ابتدایی یا دلایل غیر قابل قبول دست به خیانت می‌زند. باید ریشه اصلی این خیانت در افراد بررسی شود تا برای درمان آن راهکار مناسبی ارائه داد. برای این کار باید از روانشناس و مشاورین کمک بگیرید. مرکز مشاوره آواژه به صورت تلفنی و حضوری به شما مراجعین گرامی خدمات ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نشانه های خیانت زنان می‌توانید در هر ساعت از روز برای مشاوره تلفنی از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 جهت ارتباط با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره