خیانتزوج و خانواده

شوهرم دوست دختر داره

شوهرم دوست دختر داره و نمیدونم که باید چیکار کنم؟ طبیعتا با مطلع شدن از بی‌وفایی همسرتان اصلا حال خوبی را تجربه نخواهید کرد. هرچقدر هم که رابطه شما با او خوب نبوده و قصد جدایی داشته باشید؛ اما بازهم اطلاع از این موضوع که او در همین حین با فرد دیگری در ارتباط است، بسیار دشوار است. امروزه متاسفانه آمارخیانت در کشورمان بسیار زیاد شده است و مردان زیادی در روابط فرازناشویی هستند. نکته جالب اینجاست که این موضوع را با مسائل دیگری توجیه کرده و تلاش می‌کنند تا کار خود را درست و منطقی جلوه دهند. در صورتی که‌خیانت، خیانت است و هیچ منطقی پشت آن نیست. بهتر است شما نیز خود را قانع نکرده و در این زمینه حتما با یک روانشناس مشورت نمایید. برای دریافت مشاوره خیانت کلیک نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه دوست دختر داشتن شوهر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

چرا شوهرم دوست دختر داره

چرا شوهرم دوست دختر داره

پیش از هر اقدامی در این زمینه، در ابتدا دلیل این موضوع را پیدا کنید. چرا که با اینکه فشار کمتری را به خود وارد کرده و از طرفی در روابط بعدی خود عملکرد بهتری خواهید داشت. برخی از دلایلی که منجر به دوست دختر داشتن شوهر، علاوه بر شما می‌شود؛ شامل موارد زیر است. برای اطلاع از راه های برطرف کردن شک به خیانت همسر کلیک نمایید.

معتاد است

با وجود اعتیاد افراد به مواد مخدر و الکل افراد نمی‌توانند به درستی فکر کنند و یا رفتار درستی با همسر خود داشته باشند. از این رو بسیار احتمال دارد که به دنبال تجربه هیجان رفته و با فرد دیگری وارد رابطه شوند.

سبک دلبستگی ناایمن دارد | شوهرم دوست دختر داره

سبک دلبستگی ناایمن از دوران کودکی افراد شکل گرفته و منجر ترس از دست دادن در آنها می‌شود. افراد با وجود این نوع دلبستگی معمولا پیش دستی کرده و قبل از اینکه طرد شوند؛ خودشان اینکار را می‌کنند.

تروماهای گذشته

داشتن تجربیات ناگوار در دوران گذشته، مخصوصا زمان کودکی باعث می‌شود تا افراد گرایش بیشتری به‌خیانت داشته باشند. در واقع آنها به دنبال انتقام گرفتن از گذشته خود هستند و به همین دلیل به سراغ چنین روابطی می‌روند.

شاهد این موضوع در والدینش بوده است | شوهرم دوست دختر داره

کودکی که در گذشته شاهدخیانت والدین خود بوده است؛ این رفتار را عادی دانسته و به همین دلیل تصور می‌کند اشکالی ندارد اگر با وجود همسر، دوست دختر هم داشته باشد.

به مشکلات روانی مبتلاست

ابتلا به اختلالات روانی را شخصیتی نیز منجر به‌خیانت می‌گردد. چنین افرادی ثبات هیجانی و عاطفی نداشته و به همین دلیل بیشتر احتمال دارد که‌خیانت کنند. معمولا در افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی، بیشتری شاهد این موضوع هستیم.

خودخواه و تنوع طلب است | شوهرم دوست دختر داره

یکی دیگر از دلایل دوست دختر داشتن شوهر، روحیه خودخواهی و تنوع طلبی اوست. چنین افرادی هیچ درکی از وفاداری و تعهد نداشته و بابت اینکار به خودشان حق می‌دهند. در واقع تصور می‌کنند که هیچ ممنوعیتی برای آنها وجود نداشته و مجاز هستند تا هرکاری انجام دهند.

وجود مشکلات زیادی در رابطه با همسر

زمانی که زن و شوهر در زندگی مشترک درگیر مشکلات زیادی باشند؛ از یکدیگر خسته شده و دوست دارند تا با فرد دیگری رابطه را آغاز نمایند. بی احترامی کردن به یکدیگر به صورت مکرر، ازدواج اجباری، قدرنشناسی همسر و… همگی عواملی هستند که برطرف نشوند؛ منجر به‌خیانت کردن یکی از طرفین می‌گردند.

انتقام گیری | شوهرم دوست دختر داره

گاهی شوهر با اینکار در حال انتقام گیری از شماست. احتمالا شما در گذشته به اوخیانت کرده اید و به همین دلیل او نیز با اینکار می‌خواهد قدرت نمایی کرده و به شما نشان دهد که می‌تواندخیانت کند.

تصور درستی ازخیانت ندارد

برخی از مردان  تصور درستی ازخیانت نداشته و برخی از رفتارها را اصلا‌خیانت نمی‌دانند. برای مثال فکر می‌کنند اگر با دختری صرفا در حال چت کردن یا تلفنی صحبت کردن هستند؛ به این معنا نیست که‌خیانت می‌کنند.

چجوری بفهمم شوهرم دوست دختر داره؟

برخی از زنان چنین احساسی دارند؛ اما هنوز از دوست دختر داشتن شوهرشان مطمئن نیستند. این موضوع نشانه هایی دارد که زنان با کمی دقت می‌توانند به آنها پی ببرند. برخی از علائمی که بیانگر دوست دختر داشتن شوهر هستند؛ شامل موارد زیر می‌باشند. برای آشنایی بیشتر با نشانه های خیانت در مردان کلیک نمایید.

🔽به دوست دخترش سابق فکر یا توجه می‌کند

🔽دنبال فرصت برای صحبت با زنان دیگر است

🔽به روابط  گذشته فکر کرده و در مورد آن صحبت می‌کند

🔽نسبت به شما بی تفاوت شده است

🔽برایتان وقت نمی‌گذارد

🔽به شما اجازه نزدیک شدن به تلفن همراهش را نمی‌دهد

شوهرم دوست دختر داره؛ چیکار کنم؟

اقدامات شوهرم دوست دختر داره

مواجه با این موضوع اصلا ساده نیست. طبیعی است که در ابتدا احساس خشم و ناراحتی زیادی داشته باشید و یا حتی نتوانید کاری کنید. یا احساس کنید که کاری از دستتان برنمی‌آید. اما در این شرایط باید تصمیم مهمی برای ادامه رابطه بگیرید. راهکارهایی که در این قسمت توضیح داده می‌شوند؛ تا حد زیادی می‌توانند کمک کننده باشند. برای اطلاع از راه های برخورد با خیانت مردان کلیک نمایید.

در ابتدا از این موضوع اطمینان حاصل کنید

در قدم اول، باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که واقعا همسرتان دوست دختر دارد و شما دچار سوتفاهم نشده اید. چرا که اگر اشتباه کرده باشید؛ احتمالا حداقل برای مدتی در رابطه با همسر دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل همه نشانه ها را به خوبی بررسی کرده و در نهایت با او در این مورد به صورت مستقیم صحبت کنید.

به صورت مستقیم با دوست دختر شوهرتان روبرو نشوید

فراموش نکنید که نباید به طور مستقیم با دوست دختر شوهرتان روبرو شده و با او صحبت کنید. چرا که این موضوع باعث می‌شود تا ارتباط ناسالمی میان شما با او و یا همسرتان شکل بگیرد. از طرفی اصلا لزومی به اینکار وجود ندارد. بسیاری از زنان در ابتدا خودشان به صورت مستقیم مداخله کرده اما به زودی پشیمان می‌شوند.

در این مورد با شوهر صحبت کنید

بعد از انجام روش های بالا، با همسرتان در این مورد به صورت مستقیم صحبت کرده و از او بپرسید که چرا از رابطه با شما راضی نیست و یا دقیقا به دنبال برطرف کردن چه نیازی است؟ همچنین از او بخواهید که برای ترمیم رابطه با شما تلاش کرده و همکاری کند تا همه چیز به صورت قبل شود.

از مشاوره خانواده کمک بگیرید

به دلیل اینکه تصمیم گیری در این شرایط خیلی دشوار است؛ بهتر است حتما در این مورد از مشاوره خانواده کمک گرفته و از خودتان در مقابل آسیب های ناشی از این موضوع محافظت کنید.

سخن پایانی

نباید از کنار این موضوع به سادگی بگذرید و آن را طبیعی بپندارید. حتی اگر خود شوهر در این مورد احساس پشیمانی کرده و دیگر اینکار را انجام ندهد؛ بازهم باید این موضوع را به صورت ریشه ای بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام داد. از این رو حتما در این مورد با یک روانشناس صحبت کرده و از او کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه دوست دختر داشتن شوهر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره