دسته‌بندی نشده

اعتیاد شوهر به پورن (شوهرم فیلم مبتذل نگاه میکنه)

اعتیاد شوهر به پورن و تماشای این فیلم ها توسط او مخصوصا زمانی که شما از این موضوع مطلع هستید؛ بسیار دردناک است. چرا که احتمالا خودتان را با بازیگران این فلیم ها مقایسه کرده و یا تصور می‌کنید که مشکلی دارید که همسرشما مایل به دیدن این فیلم هاست. بسیاری از شوهران، همسر خود را اینگونه قانع می‌کنند که این فیلم های جنبه آموزشی داشته و برای بهتر شدن رابطه شان اینکار را می‌کنند. در صورتی که سکس بین زوجین با چیزی که در فیلم های پورن وجود دارد، بسیار متفاوت است. به همین دلیل است که چنین مقایسه ای به کل اشتباه است. بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه بالا برده و حتما در این مورد با یک روانشناس نیز مشورت نمایید. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتیاد شوهر به پورن می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

اعتیاد شوهر به پورن

صنعت پورن چیزی بسیار دور و متفاوت از سکس در دنیای واقعی است. افرادی که در این فیلم ها می‌بینید؛ بازیگر بوده و صحنه ها با تمرین زیاد فیلم برداری می‌شوند. با این وجود تغییراتی در ظاهر و زمانبندی روابط نیز ایجاد می‌گردد. به همین دلیل است که فیلم های پورن ملاک خوبی برای مقایسه کردن و یا حتی آموزش نیستند.

گاهی اعتیاد شوهر به پورن به دلیل وجود مشکلی در شما نیست و این کاملا به خود او برمی‌گردد. اما به هرحال می‌تواند رابطه را خراب کرده و مشکلات زیادی ایجاد نماید. از این رو بهتر است خود شوهر را نیز از این موضوعات مطلع کرده و به او کمک کرد تا این وابستگی را ترک کند. برای اطلاع از نشانه های اعتیاد به پورنوگرافی کلیک نمایید.

نشانه های اعتیاد شوهر به پورن

نشانه های اعتیاد شوهر به پورن

برخی از همسران می‌گویند که از کجا متوجه شویم که همسرمان به پورن اعتیاد دارد؟ معمولا با وجود تلاش مرد برای پنهان کردن چنین چیزی، به زودی خودتان متوجه این موضوع خواهید شد. حتی برخی از مردان بعد از مدتی، کاملا به صورت علنی اینکار را انجام می‌دهند. برخی از نشانه هایی که می‌توانید با کمک آنها متوجه این موضوع شوید؛ شامل موارد زیر هستند.

  • همسر مدت زمان زیادی را حتی در محل کار صرف دیدن پورن می‌کند
  • معتاد به خودارضایی است. برای اطلاع از دلایل خودارضایی همسر کلیک نمایید.
  • تمرکز خود را بر سایر فعالیت ها از دست می‌دهد
  • فرد در حین سکس دچار مشکلات برانگیختگی می‌شود
  • منجر به بروز مشکلات عاطفی و جسمانی میان زوجین می‌گردد
  • شوهر توانایی ترک این عادت را ندارد
  • گرایش او به قدری است که در محیطی اینکار را انجام می‌دهد
  • در حین پورن دیدن دچار احساس گناه و پشیمانی می‌گردد
  • دچار افکار وسواس گونه است
  • زمانی که از او می‌خواهید این رفتار را ترک کند؛ عصبانی می‌شود
  • زمانی که می‌خواهد این رفتار را ترک کند؛ دچار استرس زیادی می‌گردد، به همین دلیل تمایلی به انجام اینکار ندارد

علت اعتیاد شوهر به پورن

علاوه بر توجه کردن به نشانه های اعتیاد شوهر به پورن ، بهتر است علت این موضوع را نیز پیدا کنید. با وجود مطلع شدن از دلایل، می‌توانید واکنش بهتری نسبت به این موضوع داشته و اقدامات درست تری انجام دهید. در این قسمت به توضیح این دلایل خواهیم پرداخت. برای اطلاع از دلایل سرد شدن مردان کلیک نمایید.

ابتلای او به اختلالات جنسی یا روانی

یکی از اصلی ترین دلایل اعتیاد شوهر به پورن، ابتلای او به مشکلات روانی یا جنسی مختلف است. برای مثال مردی که مبتلا به زودانزالی است؛ راحت تر است فیلم ببیند تا اینکه با همسر خود سکس کند. یا اینکه ابتلای مردان به افسردگی و اضطراب نیز بروز این رفتار را تشدید می‌کند.

به دلیل مشکلات عاطفی

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود تا مردان به دیدن پورن روی بیاورند؛ مشکلات عاطفی است که با همسران خود دارند. در واقع رابطه عاطفی بین زوجین بر کیفیت رابطه جنسی آنان نیز تاثیر گذاشته و منجر به بروز چنین مشکلاتی مانند پورن دیدن می‌گردد.

چیزی را در مورد شما دوست ندارد

زمانی که شوهر چیزی را در مورد شما دوست ندارد نیز بیشتر احتمال دارد که به سراغ فیلم های پورن برود. در واقع او با دیدن این فیلم ها می‌خواهد از نظر روانی نیازهای خود را از شما ارضا کند.

دسترسی راحت

امروزه دسترسی و تماشای فیلم های پورن بسیار راحت تر از گذشته شده است؛ به همین دلیل افراد بیشتری به تماشای آنها اعتیاد پیدا کرده اند.

اتفاقات دوران کودکی

معمولا افرادی که در دوران کودکی به طور اتفاقی در معرض چنین چیزی قرار گرفته اند؛ کنجکاوی بیشتری نسبت به تماشای پورن داشته و بیشتر احتمال دارد که به دیدن آنها اعتیاد پیدا کنند.

عوامل محرک

زمانی که مردان با در موقعیت های خاصی قرار می‌گیرند؛ بیشتر برای تماشای فیلم های پورن تحریک می‌شوند. برای مثال ماساژ گرفتن و یا کارکردن با مدل ها و… همگی باعث ترغیب مردان به تماشای پورن می‌گردند.

پیامدهای ناشی از اعتیاد شوهر به پورن

اعتیاد شوهر به پورن، تنها خود او را درگیر نکرده و پیامدهایی برای همسرش نیز دارد. این رفتار، منجر به بروز مشکلات زیر می‌گردد.

?خیانت و از بین رفتن اعتماد میان زوجین

?عادی شدن بی بند و باری اخلاقی

?از بین رفتن صمیمیت میان زوجین

?از بین رفتن میل جنسی به طور کلی نسبت به همسر

?تنوع طلبی شوهر

?عوض شدن نگرش فرد نسبت به عشق و صمیمیت

مقابله با اعتیاد شوهر به پورن

درمان اعتیاد شوهر به پورن

معمولا اولین واکنشی که زنان در این مورد دارند؛ عصبانیت و پرخاشگری است. در صورتی که این رفتار اوضاع را بدتر خواهد کرد. اما برای حل کردن مشکل اعتیاد شوهر به پورن ، راه های مختلفی وجود دارد؛ که در این قسمت برخی از آنها را ذکر کرده ایم. برای آشنایی با راه های مختلف ترک پورن کلیک نمایید.

این یک دوی ماراتن است نه سرعت: برخی با وجود مطلع شدن از این موضوع تنها تلاش می‌کنند که خودشان را مانند مدل های پورن کنند با آنان به رقابت بپردازند. در صورتی که این یک دوی ماراتن است و باید تلاش کنید تا این موضوع را به صورت مرحله به مرحله، حل کنید.

آنها خودشان باید مایل به ترک این اعتیاد باشند: مردان خودشان باید برای ترک تلاش کرده و مایل به اینکار باشند. چرا که در غیر اینصورت احتمال بروز مجدد این رفتار وجود دارد.

کمک گرفتن از گروه های حمایتی: منظور از گروه های حمایتی، خانواده و دوستان هستند که برای ترک پورن باید بیش از هر زمانی در کنار او حضور یابند.

احتمال شکست و لغزش وجود دارد: فراموش نکنید که احتمال شکست و لغزش نیز وجود دارد و کاملا طبیعی است.

کمک گرفتن از مشاور جنسی: در این زمینه حتما از مشاور جنسی کمک گرفته و به صورت اصولی اینکار را شروع کنید.

سرگرمی های جدید را جایگزین کنید: سعی کنید جایگزینی برای پورن دیدن همسر داشته باشید و او را تشویق کنید تا از آن استفاده کند.

سخن پایانی

طبیعتا کنار آمدن با اعتیاد شوهر به پورن کار ساده ای نیست و اصلا نباید به چنین چیزی کنار آمد. در واقع باید او را از پیامدهای ناشی از این اعتیاد مطلع کرده در مرحله بعدی به او کمک کنید تا درمان را آغاز نماید. در این زمینه حتما باید با مشاور جنسی نیز کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتیاد شوهر به پورن می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره