خیانتروابط زناشوییزوج و خانواده

رابطه سه نفره (تری سام چیست)

رابطه سه نفره یا تری سام یکی از انواع راه های برقراری رابطه جنسی است که در آن افراد به صورت ضربدری رابطه خواهند داشت. این نوع رابطه از رایج ترین انواع سکس گروهی است که در یک رابطه جنسی، سه نفر به طور همزمان حضور دارند. امروزه شاهد این موضوع هستیم که زوجین برای ایجاد تنوع در رابطه خود به سراغ راه هایی می‌روند؛ به جای بهبودی منجر به بدتر شدن شرایط رابطه می‌گردد. در واقع بیشتر زوج ها به این دلیل که در مورد چنین رابطه ای اطلاعات کافی نداشته و یا در مورد پیامدهای آن چیزی نمی‌دانند؛ به چنین رابطه ای تن می‌دهند. در صورتی که بعد از انجام چنین رابطه ای حتی در زندگی شخصی شان بسیاری از مسائل دچار تغییر می‌گردد.

به همین دلیل بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه بالا برده و در صورتی که قصد انجام این کار را دارند؛ حتما از متخصص کمک بگیرند. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه  سه نفره می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

تری سام چیست؟

تمایل به برقراری رابطه سه نفره یک نوع انحراف جنسی محسوب می‌شود. شاید برخی از افراد از آن تنها به عنوان یک فانتزی جنسی یاد کنند که شاید هیچگاه هم عملی نشود؛ اما حتی فردی که به این موضوع فکر می‌کند؛ در معرض سایر افکار مخرب دیگر نیز خواهد بود. از طرفی همه فانتزی های جنسی سالم نیستند و به نتایج خوبی منتهی نمی‌شوند. از این رو حتی بهتر است این موضوع تنها عنوان یک فانتزی نیز درمان شود. فراموش نکنید که در مورد انجام چنین روشی در رابطه باید حتما دو نفر رضایت کامل داشته و به هیچکس آسیبی وارد نشود. از طرفی نباید دیگری را مجبور کرده و یا تحت فشار قرار داد. زوجین باید در این مورد با یکدیگر صحبت کرده و به توافق برسند. برای آشنایی بیشتر با شرایط سکس گروهی کلیک نمایید.

چه افرادی بیشتر به رابطه سه نفره تمایل دارند؟

علت تمایل به رابطه سه نفره

بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است؛ بیشتر مردان مشتاق انجام چنین روابطی هستند. و از میان آنها آنهایی که مبتلا به اختلالات جنسی بوده؛ بیشتر احتمال دارد که رابطه سه نفره را انجام دهند.

چرا افراد به رابطه سه نفره تمایل دارند؟

پیدا کردن دلیل تمایل افراد به رابطه سه نفره از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که در این صورت به شکل موثرتری در این زمینه می‌توان اقدام کرد. در ادامه به توضیح برخی از دلایلی می‌پردازیم که در مورد شکل گیری این فانتزی موثر هستند. برای اطلاع از دلایل تمایل افراد به سکس ضربدری کلیک نمایید.

روحیه هیجان طلبی افراد

یکی از عمده ترین عواملی که افراد را به سمت انجام رابطه سه نفره سوق می‌دهد؛ روحیه هیجان طلبی در افراد است. افرادی که زود از تکرار خسته می‌شوند و همواره دوست دارند تا همه چیز را تجربه کنند؛ بیشتر امکان دارد که به رابطه تری سام میل داشته باشند.

تاثیر فیلم های پورن

یکی دیگر از دلایل گرایش افراد به سمت رابطه سه نفره ، تاثیر فیلم های پورن است. زوجین با دیدن چنین محتویاتی تصور می‌کنند که چقدر خوب است اگر آنها نیز چنین چیزی را تجربه کنند! در صورتی که سکس در دنیای واقعی بسیار متفاوت از فیلم های پورن می‌باشد.

مطلع نبودن از پیامدهای ناشی از رابطه سه نفره

گاهی به این دلیل که زوجین از پیامدهای ناشی از رابطه سه نفره مطلع نیستند؛ تمایل دارند تا چنین چیزی را تجربه کنند. در واقع آثار مخرب چنین رابطه ای به قدری زیاد است؛ که می‌تواند منجر به پایان یک رابطه گردد. برای آشنایی بیشتر با انواع انحرافات جنسی کلیک نمایید.

داشتن یک راز مشترک

یکی دیگر از دلایلی که می‌توان برای تمایل به رابطه سه نفره مطرح نمود؛ ایجاد یک راز مشترک است. زوجین تصور می‌کنند که با اینکار نزدیکی بیشتری را تجربه کرده و رابطه عاطفی شان نیز بهبود خواهد یافت.

جلوگیری از جدایی یا خیانت

گاهی یکی از زوجین تمایل زیادی به انجام رابطه سه نفره داشته و به این دلیل که زوج دیگر موافق اینکار نیست؛ او را با تهدید به خیانت و یا جدایی، مجبور به انجام اینکار می‌کند. از این رو افراد تصور می‌کنند که با تن دادن به اینکار در حال نجات دادن رابطه شان هستند.

بایسکشوال بودن زوجین

زمانی که یکی از زوجین و یا هردوی آنها بایسکشوال باشند نیز احتمال دارد که به انجام رابطه سه نفره تمایل داشته باشند.

پیامدهای ناشی از رابطه سه نفره

پیامدهای ناشی از رابطه سه نفره

از طرفی باید بدانید که با انجام رابطه سه نفره ، چه چیزی در انتظارتان خواهد بود. در این قسمت برخی از پیامدهای ناشی از تری سام را ذکر کرده ایم.

دلبسته شدن: ممکن است که در این روابط به فرد سوم علاقه مند شده و نتوانید این موضوع را فراموش کنید.

ابتلا به بیماری های مقاربتی: وارد کردن نفر سوم در رابطه ریسک ابتلا به بیماری های مقاربتی را به شدت افزایش می‌دهد.

بالا رفتن احتمال بارداری ناخواسته: ممکن به صورت ناخواسته از دیگری باردار شده و نتوانید جلوی این موضوع را بگیرید.

فاصله گرفتن زوجین از یکدیگر: حتی با یکبار انجام اینکار زوجین به مرور از یکدیگر فاصله گرفته و حتی ممکن است طلاق عاطفی را تجربه نمایند.

بروز حسادت: شما در چنین رابطه شروع به مقایسه کردن می‌کنید؛ به همین دلیل حسادت در شما و یا دیگری برانگیخته خواهد شد.

لذتی از یک رابطه سالم نمی‌برند: زمانی که تری سام را تجربه می‌کنید؛ دیگر نمی‌توانید از یک رابطه عاطفی و یا سکس سالم و معمولی لذت کافی را دریافت کنید.

افزایش احتمال خیانت: تجربه کردن چنین روابطی، به شدت احتمال خیانت را افزایش می‌دهد.

داشتن احساس شرم: ممکن است بعد از این رابطه دچار احساس گناه و شرم شده و نتوانید با این موضوع کنار بیایید.

صداقت، اعتماد و صمیمیت میان زوجین نیز خدشه دار می‌شود: با تن دادن به چنین رابطه ای، احتمالا دیگر نباید انتظار صداقت، اعتماد و صمیمیت را داشته باشید.

بروز توهین و تحقیر: در این حالت احترام میان زوجین از بین رفته و بیشتر احتمال دارد که به یکدیگر توهین کرده و یا بدین وسیله دیگری را تحقیر نمایند.

تنوع طلب شدن: افراد تنوع طلب شده و دیگر دوست دارند تا همه چیز را تجربه نمایند.

چطور میل به تری سالم را از بین برده و یا کنترل کنیم؟

کنترل و یا از بین بردن میل به تری سام کار ساده ای نیست. در واقع افراد به تنهایی نمی‌توانند اینکار را انجام دهند. به همین دلیل بهتر است حتما در این زمنیه به مشاور جنسی مشاوره کرده و در ابتدا علت این موضوع را پیدا کنند. سپس با استفاده از راهکارهای عملی به همراه همسر یا شریک عاطفی شان در این زمینه اقدام نمایند.

سخن پایانی

از آنجایی که انجام رابطه سه نفره پیامدهای زیادی در زندگی مشترک و یا حتی زندگی شخصی ایجاد می‌کند؛ افراد بهتر است در این مورد حتما اطلاعات لازم را کسب کرده و به موقع اقدام نمایند. برای این موضوع حتما باید با مشاور جنسی صحبت کرده و شریک عاطفی تان نیز همکاری داشته باشد.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه  سه نفره می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره