ارتباط با جنس مخالفزوج و خانواده

دوست پسرم میگه بریم خونه (عشقم میگه بیا خونم)

دوست پسرم میگه بریم خونه نمی‌دونم چی بگم ؟ احتمالا حداقل یکبار در چنین موقعیتی قرار گرفته اید که با وجود اینکه به طرف مقابل خود علاقه دارید؛ اما مایل به رفتن به خانه او نیستید. یا اینکه رفتن به خانه دوست پسرتان را حتما معادل با برقراری رابطه جنسی می‌دانید. البته که تنها تفکرات شما در این مورد اهمیت نداشته و باید مطلع شوید که طرف مقابل به چه علت چنین پیشنهادی را به شما می‌دهد. بهتراست در این مورد عجولانه واکنش نشان نداده و آرامش خود را حفظ کنید. در ادامه در مورد موضوعاتی توضیح خواهیم داد که در این موقعیت به شما کمک خواهند کرد. حتی می‌توانید از یک روانشناس نیز در این شرایط کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره رابطه کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

چرا دوست پسرم میگه بریم خونه

چرا دوست پسرم میگه بریم خونه

اگر تا به حال در این مورد با دوست پسر خود صحبت نکرده اید؛ باید بدانید که توقعات شما از رابطه با او متفاوت است و احتمالا یکی از ملاک های او این است که زمان بیشتری را با یکدیگر گذرانده و یا حتی رابطه جنسی داشته باشید. این موضوع از نظر او اشکالی ندارد. اما اگر شما با چنین چیزی موافق نیستید؛ باید در این مورد با او صحبت کرده و به توافق برسید. چون ممکن است که همین موضوع منجر به پایان رسیدن رابطه گردد. برای اطلاع از دلایل سکس خواستن پسرها کلیک نمایید.

عشقم میگه بیا خونم

از طرفی زمانی که شما واکنش شدیدی نسبت به این موضوع از خود نشان می‌دهید؛ این موضوع منجر به انکار طرف مقابل نیز شده و حتی ممکن است به شما بگوید که اصلا از دعوت کردن شما به خانه اش منظور خاصی نداشته است و شما بد برداشت کرده اید. در این حالت احتمالا شما احساس خجالت و شرم خواهید کرد و حتی سوتفاهم هایی نیز ایجاد می‌شود. از این رو بهتر است خود را برای این شرایط آماده کردید؛ واکنش درست را از خود بروز دهید.

نکاتی که باید با شنیدن این حرف به آن توجه کنید

زمانی که طرف مقابل به صورت مستقیم یا غیرمستقیم شما را به خانه اش دعوت کرد؛ قبل از بروز هرگونه واکنشی، در ابتدا به نکات زیر توجه داشته باشید.

مدت زمانی که از رابطه شما گذشته است

باید در ابتدا به این موضوع فکر کنید که چه مدت زمانی از رابطه شما می‌گذرد. برخی از دختران به طور کلی با موضوع رفتن خانه دوست پسرشان مشکل دارند و این موضوع ربطی به مدت زمان رابطه ندارد. اما اگر زمان زیادی از رابطه شما می‌گذرد؛ و پسر چنین درخواستی می‌کند؛ احتمالا به خاطر رابطه جنسی نیست و تنها نیاز به معاشرت بیشتری دارد.

آیا آدم حسابی بودن تنها ملاک است؟ | دوست پسرم میگه بریم خونه

برخی از دختران چنین توجیه می‌کنند که دوست پسرمان آدم حسابی است؛ پس اگر در مدت زمان کم از من درخواست می‌کند تا به خانه اش بروم، قصد بدی ندارد. اما این نکته را فراموش نکنید که اگر او آدم حسابی بود؛ از همان ابتدا چنین پیشنهادی نمی‌داد!

باید دیدگاه طرف مقابل را بشناسید

یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید؛ دیدگاه طرف مقابل در مورد خانه رفتن در دوران دوستی است. شاید او با این درخواست در حال امتحان کردن شماست و می‌خواهد ببیند که چه واکنشی در مقابل این درخواست دارید. برخی از پسران حتی از اینکه این درخواست شان را رد کنید؛ خوشحال تر هم می‌شوند.

چقدر با یکیدگر تفاهم دارید | دوست پسرم میگه بریم خونه

از طرفی باید پیش از قبول این درخواست و رفتن به خانه او، این نکته را در نظر داشته باشید که چقدر در مورد موضوعاتی مثل رابطه جنسی و یا حتی معاشرت بیشتر، هم نظر هستید و توافق دارید. گاهی پیش از رسیدن به چنین مرحله ای، زوجین متوجه عدم تفاهم با یکدیگر شده و از یکدیگر جدا می‌شوند.

به نشانه ها توجه کنید

اگر تنها هدف پسر از دعوت کردن شما به خانه اش، سکس باشد؛ این موضوع را با نشانه های دیگری نیز از خود بروز می‌دهد. این افراد هر بحثی را به سمت رابطه جنسی کشانده و از همان ابتدای رابطه به صورت مداوم این درخواست را می‌دهند. حتی اگر شما مخالفت خود را صراحتا اعلام کنید. برای آشنایی با نشانه های پسر دخترباز کلیک نمایید.

پذیرش مسئولیت کارتان | دوست پسرم میگه بریم خونه

از آنجایی که با حضور در خانه او برای اولین بار نمی‌دانید که چه چیزی در انتظارتان هست؛ باید قادر باشید تا مسئولیت اتفاقات بعد از آن را برعهده گرفته و فرد دیگری را مقصر ندانید. چرا که خودتان با اختیار خود چنین تصمیمی گرفته اید.

مشخص کردن جایگاه او در زندگی تان

یکی دیگر از مسائلی که در چنین شرایطی به آن پی می‌برید؛ جایگاه طرف مقابل در زندگی تان است. آیا به اندازه ای به او علاقه دارید که بخواهید به خانه او رفته و حتی رابطه جنسی پیش از ازدواج داشته باشید. البته که اینها ملاک های درستی برای دوست داشتن فرد دیگری نیستند. اما برای برخی از افراد این حس به قدری زیاد است که حاضرند چنین کاری را انجام دهند.

این موضوع فرصت خوبی برای امتحان کردن اوست | دوست پسرم میگه بریم خونه

همانطور که او می‌تواند از این طریق شما را امتحان کند؛ شما نیز می‌توانید با جواب رد دادن به این درخواست چگونگی واکنش او را مشاهده کنید. این موضوع به قدری برخی از پسران را ناراحت و عصبی می‌کند که حتی رابطه را به پایان می‌رسانند. در چنین حالتی متوجه خواهید شد که در ابتدا قصد او از انجام چنین کاری چه بوده است!

چه واکنشی در مقابل این موضوع از خودمان نشان دهیم

واکنش مناسب در مقابل دعوت دوست پسر

بعد از بررسی کردن تمامی این عوامل، حال باید پاسخ چنین درخواستی را چطور بدهیم؟ در بیشتر موارد دختران در این مورد عجولانه تصمیم گرفته و یا تحت تاثیر فشاری که از طرف پسر احساس می‌کنند؛ این موضوع را می‌پذیرند. که در نهایت هم منجر به پشیمانی می‌گردد. اما برخی از واکنش های صحیحی که در این هنگام می‌توانید از خود نشان دهید؛ شامل موارد زیر هستند.

  • نه گفتن را تمرین کنید
  • حد و مرز های خود را به صورت واضح بیان کنید
  • اگر او شنونده است؛ دلایل تان را توضیح دهید
  • ارزش خود را بدانید

سخن پایانی

شاید شنیدن چنین درخواستی، تمام تصورات شما را از طرف مقابل، خراب کند. اما حتی اگر پاسخ شما نه است؛ باید با دید بازتری به این موضوع فکر کرده و پاسخ دهید. از طرفی تنها به راضی کردن طرف مقابل خود فکر نکرده و به خطوط قرمز خود نیز احترام بگذارید. حتما در این مورد از یک مشاوره زوج نیز کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره