خانوادهزوج و خانواده

مسافرت مجردی همسر | مسافرت بدون شوهر

مسافرت مجردی همسر شاید به ظاهر موقعیتی استرس آوری برای دیگری به نظر برسد؛ اما مزایایی نیز دارد. البته که بیشتر مردان چنین شرایطی دارند که بخواهند به صورت مجردی با دوستانشان به مسافرت بروند. با اینکه آنان نیاز به اجازه همسر خود به صورت قانونی ندارند؛ اما رعایت اصول پایداری زندگی شان را تضمین می کند. طبیعتا زنان در این مورد کمی احساس خطر کرده و حتی در این شرایط مخالفت می‌کنند. مسافرت مجردی همسر تا حد زیادی به میزان اعتماد و صداقت دو طرف وابسته است. وقتی شما همسر خود را به درستی بشناسید؛ پذیرش این موضوع برایتان راحت‌تر شده و حتی می‌توانید از مزایای آن بهره ببرید. اگر دراین باره تفاهم ندارید حتما با یک روانشناس مشورت نمایید. برای دریافت مشاوره خانواده کلیک نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مسافرت مجردی همسر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

مسافرت مجردی همسر | درست یا غلط؟

نمی‌توانیم به طور قطعی بگوییم که مسافرت مجردی همسر درست یا غلط است. چرا که عوامل زیادی در این مورد دخیل هستند. افراد همچنان باید بعد از ازدواج نیز فضای خود را داشته و کمی آزادی عمل داشته باشند. از طرفی بهتر است بعد از ازدواج زوجین تا حدامکان با یکدیگر به مسافرت رفته و تجربه‌های جدید کسب کنند. بسیاری از زوجین در این مورد دچار سردرگمی می‌شوند. اما نکته این است که باید ببینید که همسرشما در چه زمانی و چه شرایطی چنین درخواستی را مطرح می‌کند! میزان اعتماد شما و صداقت او در این مورد تعیین کننده است. پس برای جلوگیری از بروز بی اعتمادی به همسر کلیک نمایید.

آیا به همسر اجازه تنها مسافرت رفتن را بدهیم؟

در این مورد نیز در نهایت خودتان باید تصمیم گیری کنید. چرا که شما بهتر از هر کس دیگری همسر خود را می‌شناسید. از طرفی این مردان هستند که باید به طور قانونی این اجازه را بدهند که همسرشان به مسافرت برود. اما زنان هیچ حقی به صورت رسمی در این زمینه ندارند. تنها مردان به صورت اخلاقی بهتر است که همسر خود را راضی کرده و سپس به سفر بروند.

اگر فکر می‌کنید که همسر شما در این مورد با شما صادق بوده و بعد از مدت طولانی نیاز به کمی فضا و خوشگذرانی دارد؛ بهتر است این اجازه را به او بدهید. اما اگر پیش‌تر در چنین موقعیتی بوده‌اید و همسر شما از این آزمون سربلند بیرون نیامده؛ پس چنین کاری نکنید. برای اطلاع از عواقب دروغ به همسر کلیک نمایید.

چرا مسافرت مجردی همسر خوب است؟

مزایای مسافرت مجردی همسر

همانطور که گفته شد؛ مسافرت مجردی همسر مزایایی نیز برای هر دو طرف دارد. البته اگر همسر از این موقعیت به درستی استفاده کرده و حسن نیست خود را نشان دهد. در این قسمت به توضیح برخی از این مزایا خواهیم پرداخت. برای آشنایی با راه های نشان دادن وفاداری به همسر کلیک نمایید.

کشف چیزهای جدید

یکی از اصلی ترین مزایای مسافرت مجردی همسر، کشف چیزهای جدید و کسب تجربه های تازه است. وقتی همسر چنین چیزهای را تجربه می‌کند مانند این است که شما هم در آن موقعیت بوده اید. همچنین در چنین شرایطی افراد به رشد شخصی رسیده و مسائل بیشتری را در مورد خود می‌شناسند. این موضوع می‌تواند در زندگی مشترک شما نیز موثر باشد.

تجربه دلتنگی برای همسر

بهتر است گاهی برای همسر خود دلتنگ شوید. در واقع زمانی که از همسر خود دور هستید؛ بیشتر قدر او را دانسته و گاها علاقه شما نسبت به او بیشتر نیز می‌شود. از این بهتر است به وسیله سفر این فاصله را ایجاد کرده و به یکدیگر فضای بیشتری بدهید.

مستقل شدن

مسافرت مجردی همسر برای او این حس را ایجاد می‌کند که همواره استقلال خود را داشته و می‌تواند در مورد مسائل مختلف تصمیم گیری کند. چرا که گاهی افراد در ازدواج دچار این حس می‌شوند که استقلال و قدرت خود را از دست داده و وابسته به دیگری هستند. اما با سفر رفتن او دوباره چنین احساسی را در خود بازمی‌یابد.

عمل کردن طبق خواسته های خود

در سفر رفتن دوتایی شما گاهی مجبور می‌شوید که به جاهایی بروید که علاقه ای به آنها ندارید و یا حتی غذاهایی را بخورید که برای شما خوشایند نیستند. اما زمانی که جداگانه به سفر می‌روید؛ بیشتر می‌توانید حق انتخاب داشته و طبق میل خود عمل کنید.

یادگیری مهارت های ارتباطی

با وجود مسافرت مجردی همسر شما نیز می‌توانید روی مهارت های ارتباطی خود بیشتر کار کرده و در این زمینه پیشرفت کنید. برخی از افراد به قدری به همسر خود وابسته هستند که در نبود او قادر به انجام هیچ کاری نیستند. حتی ارتباط گرفتن با دیگران را نیز به همسر خود سپرده اند. اما در نبود او یاد می‌گیرند که کارهای خود را انجام داده و از پس زندگی برآیند.

مشخص شدن اشتیاق و پشتیبانی از یکدیگر

در دوری از یکدیگر است که مشخص می‌شود که افراد چقدر نسبت به یکدیگر اشتیاق داشته و پشتیبانی می‌کنند. باید چند روزی طعم دوری از یکدیگر را بچشید؛ که قدر باهم بودن را بدانید. در این شرایط است که زوجین می‌توانند دوست داشتن یکدیگر را محک بزنند.

توصیه هایی برای کسانی که قصد مسافرت مجردی را دارند

نکات مسافرت مجردی همسر

اگر شما فردی هستید که قصد مسافرت مجردی را دارد؛ باید حتما نکاتی را رعایت کرده و سعی کنید به آنها پایبند بمانید. در واقع باید بتوانید رضایت و اعتماد همسر خود را پیش از سفر کسب کنید. البته که بیشتر این موارد بعد از سفر رفتن نمود پیدا می‌کند. اما به طور کلی زمانی که یکبار در سفر به این شکل رفتار کنید؛ همسر نیز از این بابت خاطرجمع شده و در دفعات بعدی نیز به شما این امکان را می‌دهد. برخی از این نکات شامل موارد زیر هستند. برای آشنایی با نشانه های مردان پاک و قابل اعتماد کلیک نمایید.

🔽همیشه در دسترس بوده و جواب تماس های همسر خود را بدهید

🔽فراموش نکردن تعهد و وفاداری در طول سفر

🔽بررسی کردن زمان درخواست این موضوع از همسر

🔽در مورد دلیل سفر خود صادق باشید

🔽قبل از سفر حتما با همسر خود هماهنگ کنید

🔽از رضایت همسر خود مطمئن شوید تا مشکلی در رابطه زناشویی تان ایجاد نشود

🔽محل دقیق اسکان تان را به همسر بگویید

سخن پایانی

طبیعتا کنارآمدن با مسافرت مجردی همسر برایتان ساده نخواهد بود. مدام به احتمالات مختلف فکر کرده و احساس ترس می‌کنید. در صورتی که اگر قبل از سفر به شناخت و اعتماد کافی رسیده باشید؛ متوجه خواهید شد که هردوی شما گاهی به این فضا نیاز داشته و اگر شما نیز در چنین موقعیتی بودید؛ از طرف مقابل توقع اعتماد داشتید. از این رو خود را برای این شرایط آماده کرده و حتی می‌توانید در مورد آن با یک روانشناس نیز مشورت نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مسافرت مجردی همسر می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره