ارتباط با جنس مخالفزوج و خانواده

دوست دختر پولکی و آهن پرست (زنی که شما را برای پول میخواد)

دوست دختر پولکی و آهن پرست فردی است که احتمالا تنها به پول شما علاقه مند است و اصلا موضوعات دیگر را در شما نمی‌بیند. امروزه افراد زیادی به یک رابطه عاطفی به چشم یک معامله نگاه کرده و همواره چرتکه می‌اندازند که چه شرایطی بیشتر به نفع آنهاست. این بدان معنا نیست که مسائل مالی اهمیتی ندارند و باید از طرف مقابل انتظار داشت تا توقعات خود را کم کند. مخصوصا در شرایط فعلی که پول داشتن، حرف اول را می‌زند. اما در یک رابطه سالم، باید به مسائل دیگری نیز پرداخته شود. مگر اینکه شما خودتان نیز به این موضوع دامن زده و خودتان کاری کنید تا مورد سواستفاده قرار گیرید. در ادامه بیشتر در مورد ویژگی های رفتاری این دختران و روش های برخورد با آنها توضیح خواهیم داد.

برای دریافت مشاوره در زمینه دوست دختر پولکی و آهن‌پرست می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دوست دختر پولکی و آهن پرست چگونه است؟

با اینکه تشخیص دوست دختر پولکی و آهن پرست از دختری که واقعا به دنبال یک رابطه سالم است؛ کار ساده ای می‌باشد، اما برخی از پسران همواره در دام چنین دخترانی افتاده و سرمایه و انرژی زیادی از دست می‌دهند. به همین دلیل قصد داریم تا نشانه های این دسته از دختران را شرح داده و در ادامه به شما راهکار دهیم. خیلی شاهد این موضوع هستیم که چنین دخترانی به طور کلی دید پسران را نسبت به سایر دختران و رابطه تغییر داده و باعث بدبینی آنها شده اند. به شکلی که برخی از پسران تصور می‌کنند که هر دختری به آنها نزدیک می‌شود؛ تنها قصد پول گرفتن از آنها را دارد. اما اینطور نیست.

با استفاده از این نشانه ها می‌توانید به راحتی چنین دخترانی را در اطرافیان خود تشخیص دهید. برای دریافت مشاوره رابطه کلیک نمایید.

نشانه های رفتاری زنی که شما را برای پول میخواد

نشانه های دوست دختر پولکی و آهن پرست

نشانه های رفتاری زنی که شما را برای پول می‌خواد ؛ شامل موارد زیر است. برای اطلاع از راه های رفتار با دوست دختر کلیک نمایید.

هیچ پرداختی را برعهده نمی‌گیرد

زمانی که یک دختر و پسر با یکدیگر در رابطه هستند؛ شرایطی پیش می‌آید که دختر می‌تواند پرداخت کند و یا اصلا او باید اینکار را انجام دهد. برای مثال پسر کیف پول خود را فراموش کرده و یا مقدار کافی پول همراه ندارد. در یک رابطه سالم، دختر هزینه را به عهده گرفته و پرداخت را انجام می‌دهد. اما دوست دختر پولکی و آهن پرست اصلا اینکار را نمی‌کند. برای اطلاع از شرایط کمک مالی به دوست پسر کلیک نمایید.

میان شما همیشه تنشی در مورد مسائل مالی وجود دارد | دوست دختر پولکی و آهن پرست

اگر در رابطه با دوست دختر پولکی و آهن پرست دقت کنید؛ متوجه خواهید شد که چالش ها و درگیری های شما تنها برپایه مسائل مالی است. در واقع این موضوع به قدری برای دختر اهمیت دارد و بزرگ است که تنها به این دلیل ناراحت می‌شود و یا تمایل دارد که صحبت کند.

رابطه میان شما سطحی است

طبیعتا رابطه شما با دوست دختر پولکی و آهن پرست ، عمیق و طولانی نخواهد شد. چرا که این فرد به هیچ موضوع دیگری غیر از پول اهمیت نداده و به برای رابطه عاطفی ارزشی قائل نیست.

همواره دوست دارد در مورد وضعیت مالی شما بداند | دوست دختر پولکی و آهن پرست

دوست دختر پولکی و آهن پرست ، در مورد وضعیت مالی شما و یا خانواده تان کنجکاوی زیادی کرده و همواره تمایل دارد تا در این مورد با شما صحبت کند.

توقعات زیادی برای هدایا دارد

او از شما انتظار هدایای گرانقیمت و باارزش را دارد؛ حتی اگر به وضوح به او بگویید که قادر به خرید چنین چیزهای نیستید.

شما را از نظر مالی با سایر مردان مقایسه می‌کند | دوست دختر پولکی و آهن پرست

یکی دیگر از نشانه های دوست دختر پولکی و آهن‌پرست ، مقایسه کردن شما با سایر مردان و هزینه هایی است که برای دوست دخترشان می‌کنند. آنها از این طریق قصد دارند تا شما را تحریک کنند.

معمولا درآمدی ندارد؛ اما ظاهر پرزرق و برقی دارد

دوست دختر پولکی و آهن‌پرست ، معمولا هیچ درآمدی نداشته و کار نمی‌کند. اما همواره به ظاهر خود اهمیت داده و جوری رفتار می‌کند که شما متوجه شوید سلیقه او گران و لاکچری است.

شما تلاش زیادی برای به دست آوردن دل او می‌کنید | دوست دختر پولکی و آهن پرست

در رابطه با دوست دختر پولکی و آهن‌پرست ، این شما هستید که تلاش زیادی می‌کنید تا دل او را به دست آورید. حتی با این وجود که می‌دانید او به دنبال چیز دیگری است؛ بازهم تمایل دارید تا او را خوشحال کنید.

برداشت بدی از منطق های مالی شما دارد

زمانی که شما با او در مورد مسائل مالی صحبت می‌کنید؛ او برداشت بدی از اینکار داشته و تصور می‌کند که شما در حال تحقیر کردن او هستید و یا می‌خواهید به او بی احترامی کنید. برای آشنایی با نشانه های رفتاری دوست پسر خسیس کلیک نمایید.

در شرایط بد اقتصادی متوجه رفتار بد او خواهید شد | دوست دختر پولکی و آهن پرست

چنین دختری تا زمانی که پولدار هستید با شما می‌ماند و زمانی که در شرایط بد اقتصادی قرار گرفتید؛ متوجه تغییر رفتار او خواهید شد. فردی که واقعا شما را دوست داشته باشد؛ حتی در وضعیت بد مالی نیز در کنار شما خواهد ماند. اما دوست دختر پولکی و آهن‌پرست، شما را در این شرایط رها خواهد کرد.

فرد قدردانی نیست

چنین دوست دختری، اصلا قدردادن هزینه هایی که برای او می‌کنید و یا رفتارهای شما نیست و همواره انتظارات بیشتری دارد.

شما را پول پرست می‌داند | دوست دختر پولکی و آهن پرست

حتی گاهی شاهد این موضوع هستیم که او پول پرستی خود را نسبت به شما فرافکنی می‌کند و شما را پولکی و آهن پرست می‌داند. او با اینکار در حال پنهان کردن خود واقعی اش است.

می‌خواهد با پول شما موقعیت خود را ارتقا دهد

او بسیار خودخواه است و حتی اگر به پیشرفت هم فکر می‌کند؛ شخصی بوده و می‌خواهد با پول شما به موقعیت های بهتری برسد و نه با تلاش خود.

شما تنها یکی از گزینه های او هستید و نه اولویت

معمولا دوست دختر پولکی و آهن‌پرست جایگزین هایی نیز برای شما در نظر دارد و خود را تنها محدود به شما نمی‌کند. به همین دلیل شما یکی از گزینه های او هستید و نه اولویت.

چه رفتاری باید با دوست دختر پولکی و آهن پرست داشت؟

رفتار با دوست دختر پولکی و آهن پرست

اما چطور باید با چنین دوست دختری برخورد کرد؟ در قدم اول، اصلا نباید با چنین فردی وارد رابطه شد. در قدم بعدی اگر متوجه این موضوع بعد از شروع رابطه شدید؛ رابطه خود را با او به پایان برسانید. چرا که بسیار کم احتمال دارد که چنین فردی تغییر کند. اما اگر واقعا به او علاقه مند شده اید و قصد نگه داشتن او را در رابطه دارید؛ می‌توانید از روش های زیر استفاده کنید.

  • به صورت عامدانه در حال سواستفاده است یا خیر
  • حد و مرز مالی برای او تعیین کنید
  • یادآوری این موضوع به خود که شما بیشتر از مقدار پولی هستید که دارید
  • از روانشناس کمک بگیرید

سخن پایانی

فراموش نکنید که مسائل مالی، نقش مهمی در یک رابطه عاطفی دارند و این مسائل نباید شما را به اشتباه بیاندازد که همه دختران تنها به پول شما فکر می‌کنند. مخصوصا پسرانی که تمکن مالی بالایی دارند؛ معمولا بیشتر درگیر چنین افکاری می‌شوند. تنها باید سعی کنید که در صورت علاقه مند شدن به دختری، به خوبی او را شناخته و اولویت های مشخصی در رابطه داشته باشید. همچنین در این زمینه حتما از یک روانشناس نیز کمک بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه دوست دختر پولکی و آهن‌پرست می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره