ارتباط با جنس مخالفزوج و خانواده

عشقم منو بلاک کرده | واکنش درست در برابر بلاک شدن

عشقم منو بلاک کرده نمی‌دونم باید چیکار کنم ؟ شاید بتوان گفت که این یکی از سطحی ترین پاسخ هایی است که می‌توانید به طرف مقابل خود در مقابل ناراحتی تان بدهید. امروزه فضای مجازی و وسایل ارتباطی، این امکان را برای افراد فراهم کرده اند که هر زمان که خواستند دیگر طرف مقابل را بلاک کرده و به او اجازه پیام دادن و یا زنگ زدن ندهند. اما باید بدانید که اصول ارتباط با دیگران در دنیای واقعی به این صورت نبوده و باید نکاتی را رعایت کنید. در واقع نمی‌توان هر زمان که خواستید پارتنر یا همسر خود را بلاک کنید و دوباره برگردید. بهتر است در این زمینه حتما با یک مشاور صحبت کرده و مهارت های بیشتری برای ارتباط گرفتن با دیگران کسب نمایید. برای دریافت مشاوره رابطه کلیک نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

چرا عشقم منو بلاک کرده؟

چرا عشقم منو بلاک کرده

زمانی که عشق تان شما را بلاک کرده است؛ دو حالت وجود دارد، یا اینکه شما دلیل این موضوع را می‌دانید و تلاش می‌کنید تا مشکل را برطرف کنید و یا طرف مقابل اینکار را کاملا بدون دلیل انجام داده است. در هر دو صورت بازهم بلاک کردن راه حل نبوده و حتی گاها منجر به بروز مشکلات بیشتری نیز می‌گردد. اما به هر حال شما در این موقعیت قرار گرفته  و واکنش شما از اهمیت زیادی برخوردار است. از این رو حتما دلیل این موضوع را به صورت دقیق پیدا کرده و تلاش کنید تا از بروز مجدد آن پیشگیری نمایید.

در این قسمت به توضیح دلایلی می‌پردازیم که منجر به بلاک کردن می‌شوند. برای اطلاع از دلایل تلفن جواب ندادن همسر کلیک نمایید.

تصور می‌کند که شما می‌توانید او را به رابطه برگردانید

نیاز به جلب توجه یکی از دلایل اصلی بلاک کردن است. چنین فردی احتمالا پیش تر به شما گفته است که نیاز به محبت و توجه بیشتری دارد و یا تصور می‌کند به قدر کافی برایتان مهم نیست. از این رو با این روش می‌خواهد تلاش شما را برای بازگشت به رابطه و یا به دست آوردن ببیند.

نیاز به فاصله دارد | عشقم منو بلاک کرده

یکی دیگر از دلایلی که طرف مقابل شما را بلاک می‌کند؛ این است که نیاز به فاصله گرفتن دارد. زمانی که برای مدت زمان طولانی به طرف مقابل خود فشار زیادی وارد می‌کنید؛ او نیاز به فضا پیدا کرده و دنبال بهانه می‌گردد تا شما را پیدا کند و فاصله بگیرد.

قصد انتقام گیری دارد

گاهی بلاک شدن، نتیجه رفتارهای خودتان است. احتمالا شما در گذشته چنین رفتاری داشته اید و او نیز می‌خواهد به شما نشان دهد که بلاک شدن چه احساسی دارد.

دیگر نمی‌خواهد با شما حرف بزند | عشقم منو بلاک کرده

یکی دیگر از دلایل بلاک کردن طرف مقابل این است که واقعا می‌خواهد رابطه را تمام کرده و تمایلی به حرف زدن با شما ندارد. در این حالت احتمالا بیش از بلاک کردن به شما هشدار داده و یا نشانه هایی از خود بروز داده است. برای اطلاع از راه های قطع رابطه با دوست پسر کلیک نمایید.

خیانت

زمانی که طرف مقابل در حال خیانت کردن است؛ برای پنهانکاری باید شما را بلاک کند. اگر در طول روز متوجه می‌شوید که بلاک شده و دوباره آنبلاک می‌شوید؛ یعنی طرف مقابل چیزی را از شما پنهان می‌کند و احتمالا در حال خیانت کردن است.

امتحان کردن شما | عشقم منو بلاک کرده

امتحان کردن شما نیز یکی دیگر از دلایل بلاک کردن است. در واقع او اینکار را انجام می‌دهد تا واکنش شما را ببیند. اینکار نیز یکی دیگر از جنبه های جلب توجه است.

انواع واکنش در برابر بلاک شدن

اگر متوجه شدیم که طرف مقابل به هر دلیلی ما را بلاک کرده است؛ باید چه واکنشی از خود نشان دهیم.؟ فراموش نکنید که واکنش درست در مقابل چنین چیزی از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی از اقداماتی که در این شرایط باید از خود نشان دهید؛ شامل موارد زیر هستند.

مقابله به مثل نکنید

اگر طرف مقابل شما را بلاک کرد؛ اصلا مقابله به مثل یا تلافی نکرده و شما او را بلاک نکنید. چرا که با اینکار در واقع دارید همه راه های ارتباط دوباره را از بین می‌برید.

شما هم از او فاصله بگیرید | عشقم منو بلاک کرده

همانطور که گفته شد؛ شاید او به کمی فاصله و فضا نیاز دارد. از این رو با اینکار حتما زمان کافی را در اختیار او قرار دهید. بسیاری از افراد خودشان بعد از مدتی متوجه کار اشتباه شان شده و دوباره برمی‌گردند.

تغییرات مثبت تان را در فضای مجازی منتشر کنید

شما در فعالیت در فضای مجازی دست نکشید. اتفاقا پیشرفت ها و موفقیت هایتان را در این فضا منتشر کرده و اجازه دهید تا دیگران آنها را ببینند. چرا که در این شرایط معمولا طرف مقابل به صورت غیر مستقیم شما را زیر نظر می‌گیرد.

منزوی و گوشه گیر نمانید | عشقم منو بلاک کرده

نیازی نیست که خودتان را بیش از حد بابت این موضوع ناراحت کنید. چرا که چنین فردی به زودی به اشتباه خود پی برده و برمی‌گرد. اگرهم که شما مقصر این رفتار هستید؛ بازهم ناراحتی و انزوا چیزی را حل نخواهد کرد.

به دنبال علت باشید

علت اینکه چرا طرف مقابل شما را بلاک کرده است را پیدا کنید. با اینکار مشکل را به صورت عمقی حل کرده و از بروز مجدد چنین حالتی پیشگیری می‌کنید.

احساسات خود را کنترل کنید | عشقم منو بلاک کرده

در این شرایط افراد به این دلیل که ناراحت یا عصبانی می‌شوند؛ ممکن است واکنش های افراطی و تندی از خود نشان دهند. اما بهتر است خونسردی خود را حفظ کرده و قبل از اینکه کاری انجام دهید؛ کمی بیشتر تامل کنید.

نیازی به تعقیب کردن او نیست

اگر شما را در فضای مجازی بلاک کرده است؛ لزومی ندارد که او در این فضا و یا حتی در دنیای واقعی تعقیب کنید. اینکار بیمارگونه بوده و هیچ نتیجه مثبتی نخواهد داشت.

سبک ارتباطی تان را تغییر دهید | عشقم منو بلاک کرده

قبل از اینکه ارتباط خود را با فردی که شما را بلاک کرده است؛ از سر بگیرید، سبک ارتباطی خود را تغییر داده و مهارت های بیشتری در زمینه ارتباط بیاموزید.

چطور به طرف مقابل نشان دهیم که تغییر کرده ایم؟

اگر مقصر بلاک شدن خودمان بودیم و او نیز با اینکار به ما اجازه ارتباط دوباره را نداد؛ پس چطور باید به او بفهمانیم که تغییر کرده ایم و دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نخواهیم کرد؟ در پاسخ باید بگوییم که اصرار و پافشاری هیچ چیز را تغییر نخواهد داد. در واقع با اینکار مهر تاییدی بر تصورات او در مورد خودتان خواهید زد. کسی که به شما علاقه داشته و بخواهد تا با شما در ارتباط بماند؛ خودش این راه را ایجاد کرده و یا اصلا شما را بلاک نمی‌کند. از این رو بهتر است حتی بعد از بلاک شدن و قطع ارتباط، روی خودتان کار کرده و سعی کنید به شکل درست تری با دیگران ارتباط برقرار کنید.

فایده بلاک کردن برای طرف مقابل چیست؟

فایده بلاک کردن برای طرف مقابل

گاهی این سوال برای ما پیش می‌آید که طرف مقابل از بلاک کردن ما چه سودی می‌برد! شاید خود او نیز از انجام چنین کاری ناراحت باشد. اما در آن لحظه به قدری ناراحت یا عصبانی بوده که چنین واکنشی نشان داده است. همچنین شاید اینکار فواید دیگری مانند موارد زیر برای فرد داشته باشد.

  • احساس آرامش و آزادی
  • ساده ترین راه فرار
  • تخلیه هیجانی
  • جلب توجه

سخن پایانی

طبیعتا بلاک شدن احساس خیلی بدی را در ما ایجاد کرد. مخصوصا اگر از طرف فردی باشد که علاقه زیادی به او داریم. اما این اشتباه طرف مقابل است که به جای صحبت کردن و حل مسئله از چنین روشی استفاده می‌کند. به همین دلیل بهتر است در این مورد در ابتدا حتما با طرف مقابل صحبت کرده و سپس با یک مشاور نیز مشورت نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه می توانید با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی آواژه از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره